Gewoon Lekker Hoorn

Breed 31 1621 KA Hoorn Nederland Kaart
31-859020490

Over het restaurant Gewoon Lekker Hoorn

Onbeperkt lekker eten voor € 22,50 p.p. bij Gewoon Lekker in Hoorn.

Het concept is zo simpel als wat; eten tot je geen trek meer hebt. En dat voor een vast bedrag. We zijn er dol op; vooraf weten wat we gaan uitgeven aan ons eten. Noem het onbeperkt eten, noem het all-in eten. Noem het zoals u wilt. Wij van Gewoon Lekker serveren u graag onbeperkt de lekkerste gerechten van uw keuze. Geen buffet, geen stapels eten op tafel maar een verfijnd avondje uit.

In ons gezellige restaurant ligt bij binnenkomst de menukaart al voor u klaar. Deze menukaart is met zorg samengesteld door ons keukenpersoneel. Zij hebben zich laten inspireren door de verschillende wereldkeukens zodat elk gerecht een zeer welkome verrassing is. Een verrassing voor het oog maar zeker ook voor de tong. Er is voor een elk wat wils. Van vis tot vlees. Van vegetarisch tot sparerib.

Eten voor een all-in bedrag. Hoe werkt het?

Ons bedienend personeel neemt per gang uw keuze op. Nadat de gang geheel is genuttigd kunt u een keuze maken voor de volgende gang. Bij elke gang kunt u tevens GRATIS pasta a la olio, patat of gemengde salade bijbestellen. De avond wordt dus gegarandeerd een feest want elke gang komen er weer mooie opgemaakte borden op tafel

Meer informatie over restaurant Gewoon Lekker Hoorn

Claudia F.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Gezellig restaurant... bediening was vriendelijk en ging lekker vlot.
Als je een keer in Hoorn bent zou ik aanraden hier binnen te stappen om lekker te eten
K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Niet bijzonder, gerechten die al ruim van tevoren zijn klaargemaakt worden opgewarmd. Zelfs de biefstuk..
Bediening onder de maat. Voor ons geen Gewoon Lekker meer
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
snelle service, leuk personeel, was een gezellige sfeer, gerechten waren ook weer voortreffelijk, borden waren leuk opgemaakt zag er allemaal goed uit
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
De aankleding en inrichting mag wel wat warmer. Al die teksten overal aan de muren..,
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Eten was goed, alleen duurde het te lang voor we de nieuwe gerechten konden bestellen.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Het eten is goed, het personeel is vriendelijk en het restaurant is mooi ingericht.
Jort G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Ik vindt echt een hele mooie restaurant! Ik kom der graag met mijn vriendin! Als we meestal in hoorn zijn gaan we altijd naar gewoon lekker. Goed eten! Ik hou van die kleine hapjes en het idee vindt ik gewoon echt top.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Bij gewoon lekker kun je lekker lang tafelen en vele gerechten proeven. Bij alle gewoon lekker restaurants ervaar ik het geluidsniveau als zeer roumoerig. Dat is als je met een klein gezelschap bent niet altijd even prettig omdat je elkaar gewoon simpelweg niet goed kunt verstaan. Prijs kwaliteit verhouding id goed en ik kom er verder altijd graag terug!
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
heerlijk gegeten voor ieder wat wils ...gezellig en voor herhaling vatbaar leuke plek om met elkaar iets te vieren..ook vegetarisch rekening houdend
Han O.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Prima plek met voldoende keus voor iedereen.
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Super lekker gegeten.. leuke dame in de bediening.. en langer gezeten dan verwacht omdat het zo gezellig was..
Karlien S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hadden gereserveerd voor binnen op de bank helemaal achter eerste keer dat we kwamen om te reserveren zei ze ja daar zit je zoiezo met zoveel mensen, ze had het erbij geschreven. Kwamen nog een tweede keer langs nogmaals gezegd we willen graag op de bank. Maar zaten buiten . We wouden naar binnen zeiden we maar kon niet. Waardoor ik heel veel klachten heb gehad van mijn collega’s eentje liep zelfs weg vanwege al dat geluid. Vind dit wel een hele vervelende situatie.
V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Goede en correcte bediening die met een goede uitleg en ruimte geven voor een sfeervol diner.Kwaliteit is goed en een goede presentatie.
M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Super vriendelijke en gastvrije medewerkers.
Ook met glutendieet werd uitstekend rekening gehouden.
Uitgebreide menu keuze.
S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
veel gefrituurde gerechtjes deze zijn erg machtig,

Erg onhandig dat je niet apart kan betalen als je met meer dan 6 personen komt.

Dat er extra betaald moet worden voor bep gerechten en dure toetjes vind ik jammer
R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Gezellige sfeer, lekkere en smaakvolle gerechten, leuke en vlotte bediening. Het dessert, een proeverij als toegift was werkelijk fantastisch!
R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten was top,en het was een gezellige sfeer.
Wij hebben heerlijk gegetenen ondanks dat het druk er geen last van gehad
Wij vonden het top.
A.J.M. D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
het concept is prima! de prijs van de nagerechten vind ik bizar ten opzichte van wat je krijgt. Dat is echt jammer...we betaalden voor.2 bolletjes vanille ijs met slagroom maar liefst 8 euro....