Ginger

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Geri B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Gisterenavond met de bongobon hier gegeten. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en mochten zelf een plaats uit kiezen. Ook mochten we een voorgerecht van de reguliere kaart uitkiezen. Deze smaakte erg goed. Het hoofdgerecht was de green curry, die ook erg lekker was. Enige minpuntje was dat er garnalen, zoals op de kaart stond, in zaten. Verder was het personeel erg vriendelijk. Al met al een gezellig avondje met lekker eten gehad.
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Via Groupon hier een 3gangen diner gegeten. Vooraf de sushi, dit was erg lekker en goed verzorgd. Hoofdgerecht was de Thaise groene curry. Dit was niet erg bijzonder en elders weleens lekkerder en goedkoper gehad dan de normale prijs. De gebakken banaan als toetje was oké! Personeel was vriendelijk maar niet professioneel. De reden waarom wij hier niet snel teruggaan is vooral de sfeer. De inrichting is strak en modern maar misschien net te.. De tafels staan heel kort op elkaar, je kan bij de buren van het bord eten. De verlichting erg fel. Alles samen genomen oké maar niet top!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Met een bongobon kom je niet ver bij dit restaurant. Het was nog helemaal leeg en we moesten persé aan een tafeltje zitten welke we zelf niet zouden uitkiezen. Er werd niet eerst gevraagd of we wat wilde drinken en de Bongobon werd van tafel gegrist. Vervolgens kregen we een kaartje waar we maar uit 3 voorgerechtjes en 3 hoofdgerechtjes konden kiezen. Terwijl de kaart van het restaurant aanzienlijk meer inhoud heeft. Toen we erom vroegen konden we drinken bestellen. Het eten smaakte prima, dat gelukkig wel. Bij het afrekenen van de drank werd niet eens het wisselgeld teruggebracht, wellicht dat ze aannamen dat er fooi gegegeven zou worden. Jammer en nooit meer naar dit restaurant. Ook bongo mag zich wel eens afvragen of dit de bedoeling is van hun bon.
Maureen C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Heb hier ook via Groupon spotgoedkoop een 3-gangenmenu gegeten. Maar de prijzen zijn hier sowieso goed voor een laag budget. Als voorgerechten hadden we Dim Sum en Sushi. Nou eten wij regelmatig Dim Sum en Sushi, dus dan vallen deze gerechten onder de maat, maar zeker niet slecht. Alleen zou ik er de volgende keer niet voor kiezen. Maar de hoofdgerechten waren echt uitstekend: Udong met kip en Thaise Curry. Udong eet ik vaker, maar deze vond ik echt verrassend apart. Thaise Curry hou ik normaal niet zo van omdat ik het te machtig vind, maar deze was echt beter dan ik zelfs in Thailand heb gegeten. Met lekkere verse sereh erin. Ik kom hier zeer zeker terug. Jammer dat ik er ruim 220 km vandaan woon.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Hier gaan eten met een "groupon" bon, dus ik kan even niks zeggen over de prijs kwaliteit verhouding. Het eten was voortreffelijk. Heerlijke sushi als voorgerecht en het hoofdgerecht "green curry" was ook echt lekker. (Pittige kipe, met garnalen en groentjes, sausje was heerlijk gekruid en diende meteen als soepje.) Als nagerecht gefrituurde banaan met vanilleijs en aardbei. Ik ga hier zeker terug komen. Heerlijk oosters gegeten. Bediening was vriendelijk, maar een beetje onzeker. Maar door de vriendelijkheid zelve, vergat je de onzekerheid al snel.
bonny M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Even wat onduidelijkheid over de 'lekker weg' bon, maar vervolgens heerlijk gegeten. Prima sushi, lekkere dimsum. Het hoofdgerecht, kokos kip, prima balans pittig en zoet. Malse kip. Groente precies goed bereid ook de greencurry erg smakelijk. Ook het nagerecht was er lekker. Bediening erg vriendelijk.
De sfeer is strak en modern. Hierin volgt het restaurant de japanse stijl, waar eveneens strakke lijnen de norm is.
Het is dat ik niet in de buurt woon, anders zou ik zeker terugkomen.
Nathalie R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2013
Weer eens gaan eten bij Ginger, met de groupon bon. Lange tijd niet geweest, maar nu met een vernieuwde menukaart én een bon was het 't proberen weer waard. En wij werden niet teleurgesteld! Vooraf een mix van dim sum en sushi, waar vooral de sushi onze voorkeur had. Vers en smakelijk. Als hoofdgerecht voor de Tokyo noodles met kip gekozen en ook deze waren heerlijk! Veel kip, maar ook veel vers gewokte groenten in dit gerecht. De bediening is zoals altijd hartelijk. En met vernieuwde menukaart hebben wij Ginger weer (her)ontdekt! Snel terug om de andere gerechten uit te proberen dus!
Marina Z.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
'Voor Aziatische smaken in een hippe atmosfeer ga je naar Ginger', lazen wij. Hip is dan waarschijnlijk de keuze voor metersgrote foto's van sumoworstelaars aan de muren - zowel mannen als vrouwen(!) Wij vonden het bovenal een gewaagde keuze voor een restaurant. Verder opvallend de felle lampjes boven de tafels die helaas iets te laag hingen. Laten we zeggen dat het mooie bord sushi er goed door werd uitgelicht, maar het was minder fijn voor de ogen. Naast het mooie en smakelijke bord sushi kwam er een hartverwarmend bord noodles op tafel. Als afsluiter koffie en thee met vijf grote stukken spekkoek voor twee. Smullen!
E.J. R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Heerlijk vers, heerlijke smaak, de beef was boterzacht, groenten precies beetgaar gewokt, de sushi was ook super smaakvol en lekker.
Bediening vriendelijk en correct, niet heel bijzonder.
Modern ingericht, tafels staan wel vlak naast elkaar, lijkt meer een eethuis, maar wel heel netjes.
Charlotte J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Super vers en eerlijke keuken. Heb genoten van een sashimi tonijn "pizza" vooraf en als hoofdgerecht Ginger beef, heerlijk in gember en knoflook gemarineerde ossehaas. Mijn man had vooraf sushi, top, en als hoofdgerecht een hamburger van Wagyu beef met foie gras. Samen met de goede huiswijn hebben we genoten. We komen zeker terug!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Niet gegeten in het restaurant maar genoten van een super afhaalmaaltijd. Heerlijk gegeten. Vers, gezond en zeer smaakvol!
Da B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
We heben hier laatst sushi en sashimi gegeten omdat we niet veel honger hadden hebben we alleen big sushi en sashimi besteld.
Alles was mooi vers en lekker, er was een goede service en het restaurant ziet er gezellig uit.
Hier komen we zeker een keer terug om wat meer van de kaart te proeven.