Ginger

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
7,1
annieberghmans .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Voor de tweede keer in 4 dagen gegeten bij ginger. de eerste keer heerlijk gegeten, maar de tweede keer was een flop.
We hebben veel te lang moeten wachten,twee en een half uur, eten was niet lekker!
Een sociaaldealbon onwaardig. We hebben er nog veel voor betaald 22 euro per persoon!
We vinden het jammer dat u te lang heeft moeten wachten, misschien was het erg druk die avond.
We zullen ons best doen. Nogmaals onze excuses
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Voor de liefhebbers van de aziatische keuken zeker een aanrader. Wij kozen voor het 2 gangen verassingsmenu, heel prettig geprijsd, waarbij we ook nog een voorkeur mochten uitspreken. Heerlijke kleine hapjes vooraf, gestoomd, gekookt, gepakken en gegrild. Daarna een heerlijke vissoep als hoofdmaaltijd, waarbij de stukjes vis eerst heerljjk gebakken waren voordat ze de soep ingaan.

De bediening was heel bijzonder, een hele vriendelijke jonge dame die ons bediende en de kokkin die halverwege de avond kwam vragen of alles naar wens was. En dat alles met een grote glimlach.

Zeker de moeite waard in de Tongersestraat, temidden van het mooie Jekerkwartier.
Bedankt voor uw vriendelijke recensie. We zijn erg blij dat u het naar uw zin heeft gehad. Hopelijk tot een volgende keer
Hermanenjeanne .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Voor de eerste keer in jullie zaak komen eten en het was super. We hadden de negatieve recensie gelezen maar toch gaan eten. Daar hebben wij geen spijt van. Wel ongelooflijk dat mensen een slechte recensie kunnen schrijven dat alles behalve waar is.
Wij hebben het geweldig gevonden, het eten, de bediening, de hele sfeer, super! Wij komen in elk geval zeker nog een keertje terug.
Beste Herman en Jeanne,

Bedankt voor jullie recensie! Het doet ons erg goed om te lezen dat jullie een fijne avond hebben gehad!

Tot snel!
Rauwekip .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Dit restaurant is absoluut geen aanrader. Allereerst kregen wij verkeerde maaltijden voorgeschoteld (dit kan echter een keer gebeuren). Vervolgens bleek van 1 maaltijd de kip rauw, hetgeen gevaarlijk is. Nadat wij hierover een opmerking maakten werd deze maaltijd teruggebracht en een half uur later opnieuw opgediend (zonder excuses). Hierdoor had één persoon zijn maaltijd al zo goed als op. Na afloop van ons 'diner' gingen wij ervan uit dat wij niet de volledige prijs hoefden te betalen. Dit bleek ijdele hoop, omdat de restauranthouder bleef volhouden dat de kip goed was, hetgeen ons bevreemde, aangezien de maaltijd wel werd teruggebracht. De argumentatie dat de kip door anderen wel werd gegeten en 'moeilijk' te bereiden is, is moeilijk serieus te nemen. Dame in kwestie stond ons bovendien arrogant en onbeschoft te woord. Zeer teleurstellend.
Beste bezoeker,
Allereerst willen wij u namens het team van Ginger hartelijk bedanken voor uw bezoek aan het restaurant en uw recensie op IENS.nl.
U hebt aangegeven niet tevreden te zijn met de kwaliteit, waarna wij uw bord hebben meegenomen en opnieuw het gerecht hebben bereid als service. Want zo als U verteld is zijn op dat moment drie keer het zelfde gerecht bereid. En zonder klachten van de betreffende gasten. Wij willen u er graag op wijzen dat de kip na onze expertise niet rauw maar eerder mals was wat heel typerend is voor Aziatische keuken. Het tweede bord heeft u vriendelijk in ontvangst genomen en u deelde ons mede dat het heel smakelijk was. Wij hebben u toch een korting gegeven, dit vond u blijkbaar niet voldoende.
U hebt ons een 1 gegeven voor de service. Dat vinden wij erg jammer.
Het spijt ons zeer dat u de indruk heeft gekregen arrogant en onbeschoft te zijn aangesproken. Dat was absoluut niet onze bedoeling.
U hebt ons een 5 gegeven voor onze decor. Wellicht hebt u zich daar aan geërgerd omdat de gehele avond al niet naar wens is verlopen. Dat is volkomen begrijpelijk en blijft natuurlijk een kwestie van smaak. U hebt verder geen feedback gegeven over het decor en gaan we er vanuit dat we daar niets aan hoeven te verantwoorden om u een prettige avond te bezorgen.
Ondanks dat betreuren we dat u niet volledig heeft kunnen genieten van uw avond als gast zijnde in ons restaurant.
vief07 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Een van de weinige zaken die met een deal omgaat zoals het hoort, een goede kennismaking met de kaart. Uitstekend gegeten, volle, rijke smaken in zowel sushi, soep alsmede de curry's. Vriendelijke, voorkomende bediening die ons zonder probleem een ander nagerecht liet kiezen. Chapeau. Wij komen graag eens terug om de gerechten uit de gewone kaart uit te proberen.
Dank u wel voor uw positieve recensie!
Roxanne G.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Super restaurant, houdt rekening met allergieën!

