Gezellag

Nobelstraat 11B 2513 BC Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Gezellag

Echte Haagse gezelligheid

Gezelligheid en lekker eten daar draait het om in dit knusse restaurant. Voor een vaste prijs mag je zelf een 3-gangenmenu samenstellen. Op de kaart vind je een keur aan heerlijke gerechten. Ontzettend divers en voor ieder wat wils! De wijnkaart is klein, maar fijn en biedt voor elk gerecht wel een goede match.

Meer informatie over restaurant Gezellag

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

7,1
7,2
IRobert .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Via de AH actie hier terecht gekomen, goed keuzemenu beschikbaar. gekozen voor de varkenshaas maar aangegeven hier geen champignons bij te willen. Vervolgens toch varkenshaas zwemmend in de champignons gekregen, dit heb ik toen terug gestuurd naar de keuken met nogmaals de vermelding dat ik geen champignons wil. Toen de varkenshaas terug kwam waren de champignons er rondom weggehaald maar zaten onder de varkenshaas nog bergen met champignons, erg jammer en duidelijk weinig committent vanuit de keuken om iets goeds neer te zetten. Wij komen in ieder geval niet meer terug.
Connyzuidam .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Op 25 maart met mijn zoon via Groupon kaasfondue gegeten. 1e ronde "classic" met patat, brood, diverse dipgroente en een salade. 2e ronde "blauwe kaas".
Alles lekker vers en prima kaasfondue. De bediening is vriendelijk, 2 obers is krap, het was druk bezet, dus de wachttijd was , begrijpelijk, wel wat lang.
Pablo98 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Voor de vierde keer lekker gegeten bij Gezellag. Er was meer dan genoeg bediening dus de wachttijden waren normaal. Charmante Joyelyn bediende ons, een beginnende kracht en ze deed het geweldig. Ik heb wel twee tips: het stokbrood moet even opgewarmd worden in de oven, het was nu veel te koud. Bij het varkenshaasje moet of meer jus of een sausje geserveerd worden. Zonder saus is het te droog. Ik heb uiteindelijk champignonsaus erbij gekregen, toen was het overheerlijk. Al met al weer heerlijk gegeten en ik kom er zeker terug,
Armando H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
We zaten al een uur voordat eindelijk het voorgerecht kwam. Daarna weer een uur voordat het hoofdgerecht kwam. 45 min later hadden we nog ons nagerecht niet en toen ben ik echt gaan klagen, wat ik normaal nooit doe. Het personeel gaf ook aan dat er te weinig personeel was en de keuken niet echt vlot werkte. Ik heb ook aangegeven dat de biefstuk veel te taai was. Als compensatie kregen we een koffie/thee en liqeurtje aangeboden, datw as dan wel weer aardig. Maar in plaats van een capuchino, werd een koffie zwart gebracht en de thee was een glas heet water zonder thee. Uiteindelijk werd na aangeven alsnog de thee gebracht. Ik ben even naar buiten gegaan om te roken en wat denk je .... de deur viel in het slot (was kapot) en ik kon niet meer naar binnen.
Al met al een echte vrijdag de 13e ervaring. Het is dat ik met een groupon was, maar als ik de volle mep had moeten betalen dan had ik echt een rel gemaakt daar. Eens, maar nooit meer.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
hadden de keuze uit vijf verschillende soorten kaasfondue, kregen een klein pannetje voor met zijn twee, zodat we nog bij de tweede ronde voor een nieuwe smaaksensatie konden gaan.
Yolande M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Heerlijk en gezellag gegeten!
Mooie malse rose varkenshaas met veel brie en verse champignons. op een bedje van 3 stamppotjes. Prima patatjes en salade
Voorgerecht de escargots, maar die mochten van mij in een hartigere en smaakvollere knoflook boter. Toe chocolade fondue ook prima.
Tineke P.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Wij zijn weggegaan omdat de menukaart aangepast is. We konden nog maar een paar gerechten bestellen die eerder op de kaart stonden. Deze gerechten zouden worden vergezeld door een stamppot. Of..... Extra bijbetaling van 3.5 voor frites en 3.5 voor salade. De combi biefstuk met stamppot leek me niets. Dus na het betalen van de wijn zijn we ergens anders gaan eten. Heel jammer dat er nu weer aan het concept wordt gesleuteld. Er zijn inmiddels al meerdere eigenaren onderuit gegaan. De ambiance is leuk maar de vele veranderingen maken dat ik niet snel terug zal gaan.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Op een doordeweekse dag met z'n tweetjes van een kaasfondue genoten. Leuk afwisselend met de verschillende smaken en vooral de groenten vielen in de smaak. Voor ons had het met minder brood en meer groente gemogen, maar dat is erg persoonlijk. In ieder geval was er genoeg eten, zelfs frietjes. Ook het dessert weer erg afwisselend. Chocoladefondue kwam met fruit, ijs en spekjes.
Restaurant vond ik meer een bruine kroeg uitstraling hebben dan een restaurant.
Service was rap. Het was ook niet zo druk (doordeweekse dag).

