Over het restaurant GIN NEO

Jeugd, emotie en seizoen

Gin Neo is jong, funky, creatief. Er wordt een wisselend 'tasting menu' geserveerd, waarbij originele ingrediënten en bijzondere combinaties de boventoon voeren. Eigenaar Jin is naast gin-tonics ook gek op wijnen, waarover de sommelier je alles kan vertellen. Laat je verrassen door aanstormend keuken geweld!

Meer informatie over restaurant GIN NEO

Maandag tot en met zondag 18:00/22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Wi-Fi
Hein G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
5 gangen chefsmenu gegeten met bijpassende wijnen. Dat laatste gedeelte was uitstekend in orde. Helaas kwamen de gerechten moeilijk op gang. Te beginnen met een ongeïnspireerde spinazie salade met kokkels. Het geheel was helaas behoorlijk overprijsd. Jammer, had er meer van verwacht.
Vica R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten waren uniek en mooi opgemaakt. De service was perfect, veel uitleg gehad en niet opdringerig. Hebben er zeker van genoten!
N K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vanavond met mijn man gegeten voor ons jubileum. Het verassingsmenu was erg lekker en de service bijzonder goed. Zeker een aanrader!
Bente B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten bij Gin is waanzinnig, smaken die je op het eerste oog niet bij elkaar zou zetten werken perfect samen. Gele curry in een bonbon, het asperge gerecht en ik kan ook zeker de kaasplank aanraden! Service is ook goed, toen een van de gerechten niet helemaal naar wens was werd daar gewoon een nieuw gerecht voor gemaakt. Topavond gehad, absolute aanrader.
Louk L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij hebben andermaal heel goed gegeten bij Gin. Eerst vaak in Arnhem en gisteren voor het eerst in A'dam. De rode raad is de steeds terugkerende verrassing in de mond en de UITSTEKENDE en contactvolle bediening. Waar haalt hij deze enthousiastelingen toch steeds vandaan!
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Verrassende gerechten, heel divers en hele bijzondere smaken! Heerlijke wijnen. Absolute aanrader, wij gaan nog een keertje terug.
Sandro L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vriendelijk personeel, ontzettend lekker eten en voor een uitstekende prijs. Restaurant met een goede sfeer, kortom het was super!
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten, geweldig! Uitgebalanceerd met een asian twist. elk gerecht weer een verrassing. Wijnkaart was door late levering niet geheel beschikbaar maar dat was even niet anders
Amber D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Geweldig! Originele lekkere gerechten, zeer goede wijn en absoluut prettige service. Een aanrader, ik kom graag snel weer.
Geertje C.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Jin en zijn team zorgen ervoor dat je een fantastische avond hebt bij GIN NEO dankzij de heerlijke en vernieuwende gerechten in combinatie met heerlijke wijnen. Ze doen echt ontzettend hun best om iedereen een fijne avond te bezorgen en zorgen voor een gezellig en ontspannen sfeer.
Donald B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
In een woord geweldig, zonder uitzondering bijzondere gerechten en zeer verrassende smaakcombinaties. Lang niet zo speciaal gegeten!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We waren oprecht nieuwsgierig. Helaas 1 grote teleurstelling:
- bot personeel
- doorgezakte stoelen
-chef met standaard riedel
-mini porties (anorexia)
- vreemde combi's: niet lekker
- drankjes dubbel op de rekening

