Ginger

Ferdinand Bolstraat 13-15 1072 LA Amsterdam Nederland Kaart
31-206633223

Over het restaurant Ginger

Ginger levert een unieke mix van een restaurant / steakhouse, (cocktail) bar, en heeft als exclusieve attribuut prive-karaoke kamers.

Wij nemen geen karaoke reserveringen aan via iens/seatme.
Voor karaoke reserveringen kunt u ons e-mailen op: booking@gingeramsterdam.nl

Meer informatie over restaurant Ginger

TH 17:00- 01:00 17:00- 00:30
FR 17:00- 03:00 17:00- 01:30
SA 17:00- 03:00 17:00- 01:30
SU 12:00- 00:00 12:00- 23:30

Jouw recensie over het restaurant Ginger

Ewout G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Doe het niet! Met 6 mannen "onbeperkt spare ribs" gaan eten, eigenlijk begon de serveerster al met een enorme attitude door ons te vertellen dat zit niet mogelijk was mits we allemaal spare ribs zouden gaan eten (een van ons wilde nl iets anders). We zijn toch zeker geen kleine kinderen door elkaar die spareribs door te gaan geven? Kinderachtig! Maar goed, bij d'r collega was dit wel mogelijk, toe de spareribs eenmaal op tafel stonden hadden we meteen spijt van onze keuze, ze waren namelijk NIET TE ETEN, totaal geen smaak en een zeer onprettige structuur. Ook was de buitenkant heet en de binnenkant koud, ik zou zelfs durfen te beweren dat ze in de magnetron zijn opgewarmd... Om toch onze honger enigszins te stillen hebben we nog maar een derde portie besteld waar ze vervolgens 20 minuten over deden terwijl het niet eens echt druk in die tent was, toen ze na de volgende gang er weer 20 minuten tussen lieten zitten wist ik het zeker, dit deden ze expres zodat er maar bier gedronken bleef worden (overigens voor een prijs die op een rooftopbar in New York niet zou mistaan). Het karaoke zag er gezellig uit, kan me voorstellen dat mensen daar voor komen maar zou hier dus ABSOLUUT niet wat te eten bestellen!!
dinnering .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Hartstikke gezellige avond. Jammer van de taaie en droge biefstuk & entrecote. Ook jammer van de serveerster die met een attitude rondliep. De friet was wel heel lekker! En de stevige diaree die nacht én ochtend ook. Wel 4 mensen uit mijn groep hebben dat kunnen ervaren. TOP! Never again.
Jurg Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Afgelopen weekend hadden wij de private karaoke ruimte gereserveerd van 23:00-02:00 voor een verjaardag. Toen wij een halfuurtje later aankwamen dan de starttijd was de ruimte nog in gebruik door de mensen die de ruimte voor ons hadden gereserveerd. Hierdoor moesten wij met de groep wachten totdat de ruimte was schoongemaakt. Er lag veel glas op de grond en de ruimte stonk.

Eenmaal binnen kregen wij uitleg over het systeem. Dit verouderde systeem werkte zeer lastig/traag en de meneer die ons hielp vond het wel erg veel moeite om het nogmaals uit te leggen. Het systeem bevat gelukkig erg veel nummers. Helaas is 95% Koreaans. Een leuke Nederlandse meezinger hoef je niet te verwachten. Erg jammer maar wel fijn voor de Koreaanse bezoekers.

