Ginger

Maandag t/m vrijdag
Zaterdag en zondag 17:30 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ginger

Lucia M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij hadden een Tapas kadokaart en via de website gereserveerd. Helaas is de reservering niet goed gegaan omdat we geen bevestiging per email hadden ontvangen. Toen gebeld en het bleek die avond volgeboekt te zijn. Heel vervelend want we waren op vakantie in Maastricht en konden geen andere avond meer. Toen mochten we toch komen. We waren er om 18.00 uur en werden vriendelijk ontvangen. Heerlijke sushi gegeten, daarna heerlijke dumsim, en als laatste twee kleine hoofdgerechten 1x rijst met kip in een heerlijke saus en het andere was een wokschotel en ook super lekker. De kadobon was zeer zeker zijn waarde waar. De wijn en het Aziatische biertje smaakte er goed bij. Ook hadden we zelf nog een heerlijk koffie-nagerechtje genomen en ook dat was fantastisch. Kortom de avond was een feestje en de kok en de bediening waren geweldig. Als we weer een keer in Maastricht zijn weten we waar Ginger te vinden is.
paul M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Onverwachts gegaan maar wat een leuke verrassing ,goed gegeten tegen een redelijke prijs .Meer als de moeite waard .Gaan binnenkort nog een keer
Victorine B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij zijn dit weekend gaan eten in restaurant Ginger. Toen we binnen kwamen werden we meteen vriendelijk ontvangen door de gastvrouw die ons een tafeltje aanbood op een gezellig dakterras met een romantische sfeer. Als voorgerecht hebben we tuna pizza en gyoza gegeten en als hoofdgerecht pikante Ginger ossehaas en een sushi&sashimi plato. En wat een verassing! We hebben nog nooit zo lekker Aziatisch gegeten. Het was erg origineel (vooral de tuna pizza), voldoende en natuurlijk heel smakelijk. De bediening was heel vriendelijk. We hebben genoten van een gezellige avond en zijn zeker van plan nog eens terug te komen.
E V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Hier gegeten met een lunchbon giftforyou-deluxe. We hebben gekozen voor dit restaurant vanwege de foto s vd lekkere gerechten. En een verrassingsmenu lijkt leuk......... wat blijkt Je mag kiezen uit 2 gerechten wolnoedels met kip of thai curry............ Dus als je 35 betaald mag je kiezen uit de kaart als je een bon hebt is de keuze beperkt tot 2 gerechten..... :-( wat is hier dan de belevenis??? we zijn erg teleurgesteld. nooit doen !!!!!!!!!!!!
Inge-b .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Met een groupon bon hier op zaterdagavond gegeten. € 34,99 voor een 4-keuzendiner voor 2 personen. Op de site van Groupon staat aangegeven dat het een waarde heeft van € 73,80. Hoewel het eten best lekker was, zou ik het niet die waarde geven. We hadden sushi en dim sum als voorgerecht. Op zich prima maar niet heel bijzonder. Het tussengerecht bestond uit zeewiersalade, dat was lekker. Als hoofdgerecht hadden we Tokyo udon noodles met groenten en kip en Coconut Chicken met kip en ananas met zoete chili-kokossaus en rijst. Het eerste gerecht was lekker en de hoeveelheid was behoorlijk. Het tweede gerecht was okay, de hoeveelheid ook een stuk minder. Het nagerecht bestond uit een bolletje ijs, chocolade of groene thee. Behoorlijk karig voor een nagerecht. Het is niet een heel groot restaurant. Op zich leuk ingericht maar ook hier staan de tafels weer erg dicht op elkaar. Dat is tegenwoordig kennelijk normaal. De bediening was okay. Er stonden drie dames in de bediening waarvan er twee geen Nederlands spraken, vind ik best vreemd voor een restaurant in Nederland. De andere dame was erg vrolijk. Service was redelijk traag tussen het tussengerecht en hoofdgerecht in. En er wordt nauwelijks gevraagd of je nog wat wilde drinken maar dat was naarmate het drukker werd in de zaak. Al met al prima eten voor deze prijs.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gereserveerd met de dinerkortingskaart.
Gezellige ambiance, tafeltjes iets aan de kleine kant, we wilden ook graag aan het raam maar dat was een 4 persoons tafel, al mochten later op de avond wel twee mensen daar plaats nemen, jammer!
Maar de keuzes zijn zeer variërend en de sushi super vers en heerlijk, dus na 3 gangen en een fles rosé met een karaf kraan water gingen wij voldaan het Maastrichtse nachtleven in!
