Ginger

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
7,1
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Ginger

roger L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wonton soep en zalm sashimi waren lekker. Groenten tempura matig. Wortelen en maiskolfjes veel te hard. Asperges en courgettes lekker. Fles water van € 6 50 te duur en vergeten de 20% ienskorting toe passen. Na opmerking wel gebeurd. Leuk voor tussendoor vooral door de korting maar niet echt voor herhaling.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten op het dakterras. Het eten was verrrukkelijk en tegen een heel acceptabele prijs. De bediening door Faye, de eigenaresse, was attent en gastvrij
jos de gier J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De uitstraling van dit restaurant komt niet overeen met de kwaliteit van het eten. Het eten is geweldig, vers en de smaken zijn subliem. De bediening is hartelijk en dienstbaar.
N. K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Qua inrichting en uitstraling een simpel restaurantje. Je kunt hier echter voor een heel eerlijke prijs heerlijk en kwalitatief goed eten. Verse vis en goede Aziatische smaken.
Als ik in Maastricht zou wonen dan wist ik het wel...
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We hadden een giftfor2 bon voor Ginger. Door de wisselende kritieken werd ik een beetje afgeschrikt. Dus we gingen met gemengde gevoelens. Het restaurant is niet al te groot, modern ingericht. De geuren die je ruikt als je binnenkomt zijn niet vervelend maar zeer overheersend, maar na een poosje ben je eraan gewend. Het eten, drie gangen tapas, mag je eigenlijk geen tapas noemen. De eerste gang waren dimsum en sushi, prima smaken, leuk opgediend. De tweede gang waren echt hoofdgerechten, een smakelijke mie schotel met vlees en een curry met garnalen. Toetje, ijs, prima. Al met al geen slechte ervaring. Simpel eten tegen een redelijke prijs. Vriendelijk maar helaas wat onhandige bediening.
Cindy P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Mega traag allemaal. Ruim 2,5 uur gezeten. Zelfs de koffie duurde lang. Noodle hoofdgerecht was zeer karig en eenvoudig. En de prijs was behoorlijk
Don V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Sushi en sashimi menu was prima. Bediening was moeizaam door engelssprekende ober die alles aan haar collega moest vragen. Lange wachttijd door afhaal klanten. Geen aanrader als nog meer te doen hebt.
Lucia M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij hadden een Tapas kadokaart en via de website gereserveerd. Helaas is de reservering niet goed gegaan omdat we geen bevestiging per email hadden ontvangen. Toen gebeld en het bleek die avond volgeboekt te zijn. Heel vervelend want we waren op vakantie in Maastricht en konden geen andere avond meer. Toen mochten we toch komen. We waren er om 18.00 uur en werden vriendelijk ontvangen. Heerlijke sushi gegeten, daarna heerlijke dumsim, en als laatste twee kleine hoofdgerechten 1x rijst met kip in een heerlijke saus en het andere was een wokschotel en ook super lekker. De kadobon was zeer zeker zijn waarde waar. De wijn en het Aziatische biertje smaakte er goed bij. Ook hadden we zelf nog een heerlijk koffie-nagerechtje genomen en ook dat was fantastisch. Kortom de avond was een feestje en de kok en de bediening waren geweldig. Als we weer een keer in Maastricht zijn weten we waar Ginger te vinden is.
paul M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Onverwachts gegaan maar wat een leuke verrassing ,goed gegeten tegen een redelijke prijs .Meer als de moeite waard .Gaan binnenkort nog een keer
Victorine B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij zijn dit weekend gaan eten in restaurant Ginger. Toen we binnen kwamen werden we meteen vriendelijk ontvangen door de gastvrouw die ons een tafeltje aanbood op een gezellig dakterras met een romantische sfeer. Als voorgerecht hebben we tuna pizza en gyoza gegeten en als hoofdgerecht pikante Ginger ossehaas en een sushi&sashimi plato. En wat een verassing! We hebben nog nooit zo lekker Aziatisch gegeten. Het was erg origineel (vooral de tuna pizza), voldoende en natuurlijk heel smakelijk. De bediening was heel vriendelijk. We hebben genoten van een gezellige avond en zijn zeker van plan nog eens terug te komen.
