Gilze-Rijen

Klein Zwitserland 8 5126 TA Gilze Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gilze-Rijen

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Desley L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ik heb de van der valk kroketten gegeten. Kroketten prima alleen spijtig dat het brood van drie weken terug was zo oud en vies. Zo moeilijk is brood afbakken niet
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Twee dagen achtereen met echtgenote ontbeten en gedineerd in dit hotel. Over het ontbijt snel uitgepraat: geweldig! Eerste dag diner: champignonsoep vooraf. Dit was goede gevuld en precies op smaak. Kipfilet met kruidenkaas, ham en gegratineerd met kaas + Huisgemaakte kalfsschnitzel met champignonroomsaus. Beide hoofdgerechten, inclusief frites waren goed bereid en smakelijk. Dessert: een sorbet (top) en café glacé (lekker). Tweede dag als voorgerecht gebakken mosselen in warme knoflooksaus en een pasteitje met varkenshaas, ham, fricandeau en champignons. Niets op aan te merken! Hoofdgerechten: Gebakken zalmfilet met gerookte zalm en pestosaus. Ook prima. Nagerechten: dame blanche en koffie compleet. Dit viel ons enigszins tegen. Het ijs op de 'dame blanche' stelde niet zo veel voor (hoeveelheid én smaak) en de 'koffie compleet' is enigszins prijzig. Bediening was zeer attent en we zaten zowel op het terras (1e dag) als binnen in een gezellige ambiance.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Het is ook hier een typische Van der Valk. Het eten is goed, echter niet bijzonder... Je merkt dat het snel bereid is, massaproductie met weinig inspiratie... Terwijl de prijs voor het gebodene toch wel aan de stevige kant is...
Het personeel is daarentegen wel zeer sympathiek en daadkrachtig.
Voor de inrichting cq. ambiance hoef je hier ook niet te komen, typisch Van der Valk.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Na de film geen zin om nog te gaan koken dus neergestreken bij van der Valk Gilze-Rijen.
Ik eet glutenvrij en dat is bij andere vestigingen van der Valk nooit een probleem, ik ben daar zelfs uitermate tevreden over, helaas gaat het hier he-le-maal mis!
Ik vertel dat ik glutenvrij moet eten en de ober wijst mij in de menukaart op het teken voor vegetarisch. Tja.... Als ik hem daarop wijs, komt hij met een speciale allergenenkaart. Daar staan echter de wildgerechten niet in. Een aardige collega geeft mij wel de juiste kaart.
Na besteld te hebben, komen er salades en een schattig wekpotje appelmoes met kersje! Alleen op mijn vraag of dit alles glutenvrij is, blijkt dat niet zo te zijn. Er komen daarna een salade zonder dressing en stoofpeertjes en appelmoes voor mij.
Ik begin me nu echt zorgen te maken en dat is niet de bedoeling van uit eten gaan, dat moet ontspannen, lekker en gezellig zijn!
Als de borden komen, liggen er op mijn bord groentechips en daarvan stond in de allergenenkaart dat die niet glutenvrij zijn. Bij navraag blijken de frietjes ook niet glutenvrij en moeten er alsnog nieuwe gebakken worden. Ondertussen begint dit meer een klucht te worden, dan een gezellig etentje.
Mijn vlees (hertenfilet) met zuurkool, peultjes en champignons komen terug uit de keuken en blijken op een ander bord gekwakt te zijn, ondertussen kun je van warm eten niet meer spreken. En is mijn eten niet meer glutenvrij omdat het in contact is gekomen met die groentenchips! De frietjes komen na lang wachten en zijn niet lekker gebakken en maar net aan gaar!
De portsaus is wel glutenvrij, maar erg zout.
Ondertussen kan ik met veel moeite nog een glas wijn bestellen.
De ober reageert totaal ongeïnteresseerd op mijn klachten, hij geeft bij het afrekenen toe dat hij op de bestelbon niet had vermeld dat ik glutenvrij moet eten! Ik ben zo kwaad dat ik alsnog om zijn meerdere vraag.
Mijn klacht wordt aangehoord, maar ik houd hier een naar gevoel aan over. Ik krijg een flesje huiswijn mee als goedmaker.
Nee van der Valk, dit is ongehoord en een aanfluiting! Mij zie je hier niet meer terug!
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
De vissalade met mini broodjes bestond slechts gedeeltelijk uit mini broodjes, kennelijk waren de mini broodjes op en aangevuld met twee hompen bruin brood die niet vers smaakten. De salade zelf leek erg op de salades die men bij de supermarkt kan krijgen en smaakte helemaal niet. De service was afstandelijk, maar correct. Deze van der valk zal ons geen tweede maal zien.
Modelliesje .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
gisteren mijn verjaardag gevierd bij van der valk in het restaurant
zei vertelde mij dat je je telefoon kon opladen bij hun en mijn telefoon was al leeg dus vond ik het handig om hem daar opteladen.
maar na een uur wachten door het opladen geen resultaat dus voor 1 euro opladen en dan een lege telefoon terug krijgen is goede business maar niet klantvriendelijk naar je klanten toe
en op ze minst had ik gedacht dat ik mijn euro terug zou krijgen ookal gaat het over 1 euro het is wel weggegooit geld...

