Gezellerie Bel Air

Markt 7 6271 BD Gulpen Nederland Kaart

Over restaurant Gezellerie Bel Air

Geïnspireerd door de seizoenen

Een plek om samen te komen met vrienden en familie. Geniet, proef, drink en lach. De chef haalt zijn inspiratie uit het seizoen en werkt met producten die op dat moment op hun lekkerst zijn. De bediening heeft veel kennis van zaken en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Gezellerie Bel Air

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
prima gegeten. Vooraf de zwezerik en een kerrie kokos soep. en als hoofd samen de chateaubriand. wij vroegen om zeer rood. de chefkok liet vragen rood of rauw (blue). Perfecte vraag want dat laatste is wat wij wilden met zo'n mooi stuk vlees. menig chefkok meent dat die beter weet en geeft je vlees dat (in de oven) heeft gestaan en dus gegaard rood is. zoals ons bij restaurant Neuburg gebeurde.
vervolgens was de bereiding perfect. smolt op de tong!!!
jammer dat er geen serieuze stevige rode wijn bij te bestellen was.
qua service heel vriendelijk en er werd meteen bij de gerechten na de eerste happen gevraagd of alles ok was. zo hoort het. want dan kunnen ze daadwerkelijk nog iets met je commentaar doen. maar dat was hier niet aan de orde. we komen hier zeker nog eens terug
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Geweldig, meer kan ik er niet van zeggen. Bediening is top, eten nog beter. Wij hadden het 4-gangen menu, echt een aanrader. Wij komen uit Brabant speciaal eten in Gulpen.
Myrna_pieters .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Het eten was zoals altijd bij Gezellerie Bel Air weer super lekker en super goed verzorgd allemaal. Prijs kwaliteit meer dan top.
Aanrader voor iedereen!!!!
SemV .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Vooral veel complimenten voor de bediening. Erg vriendelijk en een vlotte babbel, maakt de avond, naast mijn goede gezelschap, helemaal af.
Zowel het eten en de locatie waren beide super!!
Mede door het leuke personeel gaan wij zeker terug komen.
Salonjo .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Zeer lekker gegeten in dit gezellig ingericht restaurant.
Het personeel was vriendelijk en wel in voor een grapje, en de bediening zeer goed en vlot verlopen.
Enig klein minpuntje was het ontbreken van een drankenkaart.
Maar voor de rest was het top!!!
Wiel V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Eten en bediening waren beiden prima. Goede sfeer.
Wij hadden o.a. Chateaubriand besteld. Het vlees was voortreffelijk.
Wat we misten was een rechaud om de Chateaubriand warm te houden.
We hebben het de bediening gemeld, maar volgens mij is het niet goed "overgekomen".
Jammer, de reactie was; een warmhoud rechaud hebben we niet. !
Voor ca. € 15,- zijn de rechauds met waxinehouders te koop, een gemis.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Zowel eten, service als decor zijn bij Bel Air altijd goed. Gisteren kregen we echter om vijf voor half acht, toen we al vanuit België in Gulpen waren, een telefoontje dat de reservering (die van half acht) werd gecanceld vanwege catering buitenshuis. Dit was de tweede donderdag op rij dat Bel Air gesloten bleek terwijl ze zeggen 7 dagen per week geopend te zijn. Bovendien konden we gisteren gewoon reserveren terwijl ze dus dicht waren...
JG2016 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gezellerie Bel Air is een klein, leuk ingericht restaurant. Wij zaten beneden, ik zag wel dat het boven minder leuk is ingericht dan beneden.
Het is een kleine kaart maar wel met lekkere gerechten. Vriendelijke dames in de bediening.
Vanheukelingen .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Leuke en gezellige sfeer, een jong team met verrassende gerechten. wij zijn per toeval hier terecht gekomen en waren verrast van de kaart leuke gerechten en voor een redelijke prijs
de bediening was jong maar zeer ervaren, de zaak is niet erg groot maar verrassend ingedeeld
