Over het restaurant GIN NEO

Jeugd, emotie en seizoen

Gin Neo is jong, funky, creatief. Er wordt een wisselend 'tasting menu' geserveerd, waarbij originele ingrediënten en bijzondere combinaties de boventoon voeren. Eigenaar Jin is naast gin-tonics ook gek op wijnen, waarover de sommelier je alles kan vertellen. Laat je verrassen door aanstormend keuken geweld!

Meer informatie over restaurant GIN NEO

tram, metro

Maandag tot en met zaterdag 18:00/22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant GIN NEO

Hein W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Fantastische smaken en verassende combinaties. Hogeschool eten op een heel ontspannen manier. Enige minpuntje is de akoestiek in het restaurant.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Hele aparte gerechten, mooi verzorgd en leuke bediening. Voor mij wel te lange wachttijd tussen de gerechten.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
fantastisch avondje, super lekkere en originele gerechtjes...
subliem gewoon en prijs kwaliteit ook nog eens top!
zou bij elke Amsterdam bezoekje terugkomen!
Amber K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Elke keer eet ik hier fantastisch en verrassend, kan het iedereen aanraden! De aankleding en muziek is top, niet te stijf. Jammer dat het wat rustig was.
M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Aangeraden door een vriend. Een beetje buiten het centrum maar zeker een aanrader. Een jonge crew en lekkere gerechten. Vriendelijke, vlotte bediening
Anniek E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk eten! Bijzondere smaakcombinaties, interessante structuurtjes, gerechten die als schilderijtjes op je bord gepresenteerd werden. Zeer vriendelijke en correcte bediening die bijdroeg aan een ongedwongen sfeer.
Bond C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gerechten waren mooi gepresenteerd, mooie producten, creatief met opbouw van de gerechten,
Bediening was kundig, vriendelijk en leuk! Sfeer is bijzonder goed.
Oesters waren aan de dure kant. Menu was top value for money!!!
Chef Gin en z’n team zijn een pareltje in de stad en het is een kwestie van tijd dat hij zijn eerste ster gaat krijgen!!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wij hebben vrijdag bij Gin Neo gegeten op aanraden van een collega. We werden bij binnenkomst al meteen heel hartelijk ontvangen en naar onze tafel gewezen. De hele avond was 1 groot feest. De gerechten waren stuk voor stuk bijzonder, verrassend en smaakvol. Aanrader is het wijnarrangement bij de gerechten die de smaken nog meer omhoog haalt. We hebben een hele leuke avond gehad en komen zeker terug. Complimenten voor de keuken!
Rudy V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Er wordt met zoveel passie gekookt en geserveerd. Echt top. De aandacht voor smaak en service heb ik zelden zo mee mogen maken.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Dit is echt mijn favoriete restaurant in Amsterdam. Elke keer weer anders, unique, en zo lekker. Het wijn arrangement maakt een uitstekende maaltijd compleet. Wouter den Haan
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassend menu, opgediend alsof je in een sterrentent zit te eten en super goede service. Zeker een aanrader!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Dit restaurant is een echte aanrader!
Super vriendelijke service en zeer smaakvol en vernieuwende gerechten.
Wij komen zeker snel terug.
Noëlle H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende smaken die perfect combineren voor een bijzonder lage prijs. Prima service en lekkere wijnen.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten op 2e Kerstdag! Goede service, lekker eten, met aandacht bereide gerechten, mooie smaak combinaties, continue aandacht. Kortom, een aanrader om te gaan eten!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Toprestaurant!
Echt een aanrader om heerlijk te tafelen met originele gerechten. Uitstekende bediening met oog voor detail. Topavond!
Daisy J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Veel gehoord over gin neo en het restaurant stond al een jaar om mijn lijstje. Gister met mijn vriendin mochten we eindelijk van ambiteuse gerechtjes proeven. Maar helaas hadden we toch een te hoge verwachting opgebouwd?
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We zijn hier compleet verrast! Het eten was van een zeer hoog niveau en de service dacht aan alles. Het 5-gangenmenu bestond uit 5 ‘schilderijtjes’ van borden met kleine gerechten op gastronomische wijze bereid. Het wijnarrangement bevatte wijnen die perfect in balans waren met de gang. Werkelijk top!
Else V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben een fantastische avond gehad! Heel erg lekkere verrassende gerechten gegeten. Geweldige smaken combinaties, gedurfd en helemaal kloppend! De bediening is top, leuke enthousiaste gepassioneerde jonge mensen. Het wijnarrangement was ook verrassend en gedurfd en heel ondersteunend bij de gerechten. De inrichting van het restaurant is trendy. Wij gaan zeer zeker terug. Top tent!!
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Uitstekende gerechten met een even uitstekende bediening. Verrassende gerechten met bijzondere smaken. Een absolute aanrader!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijke avond gehad met z’n tweeen. Gastvrij ontvangen door het hele team. Je ziet enthousiasme en passie. Het is echt een verrassingsmenu met veel spannende ontdekkingen door de bijzondere smaakcombinaties. Echte smaaksensaties. De wijnen waren heerlijk!
De porties zijn klein. Het doet niets af aan de smaak maar als je na een heerlijk avondvullend diner weg gaat met een gevoel van honger, dan is dat niet de bedoeling. Naast 2 stukjes brood zit er een ‘vulling’ in het menu, enkel vlees en groentes.

De kunst aan de muur vond ik afleidend en niet prettig, maar dat is uiteraard een kwestie van smaak.

Al met al een heerlijke avond gehad en echt op reis geweest op smaakexcursie bij Jin.