Ginger

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Roxanne G.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Super restaurant, houdt rekening met allergieën!

We zijn hier twee weken geleden gaan eten met een vrijgezellen feest.
Ik heb een combinatie van 10 verschillende voedsel allergieën/ intoleranties waardoor het vaak heel moeilijk is om te gaan uit eten. Ze vonden het ondanks de grootte van de groep, geen enkel probleem om hier rekening mee te houden. Het personeel was heel vriendelijk en de kok heeft het voor elkaar gekregen een heel lekker voor- en hoofdgerecht te creëren.

Ik kom hier zeker nog eens terug!
Heel erg bedankt voor uw recensie!
Groetjes Faye
andre-anita .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Wij zijn hier diverse malen gaan eten en telkens worden wij vriendelijk bediend. Het eten is van goede kwaliteit met verse produkten. Groente wordt beetgaar geserveerd maar wij vinden dit lekker. Het is ook voldoende. Wij hebben diverse verschillende maaltijden hier geprobeerd alles even lekker. Service is goed. Decor strak en modern. Datum was in Juli maar weet niet meer precies wanneer
Beste Andre, beste Anita,

Hartelijk dank voor jullie recensie! Fijn om te zien dat alles naar wens was.

Tot snel!

Het team van Ginger
D.B.E. G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Voor ons was dit het tweede bezoek aan Ginger, nadat we de eerste keer niet onverdeeld enthousiast waren. Hoewel het eten toen prima was vonden we de porties toen erg klein en de kleine afstand tussen de tafels maakten intiem tafelen onmogelijk.
Deze keer was dat gelukkig een heel stuk beter. We hadden het geluk aan een grote tafel aan het raam te kunnen zitten en dat maakt een bezoek aan dit restaurant voor ons een stuk gezelliger.
Als voorgerecht konden we kiezen tussen sushi en een gecombineerd dim sum/springrolls-gerecht. Allebei erg lekker, waarbij nog vermeld kan worden dat de sushi van een veel hogere kwaliteit was dan dat doorgaans in een all-you-can-eat sushirestaurant geserveerd wordt. Bovendien was het een erg flinke portie.
Daarna volgde een tom kha kai soep, een van onze favorieten. Bij Ginger serveren ze een van de beste die we ooit proefden: heerlijk subtiel zoet van de kokosmelk, gevolgd door net de juiste hoeveelheid zuur van het citroengras en als afsluiter een lekker stevige pittige nasmaak. Bovendien was de soep goed gevuld en had de perfecte structuur. Voor ons de topper van de avond.
Op het hoofdgerecht (Phuket green curry) moesten in verhouding wel erg lang wachten, iets wat door de vriendelijke gastvrouw ook werd opgemerkt. Ze kwam tot twee keer toe melden dat het hoofdgerecht onderweg was en dat voorkomt toch dat je je gaat afvragen of ze je wellicht vergeten zijn...
Het nagerecht was lekker vanille-ijs met gebakken banaan. Niet heel bijzonder, maar wel gewoon lekker.
Wat ons betreft was dit tweede bezoek aan Ginger dus zeker aanleiding voor een derde.
Dank, voor de feedback! Zeer gewaardeerd en wij zullen proberen nog meer ons best te doen.
IlseF .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Ik zeg: Tokyo Fried Noodles!!! Wat een fantastisch gerecht, wij durven niks anders meer te bestellen omdat we bang zijn deze mis te lopen. Sushi is trouwens ook erg goed.
Dank voor het commentaar!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Afgelopen zondag hier gaan eten. Het menu was voortreffelijk; sushi vooraf, zeewiersalade en als hoofdgerecht een heerlijk gerecht bestaand uit kip met ananas en groenten in een kokossaus. Echt helemaal top. Vanwege mijn lactose-intolerantie kon ik geen van de desserts nemen en men had hier ook geen alternatief voor, dus maar voor een kopje thee gekozen. De bediening kon vriendelijker en ik vond het vreemd dat ik in het Engels werd aangesproken.
Dank voor uw reaktie en wij nemen goede nota van uw commentaar
