Giovanni's

Gedempte Zuiderdiep 53 9711 HB Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Giovanni's

Italiaanse sferen in kleurrijk restaurant

Bij het zien van de kleurrijke voorkant van dit restaurant krijg je meteen een zomers gevoel. Tel daar een heerlijke pasta van Giovanni's bij op en je waant je zo op een stedentripje ergens in Italie. Zoals het hoort bij een echte Italiaan staan er ook goede vlees en visgerechten op de kaart. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Giovanni's

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,3
9,5
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Afgelopen zondag weer eens bij Giovanni's gegeten met mijn vriendin. Vanaf het moment dat je binnenstapt tot je vol en voldaan het restaurant uitstapt heb ik er weer volop van genoten. Vooraf konden we niet kiezen tussen bruschetta met tomaten of met champignons, uiteindelijk werd voorgesteld om helft helft van beide te doen. Heerlijk! Als hoofd had ik het lamsvlees van het maandmenu en mijn ega had de eendeborst. Beide gerechten waren top! Lekkere risotto er bij ook! Toetje hebben we gedeeld omdat we beiden al redelijk vol zaten. Ik weet niet hoe het heet, maar een soort taart met spijs. Een vrij groot stuk, maar heerlijk! Bij het eten hebben we de rode huiswijn gedronken, prima wijn voor de prijs. Wij gaan hier zeker weten nogmaals eten! Echt italiaans en oh ja geen pizzas op de kaart.
KimKleinert .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
The best place in Groningen to eat! Ik kom hier inmiddels al jaren en het is mijn tweede thuis geworden! De warmte die Gea en Hans bieden komt terug in het eten en is altijd geweldig. Prijs kwaliteit is meer dan goed in verhouding. Voor iedereen die van heerlijk echt Italiaans eten houdt een aanrader!
LadyTreeske .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Ze zijn er altijd even vriendelijk en aardig! Als je niet precies weet wat je wilt eten dan maken ze toch gewoon allemaal kleine dingetjes. Nooit geen probleem. Het eten is heerlijk en mooie proporties. De spaghetti di mare is wel een favoriet en natuurlijk de overheerlijke tiramisu!
Daarnaast is het een gezellig restaurant met een lekkere ontspannen sfeer. Zeker een aanrader!!
FloortjeSteph .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Pepata di cozze oftewel de mosselen in wijnsaus waren Verukkelijk. De spaghetti met knoflook en olie kan ik ook zeker aanraden! Zeer vriendelijk personeel; ze hebben veel aandacht voor de gasten. Prijs-kwaliteit goed.

Kortom: Een echt dolce vita in Groningen
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Vaqn buiten zag het er gezellig uit, en dat was het van binnen ook wel. De kaart was beperkt, maar we durfden het ondanks de stevige prijsstelling wel aan, mede op grond van de positieve recensies. De appetisers, olijven van het huis en een paar stukjes opgewarmd stokbrood met wat flauwe kruidenboter á €5.- konden ons niet erg enthousiast maken. De huiswijn (een stevige, volle Montepulciano) en een vriendelijk meisje in de bediening maakten het echter goed. De hoofdgerechten, een entrcôte van de grill met baslamico (€22,50) en een combinatieschotel van pasta's en een mini-stukje vlees (€19,50) bleken niet veel bijzonders: zeer vlak van smaak. Zout en peper gevraagd (stond niet op tafel), olie en balsamicoazijn gevraagd (stond ook niet op tafel) voor het onaangemaakte bakje sla - en een kommetje knoflookpuree om alles tenminste nog een beetje op (Italiaanse) smaak te krijgen. De redelijk geprijsde desserts maakten het weer wat goed, met heerlijk ijs/liqeur (€8,50) en ijs/Italiaanse taart (7,50).
Conclusie: we hebben in Italië voor heel wat minder geld wel eens stukken lekkerder en Italiaanser gegeten.
derkwillem .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Leuke ambiance, gezellig kleinschalig ingericht restaurant. Service was heel vriendelijk, zeker ruim voldoende, ze proberen het echt naar je zin te maken. Ook de wachttijden voor het eten waren goed, zeker niet te lang. Eten was goed maar niet bijzonder, voor de prijs zou je misschien iets meer kunnen verwachten. Een karaf rode huiswijn was trouwens wel erg goed voor z'n prijs (20 euro voor een liter en heerlijke wijn).
Joost1960 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
afgelopen vrijdag hier gegeten. toplocatie, lekker zitten, een beetje als in t buitenland. Bediening charmant en goed, eten uitstekend; goede prijs/kwaliteitverhouding. Prima avond gehad.