De meneer die ons hielp snapt niet helemaal dat horeca een dienstverlenende branche is waar je mensen een welkom gevoel moet geven. Hij wilde graag snel naar huis en probeerde het ons daarom zo onaangenaam mogelijk te maken. Het uitserveren van de drank duurde een goed uur, het meubilair plakte en de tafel in de ruimte was zo wankel dat je glas er spontaan vanaf viel (nu snap ik ook waarom er overal glas lag).
Al met al jammer dat we gekozen hadden voor Ginger en niet voor een andere tent in Amsterdam. Wij komen hier in ieder geval nooit meer terug.
Giulia B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De zaak ziet er leuk en verzorgd uit, leuke sfeer. Helaas was het personeel niet erg enthousiast, ze hadden er niet heel veel zin in. Wij hadden een voorgerecht besteld die helaas niet kwam, voor je het wist stond het hoofdgerecht op tafel. De spareribs waren droog en taai, je kreeg het vlees niet goed van het bot af. De patatjes daar in tegen die waren lekker. Al met al niet iets waar je nog een keer heen gaat. Helaas, want aan de inrichting lag het zeker niet.
Kim J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gezellige en mooie zaak, lekker gegeten voor een prima prijs.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Het waren heerlijke burgers! Er was ook aardige en snelle bediening! Alleen de hamburgers verdienen een betere saus dan alleen de ketchup saus. Maar verder alles prima.
AMY C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk genoten van het eten met een paar cocktails! Trendy warm sfeertje. Ze hebben aan de andere kant van het restaurant ook privé karaoke kamer.... ziet er heel gezellig uit we gaan zeker nog een keer terug komen voor het eten en karaoke!
Nino H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Heb er heerlijk gegeten met me vriendin
Marjorie M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Lekker gegeten, goeie prijs kwaliteit verhouding, beetje jammer dat het Madonna avond was op de karaoke schermen
R F.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wat een super tent is dit! Gisteravond laat kwamen we hier langs en hadden eigenlijk nog wel wat trek. Hier naar binnen gegaan en daar absoluut geen spijt van gehad. We hebben nl de beste burger ooit hier gegeten! Wat een fantastisch ding!! We komen zeker nog een keer terug, want er was geen plaats meer bij de karaoke, dus dat gaan we de volgende keer ook nog doen! Verder was de service ook uitstekend! Super vriendelijk allemaal. Mooi interieur ook! Super!
Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heel lekker Aziatisch eten voor goede prijzen, echt goede dim sum en de stoofpot met tofu was heerlijk. Maar wat het allerleukst is, is dat ze privé karaoke zaaltjes hebben! Hier kun je de hele avond eten, drinken en zingen (Engelse muziek maar als je wilt ook veel Aziatische liedjes) en ik heb hier afgelopen zaterdag met mijn vriendinnen echt een hilarische avond gehad! Bediening denkt echt met je mee, is snel en attent, en het ziet er modern uit binnen. Echt een aanrader!
ymathot .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Super avond gehad in de karaoke ruimte, gezellige sfeer en zeer goede service.
Dankzij de attente bediening mijn verloren armband aan het eind van de avond toch weer terug in mijn bezit!
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De vriendelijke bediening heeft ons geholpen bij het uitzoeken van allerlei kleine gerechten. Alles was vers en overheerlijk. Een waar genot en wij komen zeker terug! De prijs kwaliteit verhouding is geweldig.
Elles P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We hebben een hele tijd gezellig gekletst met de eigenaar. Hij heeft een super originele zaak neergezet (niet zijn eerste trouwens). Er is goed nagedacht over het concept: goed eten en drinken, maar ook mogelijkheid in groepsverband in afgesloten kamers te karaoken. Alle ruimtes waren verhuurd toen wij er waren. Van wat we meekregen was het een dolle pret...wat voor de andere gasten ook wel leuk is om te zien. Je hoort een klein beetje gezang, maar dat is best bevorderlijk voor de sfeer. Leuk idee voor een team-uitje of iets van dien aard. Het eten is echt zalig Aziatisch. Dat komt niet aanwaaien, vandaag de dag goede Aziatische chefs te vinden. Hier hebben ze er ook erg hun best voor moeten doen. Niet zonder succes, we hebben een heerlijke avond gehad ook al ging het hopeloos mis met onze bestelling en hebben we erg lang gewacht op het eten. Oja het interieur is fraai. Donker en stijlvol. Met liefde bij elkaar gezocht.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Hier ga ik heen om een keuze te maken uit de menukaart. Cocktails zijn aan mij niet besteed. De Karaoke ruimte ook niet. De vernieuwde menukaart ziet er prima
uit en wat er aangeboden wordt is buitengewoon smakelijk. Bovendien redelijke
prijzen. Na de verbouwing voor elk wat wils en gelukkig zijn de zitplekken niet
zo dicht op elkaar. Prima Aziatisch eten in een tent van deze tijd.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Eten is goed. Service is top! Heerlijke cocktails en fijne persoonlijke service. En als klap op de vuurpijl, liet de gastheer ons bij vertrek nog even de karaokeruimte zien, wat een feest!
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Wat een succes avond. We hebben heerlijk gegeten bij Ginger.
Allemaal kleinere gerechten stuk voor stuk goed op smaak. favorieten waren : Pork Siu Mai (2x besteld zelfs), de Peking Duck rolls, Lamb satey en de duck buns. Niet alleen smaakte alles lekker en zag het er prachtig uit maar ook was er weinig tot geen wachttijd. Supersnelle en bijzonder vriendelijke service. De dame en heer van de bediening waren echt top. Alles werd geduldig uitgelegd, en ze leken ook echt alles goed te kennen op de kaart. dat vind ik erg prettig.
Er waren goede wijnen, cocktails en lokale bieren, en de keuken is tot laat open.
Een echte aanrader!
Het enige minpuntje is de muziek, deze werd voor ons wel zachter gezet maar het was me voor bij het eten net iets te veel dance en harde beats (dit reken ik onder decor, vandaar dat deze een puntje aftrek heeft, het decor is verder smaakvol, beetje donker maar mooi). Wij zijn fan en komen hier zeker weer terug!
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heerlijk gegeten met zijn achten, super aardige bediening.
Gezellige sfeer. Van 16.00 tot 22.00 gezeten. Dim Sum was top.
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Binnen gegaan door warme uitstraling (haarden voor het raam) en was grote verrassing! Zeer goede attente bediening, uitgebreide kaart met vele Aziatische gerechtjes, shared dining. Heerlijke pork dumpling soep, mixed chefs platter en fried platter met mals en crispy vlees, (Pekingduck) springrolls, lekkere gyoza. En mild geprijsd. Wij komen terug om meer te proeven!!
gourmands1 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Trendy zaak in de Pijp. Vriendelijke bediening, en lekker eten. Chef's platter was een beetje droog maar wel smaakvol, broodje eend was heerlijk.
Misschien is het aardig om tijdens de lunch iets rustigere muziek te draaien, de gespeelde house stond wat luid , en in een verder lege zaak is dat wat apart.