Gewoon Lekker Hoorn

5,9
6,3
hennie B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
ik heb er vaak gegeten maar met de nieuwe kaart is het erg slecht ,veel snelle happen .eerder was het een aanrader nu zeker niet meer.
eriksoer .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Was er druk, service was vlot en beleefd. Het eten is een soort van tapa's systeem. Echter de gerechten wisselen enorm in kwaliteit en aandacht die er aan is geschonken. De Poke bowl kwam prefab uit de koelkast en dat merk je aan de groente en vis. De stoofpot uit de Caribiën met rijst kwam getuige het harde randje in mijn bord uit de magnetron en had weinig te maken met de Caribiën, hetzelfde gold voor de venkelsoep. Het naanbroodje met kwak saus uit een pot en onbestendig smakeloos vlees was een miscombinatie, de piri piri garnalen kwamen uit de de diepvries (al gepeld) en waren overgoten met een scheut loempiasaus? Broodje falafel was droog en smakeloos. De kogelbiefstuk was geen kogel maar wel in elk geval wel vers, wat weer niet gold voor het aardappelkroketje wat er bij geserveerd werd. De toetje proeverij was wel lekker. Kortom een teleurstellende ervaring.
Calvin W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Omdat wij een cadeaubon hebben gehad maar eens gaan eten. Ben na 3 gangen maar gestopt. Vond het diep triest spareribs droog als gort en de biefstuk was bijna niet door te komen. Biefstuk kan gebeuren bi maar eens geprobeerd maar ook deze idem. Zou je niet aanraden met warm weer daar te gaan eten want de airco is ver te zoeken. Of het is een trucje om de drankverkoop te stimuleren. De inrichting zag er veelbelovend uit maar helaas. Wat mijn voorganger schreef mbt service is waar. Maar wat wil je als er alleen maar minderjarigen rondlopen om de loonkosten te drukken.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
vandaag 11-7 2017 binnen gelopen, (moest even bij de buren zijn) om voor de avond te boeken voor twee personen, dat kon om 17:45 en om 18:00 uur, ik moet tot 18:00 werken en kon om 18:15 daar zijn, helaas dat kon niet......... Ik kom al een paar jaar in wervershoof en ook al diverse keren in Hoorn maar verliet compleet verbaast de tent uit , snap er niets van !!!!!!
Maureen D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Gelijke monniken, gelijke kappen, toch?
Dat geldt niet voor Gewoon Lekker in Hoorn.
Het eten is lekker hoor en de prijs kwaliteit verhouding is prima.
Maar als het gaat om service kunnen ze nog een hoop leren.

We zitten in de "achterzaal" met nog heel wat tafeltjes.
Iedereen om ons heen besteld eten en drinken.

Er komt een stelletje met een verstandelijke beperking.
Ook zij bestellen wat te eten en moeten direct afrekenen omdat het Koningsdag is.
Op zich een goede reden maar alle andere mensen om ons heen en ook wij hoeven niet direct af te rekenen. Dat is echt heel vreemd.

Nadat wij hadden afgerekend, toch even naar de balie.
Daar werd het nog vreemder. Er werd niet geluisterd en ook als een collega wat tegen me wilde zeggen, werd er direct gezegd niet op in gaan.
Gedesillusioneerd zijn we weg gegaan.
Hier komen we niet meer terug.
Marlou V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Het eten was lekker. De meerdere keuzes van hoofdgerecht (ala tapas) was verrassend. De sfeer gezellig en niet te lawaaierig. Aanrader!