Geweun Angers

Hamstraat 24 6041HC Roermond Nederland Kaart
31-475319087

Over het restaurant Geweun Angers

Zin in iets nieuws? Dan zit je goed bij Geweun Angers in Roermond. Op hun aanlokkelijke kaart staan gerechten die bereid zijn op de mibrasa, een houtskool gestookte grill-oven die tot wel 300° Celsius kan bereiken. En doordat Zuid-Afrikaanse houtskool gebruikt wordt, is de smaak van het eten nog lekkerder. Bij een bezoek aan Geweun Angers ondersteun je tegelijkertijd Exciting Dreams; een stichting die jongeren met een beperking de kans geeft zich te ontwikkelen.

Meer informatie over restaurant Geweun Angers

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 10.00 - 21.00 uur
Zondag 13.00 - 21.00 uur

• Amex , Pin
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
zeer vriendelijk personeel en goed doorwerkend we hebben nauwelijks hoeven te wachtten hapjes waren prima we hadden high tea en er was meer dan genoeg
Ed 59 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij zijn enorm teleurgesteld over dit restaurant. Het bedienend personeel ( 2 dames )is totaal ongeschikt om aan de basiseisen die in de horeca gelden te voldoen
Op deze zaterdagavond waren in totaal 8 gasten aanwezig. Om 19.00 uur gearriveerd en onze eerste drankjes werden om 19.55 uur gebracht. Het glas rode wijn was slechts minimaal gevuld. Wij hebben zelf aangegeven tot hoe ver het glas gevuld diende te worden.
Bij het opnemen van de bestelling werd aangegeven dat de Mi Brasa ( houtskoolgrill) niet aangezet werd, omdat ze niet wisten hoeveel gasten er zouden komen…. In de menukaart wordt de grill juist aangeprezen !!!! De bestelling van een van ons beiden werd genoteerd, waarna de 2e bestelling niet werd opgenomen. Ik heb maar aangegeven dat ik ook wel iets zou lusten.
Bij het voorgerecht viel op dat bij de bestelde vitello tonnato in het geheel geen tonijn te bespeuren was. Waarschijnlijk voorbij gezwommen.
Hoofdgerechten waren voldoende.
Bij het dessert wilde mijn vrouw een cappuccino met Liquor 43 ( staat op de kaart).
De cappuccino blijkt gewoon koffie met melk. Na 10 minuten komt de mededeling dat het niet mogelijk was omdat de medewerkster de verhoudingen niet kende. Navraag bleek dat zij het bestaan van de likeur niet kende. Dus zijn we maar zelf meegelopen naar achter de bar en hebben de betreffende fles aangewezen. Ook nog toegelicht hoe dit gewoonlijk geserveerd wordt.
Antwoord van de medewerkster: “Ik werk hier al 2 jaar en er heeft nog nooit iemand naar gevraagd”
Als geheel kwam duidelijk naar voren dat er geen structuur in het werken zat, een totaal chaotisch geheel.
Hierdoor was er onvoldoende aandacht voor de gast ( dat gold ook voor de andere gasten) en dat terwijl het aantal gasten minimaal was.
Shirley K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wij zijn er niet zo over te spreken! Heb een recensie op de site gezet. Veel te kleine porties, lauw (argentijnse steak en kroketten op brood) wat toch écht heet behoort te zijn! (Smaak was wel lekker.) Geen excuses of iets dergelijks van t personeel, maar wij moesten maar begrijpen dat t allemaal vrijwilligers waren die daar helpen! Ander klanten die high tea hadden zijn ook zonder de laatste ronde te hebben genuttigd vertrokken. Weer andere klanten kregen eerst hun dessert ipv hun hoofdgerecht! Al met al zonde van onze Gift for You kaart en onze nog flinke bijbetaling!! Nog een keer daar iets nuttigen: NEE
Angele G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening!
hdijck1 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Had niets met een High Tea te maken . Het eerste deel leek er een beetje op maar wat daarna kwam was beneden alle pijl . Zelfs de clottet cream was uit een spijtbus
Nelly H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
We hadden een lunchbon en hadden een heerlijke lunch. Komen nog een keer terug.
Nicky W.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Het eten was niet zoals beloofd. Paar snoepjes op een bord gooien en wat oude boterhammen. Je krijgt echt geen waar voor je geld. Daar bovenop was de serveerster echt niet beleefd. Alles leek te veel moeite. Hier kom ik zeker niet terug.
raymond.hagemans .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
High Tea via Vakantieveilingen. Aangepaste high tea. Voor de prijs die ik betaald heb een geode prijs kwaliteit verhouding.
Zeer vriendelijke en vlotte bediening.
Dijmphie O.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prima high tea de Luxe! We hebben er van genoten. He was een prima afwisseling van hartig met zoete sandwiches en hapjes. Lekker soepje vooraf en fruit als toetjes. Het was meer dan voldoende.
vrolijkjes .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben er een high tea via vakantieveilingen gehad. Het was erg slecht. Het had eigenlijk niets te maken met een high tea. Alle zoetigheden kwamen gewoon uit de supermarkt, verpakte koekjes mini orio's een paar mini stroopwafeltjes enz.. het hartige deel waren 4 rondjes wit brood met wat komkommer en een hard gekookt ei.
We hebben er op dat moment erg om moeten lachen. Maar ze maken zich er erg makkelijk van af.
Eline J.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Met een bon van Gift for You bij dit restaurantje terecht gekomen. Toen we de recensies lazen waren we een beetje angstig, maar toch de gok gewaagd. En blij dat we dit hebben gedaan, want we hebben heerlijk gegeten! We hadden beiden de runder BB steak. Wat smaakte dit fantastisch! Toch wel een van de lekkerste stukjes(stuk eigenlijk, want het was een behoorlijke portie) vlees die ik in tijden op heb! De speciale Mibrasa-oven geeft een heerlijke authentieke smaak aan het vlees, wat ik persoonlijk erg kon waarderen. Ook de sauzen waren goedgevuld en heerlijk van smaak. De borden waren erg netjes opgemaakt, want het oog wil natuurlijk ook wat.

