Ginza

Klanderij 50 A 7511 HS Enschede Nederland Kaart

Over restaurant Ginza

All you can eat in Enschede

Bevind je je even buiten het centrum van Enschede en heb je honger naar heel veel sushi? Schuif dan aan bij Ginza om je buikje vol te eten met hun all you can eat sushi menu. Hier komen de lekkerste Tamaki's, sushi rolls en andere heerlijke echte Japanse specialiteiten langsschuiven op je bord. Heb je meer dan 2,5 uur de tijd? Je kunt ook à la carte bestellen! Laat je verwennen door de Japanse gastvriendelijkheid en geniet van je avondje sushi!

Meer informatie over restaurant Ginza

Maandag 13:00 - 22:00
Dinsdag en Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:30
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Bij binnenkomst worden we welkom geheten door een jongeman die ons een tafeltje wijst. Links en rechts van ons zijn aardig wat tafeltjes gevuld en de dienbladen met sushi en andere kleine Aziatische hapjes worden geserveerd. We hebben er zin in.

Er gaan enkele minuten voorbij en er komen meer mensen binnen. Deze mensen wordt ook een tafel gewezen, er wordt nog even afgerekend en de telefoon wordt aangenomen. Een discussie volgt over het feit dat ze op dit moment niet bezorgen maar dat er wel kan worden opgehaald. Nieuwe mensen komen binnen en ook de tablet wordt gelijk voor hen ingesteld. Wij zijn helaas een kwartier later nog niet geholpen. Ik probeer al een hele tijd aandacht te vragen en eindelijk worden we opgemerkt. Ik geef aan dat we graag willen beginnen. Oh, was ik nog niet bij jullie geweest? Excuses volgen en we krijgen uitleg over de tablet.

We bestellen gelijk enkele gerechtjes die helaas ook even op zich laten wachten. 45 minuten na binnenkomst hebben we uiteindelijk alles wat besteld is op tafel staan of reeds opgegeten. Omdat de eerste ronde zo lang duurt besluiten we alvast voordat alles gearriveerd is een nieuwe bestelling te plaatsen. We hebben immers nog een theatervoorstelling op het programma staan.

De gerechtjes smaken goed, de gyoza smaakt authentiek, alleen de rijst van de maki is door de tonijn (uit de vriezer) wat nattig en niet voor herhaling vatbaar. De beef special is een aanrader, super mals vlees. Helaas is de sushi surprise nooit op tafel verschenen dus die zal voor ons altijd een verrassing blijven…

Het dessert(buffet) is het beste dat we tot nu toe bij vergelijkbare restaurants hebben gehad. De kleine toetjes en cakejes zien er verzorgd uit. Een vrouw die naast me wat opschept geeft aan dat ze al om lepeltjes heeft gevraagd omdat die op zijn. Een volle 5 minuten hangen we vervolgens bij het buffet.

Al met al een prima all you can eat sushi restaurant maar qua bediening had het voor ons wat beter gekund.
Rob_w .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een prettige zaak met meer dan voldoende keuze in de gerechtjes.
Je zit niet opgepropt en de bediening was prima. Het was prettig toeven. Muziek stond wel een beetje hard, maar niet te. Ik ben persoonlijk geen sushi liefhebber, maar van de overige tafelgasten heb ik begrepen dat ze "best wel goed" waren, alleen werden er sommige temaki's met mayonaise erop geserveerd. Geen goed idee vonden wij. Na melding werden ze vervolgens zonder mayo geserveerd. De warme gerechten waren vers en smakelijk.
Het all-in concept (dus ook inclusief drank) is uitstekend. Een zeer ruime keuze uit frisdrank. Bier is beperkt tot Grolsch, maar wat wil je ook anders in Enschede.
Prima dessert buffet. Ook hier ruime keuze.
Schutten .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk gegeten vanavond met mijn dochter,de sushi is subliem,perfect gewoon,en ook de warme gerechten waren overheerlijk,complimenten voor de kok,de bediening was ook heel erg vriendelijk.
We komen gauw een keer weer in het beste AYCE restaurant van Enschede!
Salina M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Inmiddels twee keer hier gegeten. De eerste keer toen het net geopend was en onlangs was de tweede keer. Beide keren was het eten van topkwaliteit en de service top. Wij zullen hier zeker nog vaker komen!
LM3 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Sushi restaurant Ginza ligt in het centrum van Enschede. Parkeergelegenheid is goed!

