Over het restaurant Giovanni's

Italiaanse sferen in kleurrijk restaurant

Bij het zien van de kleurrijke voorkant van dit restaurant krijg je meteen een zomers gevoel. Tel daar een heerlijke pasta van Giovanni's bij op en je waant je zo op een stedentripje ergens in Italie. Zoals het hoort bij een echte Italiaan staan er ook goede vlees en visgerechten op de kaart. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Giovanni's

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant Giovanni's

gerjan C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Lekkere smaken. Lekker vers. Niet te veel. En niet onbelangrijk: gezellige, leuke bediening. Zonder opdringerig te zijn. Heerlijk!!!
Corne B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, heel gastvrije ontvangst, ontspannen sfeer en heerlijke wijnen. Wat wil je nog meer?
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gisteravond echt heerlijk gedineerd bij Giovanni's. Het was goed bezet maar desondanks kregen we een meer dan goede ontvangst, korrekt vriendelijk en warm.

Toelichting op de kaart en gratis kraanwater van het huis. We kozen voor een antipasti met een keur aan kazen, worsten en groenten en de mosseltjes bereid in witte wijn, heerlijk. Als hoofd een super bereid stuk kalfsvlees de saltimbocca en een zeebaars. De gastheer schonk erg lekkere wijnen zoals een voor ons onbekende chiori en de natuurlijk wel bekende ripasso.

Heerlijke avond met als afsluiting 2 doppio espresso, echt een aanrader.
Nikolai F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Giovanni's met ze twee. De sfeer was het vriendelijke en typisch Italiaans. De bediening was meteen aan tafel en heeft ons geholpen met het kiezen van een goede fles wijn. Het eten was fantastisch. Bruschetta en mosselen als voorgerecht. Als hoofdgerecht Filetto die Parma en Saltimbocca alla Romana. Heel malse flees met behoorlijk wat bijgerechten erbij (gegrilde groenten, salade, pasta). En om het aftesluiten en Limoencello cheescake met erbij horende Limoencello. Heerlijk! Wij komen zeker weer een keer terug om van het lekkere eten en de gastvriendelijkheid te genieten.
Fulco F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Lekkere wijn. Erg fijn ook meerdere wijnen kunnen proeven. Top!
Hilda R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het eten was goed en maar dat was het dan ook.
Kan gelegen hebben aan onze keus we wilden niet veel veel en eenvoudig eten.
Carin W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
De service was super. Zeker een restaurant waar ik weer heen zou gaan.
Alles heerlijk vers en aandacht voor de mens. Dikke pluim voor jullie! Tot snel
Groetjes Carin
Marjan T.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijke antpasti, ravioli en risotto gegeten en goede persoonlijke bediening in sfeervol restaurant.
Logo11 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voor mijn verjaardag hier gegeten. Giovanni's hield daar erg leuk rekening mee. Wat een fantastische culinaire belevenis. Erg gastvrij en meer dan fantastisch gegeten met bijpassende wijn. De gastheer en zijn vrouw maken het tot een onvergetelijke avond. Echt een super aanrader!
Ada B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Fijne ambiance en heerlijk gegeten
iozefinap .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Voor een romantische avond heb ik met mijn vriend hier gegeten. Speciaal voor ons hebben ze de tafel met hartjes en bloemen versierd. Ik We werden begeleid naar onze tafel en meteen daarna hebben we een glasje prosecco en een karaf met water gekregen. Op de kaart staan zo veel heerlijke gerechten dat ik niet wist wat ik moest kiezen. De gastvrouw heeft mij daarin begeleid. Als voorgerecht heb insalata di mare gehad en mij vriend de vitello tonato. Je kon wel proeven dat de vis vers was en dat het in zelfgemaakte visbouillon werd gekookt. Het eten was niet alleen vers en heerlijk maar ook mooi geserveerd.

Als hoofdgerecht heb ik de vis van de dag gekozen die toen de zeebars was en mijn vriend heeft de filetto di parma gekozen. Beide gerechten werden geserveerd met spaghetti aglio olio en salade. Eindelijk een restaurant waar je geen aardapellen als bijgerecht krijgt. Mijn zeebars was in de oven met allerlei kruiden en citroen gebakken. De ossenhaas van mijn vriend was mals en medium gebakken, zoals gevraagd. Voor de wijn hebben we ons laten adviseren door de jonge dames die in de bediening werken. Ze wisten precies welke wijn bij ons gerecht past.

