Giordano

De Wittenkade 91 1052 Amsterdam Nederland Kaart
31-206861804

Over restaurant Giordano

Volgens het recept van ‘la mamma’

Natuurlijk kun je bij Giordano terecht voor lekkere pizza’s en pastagerechten. Maar laat je ook eens verleiden door de verse Italiaanse vlees- en visspecialiteiten. De kaart presenteert er ook nog eens prachtige wijnen bij. Alleen het beste is hier goed genoeg. Het moet natuurlijk wel voldoen aan de strenge eisen die ‘la mamma’ aan haar keuken stelt. Geen zin om eropuit te gaan? Bestel online en je maaltijd wordt keurig thuisbezorgd.

Meer informatie over restaurant Giordano

Lang
A S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben lekker gegeten. Het grote euvel is dat er te weinig koks in de keuken staan. Dit mede doordat eer een grote afhaalvraag naar pizza's is . Hierdoor moeten de restaurant klanten erg lang op hun eten wachten.
Norbert C.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Dacht er terecht te kunnen met de AH Restaurantactie, bleek dat niet het geval te zijn. Maakte verder niet uit. Klein restaurant, gemoedelijk, 1 kok in de keuken. Heerlijke kreeftensoep gegeten, zij het wel dat het met minder zout had gemogen. Het witvisje was ook lekker en de diverse groenten die er bij werden opgediend smaakten prima, echter deze waren wel al duidelijk afgekoeld en dat is toch zonde.
We moesten ook vrij lang wachten voordat we ons eerste gerecht kregen en dit (en misschien ook de afgekoelde groenten) had waarschijnlijk te maken dat er continue een rij stond van 2 soms 4 thuisbezorgservices. Kennelijk staat dit restaurant goed aangeschreven onder de mensen die van deze services gebruik maken, maar als gast van het restaurant ziet het er niet gezellig uit als daar de scooterkids met helm op wachten op hun bestelling en jij als gast op de tweede plek lijkt te komen.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Op zonnige avond werden mijn vriend en ik heel hartelijk welkom geheten en was er een fijn tafeltje voor ons
gereserveerd op het knusse terras
voor het restaurant. De gastheer die ons bedient heeft, Joseph, was erg vriendelijk en heel gastvrij. Naast de goede service was ook het eten erg lekker! Voor een fijne avond en goed eten zou ik dit zeker aanbevelen. Wij komen hier zeker terug!!
Leonie R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Via Deliveroo hier pizza's en tiramisu besteld. Viel helaas niet zo in de smaak. De pizza's waren zacht, vrijwel niet krokant. De toppings prima, maar niet verrassend, vrij standaard. De tiramisu was ook gemiddeld, niet bijzonder. Wel vriendelijke prijzen, maar wij betalen dan toch liever wat meer voor hogere kwaliteit. Helaas... Wellicht beter als je hier ter plekke eet?
Ike G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hadden een afscheidsdiner georganiseerd voor 30 personen, en Joseph de eigenaar was direct enthousiast om de groep te ontvangen. Het was superfijn hoe flexibel alles geregeld kon worden, met keuze uit vis, vlees en vega menu's. Met zo'n groep veranderen zijn er af- en aanmeldingen tot het laatste moment, en Joseph ging hier helemaal flexibel in mee.
De avond zelf was ongelofelijk gezellig, en er werd door 2 man bediening en 1 kok, top voor iedereen gezorgd (inclusief gasten op het terras en bezorgingen). Het eten kwam mooi tegelijkertijd en was ook heerlijk!
Dit is echt een heerlijk gezellig restaurantje waar je mooie persoonlijke aandacht krijgt en makkelijk 2-3 uurtjes blijft zitten (terwijl dat nog kort voelt dan).
Zeker een aanrader voor als je lekker Italiaans wilt eten in Amsterdam!!
Nogmaals bedankt aan Ristorante Giordano voor het meewerken aan een onvergetelijke afscheid.
Igor F.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ik heb nu drie maal (met mijn vriendin) gegeten in dit ontspannen buurtrestaurant, en daar zal het waarschijnlijk niet bij blijven. De sympathieke jonge ambitieuze eigenaar biedt een excellente service en gastvrijheid, en serveert bovendien uitstekend eten voor een zachte prijs. Interieur is een vrolijke mista, de tafels zijn perfect verzorgd. Op zwoele zomeravonden is het heerlijk buiten zitten op een rustig terras.
