Geweun Angers

Hamstraat 24 6041HC Roermond Nederland Kaart
31-475319087

Over het restaurant Geweun Angers

Zin in iets nieuws? Dan zit je goed bij Geweun Angers in Roermond. Op hun aanlokkelijke kaart staan gerechten die bereid zijn op de mibrasa, een houtskool gestookte grill-oven die tot wel 300° Celsius kan bereiken. En doordat Zuid-Afrikaanse houtskool gebruikt wordt, is de smaak van het eten nog lekkerder. Bij een bezoek aan Geweun Angers ondersteun je tegelijkertijd Exciting Dreams; een stichting die jongeren met een beperking de kans geeft zich te ontwikkelen.

Meer informatie over restaurant Geweun Angers

6,5

Jouw recensie over het restaurant Geweun Angers

Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een uur wachten op een boterham voor de lunch vonden wij echt veel te lang.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Menu erg beperkt .Eten was van goede kwaliteit en bediening zeer vriendelijk,
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We hebben er een high tea via vakantieveilingen gehad. Het was erg slecht. De thee waren gewoon zakjes. En maar 6 smaken, een zakje extra werd met een zucht gebracht. Het had eigenlijk niets te maken met een high tea. Alle zoetigheden kwamen gewoon uit de supermarkt. Het hartige deel waren 4 rondjes wit brood met wat komkommer en een hard gekookt ei. Bediening zei dat de VakantieVeiling high tea nog niet in de buurt kwam van hun eigen high tea. Maar overal stond het zelfde op tafel
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Tafels waren niet afgeruimd bij binnenkomst. We hadden een high tea. Simpel. Theezakjes ipv verse thee. Niks bijzonders. Kregen maar 6 zakjes thee. Extra thee leek te veel moeite, terwijl deze onbeperkt was. Meeste van de high tea kwam uit de supermarkt. Oogt goedkoop, zal hier geen 2e keer heen gaan.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
We hadden een mini high tea vanuit gift for you. Het begon heel rommelig, er kwamen 2 andere aan voor tevens een high tea, er was daardoor verwarring over wie welke high tea had. Degene via social deal kregen een soepje vooraf. Wij zelf moesten best lang wachten voordat we überhaupt thee kregen. Maar wat we kregen; sandwiches, zoet en fruit na, was wel lekker, best veel ook
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het achterste gedeelte van restaurant is ongezellig. Oogt goedkoop. Donker. Tafels warem niet afgeruimd bij binnenkomst.
We hadden een high tea. Simpel. Theezakjes ipv verse thee. Niks bijzonders. Oogt goedkoop
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
In het algemeen redelijk goed. Het eten was prima. Wij hadden een " high wine" arrangement . Teleurstellend was dat we geen enkele uitleg kregen wat dit betekende en daarna ook geen enkele uitleg over wat we kregen en waarom een bepaalde wijn. Bediening was vriendelijk maar ze wisten niet goed wat ze met de high wine aanmoesten.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De high tea was zeer aangenaam. Jammer dat het heen verse thee was. De boterhammen waren heel lekker. Teveel snoepgoed, maar dat is omdat wij dat niet zo graag eten. Zouden nog eens terug komen.
alinepennings .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hadden een cadeaubon om te verzilveren, van "gift for you", waardoor wij in dit restaurant terecht kwamen.
Bij binnenkomst zagen we dat we helaas als enige gasten in de zaak waren. Ondanks dat moesten we 45 minuten wachten op ons diner (alleen hoofdgerecht).
De bediening was vriendelijk,maar deed geen moeite om veel tijd en energie in ons te steken door bijv extra stokbrood of nagerecht te laten bestellen.
Het eten liet lang op zich wachten. Toen we uit eindelijk een biefstuk en een mixed grill kregen was deze erg minnetjes. De mixed grill was gekozen omdat, zoals op de kaart stond'geen keuze gemaakt kon worden'. Hopende dat er een mix was van hetgeen er op de menukaart stond. Echter was dit een karbonade met een stuk vetrand eraan, een dik stuk speklap(weer met een dikke rand vet) en een stukje biefstuk oid.
Dit alles viel ons erg tegen, aangezien we erg hadden uitgekeken naar deze avond en we veel trek hadden.