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel erg lekker gegeten in dit restaurant! Eerst pannenkoekjes gevuld met eend, daarna de sushi/sashimi-schotel voor 2 personen en daarna had ik de gewokte ossenhaas en mijn man de gegrilde tonijn. Alles was even lekker. Leuke inrichting, alleen staan de tafeltjes wat dicht op elkaar. Attente bediening. Ook heel goede wijn voor een mooie prijs. Als ik weer in Maastricht ben ga ik hier zeker weer heen! tip: je kunt hier gebruik van een kortingskaart.
dick W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Ik was deze keer teleurgesteld in het eten. Sushi laf van smaak en groene curry met kip ook niet zoals ik hetr bij Ginger gewend ben. De kip zat ook totaal geen smaak aan en moest duidelijk opgehemeld worden door de curry. Bediening was ronduit slecht. Die lieden liepen echt rond als een kip zonder kop, zonder enige attentie.
senseimaikel .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Vanavond voor het eerst hier gegeten en dit was geen tegenvaller. Het interieur is netjes, ziet er gezellig uit zeker met de Sumo worstelaars aan de muur. De keuze op de kaart is voldoende , met zowel Chinese als Japanse gerechten. We hebben verschillende voorgerechten met oa giozas en natuurlijk sushi. Wat een heerlijk feestelijk voorgerecht was dit al. Het hoofdgerecht hadden we noedels met beef en noedels met tonijn. Ook dit was erg smaakvol en meer dan voldoende. Wij komen hier nog graag een keer terug.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Na een paar maanden wederom na een zomers terrasje bij restaurant Ginger wezen eten.
Deze keer zijn we begonnen met gefrituurd chnees brood met knoflook. Dit hadden we nog nooit gehad, en het was zeer zeker de moeite waard. Mijn vriendin een gerecht gekozen uit de a la carte kaart, iets van een viskommetje met glasnoodles. Hets was lekker gekruid van smaak. Ik heb ervan geproefd en de combinatie van smaken was perfect. Zelf had ik van de a la carte menu kaart de Ginger hot spicy beef van ossehaas genomen. Een perfecte combinatie van heerlijk mals vlees met verse groenten. Licht pikant van smaak. De klantvriendelijkheid en de service was ook super! We kunnen na ons bezoek van gisteren weer zeggen: Restaurant Ginger, ga zo door en tot snel!
frank S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Kids wilde sushi eten. Bij Ginger aangekomen trokken ze hun keut... in. De gastvrouw vertelde wat er allemaal mogelijk was en de kids waren overstag. Zoon kreeg heerlijke dushi van tonijn zalm en paling terwijl dochter verschillende ander sushi probeerde.
Wij vroegen iets samen te stellen en dat werd graag verzorgd. Na het voorgerecht vond mijn zoon het toch wel lekker en kreeg nog 5 extra sushis( achteraf niet op de rekening). Hoofdgerecht voor zoon heerlijke noedels met biefreepjes en voor ons sashimi en sushi.
Mooie mix,lekker vers en goed bereidt. Genoten van mooie avond met dank aan flexibele bediening. Heerlijke sauvignon van Lurton bij gerecht gedronken. Place to
Bedankt voor uw recensie. We vinden het heel belangrijk dat ook de kinderen het eten lekker vinden en hier plezier hebben. Groetjes Faye
Lauraok .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
wij hadden besteld, echter werd ons na een half uur verteld dat dit gerecht er niet meer was. Vervolgens hebben wij ruim een uur gewacht op ons voorgerecht. Wij hebben herhaaldelijk gevraagd over de status van ons voorgerecht. Hierop werd gezegd dat het nagevraagd zou worden. Wij hebben hier echter geen terugkoppeling op gehad. Meerdere gasten klaagden ook over het lange wachten. Wel hebben wij een drankje ter compensatie gehad. De krukjes zaten ook niet erg prettig en de kaart was onduidelijk. Het hoofdgerecht kregen wij 5 minuten na het voorgerecht. Het eten was oké.
Bedankt voor uw recensie. Het was inderdaad een hele drukke avond, bedankt voor jullie geduld. Wij hebben maar één tafel met krukjes. Als u nog eens wilt komen, bieden wij u graag een welkomsdrankje aan. Nog eens onze excuses. Groetjes Faye
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Niet thuis zijnde in Maastricht en zin hebbende in Sushi zagen we een ruime score bij Ginger. Tsjonge wat was dat eten goed. Heerlijk vers en ruime porties voor 2 tukkers. Geen standaard gerechten, maar ook geen experimenteel gedoe waar je bij moet bedenken waar de smaak op lijkt. Ronduit goed en niet alledaags.

