Get Back

Stadhuisplein 27 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Get Back

Zoals vroeger

Een gezellige, gastvrije plek in Rotterdam, je voelt je hier al snel thuis. De kaart staat vol bekende gerechten met voor ieder wat wils. Zodra je een hap neemt, droom je terug naar vroeger. Smaken waarvan je dacht ze nooit meer te proeven; ja, dit is ouderwets genieten! Een gezellige, gastvrije plek in Rotterdam, je voelt je hier al snel thuis. De kaart staat vol bekende gerechten met voor ieder wat wils. Zodra je een hap neemt, droom je terug naar vroeger. Smaken waarvan je dacht ze nooit meer te proeven; ja, dit is ouderwets genieten! Een gezellige, gastvrije plek in Rotterdam, je voelt je hier al snel thuis. De kaart staat vol bekende gerechten met voor ieder wat wils. Zodra je een hap neemt, droom je terug naar vroeger. Smaken waarvan je dacht ze nooit meer te proeven; ja, dit is ouderwets genieten!

Meer informatie over restaurant Get Back

Op 10 minuten loopafstand van Rotterdam Centraal station. Reizen per bus, tram of metro? Uitstappen bij halte Stadhuis.
  • Kom je met de auto?
    Gelegen op het Stadhuisplein in het centrum van Rotterdam.
  • : Betaald parkeren in de buurt.

Maandag t/m donderdag: 11.00 - 00.00
Vrijdag: 11.00 - 05.00
Zaterdag: 10.00 - 05.00
Zondag: 10.00 - 23.00

Jouw recensie over het restaurant Get Back

Margriet H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
De entrecote met frite was smaakvol. Het dessert, aardbeienijs met verse aardbeien was heerlijk, Over de bediening niets dan lof!. Zij waren zeer attent. Harde werkers, .Voordat de muziek om 22.00 uur zou losbarsten, wat heel gezellig was, moest de ruimte vrij gemaakt worden zodat er gedanst kon worden. Ze gingen heel efficient te werk. Dat kan alleen als het team goed op elkaar is afgestemd. Prima teamwork!
ebv .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Na een lange dag shoppen zijn we hier een hapje gaan eten. We kozen voor het maandmenu en dat beviel prima. Geen culinaire hoogstandjes, maar wel heel goed voor een fijne prijs. Ruim voldoende en een goede bediening.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Komen regelmatig, altijd wel goed
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hebben weer heerlijk genoten van het eten en de sfeer.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellige no-nonsens sfeer. Vriendelijke bediening en lekker gegeten.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het eten was heerlijk, het enige nadeel was dat er voor 1 iemand van het voorgerecht de ingrediënten niet compleet waren en dit aangepast moest worden, zij kwamen hier pas na 20 minuten ongeveer achter, hierdoor hebben wij 45 minuten op ons voorgerecht moeten wachten, dat vonden wij wel een beetje jammer. Verder was het personeel ontzettend vriendelijk, hebben we heerlijk gegeten en dat voor een redelijke prijs. De muziek was erg gezellig en sfeervol, leuk ingericht back to the 80's sfeer, wij vonden het super. Dank jullie wel voor een geweldige avond
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuke tent, we hebben een topavond gehad. 20:00 naar binnen, 9 uur later rollend naar buiten. Tip: zorg dat je eerder binnen bent zodat je mee kan doen aan de quiznight!
Minie D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
het was erg rommelig,er ging veel mis, niet alleen bij ons.beetje chaotisch was het wel.
Wij kregen ons eten na erg lang wachten en het viel erg tegen. we hebben er wat van gezegd en ze liep richting keuken,vervolgens werd ons tafeltje door haar genegeerd. er werd ook (onterecht bleek achteraf) geklaagd over andere klanten, wij konden alles horen.
misschien een leuke locatie voor een dansje en een bitterbal,maar ik zou niet graag nog een keer hier gaan eten. hopelijk was het eenmalig.
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Prima eten.met lekkere wijn voor een hele schappelijke prijs. De bediening is bijzonder aardig.
P. E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gewoon een goed restaurant met gerechten voor een eerlijke prijs. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker en voldoende eten. Supervriendelijk en attent personeel. Wij gaven aan dat we voor een bepaalde tijd weg moesten en daar is prima rekening mee gehouden. Laat op de avond we 'got back' om het feestgedeelte van de 70-80-90's mee te maken. Dat was ook echt heel erg gezellig voor ons 50 plussers! Als we in R'dam zijn komen we zeker nog een keer terug.
Deasy N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voorgerecht zalm met de helft minder roomkaas zou lekkerder zijn. Entrecot en tonijnfilet waren goed bevallen. Toetje Blue Curacao met mango was heerlijk en met sterretjes erbjj voor de jarige was helemaal top.
popies .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het eten was erg goed. Ook de refill was geen probleem. De bediening is ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. Echt top.
Dominique C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hebben hier afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Leuke gezellige bediening, meedenkend en spontaan. Wij komen graag nog een x terug. Van alleen een etentje tot een theetje op het terras en gezellig borrelen tot in de vroege uurtjes. Wij hebben genoten!
mirandabruel .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Ik kom er graag en hebben heerlijk gegeten, de bediening is zeer vriendelijk en gezellig. De zaak ziet er geweldig uit met oude foto's van muzikanten uit die tijd
Alysha K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Het eten was simpel maar wel prima. Maar de service was heel slecht. Ze praten met andere mensen als ze jou aan het bedienen zijn.
Geen goede communicatie, doen van alles aan je tafel zonder iets te zeggen of te vragen !
Geen aanrader om gezellig wat te lunchen!
k.sluimer .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
gezellige eetcafe, met leuk muziekje op de achtergrond. kipsaté was heerlijk. maar ook een leuke dagmenu voor maar 19,95!
ylouwerse .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Eten was erg lekker. Foutje van de keuken (toch pindasaus over saté ) werd netjes opgelost met gratis drankje en verontschuldigingen.
tves .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Vooraf aan het theater gegeten met 6 personen.Ouders met volwassen getrouwde kinderen .Bediening was vriendelijk en zeker attent.Voor onze kinderen leuk om te zien waar pap en mam vroeger kwamenLOL.
Het eten was prima en zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.

