Ginger

Zaterdag en zondag 17:30 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
7,2

Jouw recensie over het restaurant Ginger

Karin R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Mijn zus en ik hebben erg lekker gegeten bij Ginger. Ons tafeltje was gereserveerd en de serveerster wist dat we gerbruik maakten van de 20% kortingsactie. Toch kregen we ook een kaart met menus, die we dus niet konden bestellen omdat we al aan de kortingsactie meededen. Misschien handig om deze kaart dan ook niet te geven. Verder heel aardige bediening en goede sfeer. Een aanrader!
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Gezellige sfeer Zeker als date. Met social deal geweest. Niet de indruk gekregen dat ik minder kreeg ondanks de actie. (Wel speciaal menu) smaakte prima.goeie service. :)
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijk gegeten, we waren hier al eens vaker geweest. Pecking duck flensjes vooraf, sushi en beef als hoofdgerecht. Leuke kaart, verse gerechten. Kortom: een aanrader.
Josje W.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Matige bediening. Niet wat je noemt een hartelijk onthaal. Ik had bij de reservering aangegeven dat mijn dochter jarig was maar deden ze helemaal niks mee. Zelfs geen proficiat. De tafels plakken. Het eten is wel Ok maar duur. Absoluut geen aanrader.
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Interieur blijft wat achter. Doet aan kantine denken. Eten is zeer goed vers en zeer smaakvol. Zou top kunnen zijn als de inrichting wat warmer zou zijn . Bediening zeer vriendelijk. De moeite waard.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Gezellig restaurant met interessante gerechten. Goed om te gaan als familie, met vrienden, of als studenten. Goede sfeer. De gerechten zijn erg lekker, goede Aziatische fusion gerechten. Als tip zou ik geven dat de menukaart soms iets wat verwarrend is, vooral omdat je er meerdere krijgt en er een paar spelfouten in staan.
Bedankt voor je positieve recensie. Misschien tot snel!
roger L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wonton soep en zalm sashimi waren lekker. Groenten tempura matig. Wortelen en maiskolfjes veel te hard. Asperges en courgettes lekker. Fles water van € 6 50 te duur en vergeten de 20% ienskorting toe passen. Na opmerking wel gebeurd. Leuk voor tussendoor vooral door de korting maar niet echt voor herhaling.
Dankjewel voor uw recensie. Jammer dat uw niet over alles tevreden bent. Wij hebben het doorgegeven aan de keuken.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten op het dakterras. Het eten was verrrukkelijk en tegen een heel acceptabele prijs. De bediening door Faye, de eigenaresse, was attent en gastvrij
Hartelijk bedankt voor uw top recentie. Wij zullen ons best blijven doen.
jos de gier J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De uitstraling van dit restaurant komt niet overeen met de kwaliteit van het eten. Het eten is geweldig, vers en de smaken zijn subliem. De bediening is hartelijk en dienstbaar.
Wat lief dat uw zo een leuke recentie heeft geschreven. Dankjewel
N. K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Qua inrichting en uitstraling een simpel restaurantje. Je kunt hier echter voor een heel eerlijke prijs heerlijk en kwalitatief goed eten. Verse vis en goede Aziatische smaken.
Als ik in Maastricht zou wonen dan wist ik het wel...
Dankjewel voor uw positive recensie!
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We hadden een giftfor2 bon voor Ginger. Door de wisselende kritieken werd ik een beetje afgeschrikt. Dus we gingen met gemengde gevoelens. Het restaurant is niet al te groot, modern ingericht. De geuren die je ruikt als je binnenkomt zijn niet vervelend maar zeer overheersend, maar na een poosje ben je eraan gewend. Het eten, drie gangen tapas, mag je eigenlijk geen tapas noemen. De eerste gang waren dimsum en sushi, prima smaken, leuk opgediend. De tweede gang waren echt hoofdgerechten, een smakelijke mie schotel met vlees en een curry met garnalen. Toetje, ijs, prima. Al met al geen slechte ervaring. Simpel eten tegen een redelijke prijs. Vriendelijk maar helaas wat onhandige bediening.
Engineer B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
WOUW!! Dat zijn de enige woorden die ik en mijn partner konden uitspreken toen we naar buiten liepen. Wat hadden we een pareltje ontdekt in Maastricht. Het ene gerecht nog lekkerder dan de andere en een gastvrouw die in alle opzichten met je mee denkt en passie uitstraalt. Pure oosterse gerechten op topniveau voor een prima prijs. En wij waren niet de enige die dit ontdekt hadden dus reserveren is zeker handig.
