Gina

Weigelia 32 2262 AB Leidschendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gina

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Romy14482 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Ik heb hier op een drukke zaterdag ochtend heerlijk ontbeten met mijn familie. Wij zijn al langer fan van restaurant Gina en komen hier regelmatig met veel plezier. Altijd vriendelijke en snelle bediening ondanks de drukte. Ontbijt en High Tea is echt een aanrader!
Vincent T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lucie V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
een tonijn salade van "verse" tonijn, die komt uit een plastic zak.. net als blik maar dan hoef je geen blik open te maken. nog nagevraagd maar was echt geen blik.
Teddy-Mae .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gisteren met dochters wijntje gedronken bij Gina. Normaal gesproken gaan we bijna altijd naar het zusje Volle Maan, maar omdat wij roken zitten we bij Gina gezelliger. Dit was het geval ook bij Volle Maan, maar omdat de rokers daar verbannen zijn naar een "plastic tent" die zeer ongezellig aandoet, kiezen we voortaan voor Gina`s. Personeel is hier ook iets competenter dan bij de Volle Maan. Allebei overigens heerlijk eten, ook al is het zeker niet goedkoop.
Charles M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gisteren met mijn vrouw bij Ginas gaan eten.Mijn vrouw had zalm besteld, ik heb gekozen voor de dagspecialiteit varkenshaas daarbij een
fles goeie rode wijn besteld.Alles was prima.Bediening was zeer vriendelijk incl. de eigenaar
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Wij gingen voor een high tea. ik vond de service en het eten goed. Wel jammer dat ze het water in de theepot niet op een warmhoudplaatje zetten. daardoor hadden we lauw water. het was erg rustig waardoor ik de sfeer iets minder vond.
Kimberley130 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
met een groep van 5 personen hier gegeten. Wij werden aan een wat onhandige tafel neergezet, maar mochten bij navraag op een andere plek zitten. Eten was lekker. We hadden verschillende gerechten zoals vlees en pasta. In het begin te merken dat er te weinig bediening was waardoor we werden vergeten. Wel varen ze heel vriendelijk. Ik zou hier zeker nog wel een keer gaan eten!
n F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
even lekker gewinkeld in leidschendam daarna even een pizza eten bij gina, eten was prima en de service ook komen vast nog is terug
wout K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Voor de lunch in dit restaurant gegeten, ik had twee kroketten met frites en mijn vrouw een gamba salade. De gamba salade smaakte prima, dit kon ik niet van mijn kroketten zeggen: de vulling was een melig papje zonder smaak. De bediening was vriendelijk, regelmatig werd gevraagd of wij nog iets wilden. Decor bruin café, gezellig.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met een grote groep van 12 personen hier onze 25 jarige trouwdag gevierd. Wij zaten in de serre aan een grote tafel. Prima eten, bediening en sfeer. Wij hadden verschillende gerechten, vis, vlees en pasta en pizza. Bediening vriendelijk en vlot. Gezellige locatie zo aan het water.
Alie M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Vorige week heerlijk geluncht bij Gina. Leuke omgeving, goede bediening. Tot de rekening kwam. We hadden niet gezien dat er vanaf prijzen op de kaart stonden. Ik verwacht zoiets wel bij reizen, maar bij een restaurant niet. Dat viel een beetje tegen. Zet voortaan de goede prijzen op de kaart dan weet de gast waar hij aan toe is.
Ryan123 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Vanmiddag voor het eerst het terras van Gina bezocht. Op aanraden van mijn moeder zijn wij hier heen gegaan. Zij had bij een eerder bezoek vernomen dat restaurant Gina tot een van de beste terrassen van Nedeland behoorden. Wij werden binnen een minuut opgemerkt door een erg vriendelijke medewerker. Na onze bestelling te hebben doorgegeven kwamen de drankjes al snel. Niet veel later werden ook onze heerlijke salades aan tafel geserveerd. Er hangt een hele leuke sfeer in dit bedrijf en het is dan ook echt een aanrader! Gina zal ons zeker vaker terug zien!
Lekkerbek626 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Buiten druilerig maar met een mooi uitzicht op de belendende plas. Hier en daar haardvuurtjes geven de zaak een gezellige uitstraling. Waren met zes personen voor het ontbijt en het was nog niet echt druk. Serveerster niet echt heel vrolijk maar wel beleefd. Glas heerlijke muntthee op en een fijne uitsmijter ham-kaas. Alles erop en eraan en smaakte goed. Disgenoten hadden het ook naar hun zin.
slangevegt .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Wouw, voor de tweede keer daar gegeten.
Geweldig vriendelijk personeel, niets is ze te veel, service staat voorop.
het eten is met zorg bereid en wordt mooi op gediend.
smaakvol en een prachtig terras met mooi uitzicht op het water.
Chapeau
wij komen graag weer terug.
restaurants in de omgeving kunnen hier nog van leren!
Jhalf .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Nu een paar keer geweest.
Prijs kwaliteit is uitstekend.
Zeker verrassend goed. Niet te veel en zeer smaakvol.
Alles wordt zelf gemaakt en dat proef je ook.
Ik liet me verrassen door een gerecht waar ze trots op zijn en kreeg ossenhaas.
Mijn vrouw had vis en was ook zeer tevreden.
Heerlijk klaar gemaakt met prima groentetaartje er bij.
Wijn is goed en deserts zijn ook uitstekend.

