Gezondigd

Haarlemmerplein 36 1013 HS Amsterdam Nederland Kaart
31-0612026211

Meer informatie over restaurant Gezondigd

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Gezondigd

Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Erg vriendelijke bediening
De eigenaar Maakt alles zelf ,zijn bananenbrood en dadeltaart zijn heerlijk! Kom Zeker terug.
Frederieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Niet bijzonder. Smaken niet bijzonder en te zout. Brood heeft goede knapperigheid en structuur maar niet veel smaak. Sapje ook niet veel smaak. We hadden broodje makreelsalade en Panini geitenkaas met prosciutto. De geitenkaas met prosciutto was zo zout en scherp dat het nodig was om er de bijgeleverde mosterd met mayo op te smeren. Ik zou normaliter nooit mosterd of mayo bij geitenkaas eten. Het was verder niet slecht, maar ik zie geen reden om terug te komen.

Wel fijne locatie om buiten te zitten omdat het terras net ver genoeg van de auto's is om te kunnen praten. Bediening vriendelijk, en snel genoeg voor ons.
E E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ik ben twee keer wezen lunchen bij gezondigd. De eerste keer duurde het broodje ongeveer een uur (het was niet druk). Ik vond het weinig speciaals en erg weinig. Toen ik het op had, had ik nog steeds trek.
De tweede keer ging ik voor een salade, die juist weer erg veel was en een stuk lekkerder! Ik vond het echt een groot verschil in hoeveelheid tussen broodjes en salades. Tip voor de salade: er zat nauwelijks dressing over heen en volgens mij was het de bedoeling dat ik de olie en azijn gebruikte die op tafel stond. Het zou leuk zijn als er misschien voor elke salade een ander sausje word bedacht die erbij wordt geserveerd.
Als je van gezonde hippe sapjes houdt is dit ook de place to be! Ik ben niet zo een fan van groente in mijn sapje, maar dat is voor iedereen anders.
Coolbest .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
I'm a FAN! van Gezondigd
Altijd lastig wat ik moet kiezen bij Gezondigd - alles wordt met liefde en verse producten bereid - heerlijk! Mijn favoriet blijft de dadel taart, maar ook het bananenbrood of het broodje met paprika en hummus...het blijft moeilijk kiezen. Eveneens super attente en vriendelijke bediening.
Echt een nieuwe topper aan het Haarlemmerplein. Nu nog "gezondigd" ,binnen, aan het raam, maar kan niet wachten totdat het weer het toelaat om op het terras te zitten.

AmsterdamCulinair .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heerlijke sapjes gedronken en een super broodje Biltong! Leuke hoek van het Haarlemmerplein waar je heerlijk naar buiten blijft staren. Gerben is super attent en hij heeft leuk personeel. De zaak is net open en gaat niet voor absolute perfectie en dat is juist leuk. Een toffe aanwinst!