Gezondigd

Meer informatie over restaurant Gezondigd

Coolbest .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
I'm a FAN! van Gezondigd
Altijd lastig wat ik moet kiezen bij Gezondigd - alles wordt met liefde en verse producten bereid - heerlijk! Mijn favoriet blijft de dadel taart, maar ook het bananenbrood of het broodje met paprika en hummus...het blijft moeilijk kiezen. Eveneens super attente en vriendelijke bediening.
Echt een nieuwe topper aan het Haarlemmerplein. Nu nog "gezondigd" ,binnen, aan het raam, maar kan niet wachten totdat het weer het toelaat om op het terras te zitten.

AmsterdamCulinair .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heerlijke sapjes gedronken en een super broodje Biltong! Leuke hoek van het Haarlemmerplein waar je heerlijk naar buiten blijft staren. Gerben is super attent en hij heeft leuk personeel. De zaak is net open en gaat niet voor absolute perfectie en dat is juist leuk. Een toffe aanwinst!