Gewoon Gastvrij

Elburgerweg 1 7345 ED Wenum-Wiesel Nederland Kaart

Over het restaurant Gewoon Gastvrij

Mag het een ietsje gewoner? Hier is gewoon niet zomaar iets, maar een beleving, een manier van presenteren en een drive om de gasten het naar de zin te maken. Gastvrij dus! Herkenbare gerechten, goed bereid maar mooi gepresenteerd. En voor gezinnen met kinderen is dit ook een prima plek. 7 Dagen per week kun je hier terecht. Iets speciaals te vieren? Denk dan aan een brunch, High Tea of hapjesbuffet. Alles kan en alles mag. Lekker Gastvrij!

Meer informatie over restaurant Gewoon Gastvrij

Dagelijks 10.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Gewoon Gastvrij

Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
ambiance en bediening is goed, eten een beetje vlak.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een erg fijne sfeer. Gewoon gastvrij! Goede kaart met gewoon lekkere maar ook bijzonder lekkere gerechten. Ontzettend leuk.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Vooraf mandje met brood en lekkere tapenade. Ook kraanwater was geen probleem. We hebben best lang op ons hoofdgerecht moeten wachten. Wij hebben daar niks van gezegd, maar kregen wel een drankje aangeboden. Erg attent! Als je in de buurt bent, zeker een aanrader!
Lianne K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
prijs/kwaliteit verhouding iets te duur maar wel lekker. verder goed rolstoeltoegankelijk, maar rolstoeltoilet eigenlijk net iets te klein voor elektrische rolstoel ivm draaien. heel goede sfeer, goede en behulpzame service.
A.f. O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We zijn in het begin toen de nieuwe eigenaars er in kwamen een paar keer geweest en waren zeer tevreden......we hebben later wat kennissen geadviseerd bij jullie te eten en die waren niet enthousiast.....dat verbaasde ons..... gisteravond zijn wij zelf weer geweest maar waren teleurgesteld.....andere kaart.....geen coteletten of schnitzel meer......vond de smaak van de biefstuk tegenvallen......helaas......parasols moesten we in de gaten houden want die konden omvallen.....al met al jammer.....vr.gr.Tineke
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
ja ik ben daar met de 4-daagse van Apeldoorn geweest,aardige mensen,eten was meer dan voldoende,en erg lekker,prijs viel heel erg mee,kom volgend jaar zeker terug ba van raaij
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, komen zeker terug.
De merlot wijn viel tegen.
Boaz V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We zitten buiten in het eerste meizonnetje op het terras. Jong meisje komt bedienen, vriendelijk dus dat begint goed. We bestellen drinken en diverse borrelhapjes.
In plaats van o.a. kaasstengels krijgen we dan een grote kaasplank. We vermelden onze verbazing toch maar even. Als we het echt heel vies vinden, wil ze het wel weer meenemen. Nouja, mogelijk heb ik mij versproken met de bestelling, wie zal het zeggen.. we geven haar het voordeel van de twijfel, en nemen het maar aan. Het smaakte heerlijk, goede keuken dus.
Na het afrekenen (incl. kaasplank en fooi) komen we er achter dan onze beider broeken t.h.v. de knieën knalgroen zijn van de alg. De onderkant van de terrastafel blijkt helemaal groen.
We lopen terug naar de medewerkster waar wij afrekenden, die vervolgens antwoordt dat ze wel vaker tegen het personeel heeft gezegd dat ze de onderkant moeten schoonmaken. Goed verhaal meid.
Prettig weekend.
Geen goedmakertje in de vorm van een drankje voor de volgende keer. Geen tegemoetkoming voor evt. was-/stomerijkosten. Blijkbaar hoort het er tegenwoordig bij dat je vraagt om korting, of stampij maakt voor tegemoetkoming, want uit het personeel zelf komt het niet.
Gewoon gastvrij noemen we dat.