Giorgio

7,2
Erg lang
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Onlangs met een kennis hier gaan eten. Bediening was onervaren en we moesten heel lang wachten voordat de bestelling kon worden doorgegeven. Ik had een pizza pepperoni besteld, maar kreeg een pizza die meer weg had van een vegetarische pizza. Er was zowat geen pepperoni op te vinden. Al met al, niet voor herhaling vatbaar.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Na een dagje strand trek, dus een even pizza gegeten bij Giorgio.

Het was vies, mijn Calzone was zompig: flauw en niet gaar. Ik had spijt dat ik de helft toch opgegeten had...zo een domper van een mooie dag...

De bediening was wel heel goed en erg vriendelijk, en ze had natuurlijk gelijk dat ik er meteen wat van had moeten zeggen ipv achteraf, zodat ze er iets aan hadden kunnen doen.

Maar je gaat toch naar een restaurant voor het eten, en hoe moeilijk is het om een goede pizza te maken ? De kok krijgt dus een 1
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Pizzeria Giorgio is een aanrader voor een lekkere pizza met zoals ik 'm lekker vind dunne bodem, en aangevuld met verse ingrediënten. Dat kan je aan de pizzabakker wel overlaten deze maakt in het zicht van het restaurant de pizza's. Ook zijn er steeds wisselende aanbieding van andere Italiaanse menu's tegen zeer betaalbare prijzen. Leuk om te eten personeel doet zijn best.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
De hoge scores van deze zaak verbazen me. Onlangs een hapje gedaan bij Giorgio's maar wij zijn na een paar happen maar gevlucht! Bij binnenkomst werden de drankjes vergeten en vond het personeel het interessanter om met bevriende klanten te socializen. Na enige tijd toch onze Pasta Pesto en Canneloni weten te bestellen. De jongste van het personeel probeerde er gelukkig nog iets van te maken met een net broodje met smeersels maar kon helaas de smakeloze pasta pesto en flink aangebrande canneloni wat eigenlijk een zeer bijzonder smakende lasagna met aardappelpuree bleek te zijn niet meer goedmaken.

Na een paar happen besloten om het voor gezien te houden. De rekening was niet hoog maar allerminst te veel voor wat er voorgeschoteld werd!
Wij rijden hier volgende maal aan voorbij!
Akiboa .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Wij komen hier regelmatig een pizza eten. Dat doen wij ook elders doch zijn van mening dat Giorgio veruit de beste pizza's op tafel brengt. Veel keuzes tegen een prettige prijs. Zaak is klein doch gezellig ingericht. Dat het vaak druk is zegt iets over de kwaliteit van het eten en de service. Deze is altijd correct en vriendelijk T.a.v. dit laatste wel een tip. De laatste keer belandde door onhandigheid van de serveerster een glas bier over de schoot en tas van mijn vrouw. Uiteraard waren er excuses maar het had netjes gestaan als de consumptie deze keer op rekening van de zaak was gezet
Gilles R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
samen met mijn vriendin gegeten op 09-09-15.
We waren in de buurt en wonen er ook niet ver vandaan, maar nog nooit geweest. Komt nu verandering in. Super aardig personeel! Erg gemoedelijk! Een klein tentje met veel charme. Wij dachten aan een familie bedrijfje? Moeder dochter in bediening, vader in de keuken, zoon als bezorger?;)
In ieder geval een erg fijne familiaire sfeer!
Het eten is goed! Een fijne locatie om door de Weeks eens een hapje te eten! Dus echt een leuk buurtrestaurant! ????
L. K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Hartelijke bediening. Duidelijk een plek met veel terugkerende klanten, wat een gemoedelijke sfeer geeft. Ik koos voor de bruschetta en de kipsalade. De chef lijkt een voorliefde voor pesto te hebben want die was in beide gerechten zeer ruim aanwezig. Daarentegen erg weinig tomaat in de bruschette (6 sneetjes!), die ik nogal machtig vond. De goed gevulde salade heeft de dressing eigenlijk niet nodig door de lekker gekruide kip. Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding en prima om in je eigen buurt te hebben als je geen zin hebt om te koken. De kaart biedt ruime keuze omdat regelmatig te doen ;-)
Boris D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Op vrijdag 9 mei bij gorgio gegeten.het was niet de eerste keer.het is klein,gemoedelijk en lekker eten.lasagne is mijn. Lievelinge gerecht.het was lekker en niet duur.
Het ijs was ok,niets bijzonder maar zeker niet slecht.
Ik kom zeker terug
Ruth1987 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Sinds een tijdje heeft dit restaurant een nieuwe eigenaar en dat is te merken. Tegenwoordig kun je hier prima eten. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend, zeker als je een maandspecial neemt. Goede pizza's, fijne en vooral royale salades en prima vlees. Geen michelin-pretenties hier, maar gewoon lekker en niet te ingewikkeld eten. Dat kan soms juist heel fijn zijn! De inrichting is niet heel bijzonder, maar de sfeer is buitengewoon goed. Hier inmiddels meerdere keren gegeten, de eigenaar komt altijd gezellig een praatje maken. Kortom: Een aanrader. PS: In tegenstelling tot wat Iens hier schrijft is het restaurant tegenwoordig niet meer Turks, maar uitsluitend Italiaans!
Thea T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Gisteren, 3 februari 2013, zijn mijn man en ik voor het eerst gaan eten bij Giorgio aan de Savornin Lohmanlaan in Den Haag. We werden gastvrij onthaald in een klein, maar sfeervol restaurant. We begonnen met een voorgerecht, mijn man de insalata di formaggio en ik de insalata salmon. Heerlijk fris, lekker en net genoeg voor een voorgerecht. Als hoofdgerecht viel bij mijn man de keuze op de schnitzel en ik bleef in de zalmsfeer. Beide gerechten werden vergezeld met roergebakken groenten en Roseval aardappeltjes. Geen merknaam, maar in de ovengebakken aardappeltjes met rozemarijn en tijm, verrukkelijk!! Dit alles uiteraard onder het genot van een rode en witte italiaanse wijn. Ik wilde persé Tiramisu als nagerecht, mijn man bedankte hiervoor, maar zwichtte wel voor het bijgevoegde, overheerlijke kaneelijs. Na nog een cappuccino met een likeurtje gingen we verzadigd naar huis, met de belofte aan de uiterst vriendelijke gastheer en de gezellige bediening om snel weer eens terug te komen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Leuk, lekker en gezellig buurt restaurant, pizza's en pasta's zijn heerlijk en de bediening is, jong enthousiast en op de kinderen hebben ze ook gerekend.