verder hebben we heerlijk gegeten de asperge soep is echter een aanrader en de varkensschnitsel ook

omdat ik jarig was werd ik ook leuk verast met een speciaal dessert

verder dan het telfoon opladen was het een super goede plek om te eten...
Jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Typisch Van der Valk restaurant. Het eten is uitstekend, goed geprijsd en ruim geportioneerd. Het asperge seizoen is geopend en daar maakten we gebruik van. Asperges Flamande is een aanrader. Pretentieloos restaurant met jonge vriendelijke bediening met Brabantse gastvrijheid.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Service was super! We hadden om 20 uur gereserveerd, maar kwamen een uur te vroeg. Eigenlijk was het hele restaurant vol en hadden we moeten wachten, maar er werd toch binnen 5 minuten een extra tafeltje geregeld! Ook bediening aan tafel was top, echte gastvrijheid!

Restaurant zelf is enorm en superdruk, maar de indeling helpt wel bij de beleving.

Vooraf namen we beiden soep. Mijn tomatensoep was van de kwaliteit die je uit een goedkoop blik verwacht (vooral de balletjes). De champignonsoep van mijn vriend was een stuk beter. Als hoofdgerecht hebben we gekozen voor chateaubriand. Enorme schotel met lekker vlees en vol met diverse groentes en sauzen. En natuurlijk de appelmoes met kers, maar wel moderner gepresenteerd in een weckpotje. We hadden mede op aanraden van serveerster een fles rode wijn uit Chili (cabernet carmenere) voor prima prijs / kwaliteit (22.50 voor fles)!