We zijn hier twee weken geleden gaan eten met een vrijgezellen feest.
Ik heb een combinatie van 10 verschillende voedsel allergieën/ intoleranties waardoor het vaak heel moeilijk is om te gaan uit eten. Ze vonden het ondanks de grootte van de groep, geen enkel probleem om hier rekening mee te houden. Het personeel was heel vriendelijk en de kok heeft het voor elkaar gekregen een heel lekker voor- en hoofdgerecht te creëren.

Ik kom hier zeker nog eens terug!
Heel erg bedankt voor uw recensie!
Groetjes Faye
andre-anita .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Wij zijn hier diverse malen gaan eten en telkens worden wij vriendelijk bediend. Het eten is van goede kwaliteit met verse produkten. Groente wordt beetgaar geserveerd maar wij vinden dit lekker. Het is ook voldoende. Wij hebben diverse verschillende maaltijden hier geprobeerd alles even lekker. Service is goed. Decor strak en modern. Datum was in Juli maar weet niet meer precies wanneer
Beste Andre, beste Anita,

Hartelijk dank voor jullie recensie! Fijn om te zien dat alles naar wens was.

Tot snel!

D.B.E. G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Voor ons was dit het tweede bezoek aan Ginger, nadat we de eerste keer niet onverdeeld enthousiast waren. Hoewel het eten toen prima was vonden we de porties toen erg klein en de kleine afstand tussen de tafels maakten intiem tafelen onmogelijk.
Deze keer was dat gelukkig een heel stuk beter. We hadden het geluk aan een grote tafel aan het raam te kunnen zitten en dat maakt een bezoek aan dit restaurant voor ons een stuk gezelliger.
Als voorgerecht konden we kiezen tussen sushi en een gecombineerd dim sum/springrolls-gerecht. Allebei erg lekker, waarbij nog vermeld kan worden dat de sushi van een veel hogere kwaliteit was dan dat doorgaans in een all-you-can-eat sushirestaurant geserveerd wordt. Bovendien was het een erg flinke portie.
Daarna volgde een tom kha kai soep, een van onze favorieten. Bij Ginger serveren ze een van de beste die we ooit proefden: heerlijk subtiel zoet van de kokosmelk, gevolgd door net de juiste hoeveelheid zuur van het citroengras en als afsluiter een lekker stevige pittige nasmaak. Bovendien was de soep goed gevuld en had de perfecte structuur. Voor ons de topper van de avond.
Op het hoofdgerecht (Phuket green curry) moesten in verhouding wel erg lang wachten, iets wat door de vriendelijke gastvrouw ook werd opgemerkt. Ze kwam tot twee keer toe melden dat het hoofdgerecht onderweg was en dat voorkomt toch dat je je gaat afvragen of ze je wellicht vergeten zijn...
Het nagerecht was lekker vanille-ijs met gebakken banaan. Niet heel bijzonder, maar wel gewoon lekker.
Wat ons betreft was dit tweede bezoek aan Ginger dus zeker aanleiding voor een derde.
Dank, voor de feedback! Zeer gewaardeerd en wij zullen proberen nog meer ons best te doen.
IlseF .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Ik zeg: Tokyo Fried Noodles!!! Wat een fantastisch gerecht, wij durven niks anders meer te bestellen omdat we bang zijn deze mis te lopen. Sushi is trouwens ook erg goed.
Dank voor het commentaar!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Afgelopen zondag hier gaan eten. Het menu was voortreffelijk; sushi vooraf, zeewiersalade en als hoofdgerecht een heerlijk gerecht bestaand uit kip met ananas en groenten in een kokossaus. Echt helemaal top. Vanwege mijn lactose-intolerantie kon ik geen van de desserts nemen en men had hier ook geen alternatief voor, dus maar voor een kopje thee gekozen. De bediening kon vriendelijker en ik vond het vreemd dat ik in het Engels werd aangesproken.
Dank voor uw reaktie en wij nemen goede nota van uw commentaar
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Gisteren met familie gaan eten bij restaurant Ginger. Dit was via een actie van een van de aanbieders die je kennis kunnen laten maken met de verschillende restaurant. Een ding heeft men wel begrepen, want waar je bij veel horeca gelegenheden wordt afgescheept met met middelmatige menu's bij deze acties, pakte restaurant Ginger goed uit. En hebben ze begrepen waarom deze acties er zijn: Namelijk om nieuwe klanten te lokken. We hadden een 4 gangen menu om je vingers bij af te likken. Startend met sushi, verse goede sushi en hierop volgend het bekende zoete zeewier. Heerlijk! Het hoofdgerecht was pikante kip en scampi's in een soort currysaus. Ook erg lekker. Mijn nagerecht waren twee bolletjes vanille ijs met slagroom. Persoonlijk vond ik het ietsjes magertjes t.o.v. de eerdere gerechten, maar deze gerechten waren daarentegen zo lekker en van zo een hoeveelheid, dat ik een groter nagerecht waarschijnlijk niet eens had op gekregen. Het interieur van Ginger vind ik zoals bij wel meerdere van dit soort restaurantjes ietsje kill en saai. Trendy heeft de overhand, maar dit is niet zo mijn ding. De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een terechte dikke voldoende voor dit restaurant.
