Ginger

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
senseimaikel .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Vanavond voor het eerst hier gegeten en dit was geen tegenvaller. Het interieur is netjes, ziet er gezellig uit zeker met de Sumo worstelaars aan de muur. De keuze op de kaart is voldoende , met zowel Chinese als Japanse gerechten. We hebben verschillende voorgerechten met oa giozas en natuurlijk sushi. Wat een heerlijk feestelijk voorgerecht was dit al. Het hoofdgerecht hadden we noedels met beef en noedels met tonijn. Ook dit was erg smaakvol en meer dan voldoende. Wij komen hier nog graag een keer terug.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Na een paar maanden wederom na een zomers terrasje bij restaurant Ginger wezen eten.
Deze keer zijn we begonnen met gefrituurd chnees brood met knoflook. Dit hadden we nog nooit gehad, en het was zeer zeker de moeite waard. Mijn vriendin een gerecht gekozen uit de a la carte kaart, iets van een viskommetje met glasnoodles. Hets was lekker gekruid van smaak. Ik heb ervan geproefd en de combinatie van smaken was perfect. Zelf had ik van de a la carte menu kaart de Ginger hot spicy beef van ossehaas genomen. Een perfecte combinatie van heerlijk mals vlees met verse groenten. Licht pikant van smaak. De klantvriendelijkheid en de service was ook super! We kunnen na ons bezoek van gisteren weer zeggen: Restaurant Ginger, ga zo door en tot snel!
frank S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Kids wilde sushi eten. Bij Ginger aangekomen trokken ze hun keut... in. De gastvrouw vertelde wat er allemaal mogelijk was en de kids waren overstag. Zoon kreeg heerlijke dushi van tonijn zalm en paling terwijl dochter verschillende ander sushi probeerde.
Wij vroegen iets samen te stellen en dat werd graag verzorgd. Na het voorgerecht vond mijn zoon het toch wel lekker en kreeg nog 5 extra sushis( achteraf niet op de rekening). Hoofdgerecht voor zoon heerlijke noedels met biefreepjes en voor ons sashimi en sushi.
Mooie mix,lekker vers en goed bereidt. Genoten van mooie avond met dank aan flexibele bediening. Heerlijke sauvignon van Lurton bij gerecht gedronken. Place to
Bedankt voor uw recensie. We vinden het heel belangrijk dat ook de kinderen het eten lekker vinden en hier plezier hebben. Groetjes Faye
Laura O.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
wij hadden besteld, echter werd ons na een half uur verteld dat dit gerecht er niet meer was. Vervolgens hebben wij ruim een uur gewacht op ons voorgerecht. Wij hebben herhaaldelijk gevraagd over de status van ons voorgerecht. Hierop werd gezegd dat het nagevraagd zou worden. Wij hebben hier echter geen terugkoppeling op gehad. Meerdere gasten klaagden ook over het lange wachten. Wel hebben wij een drankje ter compensatie gehad. De krukjes zaten ook niet erg prettig en de kaart was onduidelijk. Het hoofdgerecht kregen wij 5 minuten na het voorgerecht. Het eten was oké.
Bedankt voor uw recensie. Het was inderdaad een hele drukke avond, bedankt voor jullie geduld. Wij hebben maar één tafel met krukjes. Als u nog eens wilt komen, bieden wij u graag een welkomsdrankje aan. Nog eens onze excuses. Groetjes Faye
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Niet thuis zijnde in Maastricht en zin hebbende in Sushi zagen we een ruime score bij Ginger. Tsjonge wat was dat eten goed. Heerlijk vers en ruime porties voor 2 tukkers. Geen standaard gerechten, maar ook geen experimenteel gedoe waar je bij moet bedenken waar de smaak op lijkt. Ronduit goed en niet alledaags.

Het decor rond de bar/receptie was ronduit rommelig en onprofessioneel. De gastvrouw daarentegen maakte met haar spontane open blik en vriendelijk voorkomen dat we daar niet al te veel op gelet hebben.

