Get Back

Stadhuisplein 27 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Get Back

Zoals vroeger

Een gezellige, gastvrije plek in Rotterdam, je voelt je hier al snel thuis. De kaart staat vol bekende gerechten met voor ieder wat wils. Zodra je een hap neemt, droom je terug naar vroeger. Smaken waarvan je dacht ze nooit meer te proeven; ja, dit is ouderwets genieten! Een gezellige, gastvrije plek in Rotterdam, je voelt je hier al snel thuis. De kaart staat vol bekende gerechten met voor ieder wat wils. Zodra je een hap neemt, droom je terug naar vroeger. Smaken waarvan je dacht ze nooit meer te proeven; ja, dit is ouderwets genieten! Een gezellige, gastvrije plek in Rotterdam, je voelt je hier al snel thuis. De kaart staat vol bekende gerechten met voor ieder wat wils. Zodra je een hap neemt, droom je terug naar vroeger. Smaken waarvan je dacht ze nooit meer te proeven; ja, dit is ouderwets genieten!

Meer informatie over restaurant Get Back

Op 10 minuten loopafstand van Rotterdam Centraal station. Reizen per bus, tram of metro? Uitstappen bij halte Stadhuis.
  • Kom je met de auto?
    Gelegen op het Stadhuisplein in het centrum van Rotterdam.
  • : Betaald parkeren in de buurt.

Maandag t/m donderdag: 11.00 - 00.00
Vrijdag: 11.00 - 05.00
Zaterdag: 10.00 - 05.00
Zondag: 10.00 - 23.00

Carel V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
P. E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gewoon een goed restaurant met gerechten voor een eerlijke prijs. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker en voldoende eten. Supervriendelijk en attent personeel. Wij gaven aan dat we voor een bepaalde tijd weg moesten en daar is prima rekening mee gehouden. Laat op de avond we 'got back' om het feestgedeelte van de 70-80-90's mee te maken. Dat was ook echt heel erg gezellig voor ons 50 plussers! Als we in R'dam zijn komen we zeker nog een keer terug.
Deasy N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voorgerecht zalm met de helft minder roomkaas zou lekkerder zijn. Entrecot en tonijnfilet waren goed bevallen. Toetje Blue Curacao met mango was heerlijk en met sterretjes erbjj voor de jarige was helemaal top.
Popies .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het eten was erg goed. Ook de refill was geen probleem. De bediening is ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. Echt top.
Dominique C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hebben hier afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Leuke gezellige bediening, meedenkend en spontaan. Wij komen graag nog een x terug. Van alleen een etentje tot een theetje op het terras en gezellig borrelen tot in de vroege uurtjes. Wij hebben genoten!
Mirandabruel .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Ik kom er graag en hebben heerlijk gegeten, de bediening is zeer vriendelijk en gezellig. De zaak ziet er geweldig uit met oude foto's van muzikanten uit die tijd
Alysha K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Het eten was simpel maar wel prima. Maar de service was heel slecht. Ze praten met andere mensen als ze jou aan het bedienen zijn.
Geen goede communicatie, doen van alles aan je tafel zonder iets te zeggen of te vragen !
Geen aanrader om gezellig wat te lunchen!
K.sluimer .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
gezellige eetcafe, met leuk muziekje op de achtergrond. kipsaté was heerlijk. maar ook een leuke dagmenu voor maar 19,95!
Ylouwerse .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Eten was erg lekker. Foutje van de keuken (toch pindasaus over saté ) werd netjes opgelost met gratis drankje en verontschuldigingen.
Tves .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Vooraf aan het theater gegeten met 6 personen.Ouders met volwassen getrouwde kinderen .Bediening was vriendelijk en zeker attent.Voor onze kinderen leuk om te zien waar pap en mam vroeger kwamenLOL.
Het eten was prima en zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.