Het decor rond de bar/receptie was ronduit rommelig en onprofessioneel. De gastvrouw daarentegen maakte met haar spontane open blik en vriendelijk voorkomen dat we daar niet al te veel op gelet hebben.

Dank voor uw positieve reaktie.helaas dat u het wat rommelig vond rond de bar, wij zullen hier extra aandacht aan schenken.
Faye
cleocapricorn .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Afgelopen zaterdagavond een reservering geplaatst bij restaurant Ginger in Maastricht tijdens ons weekendje weg. Ik was erg blij met de vegetarische wontonsoep (absoluut een aanrader) en de vegetarische sushi (met enkele originele combinaties) en mijn vriend ook met zijn soep en vegetarische glasnoedels. Het personeel sprak deels Nederlands deels Engels maar aangezien wij ook gemengd Engels/Nederlands sprekend gezelschap waren was dit geen probleem. Het personeel was erg vriendelijk en amicaal en hield ons op de hoogte van de status van de bestelling. Al viel de wachttijd echt mee ondanks dat het vol zat. Als ik weer in Maastricht ben dan kom ik terug! Misschien is het later een idee om nog iets meer diversiteit in het hoofdgerechten aanbod voor vegetariërs en/of veganisten aan te brengen zodat er meer keuze is. Dit is zeker geen kritiek, meer eens wens om meer keuze te hebben in de lekkere gerechten die we hebben mogen proeven!
Beste Cleo,
Wat ontzettend fijn om te horen dat jouw avond bij Ginger goed is bevallen. Wij zullen je tip meenemen. Wil je ons de volgende keer een signtje geven als je weer komt? Dan zorgen wij voor een ruime keus in de vegetarische gerechten!
Hartelijke groet en tot snel!
ATroost .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Met 6 personen, zonder reservering, komen eten. 4 verschillende voorgerechten gedeeld, allemaal lekker en vrij ruime porties. De hoofdgerechten waren ook heel fris van smaak met lekkere knapperige groenten. (kip in kokossaus met ananas en Phuket green curry). Dessert een lekkere afsluiter. Er waren 2 dames in de bediening, waarvan de ene erg vriendelijk en vlot was, de andere dame minder.Vwb het decor: wij zijn allemaal nogal lang en dan zijn de stoelen voor een 3-gangen diner wat oncomfortabel, maar het eten maakte dat ruimschoots goed.
wij vinden de kwaliteit van het eten en een goede bediening belangrijk. Bedankt voor uw recensie
annieberghmans .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Voor de tweede keer in 4 dagen gegeten bij ginger. de eerste keer heerlijk gegeten, maar de tweede keer was een flop.
We hebben veel te lang moeten wachten,twee en een half uur, eten was niet lekker!
Een sociaaldealbon onwaardig. We hebben er nog veel voor betaald 22 euro per persoon!
We vinden het jammer dat u te lang heeft moeten wachten, misschien was het erg druk die avond.
We zullen ons best doen. Nogmaals onze excuses
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Voor de liefhebbers van de aziatische keuken zeker een aanrader. Wij kozen voor het 2 gangen verassingsmenu, heel prettig geprijsd, waarbij we ook nog een voorkeur mochten uitspreken. Heerlijke kleine hapjes vooraf, gestoomd, gekookt, gepakken en gegrild. Daarna een heerlijke vissoep als hoofdmaaltijd, waarbij de stukjes vis eerst heerljjk gebakken waren voordat ze de soep ingaan.

