Gina

Weigelia 32 2262 AB Leidschendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gina

Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant Gina

Paterick V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
een restaurant dat zeker kan verbeteren maar hebben er toch lekker gezeten en gegeten. bediening is onervaren en doet soms wat uit den hoogte
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wat een slechte tent is dit geworden. Broodjes zijn kleiner geworden en de prijs is gelijk gebleven. Daarom zeker een jaar Gina vermeden. Maar besloten het weer eens een kans te geven. De serveerster heeft ons binnen zien komen. Het was bovendien hartstikke rustig (dat zegt wellicht ook genoeg...), dus ze had ons vrij snel kunnen helpen. Na 10 minuten werd er nog steeds geen aanstalten gemaakt om naar onze tafel te komen. Dus we zijn weggegaan. Zonde! Want het restaurant heeft echt betere tijden gekend.
Sara R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
De ligging is mooi wij hebben heerlijk op het terras aan het water gezeten. De inrichting ziet er ook gezellig uit dus de eerste indruk was goed. Het eten viel helaas heel erg tegen. De carpaccio was flauw en het vlees was van zeer slechte kwaliteit. Er was nauwelijks met een mes door te komen. De hoofdgerechten waren al niet veel beter. De pesto in de pasta pesto overheerste enorm en het bij het ander pasta gerecht zat te weinig saus en waren de kip en champignons te grof gesneden. De champignons hadden ook wat meer doorbakken mogen worden. Het nagerecht was wel heel lekker en dat maakte het dan weer iets goed. De bediening is vriendelijk maar wanneer zij met elkaar staan te praten mogen zij ook wel wat vaker rond kijken of de gasten iets nodig hebben. Het duurt te lang voor je de aandacht hebt getrokken om een drankje te bestellen of de rekening te vragen.
M.J. K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gedineerd met z'n 4en. Het was heel druk, maar ondanks dat werden we snel geholpen door een goedlachse medewerkster. De drankjes en het eten werden snel geserveerd. De "Tagliatelle al Tartufo" is zeer aan te raden. Bij dit gerecht wordt de pasta aan tafel bereid in een grote Parmezaanse kaas.
Sjaak A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voor zeven personen hebben we 's zondags een high tea geboekt in restaurant Gina. Die is geweldig goed verzorgd en heel royaal uitgevoerd: heerlijke warme hapjes, smakelijke sandwiches en een overdaad aan lekkernijen toe, steeds met koffie naar keuze of thee in verschillende, bijzondere smaken. De medewerkers zijn heel attent en vriendelijk: we wilden graag een andere tafel, maar die bleek in de rookserre te staan, en zijn toen naar de eerste tafel terug gegaan. Zonder enig probleem werd de tafel twee keer met een glimlach opgedekt. In verhouding tot de kwaliteit is de high tea heel gunstig geprijsd. We hebben kortom een heerlijke middag in Gina beleefd.
Nes H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Dramatisch!
23 oktober lunchen bij Gina’s..
Cappucino, kopje thee, pizza en broodje old Amsterdam (George Clooney).
De kaas op dit broodje was beschimmeld! Heel vervelend als je reeds de helft hebt opgegeten. Uiteraard lieten wij direct weten dat wij uitgegeten waren en het zou op zijn minst logisch zijn om excuses te krijgen en weg te kunnen. Dit laatste werd onmogelijk gemaakt. De manager vond het namelijk een goede oplossing om het broodje van de rekening te halen en ons het (niet genuttigde restant) te laten betalen. Wat een fantastische oplossing van deze manager, zeer servicegericht. Wij hebben de 15,50 euro betaald en komen hier NOOIT meer. Zou het iedereen willen adviseren.
bjhorst .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Eten is matig. Net niet wat je verwacht. Sambuca wil men met ijs serveren. De pizzabodem is slap. En om 9uur vind de barman het tijd om met veel lawaai het bestek wat uit de vaatwasser komt in het restaurant uit te sorteren. Nee niet nogmaals. Personeel is ook erg onervaren.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Mooi en leuk plekje aan het water. Het personeel is erg vriendelijk en spontaan! Het eten is hier altijd erg goed. Wij blijven zeker komen!
