Over het restaurant GIN NEO

Jeugd, emotie en seizoen

Gin Neo is jong, funky, creatief. Er wordt een wisselend 'tasting menu' geserveerd, waarbij originele ingrediënten en bijzondere combinaties de boventoon voeren. Eigenaar Jin is naast gin-tonics ook gek op wijnen, waarover de sommelier je alles kan vertellen. Laat je verrassen door aanstormend keuken geweld!

Meer informatie over restaurant GIN NEO

Maandag tot en met zondag 18:00/22:00

• Af te huren , Wi-Fi
iens I.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
VERRUKKELIJK!!! zeer verrassende smaakcombinaties, fijne bediening en het eten... alsof een engeltje over je tong piest!
Manyana S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wat mij betreft hoort dit restaurant in de top van Amsterdam. Het interieur, een souterrain met graffitti-achtige kunst, is edgy en doet Berlijns of Londens aan en is tegelijk intiem. De bediening is vriendelijk en de bedrijfskleding ziet er, evenals het interieur, strak uit. De G&T's en wijnen zijn bijzonder lekker, maar waar het vooral om gaat zijn de gerechten en die zijn 'out of this world'. Echt een aanrader! Het team verdient het om succesvol te zijn...
GijsN .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Sterrenwaardig eten en een bevlogen kok die persoonlijk de gerechten komt toelichten. Prachtig. Als de besiening ook nog een niveau omhoog gaat, komen ze zeker in die michellingids
Surya B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Niets dan lof over dit restaurant! Het is fris en helemaal van deze tijd. En het eten is fantastisch: een moderne keuken met Aziatische twist.
Wij zijn vol voor de 6 gangen plús voorgerechten gegaan en hebben dus overal van kunnen genieten. Over alle gerechten is goed nagedacht en werkelijk alles is verrassend. Knap gedaan!
Dan het personeel. Vanaf het moment dat je binnen stapt voel je je welkom en wordt er ontzettend goed voor je gezorgd, zonder dat het ergens opdringerig, overdreven of gemaakt overkomt. De bediening heeft echt oog voor de klant: lege borden worden snel weggehaald, lege glazen (naar wens) snel aangevuld, etc. De eigenaar heet je persoonlijk welkom, serveert elk gerecht zelf uit en geeft hierbij een korte uitleg. Je wordt echt een avond in de watten gelegd.
Tot slot nog dit. Tegenwoordig hoor je vaak dat de multiculturele samenleving is mislukt. Wie dit zegt moet eens een avondje bij Gin Neo gaan eten. Het tegendeel wordt daar bewezen!
Casper Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Ontzettend lekker gegeten, met een top bediening. Voordeel als je vroeg komt eten (18.00), is dat chef kok Jin hoogstpersoonlijk de gerechten presenteert. De vijf gangen waren erg origineel en steeds verrassend. De beef met chocoladesaus was wat ons betreft op het randje, maar toont wel de creativiteit van de keuken.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Alle gerechtjes waren anders en allemaal heerlijk, de wijnen (wijnarrangement) pasten er ook erg goed bij. Erg attente en persoonlijke service, ik werd 's middags zelfs gebeld met de vraag of er nog dieetwensen waren. Zeker een aanrader als je iets te vieren hebt en net iets meer geld uit wil geven aan een fantastische avond!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Super, gezellige locatie, prettige sfeer, bijzonder attente en vriendelijke, kundige staf, heerlijke gerechten op een goed tempo uitgeserveerd; kortom heerlijke avond met verrukkelijk eten. Direct een nieuwe datum geprikt. Aanrader!
Jan Willem S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Verrassend, innovatief en verfijning alles samen in smaakexplosies. Topper in Amsterdam. Beperkte wijnkaart, met deze gerechten moet daar meer keuze inkomen. Wij komen snel terug.