en ligt aan een plein met meerdere zaken. Wij komen zeker nog een keer terug
Jacbrokx01 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Hebben parelhoen gegeten, was heel goed bereid.
Bediening was perfect en de inrichting was erg gezellig, zaten zelf op de overgang terras/ restaurant. Komen zeker terug!
Jac & Astrid. ( Brabant)
Pbouhuijzen .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was helemaal top! Attent en goede timing. Alleen kan aan de inrichting nog wel wat gedaan worden. Wij zaten boven, spullen zijn wat gedateerd en aan het plafond hangen her en der verspreid en op niet logische plekken de lampjes. Beneden is het interieur wat moderner. Achteraf toch blij dat we boven zaten want beneden hing een enorme tv die aanstond met voetbal......Dat is jammer
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Chateau briand was lekker. Visgerecht matig. Beetje smakeloze filet. Daarnaast zaten wij boven waar het erg warm was en beetje gedateerde huiskamer sfeer. Prijs voor gerechte is prima.
Rachelle H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Er was fijne bediening en er hing een relaxte sfeer. Kortom gewoon goed. We komen zeker terug.
Lisa.kaczorowski .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Gezellig restaurant, heerlijk eten en super bediening! Goede prijs-kwaliteits verhouding. Wij komen hier zekerweten nog eens terug!
Jossavelberg .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
heerlijk gegeten, eerlijke kwaliteit/prijsverhouding. Mooie ambiance.
Komen zeker vaker terug om te genieten van de heerlijke gerechten.
Jos uit Vaals
MinievD D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Ons eerste bezoek aan dit restaurant tijdens onze vakantie. Wij bestelde het 4 gangen maandmenu met vooraf carpaccio, tussengerecht kroketjes geitenkaas, hoofdgerecht hoen omwikkeld met spek en dessert verrassing van de chef. Echt alles was heerlijk en viel niets op aan te merken. Bediening zeer vriendelijk. Klein restaurant waardoor zeer vrolijke gasten sterk qua geluid aanwezig zijn maar eten heerlijk en heel gezellig.
Stampertje999 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Stamkroeg achtige ambiance waar ze ook gewoon lekker koken. Mooie biefstuk met overheerlijke saus erbij en de huiswijn was gewoon prima om te doen. Limburgse gezelligheid
Heuvel73 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Werkelijk heerlijk gegeten afgelopen vrijdag. Het was heerlijk weer, na even een drankje aan de bar konden we buiten zitten. De sfeer is goed, personeel buitengewoon vriendelijk. De hond werd verwend met een koekje, en wij hadden gekozen voor het 3-gangen diner. Vooraf een combi van carpaccio en aspergesoep met zalm snippers. Dat was smullen! Het hoofdgerecht was boven verwachting lekker. Parelhoen volgens mij... Compleet met goede groente, perfecte frietjes en aardappeltjes. Het nagerecht was een crème brulee die exact goed was! Goed op temperatuur en vergezeld door een bolletje heerlijk ijs. Zelfs de koffie was af met koekje en chocolaatje. Gesmuld voor een prima prijs. Wij waren op vakantie en zijn afgegaan op de goede recensies, maar als we in de buurt zouden wonen zouden we zeker veel vaker teruggaan.
Sascha V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijke avond gehad. Hele goede service, aardige bediening, lekker eten. Dessert (vooral de cheesecake) erg lekker, prijs/kwaliteit heel goed. Onze tafel was door een misverstand nog niet beschikbaar op het gereserveerde tijdstip, maar het wachten was door het gezellige personeel helemaal niet vervelend, en voor het ongemak kregen we zowel een echt goed glas wijn en de koffie na afloop aangeboden. Een aanrader
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijk eten, eerlijke goede en vriendelijke bediening. Fijne plek in Gulpen. We zaten met 3 volwassenen en 3 kinderen op de bovenverdieping. Iets minder terrasmogelijkheid.