Frances B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Voor het eerst hier gegeten, op het mooi gedekte terras aan een rustige kade. We werden gastvrij ontvangen, met een knapperige foccacia bij onze Aperol. De start was veelbelovend. Maar ja, daarna pakten de gerechten niet zo goed uit. De salade was eerlijk gezegd erg gewoontjes, jammer. De hoofdgerechten vielen erg zwaar op de maag door de te lang ingekookte en vette roomsaus. Volgende keer nemen we pizza, die zagen er goed uit. Sympathiek adres!
HannahdeWilde .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Onzettend aardige gastheer die de zaak runt. De keuze uit alle gerechten was groot! Er was voor ieder wat wils! Kwaliteit eten was top!
AnnavanOranje .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Giordano, geweldig ontvangst en service! Perfecte gastheer! Goede kwaliteit-prijsvehouding. Komen zeker terug!
Pjotr_H .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
We hebben ons laten verrassen door de chef. Als entree kregen we een stukje pizza met gorgonzola. Als voorgerecht de carpaccio welke fantastisch was klaargemaakt. Als hoofdgerecht een perfect gebakken tournedos met heerlijke gegrilde groenten. Dit alles samen met een mooie Italiaanse chardonnay. Aan het eten kun je heel goed merken dat er Italianen in de keuken werken evenals in de bediening (zeer gastvrij). Echt een aanwinst voor de buurt. We komen zeker snel terug.
Megan D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Super goede service gehad. Goede plek en het eten was meer dan heerlijk!
Pennen met zalm, scampi 's , pizza met vis.. veel vis.
Super Giordano!
Joes123 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
gisteravond met de familie gegeten bij giordano. onze ervaring in 1 woord Geweldig, wij hebben de vis van de dag genomen verse mooie Zebaars van de grill met heerlijke groente en de kinderen hadden een heerlijke pizza met verse ingrdienten! heerlijk gegeten
en de service van joseph was van top klasse. dank u en tot gauw!
Frederike N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Eten van perfecte kwaliteit. Voorafje was een kadootje van de kok. Witte wijn was lekker en gelukkig niet in een klein glaasje maar een mooi wijn glas. Een aanrader. Prijs kwaliteit verhouding klopt. Ik ga er zeker nog een keer eten.
Veronique K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wauw, wat hebben wij hier lekker gegeten. Alles was lekker vers en zeer goed op smaak. Ook de service was top. Zo werden wij ook goed geadviseerd over de wijnen. Wij hadden onder andere gekozen voor het weekmenu. Het vlees was perfect bereid! Ook de pizza's waren van hoge kwaliteit. De rekening was wat ons betreft niet in verhouding met de kwaliteit van het eten, in positieve zin! Wij komen hier zeker vaker terug.
Ditmer R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wij hebben nu verschillende keren bij Giordano gegeten. Soms als gezin een pizza omdat we geen zin hadden om te koken. Soms met z'n tweeën om een avondje uit te zijn. Giordano is een echt stukje Italië in Westerpark. De pizza's zijn kwalitatief goed voor een scherpe prijs. En het menu van de chef met uitstekende service is een ontspannen en heerlijke avond uit. Fantastische wijn, het eten bijzonder goed van smaak en een ontzettend goede prijs-kwaliteit verhouding. De mannen van Giordano doen het echt heel goed. Giordano is een perfecte nieuwe plek in het Westerpark die het verdient om door iedereen ontdekt te worden.
Lydeke .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
We werden aangenaam verrast bij Giordano. Gehuisvest in een oud pandje, met een inrichting die nog wat te wensen overlaat, maar het eten was verrukkelijk. Naast een pizzakaart ook een mooie Italiaanse kaart. De bediening was bijzonder vriendelijk en de service uitstekend. Als voorgerecht hadden we Funghi Trifolati, heerlijk vers bereid in een prachtige saus. Eén portie voor 2 personen was voor ons voldoende. De tournedos was sappig en mals en de pizza van mooi krokant en dun deeg met - zoals op de kaart vermeld - huisgemaakte tomatensaus was heerlijk. Het enige minpuntje was het tempo van bereiden en bedienen, dat mag iets sneller.