Medewerkers zijn super vriendelijk!
Je zit lekker ruim, niet man op man, ideaal!
Mooi restaurant!
All you can eat voor €35,- incl frisdrank. Wijn en bier €1,-

Bestellen kan via een iPad.
Erg handig!
Sushi is van goede kwaliteit!
Je proeft dat het super vers is. Echt ontzettend lekker. Naast sushi hebben ze ook allerlei andere gerechten op de kaart.

We gaan hier zeker vaker naar toe!!
Blueskies .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Gisteren bij Ginza gegeten. Zo maar, even doordeweeks sushi happen. De sushi keuze was mwoah, zeker als je het vergelijkt met de overige all-you-can-eats in Enschede, ze hebben weinig unieks of bijzonders. De kwaliteit was ook mwoah, beetje droge rijst, en de sushi's kwamen zo ongelofelijk snel , het kon niet anders dan dat het pre-prepped was. We waren niet onder de indruk, geen unieke smaken, en voor de prijs die we betaalden konden we beter bij Tao terecht. We komen niet terug.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Via Groupon hier gegeten, wat later op een vrijdagavond, de drukte was al weg. Paar gerechtjes op de kaart die je niet bij andere AYCE zaken ziet, authentieke sushi is het uiteraard niet. Bediening was netjes, jammer genoeg weinig de kennis van de wijnkaart en de voorraad.

Wellicht kwam het door het tijdstip, maar ik had wel het idee dat alle bestellingen vers werden gemaakt. De nori om de temaki's was krokant en de warme gerechtjes zeker niet te lang doorgegaard. Het viel me wel op dat het dessertbuffet niet meer werd bijgevuld.

Best aardige inrichting, je zit minder op elkaar dan elders. Van de AYCE zaken in Enschede vind ik dit tot nu toe de beste.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Uitstekend gegeten, vriendelijke bediening (wellicht iets te vriendelijk ;) ) "Mijn collega komt zo bij u", en dat drie keer, vervolgens kwam de persoon zelf alsnog. Maar heerlijk eten, zou wel willen zeggen beter dan de welbekende hier in Enschede.
Llllau .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Goed restaurant, super eten en een geweldige sfeer. De bediening was snel en vriendelijk en zeer behulpzaam. De prijs/kwaliteit verhouding klopt volledig: je krijgt waar voor je geld. We zijn er nu een paar keer geweest en zullen nog vaak terug komen. Een echte aanrader dus!!!!
Sushiensch .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Lekkere sushi maar duurde veel te lang terwijl het restaurant steeds leger raakte. Wel handig dat je een tablet met Wi-Fi krijgt om te bestellen, kun je tijdens het lange wachten een iens review schrijven.
PKodde .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Gisteren met twee personen wezen eten bij Ginza via Groupon. Bij binnenkomst gelijk de bon van Groupon laten zien en er werd ons verteld dat de drank erbij inzat en dat wijn of bier alleen €1,- extra kost, dit bleek achteraf toch niet het geval te zijn. Het eten was redelijk, ik moet eerlijk toegeven dat ik vaak betere sushi heb gegeten maar goed het blijft natuurlijk een all you can eat dus op zich niet heel veel op aan te merken maar ook niet echt zo als goede sushi hoort te zijn. Het is een redelijke middenweg. De bediening was erg vriendelijk en enthousiast (veel jonge mensen), alleen kende het personeel de tafel nummers niet heel goed waardoor er een stuk of 10x gerechten en dranken op tafel werden gezet die niet voor ons bestemd waren, zelf ook een gerechtje niet voorbij zien komen die wel besteld was. Decor zag er prima uit, wat te belicht voor mij persoonlijk maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Bij het afrekenen was de eigenaar toch niet zo vriendelijk als dat hij eerder leek, zoals in het begin gezegd bleek toch dat we de dranken moesten betalen, oke prima, maar wanneer we vertelde dat het dan wel handig is dat al het personeel op de hoogte is van de acties en wanneer wat te betalen, was de vriendelijkheid van de eigenaar toch ver te zoeken en werd hij vrij bot en onvriendelijk. Dit geeft dan toch wel een domper op een leuke avond. Mijn algemene indruk was redelijk maar niet heel professioneel. Persoonlijk zal ik hier niet snel een tweede keer naar toe gaan.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Erg gezellige avond gehad. Leuk dat je via je eigen telefoon je eten kunt bestellen. Het eten was lekker en de bediening goed. Wat ik ook erg als positief ervaren heb is dat de eigenaar aan tafel kwam. Dit maakt je als eigenaar toch meer betrokken bij je klanten. Conclusie leuke avond en lekker gegeten.
AramPPP .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Zeer gevarieerde kaart met heerlijke sushi en de ossenhaas was echt top!