Dank voor uw positieve reaktie.helaas dat u het wat rommelig vond rond de bar, wij zullen hier extra aandacht aan schenken.
Faye
cleocapricorn .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Afgelopen zaterdagavond een reservering geplaatst bij restaurant Ginger in Maastricht tijdens ons weekendje weg. Ik was erg blij met de vegetarische wontonsoep (absoluut een aanrader) en de vegetarische sushi (met enkele originele combinaties) en mijn vriend ook met zijn soep en vegetarische glasnoedels. Het personeel sprak deels Nederlands deels Engels maar aangezien wij ook gemengd Engels/Nederlands sprekend gezelschap waren was dit geen probleem. Het personeel was erg vriendelijk en amicaal en hield ons op de hoogte van de status van de bestelling. Al viel de wachttijd echt mee ondanks dat het vol zat. Als ik weer in Maastricht ben dan kom ik terug! Misschien is het later een idee om nog iets meer diversiteit in het hoofdgerechten aanbod voor vegetariërs en/of veganisten aan te brengen zodat er meer keuze is. Dit is zeker geen kritiek, meer eens wens om meer keuze te hebben in de lekkere gerechten die we hebben mogen proeven!
Beste Cleo,
Wat ontzettend fijn om te horen dat jouw avond bij Ginger goed is bevallen. Wij zullen je tip meenemen. Wil je ons de volgende keer een signtje geven als je weer komt? Dan zorgen wij voor een ruime keus in de vegetarische gerechten!
Hartelijke groet en tot snel!
ATroost .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Met 6 personen, zonder reservering, komen eten. 4 verschillende voorgerechten gedeeld, allemaal lekker en vrij ruime porties. De hoofdgerechten waren ook heel fris van smaak met lekkere knapperige groenten. (kip in kokossaus met ananas en Phuket green curry). Dessert een lekkere afsluiter. Er waren 2 dames in de bediening, waarvan de ene erg vriendelijk en vlot was, de andere dame minder.Vwb het decor: wij zijn allemaal nogal lang en dan zijn de stoelen voor een 3-gangen diner wat oncomfortabel, maar het eten maakte dat ruimschoots goed.
wij vinden de kwaliteit van het eten en een goede bediening belangrijk. Bedankt voor uw recensie
annieberghmans .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Voor de tweede keer in 4 dagen gegeten bij ginger. de eerste keer heerlijk gegeten, maar de tweede keer was een flop.
We hebben veel te lang moeten wachten,twee en een half uur, eten was niet lekker!
Een sociaaldealbon onwaardig. We hebben er nog veel voor betaald 22 euro per persoon!
We vinden het jammer dat u te lang heeft moeten wachten, misschien was het erg druk die avond.
We zullen ons best doen. Nogmaals onze excuses
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Voor de liefhebbers van de aziatische keuken zeker een aanrader. Wij kozen voor het 2 gangen verassingsmenu, heel prettig geprijsd, waarbij we ook nog een voorkeur mochten uitspreken. Heerlijke kleine hapjes vooraf, gestoomd, gekookt, gepakken en gegrild. Daarna een heerlijke vissoep als hoofdmaaltijd, waarbij de stukjes vis eerst heerljjk gebakken waren voordat ze de soep ingaan.

De bediening was heel bijzonder, een hele vriendelijke jonge dame die ons bediende en de kokkin die halverwege de avond kwam vragen of alles naar wens was. En dat alles met een grote glimlach.

Zeker de moeite waard in de Tongersestraat, temidden van het mooie Jekerkwartier.
Bedankt voor uw vriendelijke recensie. We zijn erg blij dat u het naar uw zin heeft gehad. Hopelijk tot een volgende keer
Hermanenjeanne .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Voor de eerste keer in jullie zaak komen eten en het was super. We hadden de negatieve recensie gelezen maar toch gaan eten. Daar hebben wij geen spijt van. Wel ongelooflijk dat mensen een slechte recensie kunnen schrijven dat alles behalve waar is.
Wij hebben het geweldig gevonden, het eten, de bediening, de hele sfeer, super! Wij komen in elk geval zeker nog een keertje terug.
Beste Herman en Jeanne,

Bedankt voor jullie recensie! Het doet ons erg goed om te lezen dat jullie een fijne avond hebben gehad!