Conja G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Slechte ervaring, eten was niet lekker..garnaaltjes taai en gamba's waren zeer klein met staart .kaasplankje was lekker.5 kwartier gewacht op het stokbrood vooraf.we waren als enige in de zaak,dus???????
wij raden hier niet te gaan eten.
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Een hele welkome bediening, zowel voor -na als hoofdgerecht zijn stijlvol gepresenteerd. Al t eten heel vers met veel fantasie van de kok. Een aanrader, gezellige bar enz. Wij gaan zeker terug.
Riaenaad .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Wij hebben zaterdag bij Gezellag gegeten.
Wij hadden gereserveerd voor 2 personen en konden kiezen tussen 2 plekken.
De ontvangst was hartelijk.
Wij hebben een 3 gangen menu gegekozen.
De gerechten waren heerlijk en goed bereid.
De inrichting is verrassend.
Veel aparte hoekjes waardoor je een intieme sfeer krijgt.
Wij komen zeker nog eens terug.
De kelder is geen leuke plek om te eten.
Naomi T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Proeferij van 15 gerechten gedaan via groupon. Heerlijk gegeten en de bediening was super aardig! Klein en knus. Het restaurant zat vol.
Jolan68 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Ik geef de service een 2. Het personeel was vriendelijk, maar er waren er te weinig (zieken). We hebben bijna 2 uur gezeten met 1 glaasje drinken. Het was onbeperkt kaasfondue, maar we hebben 2 keer een kaasfonduepannetje mogen ontvangen. Geen mogelijkheid tot oogcontact om iets te bestellen door drukte. Het eten was prima. Heerlijke kaasfondue, hadden best wat meer gewild. Decor heel eenvoudig, waar best wel wat aandacht mag besteed worden aan het meubilair (vooral de stoelen), maar door het lekkere eten is het niet echt belangrijk.
Chantal994 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
de kaasfondue was erg lekker en het personeel was heel vriendelijk. Het was op een maandag dus heel rustig, maar de tent heeft een leuke sfeer.
Restauratie .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Gisteren met de buren, 6 personen, bij gezellag gegeten, de groupon kaasfondue.
Bij binnenkomst onze jassen opgehangen aan de kapstok waar een vaas grote rietpluimen stond, resultaat, jassen en kleding vol met pluis, de bediening kon er om lachen, wij niet.
Drankjes bestellen: geen malt bier, geen oude jenever, bij de inkoop had wijn een prioriteit werd ons verteld, en toen begon het wachten, wachten, wachten.
De jongeman van de bediening zij dat het niet anders kon, het was druk, anders moesten andere gasten lang wachten.
En eindelijk kwamen er 3 kleine fondue bakjes, frites ? hoort niet bij kaasfondue, 2 schaaltjes met inimini stukjes brood, wat groenten en sla, en héél kleine fondue vorkjes, geen ander bestek, daar hebben we om gevraagd, kwam een half uur later.
Nog 2 keer een ronde kaasfondue besteld, duurde weer lang..........
Een volgende rondje drankjes bestellen ging moeizaam, je moest echt hard roepen voor er iemand verscheen.
Het dessert, ijs waarbij het fruit ontbrak.
Uiteindelijk nog net op tijd voor de laatste tram naar huis.
Beetje jammer allemaal, de bediening moet nog veel leren, wil deze zaak een goede toekomst krijgen.
Wij gaan er nooit meer heen, en hoort zegt het voort, we zullen deze "gezellage" zaak aan niemand aanbevelen.
Marliekeketelaars .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Bij binnenkomst werd ons verteld dat het even chaos was, dus dat ze nog geen (gereserveerde!) tafel hadden. Prima, drankje aan de bar is ook goede start van avond uit eten. Echter daar werd ons niets aangeboden tot we er na 15 min zelf om vroegen. Eenmaal aan tafel duurde het 45 min voordat we een voorgerecht hadden. De dame die het bracht, moest er tot 2 keer toe iemand bij halen om te vertellen wat de gerechtjes waren. Het brood dat we apart bestelden (wit afbak stokboord, maar nog wel lekker warm) was in zulke kleine stukjes gesneden, dat we er niets op konden smeren. Bleek voor de kaasfondue. Witte wijn karaf die we bestelden hebben we na 15 min zelf maar bij bar gehaald. Droge kip, smakeloze stroganoff saus en creme brulee leek wel vanille vla. Jammer! inrichting is sfeervol, maar kok en bediening moeten echt beter!
TheFranny .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Ik ben de afgelopen 2 weken 2 keer bij Gezellag geweest. Met 2 verschillende gezelschappen in combinatie met 2 verschillende groupon acties.
Vorige week maakten we gebruik van het 3-gangenmenu. Daar was op zich niets mis mee, maar het feit dat we in de koude muffe kelder moesten zitten, omdat er iets fout was gegaan met de reserveringen zorgde wel voor ergernis. Helemaal toen bleek dat we ontzettend lang op ons eten moesten wachten en de bediening niet alert was op lege glazen.
Bij het hoofdgerecht ging het mis met onze biefstukken. De bediening wist niet meer welke nou medium of rare gebakken was, dus moesten we dat zelf maar uitzoeken door ze doormidden te snijden. De biefstukken bleken allebei medium, dus ging er een terug. Vervolgens duurde het erg lang voor de nieuwe biefstuk kwam en de patat waren ze helemaal vergeten. Die kregen we dan van het huis om het goed te maken.
Omdat we ook nog eens heel lang op het dessert moesten wachten kregen we uiteindelijk koffie van het huis.
Op zich positief dat ze proberen dingen recht te zetten door gratis drankjes en patat, maar het klopt niet dat dit nodig is omdat de organisatie niet klopt.