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Gisteren met familie gaan eten bij restaurant Ginger. Dit was via een actie van een van de aanbieders die je kennis kunnen laten maken met de verschillende restaurant. Een ding heeft men wel begrepen, want waar je bij veel horeca gelegenheden wordt afgescheept met met middelmatige menu's bij deze acties, pakte restaurant Ginger goed uit. En hebben ze begrepen waarom deze acties er zijn: Namelijk om nieuwe klanten te lokken. We hadden een 4 gangen menu om je vingers bij af te likken. Startend met sushi, verse goede sushi en hierop volgend het bekende zoete zeewier. Heerlijk! Het hoofdgerecht was pikante kip en scampi's in een soort currysaus. Ook erg lekker. Mijn nagerecht waren twee bolletjes vanille ijs met slagroom. Persoonlijk vond ik het ietsjes magertjes t.o.v. de eerdere gerechten, maar deze gerechten waren daarentegen zo lekker en van zo een hoeveelheid, dat ik een groter nagerecht waarschijnlijk niet eens had op gekregen. Het interieur van Ginger vind ik zoals bij wel meerdere van dit soort restaurantjes ietsje kill en saai. Trendy heeft de overhand, maar dit is niet zo mijn ding. De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een terechte dikke voldoende voor dit restaurant.
Ginger B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Ik kom net terug van Restaurant Ginger. Ik was hier met een vriendin en hadden een cadeaubox van giftfor2. We werden allerhartelijkst ontvangen door een vriendelijke vrouw. Ze vonden het erg leuk dat mijn naam ook Ginger was en we hadden een leuk gesprekje. We mochten zelf een tafeltje uitzoeken in het moderne restaurantje dat een warme uitstraling heeft. De bon gaf ons het recht tot een tweegangen-diner voor 2. Mijn vriendin houdt niet echt van vis en gaf dat aan. Als voorgerecht kregen we allebei een bord met sushi. Mijn vriendin kreeg een aangepaste versie zonder vis, perfect geregeld! De vis was lekker vers en de portie was perfect. Het hoofdgerecht was heerlijke noodles met malse smakelijke kip. Het was ontzettend lekker en het bord was leuk opgemaakt. Na het hoofdgerecht werd ons een kopje thee aangeboden, omdat ze het zo leuk vond dat er een "echte" Ginger in het restaurant was gekomen.
Al met al een aanrader om te gaan eten, ook zonder de cadeaubox!
DaisyW .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Dit is Aziatisch eten in een hippe en bijzondere sfeer. Heerlijke, smaakvolle gerechtjes zoals tonijntartaar en beef noodles. De vriendelijke bediening zorgden dat het ons aan niets ontbrak. Ook de ligging, vlakbij het Vrijthof, is ideaal.
menolo .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
De tonijntartaar en de groene curry waren fantastisch. De atmosfeer was erg aangenaam en de inrichting fris, aangenaam rustig en modern.
dick W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Wederom heerlijk gegeten bij Ginger. Heerlijke sushi vooraf en daarna een heerlijk Thai's gerecht van kip in kokosmelk met citroengras en groene thee ijs als dessert. Allemaal zeer goed bereid.
Ilja H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Laat ik beginnen met de service, die was geweldig! Leuk vriendelijk meisje bediende onze tafel, kende de gerechten en was vrolijk. De Sushi was heerlijk, geen ijskoude rijst, geen slappe kleffe oude vis en rare nasmaken. Hoofdgerecht met biefpuntjes één woord heerlijk, mooi geserveerd, groente had iets kleiner gesneden gemogen mocht verder de pret niet drukken. Nagerecht was wat simpel, ijs, slagroom en cacaopoeder "niet vies niet lekker."
VincentSon .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Onlangs hier gegeten, en wel de Tokyo Beef Noodles!! Mooie zaak, lekker eten, prima bediening! aanrader, wij komen in ieder geval snel weer!
Geri B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Gisterenavond met de bongobon hier gegeten. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en mochten zelf een plaats uit kiezen. Ook mochten we een voorgerecht van de reguliere kaart uitkiezen. Deze smaakte erg goed. Het hoofdgerecht was de green curry, die ook erg lekker was. Enige minpuntje was dat er garnalen, zoals op de kaart stond, in zaten. Verder was het personeel erg vriendelijk. Al met al een gezellig avondje met lekker eten gehad.
Eter34 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
