Ginza

Klanderij 50 A 7511 HS Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Ginza

All you can eat in Enschede

Bevind je je even buiten het centrum van Enschede en heb je honger naar heel veel sushi? Schuif dan aan bij Ginza om je buikje vol te eten met hun all you can eat sushi menu. Hier komen de lekkerste Tamaki's, sushi rolls en andere heerlijke echte Japanse specialiteiten langsschuiven op je bord. Heb je meer dan 2,5 uur de tijd? Je kunt ook à la carte bestellen! Laat je verwennen door de Japanse gastvriendelijkheid en geniet van je avondje sushi!

Meer informatie over restaurant Ginza

Maandag 13:00 - 22:00
Dinsdag en Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:30
7,1

Jouw recensie over het restaurant Ginza

F.H. H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Hier en daar lauwe/taaie gerechten die bij een volgende bestelling wel warm en/of goed waren.
Remco A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Bij drukte duurt t best lang voor t eten komt. Dat kan beter... verder heerlijke sushi
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Goed eten
Goede prijs/kwaliteit
Goede sfeer
Voor herhaling vatbaar
marijke A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Zeer lang moeten wachten op eten en consumpties. Bestelde eten werd regelmatig bij een andere tafel afgeleverd en wij kregen eten wat voor een andere tafel was bedoeld. We moesten een uur wachten op een glaasje water en 45 minuten op een glas wijn. Het ijs was heel zacht, bijna ontdooit en niet lekker. Bij talen stond er een lange rij met klagende klanten. Er kon ook nog eens niet geprint worden. Een zeer teleurstellende avond waar je ook nog flink voor moet betalen. Zeker geen aanrader.
maaike B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het eten was heel goed. Alleen de service is niet altijd even goed. En de toetjes mogen wel vaker bij worden gevuld.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Uitstekend eten. All inclusive is ook inclusief drankjes, bier en wijn. Geen verassing bij de afrekening. Voor 32.50 heb je alles. Ook ruime keuze buiten sushi. Eten is zeer goed, allen het toetjes buffet viel een beetje tegen.
Ken V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Tijdens de reservering heb ik specifiek gezegt dat er 1 persoon was die een glutenvrij dieet volgt (Coeliakie). Echter toen we alleen specifieke glutenvrije gerechten besteld hadden via de tablet bleek er saus over de sushi te zitten, deze was NIET glutenvrij.. volgens de tablet waren al deze gerechten glutenvrij, maar helaas. Na een gesprek met de staff kregen we een nieuwe portie, wederom kwam er in de volgende ronde weer een gerecht met dezelfde saus!! We hebben de staff nogmaals op het hart gedrukt dat deze persoon ontzettend ziek wordt van gluten, de reactie: "er zit maar een klein beetje gluten in, iets van 1%".. na een lange discussie is onze tafel maar gemarkeerd als zonder-saus-en-gluten tafel. Het excuus van de staff was dat het systeem dat op de tablet staat nog niet ge-update was.. fijn, daar hebben we dus niets aan.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
wij zijn erg geschrokken van de beklede stoeltjes, deze waren erg vies en vol vlekken .Wij hebben dan ook een ander plekje gezocht anders smaakte ons het eten niet meer. Ook de toiletten achterstallig onderhoud. Er waren geen papieren handdoekjes om je handen af te vegen er stond een closetrolletje waar je dat mee moest doen. Verder veel te jong personeel, 15 /16 jaar dit kan gewoon niet. Nee geen goede indruk h, het is niet meer wat het was en ik kom ook niet meer terug.
Artemis S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
tafel stond aan het eind vol met bordjes en lege glazen
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het eten was goed maar het duurde lang voordat we wat kregen. Je zit er erg dicht op elkaar en lege tafels werden niet schoongemaakt.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Lekker eten, prima service!
Lambert F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Na technische problemen met het tablet-bestel-systeem hadden we pas een uur na reservering eten besteld. Het eten was niet speciaal. We hadden iemand in dit gezelschap die geen Nederlands sprak. Iemand van de bediening was het Engels niet voldoende machtig om te begrijpen dat ze een extra menukaart wilde.
Aren P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Was helemaal top tot half acht. Toen liep alles in de soep. Groep van 15 man ging weg. Ze kregen flesjes lauw bier. Duurde voor iedereen ook 30 tot 45 minuten voor de volgende ronde sushi kwam en lege glazen bleven een uur staan. Bij navraag zei men dat het druk was.
Margo S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij eten hier regelmatig. Met de tablet eten en drinken bestellen gaat prima. Mijn favorieten zijn de flamed avocado, wasabi tuna de dragon roll en de tori terriyaki. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het restaurant zit op een mooie locatie. Kortom top!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bij ontvangst aan onze tafel gezet zonder tablet. Het duurde een tijd dus toen zelf maar gevraagd hoe en wat. Uiterst vriendelijke dame hielp ons verder en legde alles uit. Het eten was heerlijk. Helaas viel het eten bij mijn vader (81) niet goed en werd hij niet lekker. En moesten mijn ouders na een uurtje al naar huis. Aan het einde werd gevraagd alles naar wens was geweest. Bovenstaande verteld maar daar werd niet op gereageerd en dus ook volle bak betaald. Had op beetje begrip gerekend. Verder qua eten en bediening super.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer lange wachttijden en matig eten. Zelfs de edamame waren veel te gaar. Het personeel is op zich vriendelijk maar verre van professioneel en ervaren. (met de lange paardenstaart in het glas drinken van de tafel achter je hangen lijkt niet heel moeilijk vermijdbaar)
Voor dezelfde kosten zijn er zijn veel betere en leukere sushi restaurants in Enschede. Wat mij betreft is Ginza daarom een absolute afrader.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Afgelopen week hier voor het eerst geweest. Prettige entourage en prima ontvangen. In tegenstelling tot andere All you can Eat Sushi restaurants hier wel een ruime opzet van tafels en een warme sfeer. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Goede uitleg over de bestel methode en systeem met behulp van tablet werkt goed. Bestelde producten komen ook inderdaad en ook relatief snel. Eten was goed van smaak en in tegenstelling tot eerdere ervaringen bij soortgelijke restaurants niet te zout of gelijk van smaak. Miso soep en de warme gerechten waren erg lekker, vooral de Beef special was erg lekker. Wel wat veel in vergelijking met de andere "kleine" gerechten. Bier, huiswijn en frisdrank bij de all-in prijs inbegrepen.
Al met al smakelijk en gezellig gegeten hier en komen zeker nog een keer terug.
Seda K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Her duurde heel lang tot alles elke keer geserveerd werd
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Bij binnenkomst worden we welkom geheten door een jongeman die ons een tafeltje wijst. Links en rechts van ons zijn aardig wat tafeltjes gevuld en de dienbladen met sushi en andere kleine Aziatische hapjes worden geserveerd. We hebben er zin in.