Omdat ik ook nog met een ander gezelschap een groupon had van een proeverij van 15 gerechten, was ik er gisteravond weer. In de hoop dat dit beter zou gaan.
Helaas was dit niet aan de orde. Hoewel we dit keer niet naar de kelder hoefden, duurde het zo mogelijk nog langer allemaal. De voorgerechten en de hoofdgerechten smaakten prima, daar lag het ook niet aan. Na het hoofdgerecht hebben we nog 45 min met onze lege borden en etagère aan tafel gezeten, terwijl er niemand kwam vragen of we nog wat wilden drinken.
Uiteindelijk was ik dat zat en ben mijn beklag gaan doen aan de bar. Hierdoor kregen we weer een drankje van het huis en werd zo snel mogelijk de tafel leeggehaald.
De proeverij van dessert gerechtjes was niet zo best. Het fruit was gesneden met een knoflookmes of had op een plank gelegen waar ook knoflook op had gelegen en dit maakte het erg smerig. Ook hier iets van gezegd, ze bleken wel meer klachten hierover gehad te hebben. We kregen ook te horen dat de kok had gezegd dat dit helemaal niet kon.
Gelukkig maakte het gezelschap van beide avonden een hoop goed en was het erg GEZELLAG, maar dit komt absoluut niet door het restaurant zelf.
Met de groupon aanbiedingen is het volgens mij je doel om klanten te binden en te zorgen dat ze weer terug komen. Dat gaan wij in ieder geval NOOIT meer doen.
Pnvw .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Met mijn moeder genoten van een lekkere kaasfondue met een groupon. Fijne service en leuk restaurant, lijkt me ook leuk borrelen hier!
Rielle .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Bar Gezellag! Met zijn 6'en hebben we gebruik gemaakt van de Groupon 'proeverij van 15 gerechtjes'. Heerlijk eten en meer dan genoeg als diner. Van 17 uur tot 21 uur hebben we van al het lekkers kunnen proeven. De slakken waren een aangename verrassing, de visgerechtjes waren heerlijk van smaak en voor de vlees-eters was er meer dan genoeg! Kortom: een hele geslaagde avond gehad!
Lieke1234 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
Bij Gezellag hangt een goede sfeer. Helaas aten ik en een vriendin hier op een maandag, en dus was het heel rustig, maar ik denk dat als het wat drukker is het een ontzettend gezellig cafe/restaurant is. Het eten was prima, beetje karig voorgerecht. We hadden als voorgerecht de kipsalade met frambozendressing, alleen die dressing ontbrak (?). Hoofdgerecht had ik de varkenshaas met brie, champignons etc, wat erg lekker en ook genoeg, lekker dat we er frietjes en salade bij kregen. Toetje was de chocoladefondue, precies genoeg voor 2 personen, ook weer prima. Aardige ober die niet te vervelend vaak kwam vragen of alles naar wens was, maar precies genoeg, vriendelijke jongen. Prima eten, alleen wel iets te duur voor wat je krijgt vonden wij.