Over het restaurant GIN NEO

Jeugd, emotie en seizoen

Gin Neo is jong, funky, creatief. Er wordt een wisselend 'tasting menu' geserveerd, waarbij originele ingrediënten en bijzondere combinaties de boventoon voeren. Eigenaar Jin is naast gin-tonics ook gek op wijnen, waarover de sommelier je alles kan vertellen. Laat je verrassen door aanstormend keuken geweld!

Meer informatie over restaurant GIN NEO

tram, metro

Maandag tot en met zaterdag 18:00/22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant GIN NEO

Sarah S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Geweldige avond gehad! Meer dan je geld waard. Enige kleine puntje van kritiek was dat alle gerechtjes even klein waren.
rob K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Eten bij Gin neo is een feest! Men spreekt over een verrassingsmenu en dat is het dan ook letterlijk. Een combinatie van smaken en ingrediënten die ik nog nooit eerder heb ervaren en zeer subtiel samengebracht. Toch worden er geen vergezochte combinaties gemaakt, eerder verrassend en harmonieus. Daarbij komt de gastvrije sfeer en enthousiaste bediening en dan zou ik nog bijna de mooie wijnkaart vergeten. Ben inmiddels een doorgewinterde horecabezoeker, maar restaurants als Gin neo zijn zeldzaam en moet je koesteren. Bravo!
John R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima gerechten.

Wachttijd was echt veel te lang. Een vijf-gangen menu (geen amuses of tussen-gerechtjes) dat opgediend werd tussen 20:00 en 24:00 is echt veel te lang en had nog veel langer geduurd als we de bediening niet hadden gevraagd iets op te schieten, omdat er treinen gehaald moesten worden. Meerdere tafels benoemden hetzelfde probleem. Bediening zag dit alles niet als een probleem, "lekker rustig tafelen is ons devies". Moeten dus nog veel leren qua gastvrijheid.
jem_maas .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We komen eens in de zoveel tijd en elke keer weer is t eten fantastisch en bijzonder, en elke keer een ander menu. Service is ook altijd weer top! Mensen waarvan je ziet dat ze lol hebben in hun werk en passie voor wat ze verkopen.
Robbert A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Chef JIN laat een eigentijdse interpretatie van umami zien! Het is echt wel een aanrader als je lekker en origineel wilt eten en dat er einde van de 7-gangen rit geen torenhoge sterren-rekening op je ligt te wachten.
Naomi Valerie P.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Het was super! Veel persoonlijke aandacht en prachtige unieke smaken. Zeker een aanrader! Mooie locatie, extreem beleefde bediening.
Rhona R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We werden erg vriendelijk en enthousiast ontvangen.
Wij hadden het 5 gangen verassingsmenu. Aanvullend begonnen we met oesters en champagne. De Zeeuwse oesters met een soort gemberschuim waren heerlijk!
Jin serveert zelf alle gerechten uit. De gerechten hebben een Aziatische twist. Originele, mooie gerechtjes.
Aanrader.
lindhoutjuliette .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wederom geweldig. Fantastische en verrassende gerechten. Pretentieloze bediening die zo enthousiast vertelt over het eten en de wijn dat het daadwerkelijk bijdraagt aan de smaakbeleving van de gerechten.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende combinaties van ingrediënten waardoor elke hap een feestje was! De chefkok/eigenaar kwam elk gerecht persoonlijk aan tafel toelichten. Je kon merken dat er met veel passie en toewijding gekookt wordt.
Mirthe V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Begonnen met oesters. Daarna vijf gangen lang verrast en toen toch nog maar een kaasplankje, omdat het kan. Fijne bediening, dank je Kees. En heerlijk eten, dank je Gin :). Oh en de wijntjes mogen er ook zijn.
Leroy V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Bij aankomst werd verteld dat ze ons gingen proberen te verrassen. Dit is zeker gelukt! De gerechten zijn subtiel maar toch met uitgesproken smaken. Hou je van rechttoe rechtaan dineren dan kan dat hier vast ook, maar het zou zonde zijn om je niet te laten meenemen door Gin/Jin en zijn uitstekende maître!
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
innoverende keuken, verrassende gerechten, sublieme wijn-spijs combinaties, goede prijs-kwaliteit verhouding, deskundige, behulpzame, gemotiveerde, geïnteresseerde, vriendelijke, informatieve en gedreven brigades. ik vind, dat AL mijn kennissen hier moeten gaan genieten. MUST GO!
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijke gerechten in perfecte combinatie met wijnen! Echt een aanrader. Zeer goede bediening met kennis van wijnen!!!!
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Haring met aardbei gerecht absoluut een van de minst lekkere dingen die ik ooit heb gegeten
Douglas D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
•Young & Dynamic•
Meer woorden zijn er niet nodig.
Zeer leuke/lekkere gerechten en mooie wijnen.
Wij komen zeker terug....
Martijn I.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, verrassende combinaties en lekkere wijnen. De sfeer was erg goed, echter was het wel wat warm en benauwd binnen waardoor het juiste tempo er een beetje uitging.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten en supergoed en enthousiast geholpen :)
Juci W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Verrassende en goed gebalanceerde gerechten, leuke persoonlijke bediening. Lekkere wijnen. We hebben deels buiten en binnen kunnen eten.
Courtney M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wat een fantastische tent. Geweldig gegeten, verrassend en origineel menu. Goed wijnarrangenent waar niet zuinig werd geschonken. Vriendelijke en persoonlijke service. Ambiance en interieur hip en gezellig. Enige puntje is dat het nogal warm was binnen maar daar viel mee te leven. Verder al met al een geweldige avond gehad hier!
Hein G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
5 gangen chefsmenu gegeten met bijpassende wijnen. Dat laatste gedeelte was uitstekend in orde. Helaas kwamen de gerechten moeilijk op gang. Te beginnen met een ongeïnspireerde spinazie salade met kokkels. Het geheel was helaas behoorlijk overprijsd. Jammer, had er meer van verwacht.