De mensen in de bediening zorgen echt voor een goed gevoel.Oke...de inrichting is best jaren 70/80 maar daardoor een heerlijk gevoel van herkenning.Tot groot vermaak van onze kinderen die nu zwlf pap en mam zijn!Wij gaan terug!Zeker
Gstreefkerk .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Op de afgesproken tijd was voor een groot gezelschap (KvK) in beslotenheid gereserveerd.Eigenlijk konden we er niet terecht. Het personeel was zo vriendelijk ons een plekje te geven. Graag in den vervolge een betere afspraak maken met uw klanten!!

Caspertje .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
We zijn bij dit restaurant naar binnen gelokt om wat te drinken en eten.

Men weet blijkbaar niet wat gasten zijn, wat is dit een onbeschofte rot tent.

Eenmaal een plekje gevonden, voor de één een biertje en voor de ander een eisje besteld, teven gevraagd om de kaart, want hoewel er een bord buiten stond met aanbiedingen, lag er niets op tafel.

Het biertje was lang onderweg, het eisje leek wel of het van de Noordpool gehaald moest worden, daarbij was 1 vruchtje te vinden die ze beter weg hadden kunnen laten zo beroerd zag die er uit zag.

Een keuze op de menukaart gevonden en weer lang wachten om te bestellen, nou ja, de menukaart werd weg gehaald zonder te vragen wat we wilden bestellen nadat de peper en zout stelletjes al waren verdwenen. Blijkbaar willen ze wel gasten naar binnen halen, maar als ze inmiddels binnen zijn, dan doen ze er vrijwel niets mee is onze ervaring.

Het koste moeite om de rekening te betalen, maar uit eindelijk is het gelukt en stapte we op om vervolgens door een ander personeelslid die alles behalve met de gasten bezig was aangesproken te worden of we nog gingen betalen. Ik heb deze uilskuiken het bonnetje laten zien, direct daarna kwam een ander personeelslid die zei dat we al betaald hadden. Gevolg was dat ze onderling gingen zeuren wie wat z'n tafeltjes waren, echt te stom voor woorden.

