Gewoon ff Anders

Dorpsstraat 82B, 6661 SP 6661 Elst Nederland Kaart
  • Europees

Over het restaurant Gewoon ff Anders

Leuk kennis met u te maken. Wij zijn Ron & Josette al 26 jaar zelfstandig ondernemers met een passie voor de horeca. Van cafetaria tot Grand Café annex restaurant en zalencentrum met vergaderruimte niets was voor ons vreemd. Uiteindelijk hebben wij onze draai gevonden in Elst het mooi dorp in de Over-Betuwe. 20 jaar geleden gaven wij elkaar het ja-woord in het voormalige gemeentehuis van Elst en deden wij hier onze wekelijkse boodschappen. Het was ook de tijd dat op deze locatie restaurant Amigo's was gevestigd (1e eigenaar) . Altijd even druk, gezellig en gemoedelijk met de sombrero 's aan de wanden en de alombekende saladebar welke gestationeerd was bij de ingang van het pand. Het was er gezellig en betaalbaar voor iedereen.

Meer informatie over restaurant Gewoon ff Anders

Dagelijks geopend: 11:00 - 23:00

• Airconditioning , Gratis parkeren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Gewoon ff Anders

Querijn K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten en geweldige bediening. Super vriendelijke ontvangst.
Natasja W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker gegeten, goede sfeer
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening en inrichting niets mis mee. Voor herhaling vatbaar ????
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Lekker gegeten, maar de kaart was helaas niet geschikt voor mensen die weinig of geen vlees eten. Er staan geen vegetarische gerechten op de kaart, alleen vlees in grote porties van 250 g, en 2 visgerechten. Ook het verzoek om een kleinere portie biefstuk kon niet worden ingewilligd. Uiteindelijk maar gekozen voor de fish en chips, die gelukkig heerlijk was. Maar door de erg beperkte kaart zullen we hier waarschijnlijk niet meer komen.
Phanekamp .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Lekker met vrienden gegeten. Bourgondische eten, een gezellige sfeer en een relaxte omgeving. Vooral het vispannetje was heerlijk
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Super lekker gegeten
Wilma C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk buiten gezeten en prima gegeten! Vriendelijke bediening en goed prijskwaliteitverhouding, heel belangrijk!
Laurens N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Super leuke en gezellige bediening.
Heerlijk eten. Nette prijs. Gezellige sfeer. Kortom voor herhaling vatbaar.
L&A
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten en super aardige gastvrije bediening. In 1 woord Top,
Celia V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Gezellig onderkomen en goed gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Op de locatie van restaurant 'Ask de Chef' is tegenwoordig 'Gewoon ff Anders' restaurant gevestigd. Het interieur is vrijwel hetzelfde gebleven; vlot en netjes. De menukaart is naar de Westerse kant opgeschoven. Goede, lekkere en degelijke gerechten. Prettige porties en goed van smaak. Fijne en vlotte bediening, redelijke prijzen. Al met al gewoon een prettig adresje om eens eens keer langs te gaan.
Querijn K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Hartelijke ontvangst en heerlijk relaxed gegeten
Marc T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gezellig restaurant waar je lekker kan eten, vriendelijke bediening en goede prijskwaliteitsverhouding.
Fred J.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Leuk gezellig en kleinschalig
Jolande R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Super bediening & kindvriendelijk!
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wij komen hier niet meer. onaardige ontvangst, langzame service, lang wachten op eten, geroddel van gastvrouw met kok op geluidsniveaudat wij het konden horen. Rare vragen die mevrouw kwam stellen, met nadruk op het feit dat we 50% korting hadden gereserveerd. Voorgerecht was niet wat op kaart stond. 1715 binnen en pas 1910 hoofdgerecht op tafel. Niet voor herhaling vatbaar, jammer want hoofdgerecht was heerlijk.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Voorgerecht droevig, smaakloos en incompleet. Hoofdgerecht verrukkelijk. Service ondermaats.
Cella V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Onverwachts een avondje uit. En we kwamen bij gewoon ff anders. Rustige sfeer fijne bediening en overheerlijk gegeten. De gamba’s heb ik in tijden niet zo heerlijk gegeten. Perfecte combinatie met de groente en de saus. Zowel de biefstuk als de steak lagen op een mooi bedje van groente alles verantwoord. Zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader. !!!!!
Dedde D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Het restaurant ziet er sfeervol uit en is gezellig maar het eten viel tegen. De muffin van het voorgerecht was taai, de pepersaus bij de biefstuk kwam uit een pakje en voor spare-ribs die je met je handen eet was het dunne papieren servetje te klein.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Een aanrader.