De mensen in de bediening zorgen echt voor een goed gevoel.Oke...de inrichting is best jaren 70/80 maar daardoor een heerlijk gevoel van herkenning.Tot groot vermaak van onze kinderen die nu zwlf pap en mam zijn!Wij gaan terug!Zeker
gstreefkerk .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Op de afgesproken tijd was voor een groot gezelschap (KvK) in beslotenheid gereserveerd.Eigenlijk konden we er niet terecht. Het personeel was zo vriendelijk ons een plekje te geven. Graag in den vervolge een betere afspraak maken met uw klanten!!

caspertje .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
We zijn bij dit restaurant naar binnen gelokt om wat te drinken en eten.

Men weet blijkbaar niet wat gasten zijn, wat is dit een onbeschofte rot tent.

Eenmaal een plekje gevonden, voor de één een biertje en voor de ander een eisje besteld, teven gevraagd om de kaart, want hoewel er een bord buiten stond met aanbiedingen, lag er niets op tafel.

Het biertje was lang onderweg, het eisje leek wel of het van de Noordpool gehaald moest worden, daarbij was 1 vruchtje te vinden die ze beter weg hadden kunnen laten zo beroerd zag die er uit zag.

Een keuze op de menukaart gevonden en weer lang wachten om te bestellen, nou ja, de menukaart werd weg gehaald zonder te vragen wat we wilden bestellen nadat de peper en zout stelletjes al waren verdwenen. Blijkbaar willen ze wel gasten naar binnen halen, maar als ze inmiddels binnen zijn, dan doen ze er vrijwel niets mee is onze ervaring.

Het koste moeite om de rekening te betalen, maar uit eindelijk is het gelukt en stapte we op om vervolgens door een ander personeelslid die alles behalve met de gasten bezig was aangesproken te worden of we nog gingen betalen. Ik heb deze uilskuiken het bonnetje laten zien, direct daarna kwam een ander personeelslid die zei dat we al betaald hadden. Gevolg was dat ze onderling gingen zeuren wie wat z'n tafeltjes waren, echt te stom voor woorden.

We waren van plan uitgebreid te gaan eten, maar na deze onbeschofte behandeling waren we snel klaar met deze tent.