Over het restaurant GIN NEO

Jeugd, emotie en seizoen

Gin Neo is jong, funky, creatief. Er wordt een wisselend 'tasting menu' geserveerd, waarbij originele ingrediënten en bijzondere combinaties de boventoon voeren. Eigenaar Jin is naast gin-tonics ook gek op wijnen, waarover de sommelier je alles kan vertellen. Laat je verrassen door aanstormend keuken geweld!

Meer informatie over restaurant GIN NEO

tram, metro

Maandag tot en met zaterdag 18:00/22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant GIN NEO

Else V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben een fantastische avond gehad! Heel erg lekkere verrassende gerechten gegeten. Geweldige smaken combinaties, gedurfd en helemaal kloppend! De bediening is top, leuke enthousiaste gepassioneerde jonge mensen. Het wijnarrangement was ook verrassend en gedurfd en heel ondersteunend bij de gerechten. De inrichting van het restaurant is trendy. Wij gaan zeer zeker terug. Top tent!!
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Uitstekende gerechten met een even uitstekende bediening. Verrassende gerechten met bijzondere smaken. Een absolute aanrader!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijke avond gehad met z’n tweeen. Gastvrij ontvangen door het hele team. Je ziet enthousiasme en passie. Het is echt een verrassingsmenu met veel spannende ontdekkingen door de bijzondere smaakcombinaties. Echte smaaksensaties. De wijnen waren heerlijk!
De porties zijn klein. Het doet niets af aan de smaak maar als je na een heerlijk avondvullend diner weg gaat met een gevoel van honger, dan is dat niet de bedoeling. Naast 2 stukjes brood zit er een ‘vulling’ in het menu, enkel vlees en groentes.

De kunst aan de muur vond ik afleidend en niet prettig, maar dat is uiteraard een kwestie van smaak.

Al met al een heerlijke avond gehad en echt op reis geweest op smaakexcursie bij Jin.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
We hebben een top avond gehad! Zowel door het eten van hoge kwaliteit als de fijne service. Ik vond alle smaken erg bijzonder en de uitleg bij de gerechten droeg helemaal bij aan de ervaring.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het concept is veelbelovend en Jin is een uitstekend gastheer die met enthousiasme over zijn gerechten vertelt. Toch kwam het restaurant niet zo goed uit de verf tijdens ons bezoek. Het begon bij het niet uitleggen van het concept, maar wel gelijk informeren of we zin hadden in 'oestertjes'. En jawel bij navraag bleken die bij het aangeboden concept als extra tegen meerprijs te worden aangeboden. Ook het kraanwater kwam maar met moeite op tafel. Ook wat vreemd: de amuses worden als gang meegerekend. Er wordt goed gekookt en verrassende zaken geserveerd, maar het spettert niet echt en de eendenborst was weliswaar langzaam gegaard maar zo taai als wat. Jin erkende dit ruiterlijk (wat hem siert) maar de tweede keer was het niet veel beter.
WW T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Dit restaurant is een aanrader, heerlijke fusion eten van frans met Aziatische accenten. Personeel zeer vriendelijk en opmerkzaam. Eigenaar is een chinees, die weet hoe je mensen kunt verwennen.
Echt een heerlijke avond in een fijne ambiance. Wij komen zeker terug.
mohringg M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fantastisch restaurant. Zeer originele combinaties (koffie,drop,bieten) en dus ook mooie smaaksensaties. Producten zijn van Hollandse bodem en duurzaam koken wordt nagestreefd. Het menu bestaat uit 5 gerechtjes die smaakvol worden opgediend en ook goed op elkaar aansluiten. Vooraf namen we,buiten het menu om, de oesters vooraf en kort voor het dessert het Hollands kaasplankje met bijpassende dessertwijn( port is te zwaar). We kozen voor een Sauvignon Blanc en een Barbera d' Asti en dus niet voor het arrangement. Ontvangst, bediening en ambiance waren,op deze drukke zaterdagavond, prima in orde en de toelichting bij elk gerecht was persoonlijk en deskundig. Een dikke aanrader dus en dat voor een hele redelijke prijs
Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Genoten van het eten hier! Uitstekende service ook. Alles werd goed uitgelegd wat het was en daarnaast werd er goed rekening gehouden met mijn lactose-intolerantie en werden daar goede alternatieven voor bedacht bij de gerechten. Al met al een top ervaring gehad.
Marie H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Bijzondere gerechten, met veel heftige smaken die worden gecombineerd. Er is een fijne setting en zeer kundig personeel. Bedankt!
erik V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Ik heb echt heel erg lekker gegeten. Hele bijzondere gerechtjes en zeer smaakvol. Mooi is dat ze aangaven niets weg te gooien en overal wat van te maken. De kok kwam ook zelf aan tafel de gerechten toelichten en dat is altijd leuk. Voor de grote eter waren de porties wat aan de kleine kant. Zeker een aanrader voor mensen die iets bijzonders willen .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
prima restaurant met een leuk samengesteld 5 gangenmenu voor een leuke prijs, de kok heeft echt zijn best gedaan met een creatieve creatie en alles werd leuk opgediend. Een aanrader voor een leuke en smaakvolle avond. De bediening was gastvrij.
Trees T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de 5- gangen menu was een aangename verrassing! De bediening was erg vriendelijk en men hield alles goed bij. Wij hebben genoten en lieten ons verrassen.
Dank je wel Jin voor een top avond! We komen zeker terug.
Amber N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Bij GIN NEO wezen eten met mijn partner naar aanleiding van de aanbieding: 5 gangen voor 35.
De prijs-kwaliteitsverhouding is erg gunstig, het zijn aangepaste porties ivm het aantal gangen met erg mooie borden en prima wijnen.