Ginger B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Ik kom net terug van Restaurant Ginger. Ik was hier met een vriendin en hadden een cadeaubox van giftfor2. We werden allerhartelijkst ontvangen door een vriendelijke vrouw. Ze vonden het erg leuk dat mijn naam ook Ginger was en we hadden een leuk gesprekje. We mochten zelf een tafeltje uitzoeken in het moderne restaurantje dat een warme uitstraling heeft. De bon gaf ons het recht tot een tweegangen-diner voor 2. Mijn vriendin houdt niet echt van vis en gaf dat aan. Als voorgerecht kregen we allebei een bord met sushi. Mijn vriendin kreeg een aangepaste versie zonder vis, perfect geregeld! De vis was lekker vers en de portie was perfect. Het hoofdgerecht was heerlijke noodles met malse smakelijke kip. Het was ontzettend lekker en het bord was leuk opgemaakt. Na het hoofdgerecht werd ons een kopje thee aangeboden, omdat ze het zo leuk vond dat er een "echte" Ginger in het restaurant was gekomen.
Al met al een aanrader om te gaan eten, ook zonder de cadeaubox!
DaisyW .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Dit is Aziatisch eten in een hippe en bijzondere sfeer. Heerlijke, smaakvolle gerechtjes zoals tonijntartaar en beef noodles. De vriendelijke bediening zorgden dat het ons aan niets ontbrak. Ook de ligging, vlakbij het Vrijthof, is ideaal.
menolo .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
De tonijntartaar en de groene curry waren fantastisch. De atmosfeer was erg aangenaam en de inrichting fris, aangenaam rustig en modern.
dick W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Wederom heerlijk gegeten bij Ginger. Heerlijke sushi vooraf en daarna een heerlijk Thai's gerecht van kip in kokosmelk met citroengras en groene thee ijs als dessert. Allemaal zeer goed bereid.
Ilja H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Laat ik beginnen met de service, die was geweldig! Leuk vriendelijk meisje bediende onze tafel, kende de gerechten en was vrolijk. De Sushi was heerlijk, geen ijskoude rijst, geen slappe kleffe oude vis en rare nasmaken. Hoofdgerecht met biefpuntjes één woord heerlijk, mooi geserveerd, groente had iets kleiner gesneden gemogen mocht verder de pret niet drukken. Nagerecht was wat simpel, ijs, slagroom en cacaopoeder "niet vies niet lekker."
VincentSon .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Onlangs hier gegeten, en wel de Tokyo Beef Noodles!! Mooie zaak, lekker eten, prima bediening! aanrader, wij komen in ieder geval snel weer!
Geri B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Gisterenavond met de bongobon hier gegeten. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en mochten zelf een plaats uit kiezen. Ook mochten we een voorgerecht van de reguliere kaart uitkiezen. Deze smaakte erg goed. Het hoofdgerecht was de green curry, die ook erg lekker was. Enige minpuntje was dat er garnalen, zoals op de kaart stond, in zaten. Verder was het personeel erg vriendelijk. Al met al een gezellig avondje met lekker eten gehad.
Eter34 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
We hadden een dinercadeaukaart gekregen ter waarde van 50 euro. Bij binnenkomst een plekje uitzoeken. Het restaurant heeft een frisse uitstraling. Helaas was de tempratuur ook erg fris. Het eerste uur dat we er waren hield de helft van de gasten een jas aan. Uiteindelijk eigenhandig de verwarming aangezet. Vanuit de dinerkaart kreeg je een andere menukaart. Keuze uit 2 gangen a 25 euro per persoon. Eten blonk echt niet uit. Ook heel lang moeten wachten tussen de geftrituurde loempia's en rijst met groente. 1 bediende reageerde zeer bits, de ander later begripvol. Na het naar buitenlopen blijkt dat je zonder dinerkaart niet 2 maar drie gangen kunt krijgen voor 25 euro.
Lotte J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Met bongo bon naar ginger geweest. Ook wij kregen een waardeloze plek aangewezen, terwijl er genoeg andere plaatsen waren, totaal geen privacy! De bediening was onvriendelijk en niet geschikt. We hadden keuze uit maar 2 gerechten. Het eten was weinig en niks bijzonders! Voor ons niet nog een keer.