Voor het nagerecht hebben we de dolcetti italiani gedeeld. Daar kregen we een proeverij van hun lekkerste nagerechten die ook op een feestelijke versierde bord geserveerd werd.

Dus echt een aanrader!!!

Harstikke bedankt en we komen zeker snel terug.
Francois P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een groot feestje om bij Giovanni's te mogen dineren.

We zijn hier 1 keer eerder geweest en toen was het al top maar nu werden alle verwachtingen overtroffen. Antipasti was geweldig, veel vers en lekkers met oa Parma ham, carpaccio, kazen, worst en ook gegrilde groenten.

Als hoofd een super bereide filetto di Parma, ossenhaas en een tagliatelle Giovanni's, alles bereid met verse producten en dat proef je. De gast dames waren geweldig, attent en snel. Wijnen uiterst scherp geprijsd, we komen snel terug.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Hier net gegeten op basis van de goede recensies, maar hier is niets van waar. Prijs-kwaliteit verhouding super slecht. In mijn tagliatelle met gamba's hadden de (2!) gamba's nog hun darmkanaal, in mijn vriend zijn eten zat een haar en een zeen in de ossenhaas (ossenhaas hoort geen zenen te bevatten en dit was het duurste gerecht van de kaart). Dure avond maar geen lekker eten, heel erg balen!
jean paul G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Na bijna een jaar dit geweldige restaurant weer mogen bezoeken.

De entourage is onveranderd in dit woonkamer restaurant, de bediening herkent je direct na zo'n lange tijd wat een gevoel van thuiskomen geeft, fijn. We kozen voor het vis menu, vooraf een insalate di mare wat eigenlijk geen salade is maar meer een heerlijk bereide visschotel met oa gamba's, vongole en mosselen. Als hoofd een zeebaars en een dorade. Beiden perfect op de huid gegaard. De eigenaresse staat nu in de keuken en dat wordt geproefd, het eten wordt met nog meer verfijning en liefde bereid. Wijn arrangement was ook top.

Absolute aanrader voor een avond heerlijk en relaxt dineren.
Marius B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk eten en leuke, klantvriendelijke bediening! Een restaurant om naar terug te komen.
Wendela M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een weekendje weg in Groningen bracht ons na veelbelovende recensies bij Giovanni's. Het was al met al een teleurstellende ervaring. Ook veel te duur voor wat je krijgt. We konden wel heerlijk buiten zitten door het mooie weer. We begonnen met een glas Pinot Grigio en bruchetta's met champignons. Beide vielen tegen. Het stokbrood was een goedkoop wit stokbroodje even opgepiept in de oven met een smakeloos champignonprutje (kwam dat uit de ijskast?) erop. Ook waren het echt 4 mini stukjes... Als voorgerecht hadden we vitello tonato. De smaak was zeker niet slecht. Echter niet als een verfijnd gerecht neergezet. De dikke plakken vitello kwamen denk ik rechtstreeks uit een verpakking?? Als hoofd hadden we ravioli met diverse kaassoorten. Smaak was prima, maar niet bijzonder. Echt allemaal veel te duur voor wat je krijgt. De tafel naast ons had tiramisu besteld. Toen zijn wij afgehaakt. Voor €7 krijg je echt een mini stukje tiramisu.
Leon E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We gingen voor het vrije keuze menu en zijn zeer blij verrast! Een goed gebalanceerde combinatie tussen vlees en vis en alles top bereid! Bediening zeer attent en er hing een hele goede sfeer in het restaurant. Zeker een aanrader en we komen zeker terug!
Kasper V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de gastvrijheid was top! Hans bedankt en vast en zeker tot een volgende keer!
Ansje D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten,aardige bediening, heel voorkomend.Wij zaten op het terras, weet dus niet of het binnen rustig of rumoerig was.Als ik weer eens een dagje Groningen doe ,kom ik zeker terug!
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vanavond buiten op het terras gezeten. Tafels waren gezellig gedekt en voor de koukleumen onder ons was een warm dekentje. Heerlijke spaghetti di mare en ossenhaas gegeten met lekkere rode huiswijn. Vis was vers, spaghetti al Dante en ossenhaas perfect gebakken. Ook de bediening was erg vriendelijk. Aanrader is de tiramisu!