Gewoon Gastvrij

Elburgerweg 1 7345 ED Wenum-Wiesel Nederland Kaart

Over het restaurant Gewoon Gastvrij

Mag het een ietsje gewoner? Hier is gewoon niet zomaar iets, maar een beleving, een manier van presenteren en een drive om de gasten het naar de zin te maken. Gastvrij dus! Herkenbare gerechten, goed bereid maar mooi gepresenteerd. En voor gezinnen met kinderen is dit ook een prima plek. 7 Dagen per week kun je hier terecht. Iets speciaals te vieren? Denk dan aan een brunch, High Tea of hapjesbuffet. Alles kan en alles mag. Lekker Gastvrij!

Meer informatie over restaurant Gewoon Gastvrij

Dagelijks 10.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Gewoon Gastvrij

Sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk gegeten, kids hebben zich goed vermaakt in de speelkamer. Een jonge (nieuwe) dame dient nog een beetje wegwijs te worden in de bediening. Verder een gezellig eten gehad
J D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
n.v.t.
Dionel B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Leuk restaurant om met gezin naar toe te gaan.
Wel was het jammer dat er veel tijd tussen de gerechten inzat.
We hebben 2 uur lang in het
restaurant doorgebracht.
Boudewijn T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Lekker gegeten, prima bediening op een ruim terras. Complimenten voor jullie gastvrijheid en lunchkaart. Heerlijk????????
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Ondanks dat het eten lekker was en de bediening goed is is het geen restaurant waar we nog eens terug komen. Het eten miste pit (vega) en ik zou het zelf ook kunnen maken. Prijs verhouding is imo dus een beetje zoek. Speelkamer voor de kinderen stelt weinig voor en het bos speelmateriaal buiten was niet aanwezig.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Leuk dat we een amuse kregen en het kraanwater in een mooie karaf met citroen en munt gepresenteerd kregen.
Dhr.Oostervink O.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Zeer tevreden
Alette K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
I
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Erg lekker gegeten. Gezien de laatste recensies waren wij wat huiverig, maar dat was echt onterecht. Het eten was zeer smaakvol, de biefstuk perfect gebakken en een ontzettend lekker toetje. Echt een aanrader!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Kerstbuffer om half acht, beetje ongezellig door teveel licht van de bolletjes aan de wand. Glas rode wijn niet goed en veel te warm, deze teruggegeven. Koud buffet was uitstekend. Warm buffet goede hertenpeper en rode kool maar de aardappelpuree ontbreekt. Koud buffet veel soorten ijs maar geen slagroom, hierom gevraagd maar werd veel te laat geserveerd, ijs hadden wij al op. Kaas plankje oké maar geen crackers of toast. Hierom gevraagd en deze werd direct geserveerd. Het kwam ons over alsof dit hun eerste kerst buffet was.
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. Het buffet was voortreffelijk, de bediening zeer relaxed en super vriendelijk, voor herhaling vatbaar.
Cas M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Per telefoon afspraak voor23 december een diner 4 personen.
Om 18.30 troffen wij een lege zaal aan niet gebruikelijk op Zaterdag 2 dagen voor kerst.
Onze tafel die we aangewezen kregen was erg klein voor 4 personen en stond tegen een pilaar aan.
Je verwacht dat er 2 dagen voor de kerst wat kerstversiering zou zijn op tafel en in de zaal.
Ik noem het een zaal omdat met dit meubilair op een bedrijfskantine lijkt
Het bovenblad was van gefotografeerd stellinghout zonder kleedjes (sfeerloos).
Het hoofdmenu werd geserveerd voor twee personen. Na ongeveer een kwartier de andere twee.
Ik zelf had een vismenu waar je zelf smaak aan moest brengen met peper en zout.
Helaas waren ze het peper en zout stelletje vergeten, dus op een andere tafel gezocht, en gevonden.
Helaas ze waren leeg. Het vullen duurde tien minuten. Dus ik heb een smakeloze vismenu gegeten.
Met dessert was het niet anders Twee met ijs werden geserveerd en tien minuten later twee koffie.
Toen we reclameerde dat het toch niet moeilijk is om die bestelling tegelijk te serveren gaven ze elkaar de schuld.
Ik heb mijn 50 jarige trouwdag bij de Triangle gevierd. Mijn gasten waren vol lof.
Dat is bijna 9 jaar geleden. Mijn 60 jarige trouwdag hoop ik nog te vieren, maar niet bij Gewoon gezellig.
Herma B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Geweldig daar bij Gewoon Gastvrij
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig restaurant ,hebben er heerlijk gegeten!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben vanavond met z'n 4n hier gegeten. Sorry, maar het viel echt tegen. De (kuikenborst) soep was veel te zout, de ribbetjes heel erg vet en ook de kipsate was niet goed, vet en verbrand op sommige plekken. Alleen de tournedos was lekker. Hopelijk doen jullie hier wat mee.
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten bediening was top
miek V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het wildmenu was heerlijk!
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
ambiance en bediening is goed, eten een beetje vlak.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een erg fijne sfeer. Gewoon gastvrij! Goede kaart met gewoon lekkere maar ook bijzonder lekkere gerechten. Ontzettend leuk.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Vooraf mandje met brood en lekkere tapenade. Ook kraanwater was geen probleem. We hebben best lang op ons hoofdgerecht moeten wachten. Wij hebben daar niks van gezegd, maar kregen wel een drankje aangeboden. Erg attent! Als je in de buurt bent, zeker een aanrader!