Ginger

Ferdinand Bolstraat 13-15 1072 LA Amsterdam Nederland Kaart
31-206633223

Over restaurant Ginger

Cocktails en late snacks

In de Pijp broeit het van de restaurantjes. Ginger bar & bites is daar een van en onderscheid zich vakkundig van het gros. Met heerlijke cocktails en late night snacks is dit een plek waar niemand weg wil. Gember (vertaling van Ginger) is een Aziatische wortel dus waan je ver van huis!

Meer informatie over restaurant Ginger

Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 03:00
- Diner 17:00 - 02

Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heel lekker Aziatisch eten voor goede prijzen, echt goede dim sum en de stoofpot met tofu was heerlijk. Maar wat het allerleukst is, is dat ze privé karaoke zaaltjes hebben! Hier kun je de hele avond eten, drinken en zingen (Engelse muziek maar als je wilt ook veel Aziatische liedjes) en ik heb hier afgelopen zaterdag met mijn vriendinnen echt een hilarische avond gehad! Bediening denkt echt met je mee, is snel en attent, en het ziet er modern uit binnen. Echt een aanrader!
Ymathot .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Super avond gehad in de karaoke ruimte, gezellige sfeer en zeer goede service.
Dankzij de attente bediening mijn verloren armband aan het eind van de avond toch weer terug in mijn bezit!
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De vriendelijke bediening heeft ons geholpen bij het uitzoeken van allerlei kleine gerechten. Alles was vers en overheerlijk. Een waar genot en wij komen zeker terug! De prijs kwaliteit verhouding is geweldig.
Elles P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We hebben een hele tijd gezellig gekletst met de eigenaar. Hij heeft een super originele zaak neergezet (niet zijn eerste trouwens). Er is goed nagedacht over het concept: goed eten en drinken, maar ook mogelijkheid in groepsverband in afgesloten kamers te karaoken. Alle ruimtes waren verhuurd toen wij er waren. Van wat we meekregen was het een dolle pret...wat voor de andere gasten ook wel leuk is om te zien. Je hoort een klein beetje gezang, maar dat is best bevorderlijk voor de sfeer. Leuk idee voor een team-uitje of iets van dien aard. Het eten is echt zalig Aziatisch. Dat komt niet aanwaaien, vandaag de dag goede Aziatische chefs te vinden. Hier hebben ze er ook erg hun best voor moeten doen. Niet zonder succes, we hebben een heerlijke avond gehad ook al ging het hopeloos mis met onze bestelling en hebben we erg lang gewacht op het eten. Oja het interieur is fraai. Donker en stijlvol. Met liefde bij elkaar gezocht.
Test T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Hier ga ik heen om een keuze te maken uit de menukaart. Cocktails zijn aan mij niet besteed. De Karaoke ruimte ook niet. De vernieuwde menukaart ziet er prima
uit en wat er aangeboden wordt is buitengewoon smakelijk. Bovendien redelijke
prijzen. Na de verbouwing voor elk wat wils en gelukkig zijn de zitplekken niet
zo dicht op elkaar. Prima Aziatisch eten in een tent van deze tijd.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Eten is goed. Service is top! Heerlijke cocktails en fijne persoonlijke service. En als klap op de vuurpijl, liet de gastheer ons bij vertrek nog even de karaokeruimte zien, wat een feest!
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Wat een succes avond. We hebben heerlijk gegeten bij Ginger.
Allemaal kleinere gerechten stuk voor stuk goed op smaak. favorieten waren : Pork Siu Mai (2x besteld zelfs), de Peking Duck rolls, Lamb satey en de duck buns. Niet alleen smaakte alles lekker en zag het er prachtig uit maar ook was er weinig tot geen wachttijd. Supersnelle en bijzonder vriendelijke service. De dame en heer van de bediening waren echt top. Alles werd geduldig uitgelegd, en ze leken ook echt alles goed te kennen op de kaart. dat vind ik erg prettig.
Er waren goede wijnen, cocktails en lokale bieren, en de keuken is tot laat open.
Een echte aanrader!
Het enige minpuntje is de muziek, deze werd voor ons wel zachter gezet maar het was me voor bij het eten net iets te veel dance en harde beats (dit reken ik onder decor, vandaar dat deze een puntje aftrek heeft, het decor is verder smaakvol, beetje donker maar mooi). Wij zijn fan en komen hier zeker weer terug!
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heerlijk gegeten met zijn achten, super aardige bediening.
Gezellige sfeer. Van 16.00 tot 22.00 gezeten. Dim Sum was top.
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Binnen gegaan door warme uitstraling (haarden voor het raam) en was grote verrassing! Zeer goede attente bediening, uitgebreide kaart met vele Aziatische gerechtjes, shared dining. Heerlijke pork dumpling soep, mixed chefs platter en fried platter met mals en crispy vlees, (Pekingduck) springrolls, lekkere gyoza. En mild geprijsd. Wij komen terug om meer te proeven!!
Gourmands1 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Trendy zaak in de Pijp. Vriendelijke bediening, en lekker eten. Chef's platter was een beetje droog maar wel smaakvol, broodje eend was heerlijk.
Misschien is het aardig om tijdens de lunch iets rustigere muziek te draaien, de gespeelde house stond wat luid , en in een verder lege zaak is dat wat apart.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Erg mooie tent, leuke toevoeging voor Amsterdam. Gisteren hier gegeten met een vriendin met een bon van AmigoAmigo. We kregen Vegi Spring rolls, Duck Spring rolls, Satay Beef, Satay Vegi, Homemade fries, Halve Duck, Chef's speciality. Het eten was lekker maar niet extreem bijzonder. Ook was het niet heel erg veel, maar je kon altijd bij bestellen als je nog meer wou.
Wel waren de zoete aardappelfrietjes overigens erg lekker.
Het decor is verder echt super mooi en ook de bediening doet zijn uiterste best. Als ik in de buurt ben kom ik nog wel weer eens langs voor een drankje of hapje.
Mitchell O.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Eten was goed, echter de service is bar en bar slecht. Wij waren met een groep van 9 man. Eerst krijgen wij een tafel die maar voor 6 man geschikt is. Vervolgens bestelt iedereen zijn eten en worden er gerechten vergeten of gerechten die pas 30 min laten werden geserveerd met het gevolg dat de helft al klaar was met eten en de andere helft nog moest beginnen. Na 2 medewerkers te hebben gesproken kwam dan eigenlijk de manager ene keer om de hoek kijken. Krijg je enkel een "ja sorry het was druk" excuus. Geen goedmakertje of iets extra's. Belachelijke tent, heel jammer want het verpest meteen je hele avond.
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Mijn 2de keer hier. De 1ste keer was een door de weekse dag. Heb toen gewoon zakelijk met compagnon cocktails gedronken. Die zijn heel eeg goed hier! Vanwege de sfeer vandaag weer hier(zondag). Ik moet zeggen dat ik hier vaker zal komen. Het eten is echt top en de bediening verdient echt een dikke 9!
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We hebben prima gegeten bij Ginger. We vragen ons wel af waarin Ginger zich onderscheidt ten opzichte van al die andere (betere?) Aziatische restaurants en eettentjes in Amsterdam. Superaardige bediening, sfeer in restaurant is ook ok. Maar het eten blijft je niet echt bij. Je gaat er een keer eten, hebt een leuke aanrader, maar je raadt het een ander niet per se aan. Cocktails super lekker. Die rode huiswijn (Merlot) moet echt van de kaart! Vanwege: niet te drinken.
Niki J.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Met zijn tweeen lekker bij Ginger gegeten met een voucher van AmigoAmigo. We kregen een cocktail, wat Aziatische hapjes zoals steamed buns en gyoza met garnaal, een 'halve eend' (2x borst en 2x poot) Pekingstijl en een bord met allerlei vlees en vis aan satestokjes.