We waren van plan uitgebreid te gaan eten, maar na deze onbeschofte behandeling waren we snel klaar met deze tent.
Sandrasimon .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Lekker gegeten met het al your van dat gourmet menu. Bijbestellen is absoluut niet nodig, hoeveelheid die je standaard krijgt is meer dan voldoende. Personeel vriendelijk en denken mee. Komen hier zeker nog een keer eten
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Op de menukaart global bites heb je de green bites voor vegetariers. Blijkt dus niet beschikbaar te zijn. Wordt wel iets anders voor je gemaakt maar als je de kaart hebt bekeken dan wil je dat hebben. Verder klopt het toetje ook niet. Baklava is geen brownie. De menukaart wijkt ook af van de kaart op internet.
SMiletic1970 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Gereserveerd voor twee personen op zaterdag 21 februari jl. Wij werden netjes ontvangen op het terras, waarna wij ons binnen bij een enthousiaste dame hebben gemeld. Zij bracht ons naar onze tafel. De barman liet ons ook snel welkom voelen. Wij bestelden twee maal de Sauvignon Blanc (huiswijn). De barman kwam later zijn aanbevelingen doen m.b.t. het eten. Het gestoofde lamsgerecht zou een echte aanrader zijn. Hij kon ons op een oprecht enthousiaste manier vertellen dat de Get Back sinds kort een vernieuwde kaart heeft. De Get Back heeft nieuwe, verse en huisgemaakte gerechten. Dit verwacht je niet van een restaurant op die plek in Rotterdam, dus wij waren erg verrast. Wij bestelden het gestoofde lamsgerecht bij een andere, vrolijke ober. Eenmaal met gebakken aardappels en eenmaal met rijst. Wij vroegen de barman welke wijn hierbij zou passen en hij kwam terug met 4 verschillende rode wijnen. Een Shiraz, Malbec, Rioja en Primitivo met ieder een bijpassend praatje. Uiteindelijk gekozen voor de Primitivo. Het vlees viel uit elkaar, zo lekker lang dat het gestoofd had. Smaak tiptop in orde. Ondertussen stroomde het vol met mensen in de zaak. Het was zo vol, dat er o.a. terrastafels werden gehaald om mensen toch een plekje te kunnen geven die avond: geweldig! En wat een service voor de gasten. Er waren grote groepen, kleine groepen, mensen die a la carte aten en gourmetters. Voor ieder wat wils. Wij komen zeker een keer terug en van de vernieuwde lunchkaart eten! En als laatste over het decor. Wij vonden de uitstraling van de zaak top en past binnen het thema. Alleen de simpele dingen zoals tafels die een schuurbeurt en lakje kunnen gebruiken, zijn kleine punten die de zaak nog beter kunnen maken. Tot snel weer :)
Sander W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
kan er heel kort over zijn het eten was van hoog kwaltijd en de bedinging was ook heel goed en het decoratie was wel wat minder dan verwacht maar toch goed voor 8 dus alles bij elkaar toch een 9,5 dus ik zou er zelf best nog wel een keer terug naar toe gaan
Caatje43 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Vooraf uiensoep, daarna Italiaanse kabeljauw met aansluitend appelbom met koffie; geweldig!!! Gastheren waren zeer voorkomend. Aanrader!!!!
Djaluba .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Afgelopen zaterdagavond mogen genieten van een lekker diner, inclusief live muziek. Wij kwamen binnen bij de Get Back en werden eigenlijk op terras al vriendelijk begroet door de eerste medewerker. Een man op leeftijd, maar past prima binnen het thema 70/80/90 van de Get Back. Eenmaal binnen werden we opgewerkt en oprecht begroet door de barman die druk bezig was met het klaarzetten van drankjes alvorens een andere medewerker dit meenam. Ook zij was erg vriendelijk en vroeg ons wat zij voor ons kon betekenen. We vroegen om een tafel voor twee en mochten direct aan de hoge tafel naast de bar zitten. De barman hielp ons tussen het klaarzetten van de drankjes. Hij was erg druk, maar nam de tijd voor ons en bleef ondertussen drank schenken en bracht deze soms zelf ook naar de gasten. Ondertussen bleef de wat oudere man steeds buiten en de vrouwelijke collega bleef binnen en was tafels aan het reserveren. Wij kozen het maandmenu, omdat er veel lekkere dingen op stonden en de prijs trok ons ook erg aan (heel belangrijk tegenwoordig). We hebben genoten van het uitgebreide, goede en mooie 3-gangendiner. Goede hoeveelheden, mooie opmaak en precies naar wens. Zeker gezien het feit dat wij ook nog is mee mochten doen met het concept "Tunes van toen". Een live muziekspel waar je eigenlijk voor reserveert i.c.m. een ander 3-gangendiner, wist de barman ons te vertellen. Echter mochten wij ook meedoen en de rest van het restaurant ook! Heel leuk spel! Wij zijn benieuwd wat voor 3-gangendiner daarbij geserveerd wordt, dus komen spoedig terug! Chapeau voor de bediening, de keuken en bedankt voor alles. Tot gauw.
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Ik ga niet vaak naar dit soort eetcafés waarvan er dan altijd zes op een rijtje zitten, dus mijn verwachtingen waren laag. Maar het was eigenlijk best oké. De tagliatelle met zalm was oké, de kip-kerrie was best lekker, de varkenshaassaté was prima, alleen de tortellini met pesto was echt minder omdat de pasta dreef in de saus. Nergens voor nodig! Heel aardige bediening en gezellige haardvuurtjes... wat wil een mens nog meer op een koude zondagavond?
Mariko D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Ik kan niets anders zeggen dat alles goed en lekker was! Wij hadden voor gourmetten gekozen.1x vis/vlees schotel en 1x vleesschotel. Allebei super lekker en ruim aan patat, sla, stokbrood en alles wat je bij gourmet erbij doet zat erbij! 1 minpuntje, je moest iets harder praten ivm muziek. Maar enerzijds maakte dat ons niet uit. Ik kom zeker terug!