Wij komen zelf uit de horeca dus dan heb je er al een andere blik op.
De bediening was erg vriendelijk. De inrichting van het restaurant viel een beetje tegen, een soort graffiti inrichting wat niet helemaal past bij wat op tafel komt.
De gins zijn vrij prijzig en de keuze voor de wijn per glas is iet wat mager, al niet te min goed van smaak.

Het eten was echt geweldig.
Een mooi smaakpalet dat opgebouwd word per gang.
Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten, helemaal met zo een mooie aanbieding.
victoire B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Fantastisch eten. Vernieuwende en verrassende combinaties. Deze jongen kan koken! Ook de prijs-kwaliteit relatie is uitmuntend.
lindhoutjuliette .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zoals altijd ontzettend lekkere en verrassende gerechten. Service was ondanks dat ze onderbezet waren helemaal goed; fijne uitleg en enthousiast. Dat we wat langer moesten wachten was hierdoor ook geen enkel probleem. Akoestiek is niet helemaal geweldig maar dat maakt allemaal niet meer uit wanneer je de wonderschone gerechtjes proeft.
Rene C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Geweldig eten, goede wijn voir een zeer redelijke prijs.

Ongedwongen sfeer waar je je zowel in een spijkerbroek als in een pak op je gemak voelt.

Jin en zijn team zijn toppers!
Donald B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
(Voor een tweede keer) heerlijk gegeten in een relaxte sfeer. Bijzondere gerechten, met heldere uitleg van chef Jin en bediening. Feest!
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met vier vegetariërs gegeten terwijl er geen standaard vegamenu op de kaart staat maar de chef wist wat hij deed en zette erg mooie gerechten voor, gang na gang. De bediening en wijnuitleg was voortreffelijk. We hebben een zeer aangename avond gehad.
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gisteravond met z'n 6-en hier gegeten. Het restaurant oogt erg vol bij binnenkomst, tafeltjes staan dicht op elkaar....maar gedurende de avond niet veel last van gehad. Het was een gezellige sfeer. Goed ontvangst, mogelijkheid om Gin Tonic / Cocktails te bestellen, erg lekker! Begonnen met brood en een amuse van mosselvocht....brood en boter (Zelfgemaakt) was erg lekker, en het brood nog warm. Alleen de mosselvochtamuse was mwah, wel ok , maar iets waar je van moet houden. Het 5 gangen verassingsmenu was TOP, echt heerlijk gegeten. De wijnen niet allemaal onze smaak, maar er werd altijd een goed alternatief gevonden. Enige kleine minpunt waren de porties, de eerste 3 gangen waren in principe prima maar bij gang 4 verwacht ik dan toch een iets grotere portie gezien dit als het hoofdgerecht wordt geserveerd. Maar deze was net zo groot als de rest, dat viel dus wat tegen. Mogelijkheid om nog voor een kaasgang extra te kiezen of een paar porties hiervan de delen met de tafel. Dit was ook leuk & lekker. Het dessert was wederom verrassend en erg lekker. Het eten is erg lekker, met verassende combinaties. De chef komt ook een of meerdere gangen serveren aan tafel, wat ook leuk is. Rest van het personeel is ook top! al met al een leuke avond, lekker gegeten!
David K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Qua prijs/kwaliteit kan hier geen restaurant tegen opboksen. De gerechten zijn orgineel en een genot voor de tong. Sensationele combinaties van ingredienten maar ook qua wijn.