Er gaan enkele minuten voorbij en er komen meer mensen binnen. Deze mensen wordt ook een tafel gewezen, er wordt nog even afgerekend en de telefoon wordt aangenomen. Een discussie volgt over het feit dat ze op dit moment niet bezorgen maar dat er wel kan worden opgehaald. Nieuwe mensen komen binnen en ook de tablet wordt gelijk voor hen ingesteld. Wij zijn helaas een kwartier later nog niet geholpen. Ik probeer al een hele tijd aandacht te vragen en eindelijk worden we opgemerkt. Ik geef aan dat we graag willen beginnen. Oh, was ik nog niet bij jullie geweest? Excuses volgen en we krijgen uitleg over de tablet.

We bestellen gelijk enkele gerechtjes die helaas ook even op zich laten wachten. 45 minuten na binnenkomst hebben we uiteindelijk alles wat besteld is op tafel staan of reeds opgegeten. Omdat de eerste ronde zo lang duurt besluiten we alvast voordat alles gearriveerd is een nieuwe bestelling te plaatsen. We hebben immers nog een theatervoorstelling op het programma staan.

De gerechtjes smaken goed, de gyoza smaakt authentiek, alleen de rijst van de maki is door de tonijn (uit de vriezer) wat nattig en niet voor herhaling vatbaar. De beef special is een aanrader, super mals vlees. Helaas is de sushi surprise nooit op tafel verschenen dus die zal voor ons altijd een verrassing blijven…

Het dessert(buffet) is het beste dat we tot nu toe bij vergelijkbare restaurants hebben gehad. De kleine toetjes en cakejes zien er verzorgd uit. Een vrouw die naast me wat opschept geeft aan dat ze al om lepeltjes heeft gevraagd omdat die op zijn. Een volle 5 minuten hangen we vervolgens bij het buffet.

Al met al een prima all you can eat sushi restaurant maar qua bediening had het voor ons wat beter gekund.
rob_w .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een prettige zaak met meer dan voldoende keuze in de gerechtjes.
Je zit niet opgepropt en de bediening was prima. Het was prettig toeven. Muziek stond wel een beetje hard, maar niet te. Ik ben persoonlijk geen sushi liefhebber, maar van de overige tafelgasten heb ik begrepen dat ze "best wel goed" waren, alleen werden er sommige temaki's met mayonaise erop geserveerd. Geen goed idee vonden wij. Na melding werden ze vervolgens zonder mayo geserveerd. De warme gerechten waren vers en smakelijk.
Het all-in concept (dus ook inclusief drank) is uitstekend. Een zeer ruime keuze uit frisdrank. Bier is beperkt tot Grolsch, maar wat wil je ook anders in Enschede.
Prima dessert buffet. Ook hier ruime keuze.