De cocktail was erg lekker en fris. De hapjes en de Pekingeend waren ook goed. De stokjes vlees en vis waren wat minder: te gaar en qua smaak wat saai.

We hadden er nog een groene salade bij besteld, deze was prima. Ook de wijn was prima. De bediening was erg vriendelijk. Het duurde soms wel vrij lang voor we weer iets op tafel kregen maar dat lag volgens mij niet aan de bediening maar aan de keuken.

Verder ziet het restaurant er erg leuk uit: een beetje donker en loungy maar niet TE hip.
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Leuke, hippe zaak. Allemaal kleine soort van Aziatische tapa's. Heerlijk op smaak. Gezellige drukke sfeer met heerlijke cocktails. Flensje gevuld met eend, heerlijk op smaak. Samosa van rund, gyoza gevuld met kip, saté van gamba. Alles erg lekker. Ten zeerste aan te bevelen.
Bohui Y.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Op eerste indruk, vond ik het zeer sfeervol binnen. Lekkere ruime banken en dimme verlichting. En alles lijkt splinter nieuw.
Ze hebben goede smaak van muziek hier.
De barman is zeer ervaren en ik vond de cocktails die hij voor me maakte zeer lekker.
Ze serveren voornamwlijk ziatisch eten, maar er zitten ook steaks in dr menu kaart.
De eend die ik had besteld was van goed kwaliteit.
Het enige jammer was dat het erg donker kan zijn in sommige plekken in t restaurant.
Tim_amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Afgelopen week heerlijk gegeten bij Ginger, een nieuwe lounchebar/restaurant in de Pijp. We waren met z’n 3en en hebben meerdere gerechten gegeten (Chicken buns, Gyoza’s, Vegi springsrolls, Money bags, Mama’s skewers, etc). De "Duck" was een van de beste die ik ooit van je heb gegeten. Ook de mama’s skewers waren erg goed. Al met al een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Een echte aanrader als je van de Aziatische keuken houdt.