Over het restaurant GIN NEO

Jeugd, emotie en seizoen

Gin Neo is jong, funky, creatief. Er wordt een wisselend 'tasting menu' geserveerd, waarbij originele ingrediënten en bijzondere combinaties de boventoon voeren. Eigenaar Jin is naast gin-tonics ook gek op wijnen, waarover de sommelier je alles kan vertellen. Laat je verrassen door aanstormend keuken geweld!

Meer informatie over restaurant GIN NEO

Maandag tot en met zondag 18:00/22:00

• Af te huren , Wi-Fi
Geertje C.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Jin en zijn team zorgen ervoor dat je een fantastische avond hebt bij GIN NEO dankzij de heerlijke en vernieuwende gerechten in combinatie met heerlijke wijnen. Ze doen echt ontzettend hun best om iedereen een fijne avond te bezorgen en zorgen voor een gezellig en ontspannen sfeer.
Donald B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
In een woord geweldig, zonder uitzondering bijzondere gerechten en zeer verrassende smaakcombinaties. Lang niet zo speciaal gegeten!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We waren oprecht nieuwsgierig. Helaas 1 grote teleurstelling:
- bot personeel
- doorgezakte stoelen
-chef met standaard riedel
-mini porties (anorexia)
- vreemde combi's: niet lekker
- drankjes dubbel op de rekening

