Gezana Restaurant

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Gezana Restaurant

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

• Af te huren , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag
Uitmuntend
9,2
9,4

Jouw recensie over het restaurant Gezana Restaurant

Simon B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Erg lekker eten. Zeer gastvrij personeel. Aanrader en aanwinst voor Eindhoven.
Lia M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten en hele lieve mensen. We komen zeker nog een keer terug want het eten is uitstekend en de service is echt top!
Krijn L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Top!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ruim opgezet restaurant. Leuke beleving om met de handen te eten en uitleg te krijgen over hoe Eretreaanse koffie wordt gezet. Het eten is voldoende, smakelijk en zacht geprijsd. Ik zou graag wat meer combinatie-gerechten op het menu terug willen zien.
Kaithy M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten en leuk personeel!
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening, die heel attent is op welke wensen ( vooraf op de site aangegeven en daar ook op terugkomend en rekening mee houdend) je hebt en ook terugvraagt of de gegeven adviezen klopten.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Afgelopen zaterdag hier geweest. Goed en vriendelijke personeel en echt heerlijk gegeten voor een mooie prijs. En ook eten wat enorm vulde, wat ik persoonlijk een plus vind. Wij komen zeker terug.
Gwen S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Fijne plek, fijne mensen en lekker gegeten! Aanrader!
Youri K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Ik ben hier gaan eten met een vriend omdat we benieuwd waren naar het Eritreaans eten. Onze verwachtingen zijn ruim overtroffen. Ontvangst was perfect. De vriendelijke gastheer en vrouw waren meer dan bereid om ons wat meer te vertellen over de gebruiken en tradities van Eritrea. Er hing een ontspannen en ongedwongen sfeer. Het eten met de handen was een goede ervaring. Ook als student kan ik dit restaurant ten zeerste aanbevelen.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heel aardige bediening (koffie vers voor je gebrand!) prima eten, lekker veel ruimte met goede zitgelegenheid,
Christie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Fijne plek, sfeervol. Zeer goede prijs en lekker eten. Bediening erg aardig en behulpzaam. Voor herhaling vatbaar want vanavond gaan we weer!
Veronica A.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Graag weer
Christie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellige inrichting, lekker met zn vijven aan een ronde tafel, altijd leuk!
Met je handen eten is een mooie ervaring!
Het eten was echt heerlijk, goede smaaksensaties. De bediening erg fijn. Voor herhaling vatbaar!
Diewertje D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Super lekker gegeten!
Lotje V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Leuk restaurantje heerlijk eten en fijne bediening. Voor herhaling vatbaar
R.O. K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Het eten is heerlijk, origineel en van uitstekende kwaliteit, erg leuke sfeer en zeer vriendelijke ontvangst. Onze serveerster Semhar was absoluut top. Ga zo door, wij komen Gezana absoluut nogmaals bezoeken. Tevens ook prima geschikt voor vrienden, zakelijke en familie aangelegenheden.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Op 29 december met 4 personen gegeten. het was heel erg lekker eten. we zijn Ethiopisch eten gewend, en dit waren toch weer andere smaken toch weer nieuw, en opnieuw 'onze vingers er bij opgegeten'. De gastvrouw en gastheer zijn heel erg klantvriendelijk. mooie lokatie, erg leuk ingericht. er hangt een hele fijne sfeer. we voelden ons direct welkom. kortom wij komen snel terug.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Erg lekker eten. Nieuwe smaken geproefd. Prima service en heel erg vriendelijk personeel die met grote passie hun vak vertolken aan de klanten. Aanrader!!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Lekker en gezelli gegeten met verrassende gerechten. Maak zeker gebruik van de koffieseremonie, gezellig praten terwijl de koffie ter plekke wordt gerooterd, gemalen en gezet. Heerlijke koffie met een vleugle gember.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Interessante eten met veel kruiden, soms lekker pittig. Je moet wel met je handen eten. De koffie is ook heel anders en heel lekker,