Geweun Angers

Hamstraat 24 6041HC Roermond Nederland Kaart
31-475319087

Over het restaurant Geweun Angers

Zin in iets nieuws? Dan zit je goed bij Geweun Angers in Roermond. Op hun aanlokkelijke kaart staan gerechten die bereid zijn op de mibrasa, een houtskool gestookte grill-oven die tot wel 300° Celsius kan bereiken. En doordat Zuid-Afrikaanse houtskool gebruikt wordt, is de smaak van het eten nog lekkerder. Bij een bezoek aan Geweun Angers ondersteun je tegelijkertijd Exciting Dreams; een stichting die jongeren met een beperking de kans geeft zich te ontwikkelen.

Meer informatie over restaurant Geweun Angers

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 10.00 - 21.00 uur
Zondag 13.00 - 21.00 uur

6,9

Jouw recensie over het restaurant Geweun Angers

Emma V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De high tea was zeer aangenaam. Jammer dat het heen verse thee was. De boterhammen waren heel lekker. Teveel snoepgoed, maar dat is omdat wij dat niet zo graag eten. Zouden nog eens terug komen.
alinepennings .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hadden een cadeaubon om te verzilveren, van "gift for you", waardoor wij in dit restaurant terecht kwamen.
Bij binnenkomst zagen we dat we helaas als enige gasten in de zaak waren. Ondanks dat moesten we 45 minuten wachten op ons diner (alleen hoofdgerecht).
De bediening was vriendelijk,maar deed geen moeite om veel tijd en energie in ons te steken door bijv extra stokbrood of nagerecht te laten bestellen.
Het eten liet lang op zich wachten. Toen we uit eindelijk een biefstuk en een mixed grill kregen was deze erg minnetjes. De mixed grill was gekozen omdat, zoals op de kaart stond'geen keuze gemaakt kon worden'. Hopende dat er een mix was van hetgeen er op de menukaart stond. Echter was dit een karbonade met een stuk vetrand eraan, een dik stuk speklap(weer met een dikke rand vet) en een stukje biefstuk oid.
Dit alles viel ons erg tegen, aangezien we erg hadden uitgekeken naar deze avond en we veel trek hadden.