Kortom, eens maar nooit weer. Geen aanrader. We eten wekelijks buiten de deur.
Ralph W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Nadat we 2 keer eerder moesten cancellen, eindelijk bij Gin gegeten. Hele goed service, verrassende gerechten, erg lekker, goede sfeer, zeker aanrader om hier met vrienden of date hap te gaan eten
Mahlee P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Wauw! Eigenlijk zou ik het hierbij willen laten. Want wat is het moeilijk om te omschrijven waarom de gerechtjes die we vorige week bij Gin hebben gegeten zo geweldig waren.
Het menu (keuze uit 3, 5 of 8 gangen van vast menu, geen verdere toelichting) is absoluut voor avontuurlijke eters, maar dan krijg je ook wat. Zelden zijn ik en mijn tafelgenoot zo positief verrast. Na de amuse (een bolletje van witte chocolade gevuld met gele curry, gek en heerlijk) hoopten we dat alles zo bijzonder zou zijn. Na de derde geweldige gang besloten we onze oorspronkelijke 5 gangen te 'upgraden' naar alle 8 de gangen, we wilden niets missen. Gin en zijn team koken origineel, met een soms bizarre twist. Restjes worden in volgende gerechtjes gebruikt, en alles is tongstrelend lekker en ook nog eens oogverblindend mooi. De inrichting is stoer met een rauw randje, maar alles klopt. Ook de bediening is prettig, vriendelijk en goed geïnformeerd. Goede wijn/spijs combinaties kenden we, maar wat we hier ingeschonken kregen was meer dan raak. Hier moet je zeker heen!
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Het eten was heerlijk en verrassend . Nieuwe gerechten op de kaart zoals het jonge bietengerechtje. Een absolute aanrader. De heek was ook verrassend. Net als de duif. Ook het desert en het kaasplankje waren gemaakt met special touch. De bediening is hartelijk en persoonlijk. Een bijzonder avondje uit.
mir S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Fantastisch eten met een maar. Wij hadden het menu met 8 gerechten. Tot aan het 6e gerecht uitmuntend gegeten. Mooie spannende gerechtjes. Met als hoogtepunt iDe hangop bij de wilde duif was te overheersend waardoor je de duif niet meer goed proefde. We kozen daarna s tussengerecht voor het toetje nog voor een kaasplankje. Dat duurde wat lang, maar was wel erg fijn op smaak. Wat ons echter heel erg verbaasde, is dat we vervolgens als toetje nog iets met kaas kregen. Dat was wel een afknapper, teveel kaas is dat dan. Geef dat of duidelijker aan of biedt mensen die nog een extra kaasplank kiezen een zoet einde.
Steff V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heel lekker gegeten. De menu bestaat uit 3/5/8 gangen en zijn "proevertjes" dus ga hier niet naartoe om je overvol te eten maar wel om iets anders uit te proberen. Geslaagde smaakcombinaties en vriendelijke bediening.
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Verrassend en innoverende keuken. Prachtig gepresenteerd en persoonlijk door Jin zelf. Vernieuwend concept. Kwaliteit van het eten is uitstekend. Storend is dat een goede sommelier ontbreekt. Bij het bestellen van wijn moest snel nog worden opgezocht wat het voor iets was, welke druif etc. Steeds wisselend personeel aan tafel voor drankjes e.d. zonder introductie is ook niet fijn. Komt rommelig over. Ook prijs-kwaliteit van de wijnen niet ok. Heel bijzonder waren onze wijnen in ieder geval niet. Voor het totale plaatje is het prijsniveau echt volledig uit balans. Te duur voor een weliswaar prima vernieuwend concept maar dan moet er nog aardig wat aanpassing in zaken als een gekwalificeerde sommelier, beter personeelsmanagement en toch ook iets royalere porties (ben absoluut kleine eter) in de zaak plaats vinden om dit prijsniveau waard te zijn.
iens I.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
VERRUKKELIJK!!! zeer verrassende smaakcombinaties, fijne bediening en het eten... alsof een engeltje over je tong piest!
Manyana S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wat mij betreft hoort dit restaurant in de top van Amsterdam. Het interieur, een souterrain met graffitti-achtige kunst, is edgy en doet Berlijns of Londens aan en is tegelijk intiem. De bediening is vriendelijk en de bedrijfskleding ziet er, evenals het interieur, strak uit. De G&T's en wijnen zijn bijzonder lekker, maar waar het vooral om gaat zijn de gerechten en die zijn 'out of this world'. Echt een aanrader! Het team verdient het om succesvol te zijn...
GijsN .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Sterrenwaardig eten en een bevlogen kok die persoonlijk de gerechten komt toelichten. Prachtig. Als de besiening ook nog een niveau omhoog gaat, komen ze zeker in die michellingids
Surya B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Niets dan lof over dit restaurant! Het is fris en helemaal van deze tijd. En het eten is fantastisch: een moderne keuken met Aziatische twist.
Wij zijn vol voor de 6 gangen plús voorgerechten gegaan en hebben dus overal van kunnen genieten. Over alle gerechten is goed nagedacht en werkelijk alles is verrassend. Knap gedaan!
Dan het personeel. Vanaf het moment dat je binnen stapt voel je je welkom en wordt er ontzettend goed voor je gezorgd, zonder dat het ergens opdringerig, overdreven of gemaakt overkomt. De bediening heeft echt oog voor de klant: lege borden worden snel weggehaald, lege glazen (naar wens) snel aangevuld, etc. De eigenaar heet je persoonlijk welkom, serveert elk gerecht zelf uit en geeft hierbij een korte uitleg. Je wordt echt een avond in de watten gelegd.
Tot slot nog dit. Tegenwoordig hoor je vaak dat de multiculturele samenleving is mislukt. Wie dit zegt moet eens een avondje bij Gin Neo gaan eten. Het tegendeel wordt daar bewezen!
Casper Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Ontzettend lekker gegeten, met een top bediening. Voordeel als je vroeg komt eten (18.00), is dat chef kok Jin hoogstpersoonlijk de gerechten presenteert. De vijf gangen waren erg origineel en steeds verrassend. De beef met chocoladesaus was wat ons betreft op het randje, maar toont wel de creativiteit van de keuken.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Alle gerechtjes waren anders en allemaal heerlijk, de wijnen (wijnarrangement) pasten er ook erg goed bij. Erg attente en persoonlijke service, ik werd 's middags zelfs gebeld met de vraag of er nog dieetwensen waren. Zeker een aanrader als je iets te vieren hebt en net iets meer geld uit wil geven aan een fantastische avond!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Super, gezellige locatie, prettige sfeer, bijzonder attente en vriendelijke, kundige staf, heerlijke gerechten op een goed tempo uitgeserveerd; kortom heerlijke avond met verrukkelijk eten. Direct een nieuwe datum geprikt. Aanrader!
Jan Willem S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Verrassend, innovatief en verfijning alles samen in smaakexplosies. Topper in Amsterdam. Beperkte wijnkaart, met deze gerechten moet daar meer keuze inkomen. Wij komen snel terug.
Max W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Een avondje bij Gin Neo is een feestje. Je smaak papiilen gaan met je aan de haal. Super ! Je moet wel tijd hebben. Ff iets eten gaat niet bij Gim. Dus als je kort tijd hebt dan is Gin niet de juiste gelegenheid.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wij hebben met Gin Neo een 'hidden gem' ontdekt. Wat een creatieve, leuke jonge club mensen die echt waanzinnig kunnen koken. Het contrast van de rauwe omgeving met culinaire schilderijtjes op je bord zijn een feest. Geinspireerd door de smaakbommen, enthousiaste mensen en unieke verhalen komen we graag nog eens terug!
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Zelden zo lekker gegeten in Amsterdam. Het was de tweede keer en wederom zeer bijzonder en verrassend. Prijs kwaliteit verhouding is helemaal goed.