Cindy P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Mega traag allemaal. Ruim 2,5 uur gezeten. Zelfs de koffie duurde lang. Noodle hoofdgerecht was zeer karig en eenvoudig. En de prijs was behoorlijk
Don V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Sushi en sashimi menu was prima. Bediening was moeizaam door engelssprekende ober die alles aan haar collega moest vragen. Lange wachttijd door afhaal klanten. Geen aanrader als nog meer te doen hebt.
Lucia M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij hadden een Tapas kadokaart en via de website gereserveerd. Helaas is de reservering niet goed gegaan omdat we geen bevestiging per email hadden ontvangen. Toen gebeld en het bleek die avond volgeboekt te zijn. Heel vervelend want we waren op vakantie in Maastricht en konden geen andere avond meer. Toen mochten we toch komen. We waren er om 18.00 uur en werden vriendelijk ontvangen. Heerlijke sushi gegeten, daarna heerlijke dumsim, en als laatste twee kleine hoofdgerechten 1x rijst met kip in een heerlijke saus en het andere was een wokschotel en ook super lekker. De kadobon was zeer zeker zijn waarde waar. De wijn en het Aziatische biertje smaakte er goed bij. Ook hadden we zelf nog een heerlijk koffie-nagerechtje genomen en ook dat was fantastisch. Kortom de avond was een feestje en de kok en de bediening waren geweldig. Als we weer een keer in Maastricht zijn weten we waar Ginger te vinden is.
paul M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Onverwachts gegaan maar wat een leuke verrassing ,goed gegeten tegen een redelijke prijs .Meer als de moeite waard .Gaan binnenkort nog een keer
Victorine B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij zijn dit weekend gaan eten in restaurant Ginger. Toen we binnen kwamen werden we meteen vriendelijk ontvangen door de gastvrouw die ons een tafeltje aanbood op een gezellig dakterras met een romantische sfeer. Als voorgerecht hebben we tuna pizza en gyoza gegeten en als hoofdgerecht pikante Ginger ossehaas en een sushi&sashimi plato. En wat een verassing! We hebben nog nooit zo lekker Aziatisch gegeten. Het was erg origineel (vooral de tuna pizza), voldoende en natuurlijk heel smakelijk. De bediening was heel vriendelijk. We hebben genoten van een gezellige avond en zijn zeker van plan nog eens terug te komen.
Elly E.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Hier gegeten met een lunchbon giftforyou-deluxe. We hebben gekozen voor dit restaurant vanwege de foto s vd lekkere gerechten. En een verrassingsmenu lijkt leuk......... wat blijkt Je mag kiezen uit 2 gerechten wolnoedels met kip of thai curry............ Dus als je 35 betaald mag je kiezen uit de kaart als je een bon hebt is de keuze beperkt tot 2 gerechten..... :-( wat is hier dan de belevenis??? we zijn erg teleurgesteld. nooit doen !!!!!!!!!!!!
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Met een groupon bon hier op zaterdagavond gegeten. € 34,99 voor een 4-keuzendiner voor 2 personen. Op de site van Groupon staat aangegeven dat het een waarde heeft van € 73,80. Hoewel het eten best lekker was, zou ik het niet die waarde geven. We hadden sushi en dim sum als voorgerecht. Op zich prima maar niet heel bijzonder. Het tussengerecht bestond uit zeewiersalade, dat was lekker. Als hoofdgerecht hadden we Tokyo udon noodles met groenten en kip en Coconut Chicken met kip en ananas met zoete chili-kokossaus en rijst. Het eerste gerecht was lekker en de hoeveelheid was behoorlijk. Het tweede gerecht was okay, de hoeveelheid ook een stuk minder. Het nagerecht bestond uit een bolletje ijs, chocolade of groene thee. Behoorlijk karig voor een nagerecht. Het is niet een heel groot restaurant. Op zich leuk ingericht maar ook hier staan de tafels weer erg dicht op elkaar. Dat is tegenwoordig kennelijk normaal. De bediening was okay. Er stonden drie dames in de bediening waarvan er twee geen Nederlands spraken, vind ik best vreemd voor een restaurant in Nederland. De andere dame was erg vrolijk. Service was redelijk traag tussen het tussengerecht en hoofdgerecht in. En er wordt nauwelijks gevraagd of je nog wat wilde drinken maar dat was naarmate het drukker werd in de zaak. Al met al prima eten voor deze prijs.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gereserveerd met de dinerkortingskaart.
Gezellige ambiance, tafeltjes iets aan de kleine kant, we wilden ook graag aan het raam maar dat was een 4 persoons tafel, al mochten later op de avond wel twee mensen daar plaats nemen, jammer!
Maar de keuzes zijn zeer variërend en de sushi super vers en heerlijk, dus na 3 gangen en een fles rosé met een karaf kraan water gingen wij voldaan het Maastrichtse nachtleven in!