Geweun Angers

Hamstraat 24 6041HC Roermond Nederland Kaart
31-475319087

Over restaurant Geweun Angers

Zin in iets nieuws? Dan zit je goed bij Geweun Angers in Roermond. Op hun aanlokkelijke kaart staan gerechten die bereid zijn op de mibrasa, een houtskool gestookte grill-oven die tot wel 300° Celsius kan bereiken. En doordat Zuid-Afrikaanse houtskool gebruikt wordt, is de smaak van het eten nog lekkerder. Bij een bezoek aan Geweun Angers ondersteun je tegelijkertijd Exciting Dreams; een stichting die jongeren met een beperking de kans geeft zich te ontwikkelen.

Meer informatie over restaurant Geweun Angers

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 10.00 - 21.00 uur
Zondag 13.00 - 21.00 uur

• Amex , Pin
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Vrolijkjes .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben er een high tea via vakantieveilingen gehad. Het was erg slecht. Het had eigenlijk niets te maken met een high tea. Alle zoetigheden kwamen gewoon uit de supermarkt, verpakte koekjes mini orio's een paar mini stroopwafeltjes enz.. het hartige deel waren 4 rondjes wit brood met wat komkommer en een hard gekookt ei.
We hebben er op dat moment erg om moeten lachen. Maar ze maken zich er erg makkelijk van af.
Eline J.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Met een bon van Gift for You bij dit restaurantje terecht gekomen. Toen we de recensies lazen waren we een beetje angstig, maar toch de gok gewaagd. En blij dat we dit hebben gedaan, want we hebben heerlijk gegeten! We hadden beiden de runder BB steak. Wat smaakte dit fantastisch! Toch wel een van de lekkerste stukjes(stuk eigenlijk, want het was een behoorlijke portie) vlees die ik in tijden op heb! De speciale Mibrasa-oven geeft een heerlijke authentieke smaak aan het vlees, wat ik persoonlijk erg kon waarderen. Ook de sauzen waren goedgevuld en heerlijk van smaak. De borden waren erg netjes opgemaakt, want het oog wil natuurlijk ook wat.

Als ik dan toch een minpuntje moet zoeken, is dat de sfeer wel wat beter kan. Het pand is erg lang en smal, met de tafels allemaal op een rij, wat zoals eerder hier beschreven een kantine-gevoel geeft. De gastheer kwam een beetje onzeker/zoekend over, wat in onze ogen helemaal niet nodig is als je eten zo lekker is! Wij waren de enige bezoekers op dat moment (zondagmiddag), dus hopelijk kunnen wij er met deze recensie aan bijdragen dat er wat meer bezoekers gaan komen, want het eten is er echt heerlijk!
Appelleeuw .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het is heerlijk, door de Mibrassa oven smaakt het net een tikje rokerig en maakt het gerecht gewoon lekker anders. De borden zijn heel mooi opgemaakt. Men is zeer gastvrij en vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Het eten was heerlijk we hadden beiden soep,courgettesoep en tomatensoep. Ik heb de courgettesoep gehad en die was heerlijk. Mijn man de tomaten en die was goed. Daarna hebben we beiden brood met zalm gehad en dat was lekker. We zijn hier gaan lunchen met kruidvatbon en dat is prima bevallen. Bij afrekenen kregen we nog een bon voor 5 euro korting bij volgend bezoek.
Hartstikke mooi toch. We gaan zeker nog eens terug.
Jamee .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
We hadden via een gift for you kaart gekozen om hier te gaan lunchen.
Hele vriendelijke bediening, prijs kwaliteit prima, ons hondje kreeg bakje water,en de uitsmijter was heerlijk. We snappen echt niet de negatieve revieuws die we hier lezen.

Trui V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Met een lunchbon hier terecht gekomen.
We hebben absoluut een goede keuze gemaakt om hier te gaan eten.
De bediening was tijdens de telefonische afspraak en in het restaurant heel vriendelijk.
Het eten was heerlijk maar vooral het chocolaatje bij de thee en de koffie onovertreffelijk.
We komen zeker hier terug wanneer we weer eens in Roermond zijn.
Jens-123 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Voor ons was dit een tegenvaller. Met het eten was niets mis; een eenvoudig broodgerecht. Het brood kwam uit de vriezer, wat geen probleem hoeft te zijn maar in dit geval was het brood erg vochtig geworden. Grootste tegenvaller was echter de setting; in het geheel is het een wat rommelige zaak. Ondanks dat deze zaak nog niet zo heel lang geopend is leek het al enigszins vervallen of gedateerd, er hing een beetje een kantinesfeer.