Getto

• : Parkeerplaats

• Huisdieren welkom
Captrain_b .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Dit is een van de beste bars in Amsterdam met vriendelijke barmen en gasten, een poes met veel ‘’attitude’’, geweldige sfeer en muziek en heerlijke hamburgers. We hebben de hele avond genoten van het eten en drinken.
Jelte K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Neem je 'Lady Bunny' of 'Lady Galore'? Of een van de andere 'Fabulous Diva Burgers'. Getto is een creatieve en leuke plek om goeie hamburger te eten. Jennifer Hoppelez (met cheddar, bacon en guacamole) is mijn favoriet. En dan in combinatie met een van de sweet cocktails. Geschikte plek als startpunt van een avondje stappen of ter afsluiting van een mooi weekend.
Lau-Juul .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Vanaf buiten leek het een kleine kroeg, maar schijn bedriegt want achterin was genoeg plek. Het is een gezellige plek met een leuke aankleding en een vrije sfeer.
We hebben allebei een burger gegeten, erg lekker maar wel wat aan de kleine kant. Menu met de specials was leuk en de toetjes smaakte ook goed.
Kortom, goede plek om een lekker burgertjes te eten (op woensdag maar 10 euro) en gezellig een drankje te doen.
HansF .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Ongedwongen en heel gezellig restaurant in de altijd levendige Warmoesstraat. Voorin is een bar en achterin is het restaurant. De kaart bestaat voornamelijk uit voortreffelijke burgers, maar op het schoolbord staan de vaak wisselende 'specials', met altijd een vlees- vis- en vegetarisch gerecht, voor wie iets avontuurlijkers wil dan een burger. De soep van de dag is eigenlijk altijd een aanrader en de cocktails zijn wereldberoemd in Amsterdam. En de bediening is heel vriendelijk en attent.
MasterBob .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Ik eet al vele jaren geregeld bij Getto en vind het eten steeds lekkerder. Ben vegetariër maar meestal zijn mijn disgenoten dat niet en zij zijn even blij met de kwaliteit en hoeveelheid van het eten. Zeker voor de redelijke prijs.
De bediening is uitermate vriendelijk, ook als het erg druk is.
Cocktails, heel veel verschillende cocktails, zijn altijd lekker,
En het decor wisselt geregeld, met nieuwe kunstenaars die hun werk tentoonstellen als ook een grappig videoscherm.
Er is een bar, lounge en restaurantruimte, voor elk wat wils
SCdAA .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Hier de hamburgers geprobeerd. Smakelijk en ook wel bijzonder maar niet nummer 1 voor mij. De andere gerechten heb ik niet geprobeerd. Wel een cocktail die ok was. Ze hebben een zeer uitgebreide cocktailkaart maar door "omstandigheden" ben ik niet toegekomen aan het proeven van enkele andere.
De sfeer is gezellig en gemoedelijk. De bediening ontzettend vriendelijk en attent!
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Blijft een gezellige tent om naar terug te komen. Bediening is erg vriendelijk, de burgers zijn altijd ok maar de gerechten zijn wisselend, soms okay som net wat minder. Maar je komt hier voor de gezelligheid, cocktails en de ongedwongen sfeer