Get Back

Stadhuisplein 27 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Get Back

Zoals vroeger

Een gezellige, gastvrije plek in Rotterdam, je voelt je hier al snel thuis. De kaart staat vol bekende gerechten met voor ieder wat wils. Zodra je een hap neemt, droom je terug naar vroeger. Smaken waarvan je dacht ze nooit meer te proeven; ja, dit is ouderwets genieten! Een gezellige, gastvrije plek in Rotterdam, je voelt je hier al snel thuis. De kaart staat vol bekende gerechten met voor ieder wat wils. Zodra je een hap neemt, droom je terug naar vroeger. Smaken waarvan je dacht ze nooit meer te proeven; ja, dit is ouderwets genieten! Een gezellige, gastvrije plek in Rotterdam, je voelt je hier al snel thuis. De kaart staat vol bekende gerechten met voor ieder wat wils. Zodra je een hap neemt, droom je terug naar vroeger. Smaken waarvan je dacht ze nooit meer te proeven; ja, dit is ouderwets genieten!

Meer informatie over restaurant Get Back

Op 10 minuten loopafstand van Rotterdam Centraal station. Reizen per bus, tram of metro? Uitstappen bij halte Stadhuis.
  • Kom je met de auto?
    Gelegen op het Stadhuisplein in het centrum van Rotterdam.
  • : Betaald parkeren in de buurt.

Maandag t/m donderdag: 11.00 - 00.00
Vrijdag: 11.00 - 05.00
Zaterdag: 10.00 - 05.00
Zondag: 10.00 - 23.00

Jouw recensie over het restaurant Get Back

Elly K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
We hadden een broodplankje vooraf, lekker warm brood, wit en bruin. Als hoofdgerecht de varkenshaas saté.
Die was prima, en de satésaus was ook lekker. De in de schil gebakken aardappeltjes heerlijk en de frites ook. Alleen de presentatie van de friet ( soort frituurmandje) zorgde ervoor dat de friet wat snel afkoelde.
Vriendelijke bediening
Co K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker eten en goede bediening. Ikzelf en mijn partners waren zeer tevreden. Prima locatie en een bedrijf waar men trots op kan zijn. Groet,
Keulstra
Edwin P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Had bij Get Back gereserveerd, maar bij aankomst was er geen plek en werden we doorverwezen naar de Skihut (van dezelfde eigenaar). Eten was goed, maar kaart was niet echt spannend. Gelukkig werden we snel geholpen, maar zou zelf niet voor dit restaurant hebben gekozen.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Eten goed en voldoende. Prima sfeer en zeer vriendelijk personeel
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Bijzonder vriendelijke bediening en het eten smaakte heerlijk. Aanrader als je op het Stadhuisplein iets te eten voor een prachtige prijs zoekt.
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en konden op het terras eten.
Heel vriendelijk en attent personeel.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Locatie prima in het centrum van Rotterdam. Eten van zeer goede kwaliteit. Bediening vriendelijk en prijs van eten de drinken goed.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Met grote regelmaat (gemiddeld 3x per week) kom ik bij Get Back. Je kunt daar heerlijk eten (zowel de dagschotels, het maandmenu alsook de rest van de kaart) tegen een betaalbare prijs in een zeer gemoedelijke en gezellige sfeer. Bij Get Back krijg je echt het gevoel, dat je welkom bent. Qua muziek wordt er voor elk wat wils gedraaid en zijn er zaterdagsavonds hele leuke feesten (voor vrijgezellen, bedrijven etc, etc), waar je als neutrale bezoeker ook van kunt genieten. Het personeel is meer dan vriendelijk en doet er alles aan om het de gast naar de zin te maken. Een dikke pluim voor Debbie en haar team om zo'n gelegenheid te bieden, waar heel veel mensen het naar hun zin hebben. Chapeau !!!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Was lekker en veel keus en er werd vaak gevraagd voor aanvulling..kortom prima!!
Zeker voor herhaling vatbaar

Groetjes robert en esther
Margriet H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
De entrecote met frite was smaakvol. Het dessert, aardbeienijs met verse aardbeien was heerlijk, Over de bediening niets dan lof!. Zij waren zeer attent. Harde werkers, .Voordat de muziek om 22.00 uur zou losbarsten, wat heel gezellig was, moest de ruimte vrij gemaakt worden zodat er gedanst kon worden. Ze gingen heel efficient te werk. Dat kan alleen als het team goed op elkaar is afgestemd. Prima teamwork!
Ebv .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Na een lange dag shoppen zijn we hier een hapje gaan eten. We kozen voor het maandmenu en dat beviel prima. Geen culinaire hoogstandjes, maar wel heel goed voor een fijne prijs. Ruim voldoende en een goede bediening.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Komen regelmatig, altijd wel goed
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hebben weer heerlijk genoten van het eten en de sfeer.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellige no-nonsens sfeer. Vriendelijke bediening en lekker gegeten.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het eten was heerlijk, het enige nadeel was dat er voor 1 iemand van het voorgerecht de ingrediënten niet compleet waren en dit aangepast moest worden, zij kwamen hier pas na 20 minuten ongeveer achter, hierdoor hebben wij 45 minuten op ons voorgerecht moeten wachten, dat vonden wij wel een beetje jammer. Verder was het personeel ontzettend vriendelijk, hebben we heerlijk gegeten en dat voor een redelijke prijs. De muziek was erg gezellig en sfeervol, leuk ingericht back to the 80's sfeer, wij vonden het super. Dank jullie wel voor een geweldige avond
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuke tent, we hebben een topavond gehad. 20:00 naar binnen, 9 uur later rollend naar buiten. Tip: zorg dat je eerder binnen bent zodat je mee kan doen aan de quiznight!
Minie D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
het was erg rommelig,er ging veel mis, niet alleen bij ons.beetje chaotisch was het wel.
Wij kregen ons eten na erg lang wachten en het viel erg tegen. we hebben er wat van gezegd en ze liep richting keuken,vervolgens werd ons tafeltje door haar genegeerd. er werd ook (onterecht bleek achteraf) geklaagd over andere klanten, wij konden alles horen.
misschien een leuke locatie voor een dansje en een bitterbal,maar ik zou niet graag nog een keer hier gaan eten. hopelijk was het eenmalig.
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Prima eten.met lekkere wijn voor een hele schappelijke prijs. De bediening is bijzonder aardig.
P. E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gewoon een goed restaurant met gerechten voor een eerlijke prijs. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker en voldoende eten. Supervriendelijk en attent personeel. Wij gaven aan dat we voor een bepaalde tijd weg moesten en daar is prima rekening mee gehouden. Laat op de avond we 'got back' om het feestgedeelte van de 70-80-90's mee te maken. Dat was ook echt heel erg gezellig voor ons 50 plussers! Als we in R'dam zijn komen we zeker nog een keer terug.
Deasy N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voorgerecht zalm met de helft minder roomkaas zou lekkerder zijn. Entrecot en tonijnfilet waren goed bevallen. Toetje Blue Curacao met mango was heerlijk en met sterretjes erbjj voor de jarige was helemaal top.