De bediening is lekker vlot en doet ook goed z'n best. De eigenaar is een leuke, gezellige sympathieke man.

De zaak ziet er verder prachtig uit. De formule is ook fantastisch met onbeperkt drinken (flesjes) en een dessert buffet (ijs, gebakjes en fruit).

Al met al top avond!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Vandaag hier gegeten, eten smaakte zeer goed. Veel vlees en vis gerechten gehad. Sushi kan mij vaak niet bekoren, maar was aangenaam verrast deze keer. Smaken kloppen gewoon, en vooral de sliptong is erg goed. Concept schijnt onlangs veranderd te zijn. Desserts zijn nu zelf te pakken, was ook beter dan bij een gemiddeld all you can eat buffet. En de drankjes zaten bij de prijs in, mocht je zelf pakken.
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Met een groupon bon op zak wezen eten hier. Eten vers en goede kwaliteit alleen staat er waarschijnlijk een laffe kok in de keuken. Alles is een beetje lafjes. Weinig tot geen kruiden. Bediening goed en zeer vriendelijk.
-manuela- .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Afgelopen weekend gegeten bij Ginza.
Al jaren bezoek wij diverse Sushi restaurants door het hele land, maar nog nooit zijn wij er eentje tegen gekomen die ons zo tegen viel. De sushi was vaak smaakloos, de rijst was niet kleverig en de bediening was . In Enschede volop keuze voor goede sushi, helaas niet hier!
Moniek P.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Via een bon van Groupon hier met twee personen gegeten. De meeste gerechtjes waren van hoge kwaliteit, met name de maki sushi's waren erg lekker. Sommige porties vonden we iets te groot (zoals de courgette, de miso-soep en de udon), de courgettes waren in vrij grove stukken gesneden dus na dit gerecht had ik het gevoel dat ik een halve courgette had opgegeten. Wanneer de porties wat kleiner zouden zijn, heb je de kans om meer gerechtjes te proeven, wat naar mijn idee zou zorgen voor een (nog) leukere eetbeleving. De miso-soep hebben we bij andere restaurants beter geproefd. Over de rest van de geproefde gerechtjes was ik zeer onder de indruk! Wellicht de volgende keer wat minder gerechten in soja-saus serveren, hierdoor smaakt soms veel een beetje hetzelfde. De bediening was vrij jong en wat chaotisch, we kregen verscheidene keren verkeerde gerechten geserveerd die eigenlijk voor de tafel naast ons bedoeld waren. Dit werd uiteindelijk irritant. Het duurde ook lang voor we de bestellingen konden doorgeven terwijl het naar onze mening niet knetter druk was. Toch komen wij hier graag nog een keer terug vanwege het feit dat sommige gerechten uitmuntend lekker waren en vanwege de goede prijs-kwaliteit verhouding!
JaapenDiana .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Gisteren wezen eten bij Ginza, gelukkig hadden we een Groupon kortingsbon.
Met het eten was niks mis mee, de sushi's waren erg lekker, vers, en ook de andere gerechten zoals de rundvleesspies, kipsspies, gegrilde zalm en tonijn waren super.
Maar de bediening... die vonden we erg slecht, veel jonge meisjes, die niet eens wisten wat ze bezorgden aan tafel, bepaalde gerechten die niet kwamen. Half uur wachten tot je je lijstje terug krijgt en je dan pas weer kan bestellen, na 1uur30 hadden we nog maar 1 ronde gehad :-( de schuifdeur die blijkbaar storing had en meer open stond dan dicht waardoor het erg koud was in het restaurant, we zaten niet eens bij de deur in de buurt.
Momenteel kan je op 5 plekken in Enschede sushi eten, dus we weten nog niet of we na deze slechte bediening terug komen.
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Nieuw all you can eat sushi restaurant in Enschede. Wij vinden deze tot nu toe de beste in Enschede. We hebben hier lekker gegeten, goede sushi! Restaurant ziet er sfeervol en netjes uit. Bediening is ook goed en snel.
Rubicon .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Dit is een overall-oordeel, aangezien de vele gerechtjes die wij bestelden. Het grote verschil met de konkurent in deze stad is dat hier in de oosterse gerechtjes meer westerse invloeden waar te nemen zijn, in de vorm van het larderen met bekende sausjes. Het besluit om geen 9 punten te geven komt door het feit dat de wijnen uiterst belabberd zijn. Zowel de rode als de witte huiswijn hebben veel weg van ranja in gealcoholiseerde vorm en doen echt afbreuk aan de eigenlijke kwaliteit van dit etablissement. Groet Rubicon.