Giovanni's

Gedempte Zuiderdiep 53 9711 HB Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Giovanni's

Italiaanse sferen in kleurrijk restaurant

Bij het zien van de kleurrijke voorkant van dit restaurant krijg je meteen een zomers gevoel. Tel daar een heerlijke pasta van Giovanni's bij op en je waant je zo op een stedentripje ergens in Italie. Zoals het hoort bij een echte Italiaan staan er ook goede vlees en visgerechten op de kaart. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Giovanni's

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
9,6
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
Ik heb al regelmatig bij Giovanni's gegeten en het is altijd goed! Een tafel vol smaakvolle verassingen van de chef voor een speciale gelegenheid, heerlijke pasta als je op je budget moet letten en het is altijd gezellig. Er hangt altijd kunst, je kan bij het raam zitten, dichtbij de keuken of buiten onder de verwarming met dekentjes. Ze hebben de lekkerste tiramisu en borreltjes.
Hessel O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Sfeer is relaxed en aangenaam, maar ik vond het eten niet echt bijzonder en toetje ('torta di nona') was zwaar en veel. Bediening is heel vriendelijk, maar mag wel wat scherper: zo hadden we na een uur nog geen eten terwijl we herhaaldelijk hadden aangegeven nog naar de bios te gaan. Het kostte ook erg veel moeite om hun aandacht te krijgen. En let ook op details: bordjes voor het brood zodat je het geen rommeltje op tafel wordt en (gevulde) zout- en pepermolens op tafel.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Afgelopen zondag weer eens bij Giovanni's gegeten met mijn vriendin. Vanaf het moment dat je binnenstapt tot je vol en voldaan het restaurant uitstapt heb ik er weer volop van genoten. Vooraf konden we niet kiezen tussen bruschetta met tomaten of met champignons, uiteindelijk werd voorgesteld om helft helft van beide te doen. Heerlijk! Als hoofd had ik het lamsvlees van het maandmenu en mijn ega had de eendeborst. Beide gerechten waren top! Lekkere risotto er bij ook! Toetje hebben we gedeeld omdat we beiden al redelijk vol zaten. Ik weet niet hoe het heet, maar een soort taart met spijs. Een vrij groot stuk, maar heerlijk! Bij het eten hebben we de rode huiswijn gedronken, prima wijn voor de prijs. Wij gaan hier zeker weten nogmaals eten! Echt italiaans en oh ja geen pizzas op de kaart.
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Vaqn buiten zag het er gezellig uit, en dat was het van binnen ook wel. De kaart was beperkt, maar we durfden het ondanks de stevige prijsstelling wel aan, mede op grond van de positieve recensies. De appetisers, olijven van het huis en een paar stukjes opgewarmd stokbrood met wat flauwe kruidenboter á €5.- konden ons niet erg enthousiast maken. De huiswijn (een stevige, volle Montepulciano) en een vriendelijk meisje in de bediening maakten het echter goed. De hoofdgerechten, een entrcôte van de grill met baslamico (€22,50) en een combinatieschotel van pasta's en een mini-stukje vlees (€19,50) bleken niet veel bijzonders: zeer vlak van smaak. Zout en peper gevraagd (stond niet op tafel), olie en balsamicoazijn gevraagd (stond ook niet op tafel) voor het onaangemaakte bakje sla - en een kommetje knoflookpuree om alles tenminste nog een beetje op (Italiaanse) smaak te krijgen. De redelijk geprijsde desserts maakten het weer wat goed, met heerlijk ijs/liqeur (€8,50) en ijs/Italiaanse taart (7,50).
Conclusie: we hebben in Italië voor heel wat minder geld wel eens stukken lekkerder en Italiaanser gegeten.
Derk D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Leuke ambiance, gezellig kleinschalig ingericht restaurant. Service was heel vriendelijk, zeker ruim voldoende, ze proberen het echt naar je zin te maken. Ook de wachttijden voor het eten waren goed, zeker niet te lang. Eten was goed maar niet bijzonder, voor de prijs zou je misschien iets meer kunnen verwachten. Een karaf rode huiswijn was trouwens wel erg goed voor z'n prijs (20 euro voor een liter en heerlijke wijn).