Elly E.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Hier gegeten met een lunchbon giftforyou-deluxe. We hebben gekozen voor dit restaurant vanwege de foto s vd lekkere gerechten. En een verrassingsmenu lijkt leuk......... wat blijkt Je mag kiezen uit 2 gerechten wolnoedels met kip of thai curry............ Dus als je 35 betaald mag je kiezen uit de kaart als je een bon hebt is de keuze beperkt tot 2 gerechten..... :-( wat is hier dan de belevenis??? we zijn erg teleurgesteld. nooit doen !!!!!!!!!!!!
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Met een groupon bon hier op zaterdagavond gegeten. € 34,99 voor een 4-keuzendiner voor 2 personen. Op de site van Groupon staat aangegeven dat het een waarde heeft van € 73,80. Hoewel het eten best lekker was, zou ik het niet die waarde geven. We hadden sushi en dim sum als voorgerecht. Op zich prima maar niet heel bijzonder. Het tussengerecht bestond uit zeewiersalade, dat was lekker. Als hoofdgerecht hadden we Tokyo udon noodles met groenten en kip en Coconut Chicken met kip en ananas met zoete chili-kokossaus en rijst. Het eerste gerecht was lekker en de hoeveelheid was behoorlijk. Het tweede gerecht was okay, de hoeveelheid ook een stuk minder. Het nagerecht bestond uit een bolletje ijs, chocolade of groene thee. Behoorlijk karig voor een nagerecht. Het is niet een heel groot restaurant. Op zich leuk ingericht maar ook hier staan de tafels weer erg dicht op elkaar. Dat is tegenwoordig kennelijk normaal. De bediening was okay. Er stonden drie dames in de bediening waarvan er twee geen Nederlands spraken, vind ik best vreemd voor een restaurant in Nederland. De andere dame was erg vrolijk. Service was redelijk traag tussen het tussengerecht en hoofdgerecht in. En er wordt nauwelijks gevraagd of je nog wat wilde drinken maar dat was naarmate het drukker werd in de zaak. Al met al prima eten voor deze prijs.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gereserveerd met de dinerkortingskaart.
Gezellige ambiance, tafeltjes iets aan de kleine kant, we wilden ook graag aan het raam maar dat was een 4 persoons tafel, al mochten later op de avond wel twee mensen daar plaats nemen, jammer!
Maar de keuzes zijn zeer variërend en de sushi super vers en heerlijk, dus na 3 gangen en een fles rosé met een karaf kraan water gingen wij voldaan het Maastrichtse nachtleven in!
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel erg lekker gegeten in dit restaurant! Eerst pannenkoekjes gevuld met eend, daarna de sushi/sashimi-schotel voor 2 personen en daarna had ik de gewokte ossenhaas en mijn man de gegrilde tonijn. Alles was even lekker. Leuke inrichting, alleen staan de tafeltjes wat dicht op elkaar. Attente bediening. Ook heel goede wijn voor een mooie prijs. Als ik weer in Maastricht ben ga ik hier zeker weer heen! tip: je kunt hier gebruik van een kortingskaart.
dick W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Ik was deze keer teleurgesteld in het eten. Sushi laf van smaak en groene curry met kip ook niet zoals ik hetr bij Ginger gewend ben. De kip zat ook totaal geen smaak aan en moest duidelijk opgehemeld worden door de curry. Bediening was ronduit slecht. Die lieden liepen echt rond als een kip zonder kop, zonder enige attentie.
senseimaikel .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Vanavond voor het eerst hier gegeten en dit was geen tegenvaller. Het interieur is netjes, ziet er gezellig uit zeker met de Sumo worstelaars aan de muur. De keuze op de kaart is voldoende , met zowel Chinese als Japanse gerechten. We hebben verschillende voorgerechten met oa giozas en natuurlijk sushi. Wat een heerlijk feestelijk voorgerecht was dit al. Het hoofdgerecht hadden we noedels met beef en noedels met tonijn. Ook dit was erg smaakvol en meer dan voldoende. Wij komen hier nog graag een keer terug.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Na een paar maanden wederom na een zomers terrasje bij restaurant Ginger wezen eten.
