Gezellerie Bel Air

Markt 7 6271 BD Gulpen Nederland Kaart

Over het restaurant Gezellerie Bel Air

Geïnspireerd door de seizoenen

Een plek om samen te komen met vrienden en familie. Geniet, proef, drink en lach. De chef haalt zijn inspiratie uit het seizoen en werkt met producten die op dat moment op hun lekkerst zijn. De bediening heeft veel kennis van zaken en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Gezellerie Bel Air

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Erg gunstig
Bramsche66 E.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Op deze avond kiezen we het viergangen menu. Wat betreft prijs-kwaliteit wordt het niet beter dan dit!
De wachttijden tussen de gangen is 30 minuten. Voor ons is dit te lang. Als tussengerecht wordt ravioli met bospaddenstoelen geserveerd. Het gerecht is goed bereid maar past meer bij de herfst dan een snikhete dag.
Will S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met vriendelijk, gekwalificeerd en op hospitality gericht personeel. Er was voor ieder wat wils.
E D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Een aanrader dit restaurant. Koken zoals het hoort. Heerlijke gerechten wat het eten hier tot een feestje maakt! ook de wijnkaart is met zorg samen gesteld en vermeld een aantal topwijnen voor een zeer redelijk prijs! Hier komen we zeker terug!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Lekker eten in een gezellige ambiance en voor een zeer schappelijke prijs. Personeel erg relaxed en vriendelijk.
Gewoon lekker gaan zitten. Top!
ron S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten op een dinsdagavond. Erg aardige bediening, absolute aanrader!
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk. Gezellige avond gehad. De gerechten waren met aandacht bereid en de smaken waren voortreffelijk.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
We kozen allemaal het driegangen menu. De gerechten waren allemaal heerlijk. Met zorg bereid en uitstekende smaken. Vis kreeg andere groenten dan het vlees, zoals het hoort. Aan het einde nog keuze tussen toetje en koffie met likeur. Helemaal af.
Jop B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We waren blij verrast door zowel de hartelijke ontvangst, als het bijzonder lekkere eten! Wij aten voor het eerst een Chateaubriand, en die was erg goed bereid! Prettige bediening. Nogal kleine, gezellige tent, waar de bezoekers elkaar allemaal leken te kennen. "Gezellerie" staat leek ons voor "Gezellige Herrie!", maar dat mocht de pret niet drukken. Er aan te bevelen!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Leuk en gezellig restaurant met prima sfeer en bediening! Het eten was ook heerlijk.
Joop En Iris B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Eerste bezoek, heel goed bevallen. Zowel service en bediening. Wat tegen viel, was dat op einde geen aandacht was voor de fooi en vertrek
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Tweede kerstdag genoten van een aantal heerlijke gerechten. Personeel was zeer attent. De aangeboden soep smaakte mij niet, door de bediening werd op eigen initiatief een andere , heerlijke soep aangeboden. Dat heeft ervoor gezorgd dat onze avond een heerlijke avond is geworden. We komen niet uit Gulpen, maar als we in de buurt zijn dan zouden we zomaar terug gaan naar Gezellerie Bel Air. Succes met jullie business.
Nancy T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heel verzorgd, heel lekker, prima service. Fantastisch!! Voor de kinderen aparte keuze. Een plaats om zeker terug te komen.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
prima gegeten. Vooraf de zwezerik en een kerrie kokos soep. en als hoofd samen de chateaubriand. wij vroegen om zeer rood. de chefkok liet vragen rood of rauw (blue). Perfecte vraag want dat laatste is wat wij wilden met zo'n mooi stuk vlees. menig chefkok meent dat die beter weet en geeft je vlees dat (in de oven) heeft gestaan en dus gegaard rood is. zoals ons bij restaurant Neuburg gebeurde.
vervolgens was de bereiding perfect. smolt op de tong!!!
jammer dat er geen serieuze stevige rode wijn bij te bestellen was.
qua service heel vriendelijk en er werd meteen bij de gerechten na de eerste happen gevraagd of alles ok was. zo hoort het. want dan kunnen ze daadwerkelijk nog iets met je commentaar doen. maar dat was hier niet aan de orde. we komen hier zeker nog eens terug
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Geweldig, meer kan ik er niet van zeggen. Bediening is top, eten nog beter. Wij hadden het 4-gangen menu, echt een aanrader. Wij komen uit Brabant speciaal eten in Gulpen.
myrna_pieters .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Het eten was zoals altijd bij Gezellerie Bel Air weer super lekker en super goed verzorgd allemaal. Prijs kwaliteit meer dan top.
Aanrader voor iedereen!!!!
SemV .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Vooral veel complimenten voor de bediening. Erg vriendelijk en een vlotte babbel, maakt de avond, naast mijn goede gezelschap, helemaal af.
Zowel het eten en de locatie waren beide super!!
Mede door het leuke personeel gaan wij zeker terug komen.
salonjo .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Zeer lekker gegeten in dit gezellig ingericht restaurant.
Het personeel was vriendelijk en wel in voor een grapje, en de bediening zeer goed en vlot verlopen.
Enig klein minpuntje was het ontbreken van een drankenkaart.
Maar voor de rest was het top!!!
Wiel V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Eten en bediening waren beiden prima. Goede sfeer.
Wij hadden o.a. Chateaubriand besteld. Het vlees was voortreffelijk.
Wat we misten was een rechaud om de Chateaubriand warm te houden.
We hebben het de bediening gemeld, maar volgens mij is het niet goed "overgekomen".
Jammer, de reactie was; een warmhoud rechaud hebben we niet. !
Voor ca. € 15,- zijn de rechauds met waxinehouders te koop, een gemis.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Zowel eten, service als decor zijn bij Bel Air altijd goed. Gisteren kregen we echter om vijf voor half acht, toen we al vanuit België in Gulpen waren, een telefoontje dat de reservering (die van half acht) werd gecanceld vanwege catering buitenshuis. Dit was de tweede donderdag op rij dat Bel Air gesloten bleek terwijl ze zeggen 7 dagen per week geopend te zijn. Bovendien konden we gisteren gewoon reserveren terwijl ze dus dicht waren...
JG2016 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gezellerie Bel Air is een klein, leuk ingericht restaurant. Wij zaten beneden, ik zag wel dat het boven minder leuk is ingericht dan beneden.
Het is een kleine kaart maar wel met lekkere gerechten. Vriendelijke dames in de bediening.