Over het restaurant Gewoon Gastvrij

Mag het een ietsje gewoner? Hier is gewoon niet zomaar iets, maar een beleving, een manier van presenteren en een drive om de gasten het naar de zin te maken. Gastvrij dus! Herkenbare gerechten, goed bereid maar mooi gepresenteerd. En voor gezinnen met kinderen is dit ook een prima plek. 7 Dagen per week kun je hier terecht. Iets speciaals te vieren? Denk dan aan een brunch, High Tea of hapjesbuffet. Alles kan en alles mag. Lekker Gastvrij!

Meer informatie over restaurant Gewoon Gastvrij

Bushalte op 4 min lopen afstand
  • : Voldoende gratis parkeergelegeheid naast het restaurant

Maandag - zondag van 11:30 - 00:00
Dinsdag gesloten

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Gewoon Gastvrij

Heintje D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Het was gewoon gezellig en heerlijk!
J D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wij hebben ons 60 jarig huwelijk gevierd ,met kinderen kleinkinderen en ons achterkleinkind, vrienden en buren. Alles was tot in de puntjes zeer goed verzorgd . Dank je wel voor de goede zorg
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Het weekmenu gegeten. Erg lekker! Je krijgt ook altijd een amuse, die elke keer verrassend is. Gerechten op de kaart zijn ook prima.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Gezellig. Prima eetgelegenheid
Guyon1956 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Slechts gastvriheig. Ze moeten heel veel leren.
Een vooraf gerecht kon ik niet eten, veel te pittig voor mij (niet op de kaart gemeld)
Ik had het niet verwachte van een tomatensoep met room.
Met liepen ‘in brand’ heb ik het aangegeven Er werd niets ermee gedaan, en niet iets anders aangeboden en wachten, er gebeurt niets. Ik ging zelf om een beetje brood vragen.
Met mijn 8 vrienden was het wel gezellig aan tafel, ook lekker gegeten, gelukkig.
Het niet opgegeten vooraf gerecht werd wel in rekening gebracht.
Dat is onvriendelijk en ongastvrijheid en als klant voel je geen koning, maar een kind die moet zijn bord leeg maken.
Ruth T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
veel te lang wachten for eten!
G. N.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
prima locatie eten bediening service Zeer aan te bevelen
Fred C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Dicht in de beurt. Makkelijk via internet te reserveren.
Sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk gegeten, kids hebben zich goed vermaakt in de speelkamer. Een jonge (nieuwe) dame dient nog een beetje wegwijs te worden in de bediening. Verder een gezellig eten gehad
J D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
n.v.t.
Dionel B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Leuk restaurant om met gezin naar toe te gaan.
Wel was het jammer dat er veel tijd tussen de gerechten inzat.
We hebben 2 uur lang in het
restaurant doorgebracht.
Boudewijn T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Lekker gegeten, prima bediening op een ruim terras. Complimenten voor jullie gastvrijheid en lunchkaart. Heerlijk????????
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Ondanks dat het eten lekker was en de bediening goed is is het geen restaurant waar we nog eens terug komen. Het eten miste pit (vega) en ik zou het zelf ook kunnen maken. Prijs verhouding is imo dus een beetje zoek. Speelkamer voor de kinderen stelt weinig voor en het bos speelmateriaal buiten was niet aanwezig.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Leuk dat we een amuse kregen en het kraanwater in een mooie karaf met citroen en munt gepresenteerd kregen.
Dhr.Oostervink O.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Zeer tevreden
Alette K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
I
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Erg lekker gegeten. Gezien de laatste recensies waren wij wat huiverig, maar dat was echt onterecht. Het eten was zeer smaakvol, de biefstuk perfect gebakken en een ontzettend lekker toetje. Echt een aanrader!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Kerstbuffer om half acht, beetje ongezellig door teveel licht van de bolletjes aan de wand. Glas rode wijn niet goed en veel te warm, deze teruggegeven. Koud buffet was uitstekend. Warm buffet goede hertenpeper en rode kool maar de aardappelpuree ontbreekt. Koud buffet veel soorten ijs maar geen slagroom, hierom gevraagd maar werd veel te laat geserveerd, ijs hadden wij al op. Kaas plankje oké maar geen crackers of toast. Hierom gevraagd en deze werd direct geserveerd. Het kwam ons over alsof dit hun eerste kerst buffet was.
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. Het buffet was voortreffelijk, de bediening zeer relaxed en super vriendelijk, voor herhaling vatbaar.
Cas M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Per telefoon afspraak voor23 december een diner 4 personen.
Om 18.30 troffen wij een lege zaal aan niet gebruikelijk op Zaterdag 2 dagen voor kerst.
Onze tafel die we aangewezen kregen was erg klein voor 4 personen en stond tegen een pilaar aan.
Je verwacht dat er 2 dagen voor de kerst wat kerstversiering zou zijn op tafel en in de zaal.
Ik noem het een zaal omdat met dit meubilair op een bedrijfskantine lijkt
Het bovenblad was van gefotografeerd stellinghout zonder kleedjes (sfeerloos).
Het hoofdmenu werd geserveerd voor twee personen. Na ongeveer een kwartier de andere twee.
Ik zelf had een vismenu waar je zelf smaak aan moest brengen met peper en zout.
Helaas waren ze het peper en zout stelletje vergeten, dus op een andere tafel gezocht, en gevonden.
Helaas ze waren leeg. Het vullen duurde tien minuten. Dus ik heb een smakeloze vismenu gegeten.
Met dessert was het niet anders Twee met ijs werden geserveerd en tien minuten later twee koffie.
Toen we reclameerde dat het toch niet moeilijk is om die bestelling tegelijk te serveren gaven ze elkaar de schuld.
Ik heb mijn 50 jarige trouwdag bij de Triangle gevierd. Mijn gasten waren vol lof.
Dat is bijna 9 jaar geleden. Mijn 60 jarige trouwdag hoop ik nog te vieren, maar niet bij Gewoon gezellig.