Het interieur was low budget. Dit is te begrijpen als je een restaurant hebt die geld inzamelt voor een goed doel, zoals op de placemat stond. Maar ondanks dat het niet veel geld hoeft te kosten, was het alles behalve gezellig aangekleed.
Al met al een teleurstelling...!!
Truus W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Schandalig als je n bon van 30€ kan besteden en dan nog niet de helft krijgt omdat je geen soep eet
Dit was voor mij echt de druppel dat je dan niet ipv n koffie mag pakken
Voor ons t laatste bezoek bij jullie
Wens jullie veel succes
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het eten was lekker met verse producten, de inrichting laat te wensen over. De schuifdeur naar het damestoilet ging moeilijk open met als gevolg dat de deur open bleef staan na gebruik. Wij zaten er precies langs.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Lekker geluncht, nette zaak en vriendelijke bediening!
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk, eerlijk, eenvoudig en gezellig eten.
Emanuel C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
goed gegeten voor een redelijke prijs
Margo H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Geen bier van de tap,was stuk. Pinautomaat stuk. Nog nooit zoveel vet op het vlees gezien niet te eten. Sorry al bij al niet tevreden.
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
zeer vriendelijk personeel en goed doorwerkend we hebben nauwelijks hoeven te wachtten hapjes waren prima we hadden high tea en er was meer dan genoeg
Ed 59 V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij zijn enorm teleurgesteld over dit restaurant. Het bedienend personeel ( 2 dames )is totaal ongeschikt om aan de basiseisen die in de horeca gelden te voldoen
Op deze zaterdagavond waren in totaal 8 gasten aanwezig. Om 19.00 uur gearriveerd en onze eerste drankjes werden om 19.55 uur gebracht. Het glas rode wijn was slechts minimaal gevuld. Wij hebben zelf aangegeven tot hoe ver het glas gevuld diende te worden.
Bij het opnemen van de bestelling werd aangegeven dat de Mi Brasa ( houtskoolgrill) niet aangezet werd, omdat ze niet wisten hoeveel gasten er zouden komen…. In de menukaart wordt de grill juist aangeprezen !!!! De bestelling van een van ons beiden werd genoteerd, waarna de 2e bestelling niet werd opgenomen. Ik heb maar aangegeven dat ik ook wel iets zou lusten.
Bij het voorgerecht viel op dat bij de bestelde vitello tonnato in het geheel geen tonijn te bespeuren was. Waarschijnlijk voorbij gezwommen.
Hoofdgerechten waren voldoende.
Bij het dessert wilde mijn vrouw een cappuccino met Liquor 43 ( staat op de kaart).
De cappuccino blijkt gewoon koffie met melk. Na 10 minuten komt de mededeling dat het niet mogelijk was omdat de medewerkster de verhoudingen niet kende. Navraag bleek dat zij het bestaan van de likeur niet kende. Dus zijn we maar zelf meegelopen naar achter de bar en hebben de betreffende fles aangewezen. Ook nog toegelicht hoe dit gewoonlijk geserveerd wordt.
Antwoord van de medewerkster: “Ik werk hier al 2 jaar en er heeft nog nooit iemand naar gevraagd”
Als geheel kwam duidelijk naar voren dat er geen structuur in het werken zat, een totaal chaotisch geheel.
Hierdoor was er onvoldoende aandacht voor de gast ( dat gold ook voor de andere gasten) en dat terwijl het aantal gasten minimaal was.
Shirley K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wij zijn er niet zo over te spreken! Heb een recensie op de site gezet. Veel te kleine porties, lauw (argentijnse steak en kroketten op brood) wat toch écht heet behoort te zijn! (Smaak was wel lekker.) Geen excuses of iets dergelijks van t personeel, maar wij moesten maar begrijpen dat t allemaal vrijwilligers waren die daar helpen! Ander klanten die high tea hadden zijn ook zonder de laatste ronde te hebben genuttigd vertrokken. Weer andere klanten kregen eerst hun dessert ipv hun hoofdgerecht! Al met al zonde van onze Gift for You kaart en onze nog flinke bijbetaling!! Nog een keer daar iets nuttigen: NEE
Angele G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening!
hdijck1 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Had niets met een High Tea te maken . Het eerste deel leek er een beetje op maar wat daarna kwam was beneden alle pijl . Zelfs de clottet cream was uit een spijtbus