Kortom: prijs kwaliteit van de avond goed, top personeel, locatie niet heel sfeervol, geen tomatensoep meer.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Je kan veel zeggen over vd Valk maar het eten was goed evenals de bediening. Goede menukaart welke wat oosters georienteerd is. De sashimi van tonijn / zal was erg lekker, miste enkel de sojasaus...De tonijn van de steen lag waarschijnlijk al eventjes op de warme steen voordat deze geserveerd was aangezien de onderkant al goed gebakken was. Concept van de steen is het zelf bereiden van je vis / vlees...ik hoefde niet erg veel te doen dan alleen snel op te eten voordat de tonijn te gaar en dus droog zou worden. Neemt niet weg dat het goed smaakte en dat er nu wel sausjes bijzaten die erg goed paste bij de tonijn. vd Valk werkt met seizoensgebonden groenten en we kregen een bakje met prei drijvend in de saus. Ondanks dat het lekker smaakte is het niet iets wat je verwacht bij een tonijn of bij een steak. Frietjes waren prima en ook de appelmoes met kers ontbrak niet. Nagerecht was niet heel erg bijzonder. Smaken paste niet helemaal bij elkaar. Personeel kan beter letten op lege glazen...is verkoop. Wel netjes dat onze ober van de avond kwam melden dat zijn dienst erop zat en dat zijn collega het ging overnemen. Prijs is gemiddeld. Kwaliteit prima.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Vandaag, na een hele middag op het voetbalveld doorgebracht te hebben, had ik geen zin meer om zelf te koken. Dus besloot ik mijn geluk te beproeven bij Van der Valk in Gilze-Rijen. Ik koos voor de gebakken zeetong. Deze was goed bereid en de smaak was navenant. Wat mij wel verbaasde was dat daarbij spruitjes als groente werd geserveerd. Maar omdat ik een liefhebber van spruitjes ben, nam ik dat maar voor lief, hoewel het in mijn ogen geen combinatie hoort te zijn met gebakken zeetong. De frietjes en de gebakken aardappelen waren geen succes. De friet was niet lang genoeg gefrituurd en de gebakken aardappelen waren geen schijfjes, maar hele of door midden gesneden aardappelen, waardoor alleen de buitenkant gebakken was en de rest van de aardappelen niet. Een pluspunt is wel de saladebar, waardoor je, als niet rauwkost liefhebber, geen bergen rauwkost op je bord krijgt, maar je jezelf kunt beperken tot wat tomaat, augurk en komkommer. Als nagerecht koos ik voor de "Coupe Mont Blanc", bestaande uit ijs, overgoten met wat advocaat, slagroom en een kannetje chocoladesaus. Dat smaakte wel, maar om er nu over naar huis te schrijven, nee, dat is toch teveel van het goede. Het personeel is in rum voldoende mate aanwezig en zeer correct.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Na het footgolf bij Charly geluncht bij vd Valk sateetje, uitsmijter of hamburger! Basaal en ok! Bediening goed! Locatie goed maar wel massaal!
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
Voorafgaand aan onze reis, omdat de vertrektijd vroeg was, hier overnacht en gegeten.
We waren verrast door de gerechten. Ik nam vooraf sashimi van tonijn en zalm (super vers opgediend met wasabi, gember en saus), zo tref je het bij een goede Japanner ook aan. Mijn man nam het voorgerecht met gerookte paling en ook hij was lovend.
Onze hoofdgerechten , 1x sliptong (perfect gebakken)en 1x gebakken kabeljauw met coquilles en ham (vis en coquilles ook heel goed, de gebakken rauwe ham was in mijn ogen wat overbodig en voegde niets toe aan het gerecht).
Onze nagerechten waren ook goed maar niet zo dat we daarover moeten berichten.
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Na een primae overnachting in een american-sized kamer wachtte ons een stevige brunch bij deze Van der Valk. Het restaurant is prettig ingericht. De grote tafels staan niet te dicht op elkaar, zodat je privacy hebt. Maar het geheel ademt toch een huiskamersfeer. De bediening is even zoek, maar eenmaal opgedoken correct en accuraat. Het eten zelf is de zwakste schakel. De spaanse uitsmijter (met chorizo en brie) en de champigonomelet missen liefde. Wat nog versterkt wordt door het fantasieloze 'slaatje' dat de gerechten begeleidt.
Gerian .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
wij hebben meerdere keren gegeten in dit restaurant.
welk vlees we kozen, varkenshaas, kip of biefstuk, alles was hetzelfde, waterig en smakeloos. Geen echt speciale keuken maar ook de gewone gerechten zijn van slechte kwaliteit.
Het beste kun je er ontbijten, dat is uitgebreid en heeft goed vers hartig beleg en zelf afgebakken brood naast de diverse kleine broodjes en muffins.