Tot snel!
vief07 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Een van de weinige zaken die met een deal omgaat zoals het hoort, een goede kennismaking met de kaart. Uitstekend gegeten, volle, rijke smaken in zowel sushi, soep alsmede de curry's. Vriendelijke, voorkomende bediening die ons zonder probleem een ander nagerecht liet kiezen. Chapeau. Wij komen graag eens terug om de gerechten uit de gewone kaart uit te proberen.
Dank u wel voor uw positieve recensie!
Roxanne G.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Super restaurant, houdt rekening met allergieën!

We zijn hier twee weken geleden gaan eten met een vrijgezellen feest.
Ik heb een combinatie van 10 verschillende voedsel allergieën/ intoleranties waardoor het vaak heel moeilijk is om te gaan uit eten. Ze vonden het ondanks de grootte van de groep, geen enkel probleem om hier rekening mee te houden. Het personeel was heel vriendelijk en de kok heeft het voor elkaar gekregen een heel lekker voor- en hoofdgerecht te creëren.

Ik kom hier zeker nog eens terug!
Heel erg bedankt voor uw recensie!
Groetjes Faye
andre-anita .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Wij zijn hier diverse malen gaan eten en telkens worden wij vriendelijk bediend. Het eten is van goede kwaliteit met verse produkten. Groente wordt beetgaar geserveerd maar wij vinden dit lekker. Het is ook voldoende. Wij hebben diverse verschillende maaltijden hier geprobeerd alles even lekker. Service is goed. Decor strak en modern. Datum was in Juli maar weet niet meer precies wanneer
Beste Andre, beste Anita,

Hartelijk dank voor jullie recensie! Fijn om te zien dat alles naar wens was.

Tot snel!

