Gioia Italiana

Noordvliet Noordzijde 39 3142 Maassluis Nederland Kaart

Over restaurant Gioia Italiana

Bij Gioia Italiana in Maassluis serveren ze traditionele Italiaanse gerechten. De onovertroffen smaakcombinaties nemen je mee naar de Mediterrane, droom van de Italiaanse zon. Precies wat je nodig hebt! Alle ingrediënten zijn prachtig van kleur, geur en smaak, het is een feestje op je bord. Het is gewoon jammer als je vol zit na een heerlijke lunch of diner, want hier krijg je nooit genoeg van. Je kunt hier ook je maaltijd afhalen of laat Gioia Italiana de catering op locatie verzorgen, voor een onvergetelijke bijeenkomst.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gioia Italiana

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 12.00 - 20.00 uur
Vrijdag en zaterdag 12.00 - 21.00 uur
Zondag 14.00 - 21.00 uur

• Mastercard , Pin
  • Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk simpel eten. Geen overdaad, waardoor je echt proeft wat je eet. En dat is heerlijk. Wie het echt Italiaans wil eten, moet zeker naar deze zaak. Simpel ingericht, huiskamer sfeer, aardige mensen. Aanrader!!
Noci .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Niet meer veroordeeld tot Domino's of andere zaken die zich pizzeria noemen. Ze bezorgen niet (iig nog niet), dat zou een geweldige toevoeging zijn .. Op mijn gemakzuchtigheid.
Mirjam J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Voor de 2e keer de antipasti schotel gehaald zo ontzettend lekker. Volgende keer de pizza en pasta hoor er alleen maar goede dingen over.
Lavi .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
We hadden geen zin om te koken , dus we dachten om de nieuwe italiaanse zaak te proberen. Geen seconde spijt van gehad. In een woord EERLIJK!! We zullen zeker hier vaker eten ophalen. De pizza's zijn zo vol smaak en een lekkere deeg waar je val elke hap gewoon geniet. Zeker een aanwinst voor Maassluis
Benny1985 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Gisteren dit nieuwe italiaanse zaak geprobeerd.Het eten was erg lekker.Gekozen voor traditionals carpaccio en vitello tonato.Pizza en pasta.Alles erg lekker en authentiek italiaans.Vriendelijk personeel.Al met al een leuk adres erbij in Maassluis.
IRusu .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Mooi italiaanse delikatessenwinkel,wij heeft antipasti, pizza Brianzola en pasta Gioia opgehaald en alles was echt smakvol en verrukelijk.Is echt een anwinst voor Maassluis.
Agnano .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Op 04-09 de eerste antipasta Gioia opgehaald voor een Italiaans thema feestje. Zeer hartelijk welkom met als Welkom hapje voor iedereen die binnenkomt een bruschetta met heerlijke tomaat. Iedereen op het feest was laaiend enthousiast over de gevarieerde smaakvolle hapjes. Op 12-09 een portie Vitello Tonato en Pasta filetto tartufo gekocht en ook dit was verrukkelijk. Echte aanrader.