Max W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Een avondje bij Gin Neo is een feestje. Je smaak papiilen gaan met je aan de haal. Super ! Je moet wel tijd hebben. Ff iets eten gaat niet bij Gim. Dus als je kort tijd hebt dan is Gin niet de juiste gelegenheid.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wij hebben met Gin Neo een 'hidden gem' ontdekt. Wat een creatieve, leuke jonge club mensen die echt waanzinnig kunnen koken. Het contrast van de rauwe omgeving met culinaire schilderijtjes op je bord zijn een feest. Geinspireerd door de smaakbommen, enthousiaste mensen en unieke verhalen komen we graag nog eens terug!
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Zelden zo lekker gegeten in Amsterdam. Het was de tweede keer en wederom zeer bijzonder en verrassend. Prijs kwaliteit verhouding is helemaal goed.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten , alleen de visgerechten. Vervangen voor iemand die geen vis eet was/is een beetje summier. Jammer maar verder zeker de moeite waard om nog een keer te gaan eten. Nog niet genoemd maar alle gerechten waren een bijzonder smaak explosie in je mond.
En oog strelend
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Verrassende smaakcombinaties zoals longhaas met chocolade, die echter buitengewoon goed samengaan. Uitstekend bereid en met bijpassende wijnen. Bediening is attent en kundig. Kortom prima eten met een verassend geslaagde twist.
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wat een verrassend diner. De garnalencocktail was zeer vernieuwend en heerlijk, de dirty patatoo ook. Alle gerechten voortreffelijk van smaak en mooi uitgebalanceerd. De chef serveert alle gerechten zelf uit. De sommelier legt op een prettige manier de link tussen wijn en gerecht uit. Persoonlijke benadering, leuk contact. Alleen is de akoestiek niet geweldig.
Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.
bruno M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
inventief, lekker, delicaat maar misschien iets te kleine gerechten. Attente Chef met tijd en verhaal voor zijn gasten.
Gewoon een zalige avond met heerlijk eten; een absolute aanrader. Wij komen terug !
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wij waren op zoek naar een bijzonder restaurant voor ons zevenjarig samenzijn. Nou die hebben we gevonden! Een fantastische ervaring gehad. We gaan best veel eten samen: Gin Neo staat nu in onze top 5. Uitdagende smaken, spannende combinaties, hele goede service: al met al een absolute aanrader. Bijzondere gerechten die je lang bij blijven. Longhaas met gerookte chocola en een prachtige geitenkaas bietcombinaties waren de winnaars. Dessert was ook heerlijk fris, niet te zoet. Wij vonden het onbegrijpelijk dat we maar met twee tafeltjes zaten ( was ook wel op een maandag, maar toch). Voor deze zaak zou Amsterdam warm moeten lopen! Prijs kwaliteit was ook dik in orde, we waren maar 65,- pp kwijt inclusief fooi voor 6-gangen.
astrid B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Superlekker gegeten en gedronken, echt een aanrader! De wijnen waren voortreffelijk en het eten zeer goed, leuke en verrassende combinaties. De chef was ontzettend aardig en gaf goede uitleg over het eten evenals de bediening over de wijnen.
Femke H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Echt heerlijk zo'n fijne plek waar je in de watten wordt gelegd. Een gastronomische arthouse film met verhalen ontzettend mooie gerechtjes en lieve bediening!
JTK .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Er was een hele grote luidruchtige groep toen wij er waren waardoor de hele sfeer helemaal niet bij het eten paste. Verschillende gasten waren er ook door geirriteerd. Mijn tip: neem niet zulke grote groepen aan in zo'n kleine ruimte. Dit heeft het voor ons een beetje verpest. Het eten was verder goed, maar dat weegt helaas in dit geval niet op tegen het geluidsoverlast.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goed en gezellig. Eten is interessant, maar niet per definitie spectaculair.
Sommige gerechten waren redelijk gedurfd, zoals biefstuk met chocoladesaus, maar miste net de verfijning om sterwaardig te worden.
We waren met 4 personen 320 euro kwijt (inc meerdere flessen wijn en een aantal gin-tonics). Daarmee een redelijke prijs-kwaliteit verhouding.