De bediening was heel bijzonder, een hele vriendelijke jonge dame die ons bediende en de kokkin die halverwege de avond kwam vragen of alles naar wens was. En dat alles met een grote glimlach.

Zeker de moeite waard in de Tongersestraat, temidden van het mooie Jekerkwartier.
Bedankt voor uw vriendelijke recensie. We zijn erg blij dat u het naar uw zin heeft gehad. Hopelijk tot een volgende keer
Hermanenjeanne .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Voor de eerste keer in jullie zaak komen eten en het was super. We hadden de negatieve recensie gelezen maar toch gaan eten. Daar hebben wij geen spijt van. Wel ongelooflijk dat mensen een slechte recensie kunnen schrijven dat alles behalve waar is.
Wij hebben het geweldig gevonden, het eten, de bediening, de hele sfeer, super! Wij komen in elk geval zeker nog een keertje terug.
Beste Herman en Jeanne,

Bedankt voor jullie recensie! Het doet ons erg goed om te lezen dat jullie een fijne avond hebben gehad!

Tot snel!
Rauwekip .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Dit restaurant is absoluut geen aanrader. Allereerst kregen wij verkeerde maaltijden voorgeschoteld (dit kan echter een keer gebeuren). Vervolgens bleek van 1 maaltijd de kip rauw, hetgeen gevaarlijk is. Nadat wij hierover een opmerking maakten werd deze maaltijd teruggebracht en een half uur later opnieuw opgediend (zonder excuses). Hierdoor had één persoon zijn maaltijd al zo goed als op. Na afloop van ons 'diner' gingen wij ervan uit dat wij niet de volledige prijs hoefden te betalen. Dit bleek ijdele hoop, omdat de restauranthouder bleef volhouden dat de kip goed was, hetgeen ons bevreemde, aangezien de maaltijd wel werd teruggebracht. De argumentatie dat de kip door anderen wel werd gegeten en 'moeilijk' te bereiden is, is moeilijk serieus te nemen. Dame in kwestie stond ons bovendien arrogant en onbeschoft te woord. Zeer teleurstellend.
Beste bezoeker,
Allereerst willen wij u namens het team van Ginger hartelijk bedanken voor uw bezoek aan het restaurant en uw recensie op IENS.nl.
U hebt aangegeven niet tevreden te zijn met de kwaliteit, waarna wij uw bord hebben meegenomen en opnieuw het gerecht hebben bereid als service. Want zo als U verteld is zijn op dat moment drie keer het zelfde gerecht bereid. En zonder klachten van de betreffende gasten. Wij willen u er graag op wijzen dat de kip na onze expertise niet rauw maar eerder mals was wat heel typerend is voor Aziatische keuken. Het tweede bord heeft u vriendelijk in ontvangst genomen en u deelde ons mede dat het heel smakelijk was. Wij hebben u toch een korting gegeven, dit vond u blijkbaar niet voldoende.
U hebt ons een 1 gegeven voor de service. Dat vinden wij erg jammer.
Het spijt ons zeer dat u de indruk heeft gekregen arrogant en onbeschoft te zijn aangesproken. Dat was absoluut niet onze bedoeling.
U hebt ons een 5 gegeven voor onze decor. Wellicht hebt u zich daar aan geërgerd omdat de gehele avond al niet naar wens is verlopen. Dat is volkomen begrijpelijk en blijft natuurlijk een kwestie van smaak. U hebt verder geen feedback gegeven over het decor en gaan we er vanuit dat we daar niets aan hoeven te verantwoorden om u een prettige avond te bezorgen.
Ondanks dat betreuren we dat u niet volledig heeft kunnen genieten van uw avond als gast zijnde in ons restaurant.
vief07 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Een van de weinige zaken die met een deal omgaat zoals het hoort, een goede kennismaking met de kaart. Uitstekend gegeten, volle, rijke smaken in zowel sushi, soep alsmede de curry's. Vriendelijke, voorkomende bediening die ons zonder probleem een ander nagerecht liet kiezen. Chapeau. Wij komen graag eens terug om de gerechten uit de gewone kaart uit te proberen.
Dank u wel voor uw positieve recensie!