Over het restaurant GIN NEO

Jeugd, emotie en seizoen

Gin Neo is jong, funky, creatief. Er wordt een wisselend 'tasting menu' geserveerd, waarbij originele ingrediënten en bijzondere combinaties de boventoon voeren. Eigenaar Jin is naast gin-tonics ook gek op wijnen, waarover de sommelier je alles kan vertellen. Laat je verrassen door aanstormend keuken geweld!

Meer informatie over restaurant GIN NEO

Maandag tot en met zondag 18:00/22:00

• Af te huren , Wi-Fi
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Jan Willem S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Verrassend, innovatief en verfijning alles samen in smaakexplosies. Topper in Amsterdam. Beperkte wijnkaart, met deze gerechten moet daar meer keuze inkomen. Wij komen snel terug.
Max W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Een avondje bij Gin Neo is een feestje. Je smaak papiilen gaan met je aan de haal. Super ! Je moet wel tijd hebben. Ff iets eten gaat niet bij Gim. Dus als je kort tijd hebt dan is Gin niet de juiste gelegenheid.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wij hebben met Gin Neo een 'hidden gem' ontdekt. Wat een creatieve, leuke jonge club mensen die echt waanzinnig kunnen koken. Het contrast van de rauwe omgeving met culinaire schilderijtjes op je bord zijn een feest. Geinspireerd door de smaakbommen, enthousiaste mensen en unieke verhalen komen we graag nog eens terug!
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Zelden zo lekker gegeten in Amsterdam. Het was de tweede keer en wederom zeer bijzonder en verrassend. Prijs kwaliteit verhouding is helemaal goed.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten , alleen de visgerechten. Vervangen voor iemand die geen vis eet was/is een beetje summier. Jammer maar verder zeker de moeite waard om nog een keer te gaan eten. Nog niet genoemd maar alle gerechten waren een bijzonder smaak explosie in je mond.
En oog strelend
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Verrassende smaakcombinaties zoals longhaas met chocolade, die echter buitengewoon goed samengaan. Uitstekend bereid en met bijpassende wijnen. Bediening is attent en kundig. Kortom prima eten met een verassend geslaagde twist.
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wat een verrassend diner. De garnalencocktail was zeer vernieuwend en heerlijk, de dirty patatoo ook. Alle gerechten voortreffelijk van smaak en mooi uitgebalanceerd. De chef serveert alle gerechten zelf uit. De sommelier legt op een prettige manier de link tussen wijn en gerecht uit. Persoonlijke benadering, leuk contact. Alleen is de akoestiek niet geweldig.
Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.
bruno M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
inventief, lekker, delicaat maar misschien iets te kleine gerechten. Attente Chef met tijd en verhaal voor zijn gasten.
Gewoon een zalige avond met heerlijk eten; een absolute aanrader. Wij komen terug !
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wij waren op zoek naar een bijzonder restaurant voor ons zevenjarig samenzijn. Nou die hebben we gevonden! Een fantastische ervaring gehad. We gaan best veel eten samen: Gin Neo staat nu in onze top 5. Uitdagende smaken, spannende combinaties, hele goede service: al met al een absolute aanrader. Bijzondere gerechten die je lang bij blijven. Longhaas met gerookte chocola en een prachtige geitenkaas bietcombinaties waren de winnaars. Dessert was ook heerlijk fris, niet te zoet. Wij vonden het onbegrijpelijk dat we maar met twee tafeltjes zaten ( was ook wel op een maandag, maar toch). Voor deze zaak zou Amsterdam warm moeten lopen! Prijs kwaliteit was ook dik in orde, we waren maar 65,- pp kwijt inclusief fooi voor 6-gangen.
Femke H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Echt heerlijk zo'n fijne plek waar je in de watten wordt gelegd. Een gastronomische arthouse film met verhalen ontzettend mooie gerechtjes en lieve bediening!
astrid B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Superlekker gegeten en gedronken, echt een aanrader! De wijnen waren voortreffelijk en het eten zeer goed, leuke en verrassende combinaties. De chef was ontzettend aardig en gaf goede uitleg over het eten evenals de bediening over de wijnen.
JTK .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Er was een hele grote luidruchtige groep toen wij er waren waardoor de hele sfeer helemaal niet bij het eten paste. Verschillende gasten waren er ook door geirriteerd. Mijn tip: neem niet zulke grote groepen aan in zo'n kleine ruimte. Dit heeft het voor ons een beetje verpest. Het eten was verder goed, maar dat weegt helaas in dit geval niet op tegen het geluidsoverlast.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goed en gezellig. Eten is interessant, maar niet per definitie spectaculair.
Sommige gerechten waren redelijk gedurfd, zoals biefstuk met chocoladesaus, maar miste net de verfijning om sterwaardig te worden.
We waren met 4 personen 320 euro kwijt (inc meerdere flessen wijn en een aantal gin-tonics). Daarmee een redelijke prijs-kwaliteit verhouding.
sophie W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten! En ook echt bijzonder! Fijne bediening, goeie timing. Goeie wijnen en advies. Sterwaardig! Een aanrader om naar toe te gaan.
Grace D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Ongedwongen sfeer. Vriendelijk personeel! Goede kennis van de wijnen. Casual/sjiek, mogelijk. Ik was er met mijn man en 3 dochters. We wilden 2e Kerstdag uit eten, maar niet overdreven duur. Voor 58 euro een 6-gangen menu.
3 van het gezin namen een wijnarrangement. Kwam op 7 euro per glas. Ik eet geen vlees, maar wel vis. Niet alle vissoorten. Geen probleem. Een dochter woont en werkt in Londen en gaat daar veel uit eten en de andere woont en werkt in Chicago en eet ook veel buitenshuis. Ze vonden het een heel leuk sfeervol restaurant. Niet aan leeftijd gebonden, ondanks dat het personeel wel jong is. Dicht bij mijn huis op de Prinsengracht. Groet Grace Dubois
Claire S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Een restaurant, waar je niet langs loopt. Je moet weten dat het er zit. Bediening kent de etiquette zonder dat het stijf over komt. Als je open staat voor nieuwe ontdekkingen op het gebied van eten, is dit restaurant zeker aan te raden.
nathanvr .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten was erg lekker, porties waren niet heel groot. Wel leuk dat de gerechten iets uit de jeugd moesten voorstellen. Zeker een aanrader om eens te eten
Annemiek T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
heerlijke ervaring ! geweldig een muziek stuk met verschillende tonen in smaken ! extra gerechten zijn duur let hier bij op . Ander ja de rekening niet meer betaalbaar

Baptist P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Verrassend lekker gegeten bij Gin Neo in Amsterdam! Leuke combinaties, licht verteerbaar. Prettige service door gemotiveerde mensen.