Kortom, eens maar nooit weer. Geen aanrader. We eten wekelijks buiten de deur.
Ralph W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Nadat we 2 keer eerder moesten cancellen, eindelijk bij Gin gegeten. Hele goed service, verrassende gerechten, erg lekker, goede sfeer, zeker aanrader om hier met vrienden of date hap te gaan eten
Mahlee P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Wauw! Eigenlijk zou ik het hierbij willen laten. Want wat is het moeilijk om te omschrijven waarom de gerechtjes die we vorige week bij Gin hebben gegeten zo geweldig waren.
Het menu (keuze uit 3, 5 of 8 gangen van vast menu, geen verdere toelichting) is absoluut voor avontuurlijke eters, maar dan krijg je ook wat. Zelden zijn ik en mijn tafelgenoot zo positief verrast. Na de amuse (een bolletje van witte chocolade gevuld met gele curry, gek en heerlijk) hoopten we dat alles zo bijzonder zou zijn. Na de derde geweldige gang besloten we onze oorspronkelijke 5 gangen te 'upgraden' naar alle 8 de gangen, we wilden niets missen. Gin en zijn team koken origineel, met een soms bizarre twist. Restjes worden in volgende gerechtjes gebruikt, en alles is tongstrelend lekker en ook nog eens oogverblindend mooi. De inrichting is stoer met een rauw randje, maar alles klopt. Ook de bediening is prettig, vriendelijk en goed geïnformeerd. Goede wijn/spijs combinaties kenden we, maar wat we hier ingeschonken kregen was meer dan raak. Hier moet je zeker heen!
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Het eten was heerlijk en verrassend . Nieuwe gerechten op de kaart zoals het jonge bietengerechtje. Een absolute aanrader. De heek was ook verrassend. Net als de duif. Ook het desert en het kaasplankje waren gemaakt met special touch. De bediening is hartelijk en persoonlijk. Een bijzonder avondje uit.
mir S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Fantastisch eten met een maar. Wij hadden het menu met 8 gerechten. Tot aan het 6e gerecht uitmuntend gegeten. Mooie spannende gerechtjes. Met als hoogtepunt iDe hangop bij de wilde duif was te overheersend waardoor je de duif niet meer goed proefde. We kozen daarna s tussengerecht voor het toetje nog voor een kaasplankje. Dat duurde wat lang, maar was wel erg fijn op smaak. Wat ons echter heel erg verbaasde, is dat we vervolgens als toetje nog iets met kaas kregen. Dat was wel een afknapper, teveel kaas is dat dan. Geef dat of duidelijker aan of biedt mensen die nog een extra kaasplank kiezen een zoet einde.
Steff V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heel lekker gegeten. De menu bestaat uit 3/5/8 gangen en zijn "proevertjes" dus ga hier niet naartoe om je overvol te eten maar wel om iets anders uit te proberen. Geslaagde smaakcombinaties en vriendelijke bediening.
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Verrassend en innoverende keuken. Prachtig gepresenteerd en persoonlijk door Jin zelf. Vernieuwend concept. Kwaliteit van het eten is uitstekend. Storend is dat een goede sommelier ontbreekt. Bij het bestellen van wijn moest snel nog worden opgezocht wat het voor iets was, welke druif etc. Steeds wisselend personeel aan tafel voor drankjes e.d. zonder introductie is ook niet fijn. Komt rommelig over. Ook prijs-kwaliteit van de wijnen niet ok. Heel bijzonder waren onze wijnen in ieder geval niet. Voor het totale plaatje is het prijsniveau echt volledig uit balans. Te duur voor een weliswaar prima vernieuwend concept maar dan moet er nog aardig wat aanpassing in zaken als een gekwalificeerde sommelier, beter personeelsmanagement en toch ook iets royalere porties (ben absoluut kleine eter) in de zaak plaats vinden om dit prijsniveau waard te zijn.
iens I.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
VERRUKKELIJK!!! zeer verrassende smaakcombinaties, fijne bediening en het eten... alsof een engeltje over je tong piest!
Manyana S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wat mij betreft hoort dit restaurant in de top van Amsterdam. Het interieur, een souterrain met graffitti-achtige kunst, is edgy en doet Berlijns of Londens aan en is tegelijk intiem. De bediening is vriendelijk en de bedrijfskleding ziet er, evenals het interieur, strak uit. De G&T's en wijnen zijn bijzonder lekker, maar waar het vooral om gaat zijn de gerechten en die zijn 'out of this world'. Echt een aanrader! Het team verdient het om succesvol te zijn...