We hadden een dinercadeaukaart gekregen ter waarde van 50 euro. Bij binnenkomst een plekje uitzoeken. Het restaurant heeft een frisse uitstraling. Helaas was de tempratuur ook erg fris. Het eerste uur dat we er waren hield de helft van de gasten een jas aan. Uiteindelijk eigenhandig de verwarming aangezet. Vanuit de dinerkaart kreeg je een andere menukaart. Keuze uit 2 gangen a 25 euro per persoon. Eten blonk echt niet uit. Ook heel lang moeten wachten tussen de geftrituurde loempia's en rijst met groente. 1 bediende reageerde zeer bits, de ander later begripvol. Na het naar buitenlopen blijkt dat je zonder dinerkaart niet 2 maar drie gangen kunt krijgen voor 25 euro.
Lotte J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Met bongo bon naar ginger geweest. Ook wij kregen een waardeloze plek aangewezen, terwijl er genoeg andere plaatsen waren, totaal geen privacy! De bediening was onvriendelijk en niet geschikt. We hadden keuze uit maar 2 gerechten. Het eten was weinig en niks bijzonders! Voor ons niet nog een keer.
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Via Groupon hier een 3gangen diner gegeten. Vooraf de sushi, dit was erg lekker en goed verzorgd. Hoofdgerecht was de Thaise groene curry. Dit was niet erg bijzonder en elders weleens lekkerder en goedkoper gehad dan de normale prijs. De gebakken banaan als toetje was oké! Personeel was vriendelijk maar niet professioneel. De reden waarom wij hier niet snel teruggaan is vooral de sfeer. De inrichting is strak en modern maar misschien net te.. De tafels staan heel kort op elkaar, je kan bij de buren van het bord eten. De verlichting erg fel. Alles samen genomen oké maar niet top!
bruidspaar111213 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Met een bongobon kom je niet ver bij dit restaurant. Het was nog helemaal leeg en we moesten persé aan een tafeltje zitten welke we zelf niet zouden uitkiezen. Er werd niet eerst gevraagd of we wat wilde drinken en de Bongobon werd van tafel gegrist. Vervolgens kregen we een kaartje waar we maar uit 3 voorgerechtjes en 3 hoofdgerechtjes konden kiezen. Terwijl de kaart van het restaurant aanzienlijk meer inhoud heeft. Toen we erom vroegen konden we drinken bestellen. Het eten smaakte prima, dat gelukkig wel. Bij het afrekenen van de drank werd niet eens het wisselgeld teruggebracht, wellicht dat ze aannamen dat er fooi gegegeven zou worden. Jammer en nooit meer naar dit restaurant. Ook bongo mag zich wel eens afvragen of dit de bedoeling is van hun bon.
Maureen C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Heb hier ook via Groupon spotgoedkoop een 3-gangenmenu gegeten. Maar de prijzen zijn hier sowieso goed voor een laag budget. Als voorgerechten hadden we Dim Sum en Sushi. Nou eten wij regelmatig Dim Sum en Sushi, dus dan vallen deze gerechten onder de maat, maar zeker niet slecht. Alleen zou ik er de volgende keer niet voor kiezen. Maar de hoofdgerechten waren echt uitstekend: Udong met kip en Thaise Curry. Udong eet ik vaker, maar deze vond ik echt verrassend apart. Thaise Curry hou ik normaal niet zo van omdat ik het te machtig vind, maar deze was echt beter dan ik zelfs in Thailand heb gegeten. Met lekkere verse sereh erin. Ik kom hier zeer zeker terug. Jammer dat ik er ruim 220 km vandaan woon.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Hier gaan eten met een "groupon" bon, dus ik kan even niks zeggen over de prijs kwaliteit verhouding. Het eten was voortreffelijk. Heerlijke sushi als voorgerecht en het hoofdgerecht "green curry" was ook echt lekker. (Pittige kipe, met garnalen en groentjes, sausje was heerlijk gekruid en diende meteen als soepje.) Als nagerecht gefrituurde banaan met vanilleijs en aardbei. Ik ga hier zeker terug komen. Heerlijk oosters gegeten. Bediening was vriendelijk, maar een beetje onzeker. Maar door de vriendelijkheid zelve, vergat je de onzekerheid al snel.
bonny M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Even wat onduidelijkheid over de 'lekker weg' bon, maar vervolgens heerlijk gegeten. Prima sushi, lekkere dimsum. Het hoofdgerecht, kokos kip, prima balans pittig en zoet. Malse kip. Groente precies goed bereid ook de greencurry erg smakelijk. Ook het nagerecht was er lekker. Bediening erg vriendelijk.
De sfeer is strak en modern. Hierin volgt het restaurant de japanse stijl, waar eveneens strakke lijnen de norm is.
Het is dat ik niet in de buurt woon, anders zou ik zeker terugkomen.