GIN NEO

Noorderstraat 19III 1017 TR Amsterdam Nederland Kaart
31-204283632

Over het restaurant GIN NEO

Jeugd, emotie en seizoen

Gin Neo is jong, funky, creatief. Er wordt een wisselend 'tasting menu' geserveerd, waarbij originele ingrediënten en bijzondere combinaties de boventoon voeren. Eigenaar Jin is naast gin-tonics ook gek op wijnen, waarover de sommelier je alles kan vertellen. Laat je verrassen door aanstormend keuken geweld!

Meer informatie over restaurant GIN NEO

Maandag tot en met zondag 18:00/22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Wi-Fi
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijke gerechten in perfecte combinatie met wijnen! Echt een aanrader. Zeer goede bediening met kennis van wijnen!!!!
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Haring met aardbei gerecht absoluut een van de minst lekkere dingen die ik ooit heb gegeten
Douglas D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
•Young & Dynamic•
Meer woorden zijn er niet nodig.
Zeer leuke/lekkere gerechten en mooie wijnen.
Wij komen zeker terug....
Martijn I.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, verrassende combinaties en lekkere wijnen. De sfeer was erg goed, echter was het wel wat warm en benauwd binnen waardoor het juiste tempo er een beetje uitging.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten en supergoed en enthousiast geholpen :)
Juci W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Verrassende en goed gebalanceerde gerechten, leuke persoonlijke bediening. Lekkere wijnen. We hebben deels buiten en binnen kunnen eten.
Courtney M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wat een fantastische tent. Geweldig gegeten, verrassend en origineel menu. Goed wijnarrangenent waar niet zuinig werd geschonken. Vriendelijke en persoonlijke service. Ambiance en interieur hip en gezellig. Enige puntje is dat het nogal warm was binnen maar daar viel mee te leven. Verder al met al een geweldige avond gehad hier!
Hein G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
5 gangen chefsmenu gegeten met bijpassende wijnen. Dat laatste gedeelte was uitstekend in orde. Helaas kwamen de gerechten moeilijk op gang. Te beginnen met een ongeïnspireerde spinazie salade met kokkels. Het geheel was helaas behoorlijk overprijsd. Jammer, had er meer van verwacht.
Vica R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten waren uniek en mooi opgemaakt. De service was perfect, veel uitleg gehad en niet opdringerig. Hebben er zeker van genoten!
N K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vanavond met mijn man gegeten voor ons jubileum. Het verassingsmenu was erg lekker en de service bijzonder goed. Zeker een aanrader!
Bente B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten bij Gin is waanzinnig, smaken die je op het eerste oog niet bij elkaar zou zetten werken perfect samen. Gele curry in een bonbon, het asperge gerecht en ik kan ook zeker de kaasplank aanraden! Service is ook goed, toen een van de gerechten niet helemaal naar wens was werd daar gewoon een nieuw gerecht voor gemaakt. Topavond gehad, absolute aanrader.
Louk L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij hebben andermaal heel goed gegeten bij Gin. Eerst vaak in Arnhem en gisteren voor het eerst in A'dam. De rode raad is de steeds terugkerende verrassing in de mond en de UITSTEKENDE en contactvolle bediening. Waar haalt hij deze enthousiastelingen toch steeds vandaan!
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Verrassende gerechten, heel divers en hele bijzondere smaken! Heerlijke wijnen. Absolute aanrader, wij gaan nog een keertje terug.
Sandro L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vriendelijk personeel, ontzettend lekker eten en voor een uitstekende prijs. Restaurant met een goede sfeer, kortom het was super!
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten, geweldig! Uitgebalanceerd met een asian twist. elk gerecht weer een verrassing. Wijnkaart was door late levering niet geheel beschikbaar maar dat was even niet anders
Amber D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Geweldig! Originele lekkere gerechten, zeer goede wijn en absoluut prettige service. Een aanrader, ik kom graag snel weer.
Geertje C.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Jin en zijn team zorgen ervoor dat je een fantastische avond hebt bij GIN NEO dankzij de heerlijke en vernieuwende gerechten in combinatie met heerlijke wijnen. Ze doen echt ontzettend hun best om iedereen een fijne avond te bezorgen en zorgen voor een gezellig en ontspannen sfeer.
Donald B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
In een woord geweldig, zonder uitzondering bijzondere gerechten en zeer verrassende smaakcombinaties. Lang niet zo speciaal gegeten!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We waren oprecht nieuwsgierig. Helaas 1 grote teleurstelling:
- bot personeel
- doorgezakte stoelen
-chef met standaard riedel
-mini porties (anorexia)
- vreemde combi's: niet lekker
- drankjes dubbel op de rekening

Kortom, eens maar nooit weer. Geen aanrader. We eten wekelijks buiten de deur.
Ralph W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Nadat we 2 keer eerder moesten cancellen, eindelijk bij Gin gegeten. Hele goed service, verrassende gerechten, erg lekker, goede sfeer, zeker aanrader om hier met vrienden of date hap te gaan eten