Wat betreft de service niets dan lof.
Attend en snel.

stephaniex .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Bij Gina gegeten met zijn 3e (ook al eens eerder geluncht). Het eten is niet bijzonder maar je kan er simpel en makkelijk een hapje eten. Bediening is redelijk. Maar je zit hier heerlijk gezellig en prachtig aan het water. Dus voor in de zomer een echte aanrader om hier aan het water een drankje te doen en iets simpels te eten!
peter G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Soms heb je gewoon een prettig recht-toe-recht-aan restaurant nodig. Geen pretenties, maar aardige jonge mensen die voor goede service zorgen en eten dat klopt met de prijzen die worden gehanteerd: schappelijk. Aanrader is de eenvoudige maar smakelijke spaghetti met pepers en knoflook. Kortom, verwacht niet anders dan een degelijke maaltijd op een plek waar ze wel hun best doen om er het beste van te maken.
Hans P. V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Gisteren weer eens in Italiaanse sferen gegeten bij Gina, nu voor een diner voor mijn dierbare en zoon van zestien. Zoon was net klaar met zijn baantje bij de belendende supermarkt en had dus reuzetrek. Ze hadden een mooi tafeltje bij de gashaard gedekt met een bank en twee stoelen, maar ze vroegen direct of we niet in de serre aan het water wilden zitten, dat kon ook. We begonnen met maandje brood, wit en donker zo samen gebakken dat je het geheel in acht kleine broodjes kon breken, verse aioli en olijfolie erbij. Mooi warm en vers. Daarna gesorteerde Italiaanse vleeswaren met brood vooraf voor zoon en mijzelf, mooi en smaakvol assortiment. Wat hoofdgerecht betreft maakten we drie verschillende keuzes. Dierbare wilde geen voorgerecht maar wel een flinke portie pasta pepertjes en olijfolie als hoofdgerecht. Dat had ze hier eerder gehad en was goed bevallen. De bediening zorgde perfect voor de gevraagde portie. Zoonlief kreeg een mooi opgemaakt bord met grote gegrilde garnalen en mijn keuze was Australische black angus, blue klaargemaakt. Garnalen en vlees uitstekend op smaak. Zelf wilde ik het vlees zonder sausjes, en dat werd keurig gedaan, de garing had iets minder gekund - dat is uiteraard een kwestie van smaak. De jonge bediening was deskundig en keurig en je voelde je heel welkom. Wijnen waren leuk, er was een verrassende keuze mogelijk voor een bescheiden bedrag. We hadden een mooie witte pinot grigio uit Venetie en daarna een mooie rode sangiovese uit Sicilië. Een prettige ervaring op een gewone maandagavond. Het was overigens best druk, mede door het fraaie uitzicht op het water denk ik.
Lindsey E.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Onlangs met een groep vriendinnen hier gegeten. Ik kwam hier vaker voor de lunch, maar nog nooit voor een diner. Ik moet zeggen: ik was positief verrast! De gerechten waren heerlijk en onze ober was zeer attent. Verder is het een mooie zaak met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Ik kom zeker nog een keer met mijn gezin eten!
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Geen zin om zelf iets te maken en daarom kwamen we bij Gina terecht. In de zomer hadden we een keer hier geluncht en nu een diner. Bij binnenkomst niet direct het gevoell welkom te zijn. Het personeel kijkt je nauwelijks aan. Uiteindelijk wel een vlotte bediening gehad de rest van de avond al hoewel er in de logistiek niet alles goed ging.
De gerechten vanuit het 3 gangen menu kwamen smaakvol op tafel. Lekkere tonijnsalade, en een prima uiensoep. De tortelline gevuld met hertgehakt was erg lekker en verrassend. De tiramisu was veel maar ook goed van smaak. Een beetje meer Amaretto zou het nog lekkerrder maken.
Kortom een verrassende, onverwacht lekker diner gehad.