Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Ginger & Ale

Wij zijn Ginger&Ale, het kind-vriendelijke (pannenkoeken) restaurant in Watergraafsmeer. Door de kinderhoek en de vele activiteiten een ideaal gezinsuitje.
Je kan bij ons terecht voor de heerlijkste pannenkoeken met als basis keuze uit tarwe, vegan of glutenarm. Stel hem zelf samen of ga voor één van de chef’s specials. Geen pannenkoekenliefhebber, kies dan uit onze a la carte gerechten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Ginger & Ale

tram 9 van en naar Diemen ( Precies tussen de Kruislaan en Hugo de Vrieslaan)
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant zit op de 1e verdieping van het gebouw Hugensdock, boven de AH !
  • : Om en nabij Ginger & Ale is voldoende parkeergelegenheid (betaald)

Door de week vanaf 9 uur in de ochtend geopend
In het weekend vanaf 10 uur in de ochtend geopend

Jouw recensie over het restaurant Ginger & Ale

Roos E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We zijn hier komen lunchen en mochten zelf kiezen hoe we ons 'menu' samenstelden (bv. twee of drie gangen), van de lunchkaart (tosti's, lunchgerechten en pannenkoeken, desserts). Het eten was heel lekker! De sfeer is goed voor gezinnen met jonge kinderen, maar het is kaal ingericht. Dit geeft wel een luchtige informele sfeer, ideaal voor lunch, maar voor diner (zonder kleine kinderen) zou ik hier zelf niet gaan. De bediening was heel vriendelijk.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Mega leuke bediening! Echt een aanrader als je met je dreumes/ peuter toch even uit eten wilt. Onbegrijpelijk dat we de enige waren...
Jolanka K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
was geen bediening aan tafel, dus moesten bij alles richting bar …. het is leuk voor kleine kinderen...dat is het
Jorien D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
bedankt voor de gezelligheid en flexibiliteit
Lyda U.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Vriendelijke bediening en rustige omgeving omdat het na 18 uur was het vrij stil.
Lynn V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Superlief personeel, uitgebreid knutselprogramma en grote kidshoek met tafelvoetbal.
Ruimte nogal groot (hoog!) maar leuk ingericht. Gezellige, veilige sfeer.
Heel betaalbaar met €7,95 voor een compleet kindermenu incl. pannenkoek, limo en ijsje. Meerdere vega opties ook voor volwassenen.
Kortom, zeker met kinderen een aanrader. Wij gaan nog eens terug!
Sabrina R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Leuk personeel
E. R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Zeer leuke bediening, ze was in haar eentje maar kreeg het voor elkaar de hele tijd met een grote oprechte glimlach rond te lopen en iedereen te voorzien terwijl het behoorlijk druk was. Voor kinderen erg leuke plek en ouders kunnen naast de speelplek zitten eten. Pannenkoeken waren prima, alleen de kinderversie wel wat klein zodat onze tweejarige nog trek had bij thuiskomst.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Top
Siham A.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Leuke plek voor (jonge)kinderen.
LAura B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
gerechten waren niet te zout,erg prettig en een gezond aanbod. Het was erg lekker.
Aria O.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heel gezellig en lekker gelunched.
Vriendelijke bediening.
David D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Goede service en lekker eten! Ook een prima locatie.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Dit restaurant is zeer geschikt om kinderen mee te nemen. Er is een grote speelhoek voor de kleintjes. Onze tafel was daar vlak naast, zodat we ze in de gaten konden houden. We komen er zeker nog eens terug, met of zonder kinderen. Een aanrader.
Willeke M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Lekker gegeten, fijne bediening, goede prijs, ruim opgezet met leuke speelhoek voor kinderen. Ik kom zeker nog een keer!
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
De soep was op om 18.30 .De makreel in bladerdeeg was op. We bestelden de kabeljauw, dat duurde nogal even ,
vervolgens was de vis droog, de groenten te droog ,het werd nogal slordig op het bord opgediend.
Dit is één keer en nooit weer !
Donald H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heeft zeker potentie door een bijzondere omgeving met andere bedrijvigheid. Vriendelijk personeel maar weinig alert. Eten was redelijk.
Andre E.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Plek om nog eens terug te komen, zeker met de kinderen want daar is het ideaal voor.
Fely R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Inrichting is vrij simpel, desalniettemien was het eten heerlijk.
Aanrader!
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Niet heen gaan! Eten was een grap. Raviolli vd Appie gemengd met wat overige pasta. Kinderpasta maaltijd met pittige saus, waarna deze zaten te huilen. Nieuw portie gemaakt, bleek met ketchup te zijn... Olijfolie, oh, hebben we niet....

De man vd bediening deed zijn uiterste best, misschien was de kok ziek of iets dergelijks, maar dit ging nergens over.