Deze keer zijn we begonnen met gefrituurd chnees brood met knoflook. Dit hadden we nog nooit gehad, en het was zeer zeker de moeite waard. Mijn vriendin een gerecht gekozen uit de a la carte kaart, iets van een viskommetje met glasnoodles. Hets was lekker gekruid van smaak. Ik heb ervan geproefd en de combinatie van smaken was perfect. Zelf had ik van de a la carte menu kaart de Ginger hot spicy beef van ossehaas genomen. Een perfecte combinatie van heerlijk mals vlees met verse groenten. Licht pikant van smaak. De klantvriendelijkheid en de service was ook super! We kunnen na ons bezoek van gisteren weer zeggen: Restaurant Ginger, ga zo door en tot snel!
frank S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Kids wilde sushi eten. Bij Ginger aangekomen trokken ze hun keut... in. De gastvrouw vertelde wat er allemaal mogelijk was en de kids waren overstag. Zoon kreeg heerlijke dushi van tonijn zalm en paling terwijl dochter verschillende ander sushi probeerde.
Wij vroegen iets samen te stellen en dat werd graag verzorgd. Na het voorgerecht vond mijn zoon het toch wel lekker en kreeg nog 5 extra sushis( achteraf niet op de rekening). Hoofdgerecht voor zoon heerlijke noedels met biefreepjes en voor ons sashimi en sushi.
Mooie mix,lekker vers en goed bereidt. Genoten van mooie avond met dank aan flexibele bediening. Heerlijke sauvignon van Lurton bij gerecht gedronken. Place to
Bedankt voor uw recensie. We vinden het heel belangrijk dat ook de kinderen het eten lekker vinden en hier plezier hebben. Groetjes Faye
Laura O.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
wij hadden besteld, echter werd ons na een half uur verteld dat dit gerecht er niet meer was. Vervolgens hebben wij ruim een uur gewacht op ons voorgerecht. Wij hebben herhaaldelijk gevraagd over de status van ons voorgerecht. Hierop werd gezegd dat het nagevraagd zou worden. Wij hebben hier echter geen terugkoppeling op gehad. Meerdere gasten klaagden ook over het lange wachten. Wel hebben wij een drankje ter compensatie gehad. De krukjes zaten ook niet erg prettig en de kaart was onduidelijk. Het hoofdgerecht kregen wij 5 minuten na het voorgerecht. Het eten was oké.
Bedankt voor uw recensie. Het was inderdaad een hele drukke avond, bedankt voor jullie geduld. Wij hebben maar één tafel met krukjes. Als u nog eens wilt komen, bieden wij u graag een welkomsdrankje aan. Nog eens onze excuses. Groetjes Faye
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Niet thuis zijnde in Maastricht en zin hebbende in Sushi zagen we een ruime score bij Ginger. Tsjonge wat was dat eten goed. Heerlijk vers en ruime porties voor 2 tukkers. Geen standaard gerechten, maar ook geen experimenteel gedoe waar je bij moet bedenken waar de smaak op lijkt. Ronduit goed en niet alledaags.

Het decor rond de bar/receptie was ronduit rommelig en onprofessioneel. De gastvrouw daarentegen maakte met haar spontane open blik en vriendelijk voorkomen dat we daar niet al te veel op gelet hebben.

Dank voor uw positieve reaktie.helaas dat u het wat rommelig vond rond de bar, wij zullen hier extra aandacht aan schenken.
Faye