Als ik dan toch een minpuntje moet zoeken, is dat de sfeer wel wat beter kan. Het pand is erg lang en smal, met de tafels allemaal op een rij, wat zoals eerder hier beschreven een kantine-gevoel geeft. De gastheer kwam een beetje onzeker/zoekend over, wat in onze ogen helemaal niet nodig is als je eten zo lekker is! Wij waren de enige bezoekers op dat moment (zondagmiddag), dus hopelijk kunnen wij er met deze recensie aan bijdragen dat er wat meer bezoekers gaan komen, want het eten is er echt heerlijk!
Appelleeuw .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het is heerlijk, door de Mibrassa oven smaakt het net een tikje rokerig en maakt het gerecht gewoon lekker anders. De borden zijn heel mooi opgemaakt. Men is zeer gastvrij en vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Het eten was heerlijk we hadden beiden soep,courgettesoep en tomatensoep. Ik heb de courgettesoep gehad en die was heerlijk. Mijn man de tomaten en die was goed. Daarna hebben we beiden brood met zalm gehad en dat was lekker. We zijn hier gaan lunchen met kruidvatbon en dat is prima bevallen. Bij afrekenen kregen we nog een bon voor 5 euro korting bij volgend bezoek.
Hartstikke mooi toch. We gaan zeker nog eens terug.
Jamee .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
We hadden via een gift for you kaart gekozen om hier te gaan lunchen.
Hele vriendelijke bediening, prijs kwaliteit prima, ons hondje kreeg bakje water,en de uitsmijter was heerlijk. We snappen echt niet de negatieve revieuws die we hier lezen.

Trui V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Met een lunchbon hier terecht gekomen.
We hebben absoluut een goede keuze gemaakt om hier te gaan eten.
De bediening was tijdens de telefonische afspraak en in het restaurant heel vriendelijk.
Het eten was heerlijk maar vooral het chocolaatje bij de thee en de koffie onovertreffelijk.
We komen zeker hier terug wanneer we weer eens in Roermond zijn.
Jens-123 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Voor ons was dit een tegenvaller. Met het eten was niets mis; een eenvoudig broodgerecht. Het brood kwam uit de vriezer, wat geen probleem hoeft te zijn maar in dit geval was het brood erg vochtig geworden. Grootste tegenvaller was echter de setting; in het geheel is het een wat rommelige zaak. Ondanks dat deze zaak nog niet zo heel lang geopend is leek het al enigszins vervallen of gedateerd, er hing een beetje een kantinesfeer.