D.B.E. G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Voor ons was dit het tweede bezoek aan Ginger, nadat we de eerste keer niet onverdeeld enthousiast waren. Hoewel het eten toen prima was vonden we de porties toen erg klein en de kleine afstand tussen de tafels maakten intiem tafelen onmogelijk.
Deze keer was dat gelukkig een heel stuk beter. We hadden het geluk aan een grote tafel aan het raam te kunnen zitten en dat maakt een bezoek aan dit restaurant voor ons een stuk gezelliger.
Als voorgerecht konden we kiezen tussen sushi en een gecombineerd dim sum/springrolls-gerecht. Allebei erg lekker, waarbij nog vermeld kan worden dat de sushi van een veel hogere kwaliteit was dan dat doorgaans in een all-you-can-eat sushirestaurant geserveerd wordt. Bovendien was het een erg flinke portie.
Daarna volgde een tom kha kai soep, een van onze favorieten. Bij Ginger serveren ze een van de beste die we ooit proefden: heerlijk subtiel zoet van de kokosmelk, gevolgd door net de juiste hoeveelheid zuur van het citroengras en als afsluiter een lekker stevige pittige nasmaak. Bovendien was de soep goed gevuld en had de perfecte structuur. Voor ons de topper van de avond.
Op het hoofdgerecht (Phuket green curry) moesten in verhouding wel erg lang wachten, iets wat door de vriendelijke gastvrouw ook werd opgemerkt. Ze kwam tot twee keer toe melden dat het hoofdgerecht onderweg was en dat voorkomt toch dat je je gaat afvragen of ze je wellicht vergeten zijn...
Het nagerecht was lekker vanille-ijs met gebakken banaan. Niet heel bijzonder, maar wel gewoon lekker.
Wat ons betreft was dit tweede bezoek aan Ginger dus zeker aanleiding voor een derde.
Dank, voor de feedback! Zeer gewaardeerd en wij zullen proberen nog meer ons best te doen.
IlseF .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Ik zeg: Tokyo Fried Noodles!!! Wat een fantastisch gerecht, wij durven niks anders meer te bestellen omdat we bang zijn deze mis te lopen. Sushi is trouwens ook erg goed.
Dank voor het commentaar!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Afgelopen zondag hier gaan eten. Het menu was voortreffelijk; sushi vooraf, zeewiersalade en als hoofdgerecht een heerlijk gerecht bestaand uit kip met ananas en groenten in een kokossaus. Echt helemaal top. Vanwege mijn lactose-intolerantie kon ik geen van de desserts nemen en men had hier ook geen alternatief voor, dus maar voor een kopje thee gekozen. De bediening kon vriendelijker en ik vond het vreemd dat ik in het Engels werd aangesproken.
Dank voor uw reaktie en wij nemen goede nota van uw commentaar
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Gisteren met familie gaan eten bij restaurant Ginger. Dit was via een actie van een van de aanbieders die je kennis kunnen laten maken met de verschillende restaurant. Een ding heeft men wel begrepen, want waar je bij veel horeca gelegenheden wordt afgescheept met met middelmatige menu's bij deze acties, pakte restaurant Ginger goed uit. En hebben ze begrepen waarom deze acties er zijn: Namelijk om nieuwe klanten te lokken. We hadden een 4 gangen menu om je vingers bij af te likken. Startend met sushi, verse goede sushi en hierop volgend het bekende zoete zeewier. Heerlijk! Het hoofdgerecht was pikante kip en scampi's in een soort currysaus. Ook erg lekker. Mijn nagerecht waren twee bolletjes vanille ijs met slagroom. Persoonlijk vond ik het ietsjes magertjes t.o.v. de eerdere gerechten, maar deze gerechten waren daarentegen zo lekker en van zo een hoeveelheid, dat ik een groter nagerecht waarschijnlijk niet eens had op gekregen. Het interieur van Ginger vind ik zoals bij wel meerdere van dit soort restaurantjes ietsje kill en saai. Trendy heeft de overhand, maar dit is niet zo mijn ding. De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een terechte dikke voldoende voor dit restaurant.
Ginger B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Ik kom net terug van Restaurant Ginger. Ik was hier met een vriendin en hadden een cadeaubox van giftfor2. We werden allerhartelijkst ontvangen door een vriendelijke vrouw. Ze vonden het erg leuk dat mijn naam ook Ginger was en we hadden een leuk gesprekje. We mochten zelf een tafeltje uitzoeken in het moderne restaurantje dat een warme uitstraling heeft. De bon gaf ons het recht tot een tweegangen-diner voor 2. Mijn vriendin houdt niet echt van vis en gaf dat aan. Als voorgerecht kregen we allebei een bord met sushi. Mijn vriendin kreeg een aangepaste versie zonder vis, perfect geregeld! De vis was lekker vers en de portie was perfect. Het hoofdgerecht was heerlijke noodles met malse smakelijke kip. Het was ontzettend lekker en het bord was leuk opgemaakt. Na het hoofdgerecht werd ons een kopje thee aangeboden, omdat ze het zo leuk vond dat er een "echte" Ginger in het restaurant was gekomen.
Al met al een aanrader om te gaan eten, ook zonder de cadeaubox!
dick W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Wederom heerlijk gegeten bij Ginger. Heerlijke sushi vooraf en daarna een heerlijk Thai's gerecht van kip in kokosmelk met citroengras en groene thee ijs als dessert. Allemaal zeer goed bereid.
Ilja H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Laat ik beginnen met de service, die was geweldig! Leuk vriendelijk meisje bediende onze tafel, kende de gerechten en was vrolijk. De Sushi was heerlijk, geen ijskoude rijst, geen slappe kleffe oude vis en rare nasmaken. Hoofdgerecht met biefpuntjes één woord heerlijk, mooi geserveerd, groente had iets kleiner gesneden gemogen mocht verder de pret niet drukken. Nagerecht was wat simpel, ijs, slagroom en cacaopoeder "niet vies niet lekker."