Romy14482 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Ik heb hier op een drukke zaterdag ochtend heerlijk ontbeten met mijn familie. Wij zijn al langer fan van restaurant Gina en komen hier regelmatig met veel plezier. Altijd vriendelijke en snelle bediening ondanks de drukte. Ontbijt en High Tea is echt een aanrader!
Vincent T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Met vaderdag lekker gegeten met de familie. Het was erg warm en ondanks de drukte was de sfeer zeer relaxed en duurde het niet lang. Zeer toegankelijk voor iedereen! Heerlijk gegeten en super geholpen. Iedereen van bediening zeer alert. Kortom voor herhaling vatbaar!
Lucie V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
een tonijn salade van "verse" tonijn, die komt uit een plastic zak.. net als blik maar dan hoef je geen blik open te maken. nog nagevraagd maar was echt geen blik.
Teddy-Mae .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gisteren met dochters wijntje gedronken bij Gina. Normaal gesproken gaan we bijna altijd naar het zusje Volle Maan, maar omdat wij roken zitten we bij Gina gezelliger. Dit was het geval ook bij Volle Maan, maar omdat de rokers daar verbannen zijn naar een "plastic tent" die zeer ongezellig aandoet, kiezen we voortaan voor Gina`s. Personeel is hier ook iets competenter dan bij de Volle Maan. Allebei overigens heerlijk eten, ook al is het zeker niet goedkoop.
Charles M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gisteren met mijn vrouw bij Ginas gaan eten.Mijn vrouw had zalm besteld, ik heb gekozen voor de dagspecialiteit varkenshaas daarbij een
fles goeie rode wijn besteld.Alles was prima.Bediening was zeer vriendelijk incl. de eigenaar
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Wij gingen voor een high tea. ik vond de service en het eten goed. Wel jammer dat ze het water in de theepot niet op een warmhoudplaatje zetten. daardoor hadden we lauw water. het was erg rustig waardoor ik de sfeer iets minder vond.
Kimberley130 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
met een groep van 5 personen hier gegeten. Wij werden aan een wat onhandige tafel neergezet, maar mochten bij navraag op een andere plek zitten. Eten was lekker. We hadden verschillende gerechten zoals vlees en pasta. In het begin te merken dat er te weinig bediening was waardoor we werden vergeten. Wel varen ze heel vriendelijk. Ik zou hier zeker nog wel een keer gaan eten!
n F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
even lekker gewinkeld in leidschendam daarna even een pizza eten bij gina, eten was prima en de service ook komen vast nog is terug
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Voor de lunch in dit restaurant gegeten, ik had twee kroketten met frites en mijn vrouw een gamba salade. De gamba salade smaakte prima, dit kon ik niet van mijn kroketten zeggen: de vulling was een melig papje zonder smaak. De bediening was vriendelijk, regelmatig werd gevraagd of wij nog iets wilden. Decor bruin café, gezellig.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met een grote groep van 12 personen hier onze 25 jarige trouwdag gevierd. Wij zaten in de serre aan een grote tafel. Prima eten, bediening en sfeer. Wij hadden verschillende gerechten, vis, vlees en pasta en pizza. Bediening vriendelijk en vlot. Gezellige locatie zo aan het water.
Alie M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Vorige week heerlijk geluncht bij Gina. Leuke omgeving, goede bediening. Tot de rekening kwam. We hadden niet gezien dat er vanaf prijzen op de kaart stonden. Ik verwacht zoiets wel bij reizen, maar bij een restaurant niet. Dat viel een beetje tegen. Zet voortaan de goede prijzen op de kaart dan weet de gast waar hij aan toe is.
Ryan123 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Vanmiddag voor het eerst het terras van Gina bezocht. Op aanraden van mijn moeder zijn wij hier heen gegaan. Zij had bij een eerder bezoek vernomen dat restaurant Gina tot een van de beste terrassen van Nedeland behoorden. Wij werden binnen een minuut opgemerkt door een erg vriendelijke medewerker. Na onze bestelling te hebben doorgegeven kwamen de drankjes al snel. Niet veel later werden ook onze heerlijke salades aan tafel geserveerd. Er hangt een hele leuke sfeer in dit bedrijf en het is dan ook echt een aanrader! Gina zal ons zeker vaker terug zien!