Het interieur was low budget. Dit is te begrijpen als je een restaurant hebt die geld inzamelt voor een goed doel, zoals op de placemat stond. Maar ondanks dat het niet veel geld hoeft te kosten, was het alles behalve gezellig aangekleed.
Al met al een teleurstelling...!!
Truus W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Schandalig als je n bon van 30€ kan besteden en dan nog niet de helft krijgt omdat je geen soep eet
Dit was voor mij echt de druppel dat je dan niet ipv n koffie mag pakken
Voor ons t laatste bezoek bij jullie
Wens jullie veel succes
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het eten was lekker met verse producten, de inrichting laat te wensen over. De schuifdeur naar het damestoilet ging moeilijk open met als gevolg dat de deur open bleef staan na gebruik. Wij zaten er precies langs.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Lekker geluncht, nette zaak en vriendelijke bediening!
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk, eerlijk, eenvoudig en gezellig eten.
Emanuel C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
goed gegeten voor een redelijke prijs
Margo H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Geen bier van de tap,was stuk. Pinautomaat stuk. Nog nooit zoveel vet op het vlees gezien niet te eten. Sorry al bij al niet tevreden.
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
zeer vriendelijk personeel en goed doorwerkend we hebben nauwelijks hoeven te wachtten hapjes waren prima we hadden high tea en er was meer dan genoeg
Ed 59 V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij zijn enorm teleurgesteld over dit restaurant. Het bedienend personeel ( 2 dames )is totaal ongeschikt om aan de basiseisen die in de horeca gelden te voldoen
Op deze zaterdagavond waren in totaal 8 gasten aanwezig. Om 19.00 uur gearriveerd en onze eerste drankjes werden om 19.55 uur gebracht. Het glas rode wijn was slechts minimaal gevuld. Wij hebben zelf aangegeven tot hoe ver het glas gevuld diende te worden.
Bij het opnemen van de bestelling werd aangegeven dat de Mi Brasa ( houtskoolgrill) niet aangezet werd, omdat ze niet wisten hoeveel gasten er zouden komen…. In de menukaart wordt de grill juist aangeprezen !!!! De bestelling van een van ons beiden werd genoteerd, waarna de 2e bestelling niet werd opgenomen. Ik heb maar aangegeven dat ik ook wel iets zou lusten.
Bij het voorgerecht viel op dat bij de bestelde vitello tonnato in het geheel geen tonijn te bespeuren was. Waarschijnlijk voorbij gezwommen.
Hoofdgerechten waren voldoende.
Bij het dessert wilde mijn vrouw een cappuccino met Liquor 43 ( staat op de kaart).
De cappuccino blijkt gewoon koffie met melk. Na 10 minuten komt de mededeling dat het niet mogelijk was omdat de medewerkster de verhoudingen niet kende. Navraag bleek dat zij het bestaan van de likeur niet kende. Dus zijn we maar zelf meegelopen naar achter de bar en hebben de betreffende fles aangewezen. Ook nog toegelicht hoe dit gewoonlijk geserveerd wordt.
Antwoord van de medewerkster: “Ik werk hier al 2 jaar en er heeft nog nooit iemand naar gevraagd”
Als geheel kwam duidelijk naar voren dat er geen structuur in het werken zat, een totaal chaotisch geheel.
Hierdoor was er onvoldoende aandacht voor de gast ( dat gold ook voor de andere gasten) en dat terwijl het aantal gasten minimaal was.
Shirley K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wij zijn er niet zo over te spreken! Heb een recensie op de site gezet. Veel te kleine porties, lauw (argentijnse steak en kroketten op brood) wat toch écht heet behoort te zijn! (Smaak was wel lekker.) Geen excuses of iets dergelijks van t personeel, maar wij moesten maar begrijpen dat t allemaal vrijwilligers waren die daar helpen! Ander klanten die high tea hadden zijn ook zonder de laatste ronde te hebben genuttigd vertrokken. Weer andere klanten kregen eerst hun dessert ipv hun hoofdgerecht! Al met al zonde van onze Gift for You kaart en onze nog flinke bijbetaling!! Nog een keer daar iets nuttigen: NEE
Angele G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening!
hdijck1 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Had niets met een High Tea te maken . Het eerste deel leek er een beetje op maar wat daarna kwam was beneden alle pijl . Zelfs de clottet cream was uit een spijtbus
Nelly H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
We hadden een lunchbon en hadden een heerlijke lunch. Komen nog een keer terug.
Nicky W.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Het eten was niet zoals beloofd. Paar snoepjes op een bord gooien en wat oude boterhammen. Je krijgt echt geen waar voor je geld. Daar bovenop was de serveerster echt niet beleefd. Alles leek te veel moeite. Hier kom ik zeker niet terug.
raymond.hagemans .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
High Tea via Vakantieveilingen. Aangepaste high tea. Voor de prijs die ik betaald heb een geode prijs kwaliteit verhouding.
Zeer vriendelijke en vlotte bediening.
Dijmphie O.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prima high tea de Luxe! We hebben er van genoten. He was een prima afwisseling van hartig met zoete sandwiches en hapjes. Lekker soepje vooraf en fruit als toetjes. Het was meer dan voldoende.
vrolijkjes .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben er een high tea via vakantieveilingen gehad. Het was erg slecht. Het had eigenlijk niets te maken met een high tea. Alle zoetigheden kwamen gewoon uit de supermarkt, verpakte koekjes mini orio's een paar mini stroopwafeltjes enz.. het hartige deel waren 4 rondjes wit brood met wat komkommer en een hard gekookt ei.
We hebben er op dat moment erg om moeten lachen. Maar ze maken zich er erg makkelijk van af.
Eline J.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Met een bon van Gift for You bij dit restaurantje terecht gekomen. Toen we de recensies lazen waren we een beetje angstig, maar toch de gok gewaagd. En blij dat we dit hebben gedaan, want we hebben heerlijk gegeten! We hadden beiden de runder BB steak. Wat smaakte dit fantastisch! Toch wel een van de lekkerste stukjes(stuk eigenlijk, want het was een behoorlijke portie) vlees die ik in tijden op heb! De speciale Mibrasa-oven geeft een heerlijke authentieke smaak aan het vlees, wat ik persoonlijk erg kon waarderen. Ook de sauzen waren goedgevuld en heerlijk van smaak. De borden waren erg netjes opgemaakt, want het oog wil natuurlijk ook wat.

Als ik dan toch een minpuntje moet zoeken, is dat de sfeer wel wat beter kan. Het pand is erg lang en smal, met de tafels allemaal op een rij, wat zoals eerder hier beschreven een kantine-gevoel geeft. De gastheer kwam een beetje onzeker/zoekend over, wat in onze ogen helemaal niet nodig is als je eten zo lekker is! Wij waren de enige bezoekers op dat moment (zondagmiddag), dus hopelijk kunnen wij er met deze recensie aan bijdragen dat er wat meer bezoekers gaan komen, want het eten is er echt heerlijk!
Appelleeuw .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het is heerlijk, door de Mibrassa oven smaakt het net een tikje rokerig en maakt het gerecht gewoon lekker anders. De borden zijn heel mooi opgemaakt. Men is zeer gastvrij en vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug.