Ginger

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Nathalie R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2013
Weer eens gaan eten bij Ginger, met de groupon bon. Lange tijd niet geweest, maar nu met een vernieuwde menukaart én een bon was het 't proberen weer waard. En wij werden niet teleurgesteld! Vooraf een mix van dim sum en sushi, waar vooral de sushi onze voorkeur had. Vers en smakelijk. Als hoofdgerecht voor de Tokyo noodles met kip gekozen en ook deze waren heerlijk! Veel kip, maar ook veel vers gewokte groenten in dit gerecht. De bediening is zoals altijd hartelijk. En met vernieuwde menukaart hebben wij Ginger weer (her)ontdekt! Snel terug om de andere gerechten uit te proberen dus!
camiel M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Al vaker bij Ginger gegeten. Eten is heerlijk. Lekkere gyoza of sushi vooraf. De hoofdgerechten zijn verrukkelijk en mooi geserveerd. Altijd verse producten. Als nagerecht het rijst ijs. Ginger is een van de betere aziatische restaurants in Maastricht. Ik ben er al vaak geweest en zal er vaak blijven komen omdat het gewoon gezond en smakelijk smullen is. Ik kan niet wachten tot de volgende keer.
Marina Z.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
'Voor Aziatische smaken in een hippe atmosfeer ga je naar Ginger', lazen wij. Hip is dan waarschijnlijk de keuze voor metersgrote foto's van sumoworstelaars aan de muren - zowel mannen als vrouwen(!) Wij vonden het bovenal een gewaagde keuze voor een restaurant. Verder opvallend de felle lampjes boven de tafels die helaas iets te laag hingen. Laten we zeggen dat het mooie bord sushi er goed door werd uitgelicht, maar het was minder fijn voor de ogen. Naast het mooie en smakelijke bord sushi kwam er een hartverwarmend bord noodles op tafel. Als afsluiter koffie en thee met vijf grote stukken spekkoek voor twee. Smullen!
E.J. R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Heerlijk vers, heerlijke smaak, de beef was boterzacht, groenten precies beetgaar gewokt, de sushi was ook super smaakvol en lekker.
Bediening vriendelijk en correct, niet heel bijzonder.
Modern ingericht, tafels staan wel vlak naast elkaar, lijkt meer een eethuis, maar wel heel netjes.
Lotte1971 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Super vers en eerlijke keuken. Heb genoten van een sashimi tonijn "pizza" vooraf en als hoofdgerecht Ginger beef, heerlijk in gember en knoflook gemarineerde ossehaas. Mijn man had vooraf sushi, top, en als hoofdgerecht een hamburger van Wagyu beef met foie gras. Samen met de goede huiswijn hebben we genoten. We komen zeker terug!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Niet gegeten in het restaurant maar genoten van een super afhaalmaaltijd. Heerlijk gegeten. Vers, gezond en zeer smaakvol!
BasJansen .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Na goede recenties deze zaak geprobeerd en vind de prijs/kwaliteit verhouding erg slecht.

De asian snacks en zeewier komen uit gewoon uit de supermarkt en de ossenhaas portie is veel te klein voor de prijs die je ervoor betaalt.

De relatief dure prijzen die ze hanteren voor de matige porties die je krijgt vind je meestal terug bij de duurdere restaurants, terwijl ginger naar mijn mening meer een uitstraling heeft van een moderne Aziatische eethuis.

Mochten de smaken en versheid goed zijn van de gerechten, dan was er minder te klagen, maar deze waren naar mijn mening niet naar behoren.

Wel vond ik de service erg goed en de gastvrouw is erg professioneel, ondanks onze ontevredenheid, bleef zij beheerst en vriendelijk. Top!
ReaHagen .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Ik heb gemengde gevoelens bij dit restaurant. Sommige gerechten waren top, terwijl andere weer een stuk minder waren. De opmaak van de gerechten zijn goed, maar dat mag wel voor de prijzen die ze ervoor vragen. Geen goedkoop restaurant, maar wel goede service. Het is een knus modern ingericht restaurantje met grappig japanse schilderijen aan de muur
Da B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
We heben hier laatst sushi en sashimi gegeten omdat we niet veel honger hadden hebben we alleen big sushi en sashimi besteld.
Alles was mooi vers en lekker, er was een goede service en het restaurant ziet er gezellig uit.
Hier komen we zeker een keer terug om wat meer van de kaart te proeven.
Dominique D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
Ginger is een leuk restaurant. Het interieur laat niet meteen denken aan een Aziatisch getinte keuken, maar het is gezellig en rustgevend. De achtergrond muziek is vaker jazz, dus dit bevorderd de sfeer.

De bediening wordt gedaan in het Nederlands, maar men spreekt ook goed Engels en Duits. Ik heb niet echt te klagen over de studenten die hier bedienen. Wel raad ik aan om te reserveren als u tegen het avonduur wilt gaan eten. Het kan wel eens vol zitten omdat het geen groot restaurant is.

Keuze van eten is beperkt, maar zeer smakelijk gepresenteerd en vooral lekker. Iedere keer zal het gerecht ietsjes anders zijn, dat voor leuke variaties zorgt. Dit is een bewuste keuze van de chef (heb ik me laten vertellen). Kleine details qua gerecht (bijvoorbeeld een andere saus) kan aangepast worden. De rijst is perfect plakkerig en de sushi is om te smullen; het zal niet A++ zijn, maar wel vers. De dessert kaart laat wat te wensen over, maar dat is te overzien.

Kleine hint: Als u niet met chopsticks kunt eten, vraag gewoon bestek. Mijn partner heeft zelfs een kleine les gekregen over hoe je moet eten met stokjes.