Gertruda Hoeve

Van Den Elsenstraat 23 5694 ND Breugel Nederland Kaart

Over restaurant Gertruda Hoeve

Bourgonisch eten in Breugel

De Gertruda Hoeve in Breugel is een plek voor de echte fijnproevers. Hier serveren ze authentieke eyecatchers die smaakvol zijn gecombineerd met moderne ingrediënten. De Hoeve is echt voor ieder wat wils; voor zowel het zakelijke verkeer als een gezellige familiebijeenkomst. Omringd door het Groene Woud is dit de perfecte plek om een bodem te leggen voor een stevige of uit te rusten na een mooie fietstocht. Geniet van de natuur en van lekker eten bij De Gertruda Hoeve!

Meer informatie over restaurant Gertruda Hoeve

LiesbetteB G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Claire H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij deden mee met de AH restaurantactie. We kregen een 3 gangen verrassingsmenu. Het voorgerecht bestond uit 4 kleine dunne plakjes kalfsgebraad met wat sla. Weinig smaak. Het hoofdgerecht bestond ook weer uit kalfsvlees (sucade) met wat bijlagen. Ook erg flauw van smaak en fantasieloos. Het nagerecht bestond uit een heel klein bolletje ijs, een heel klein flensje en wat pudding. De wijn was duur voor de geboden kwaliteit. De cappiccino was een poelie die erg bitter van smaak was. Ondanks de korting toch een slechte prijs/kwaliteitverhouding. Erg weinig eten, alles bij elkaar. Daarna thuis nog wat gegeten. Wij komen hier niet meer terug en bevelen dit restaurant ook aan niemand aan.
Els_engel .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig, eten was goed hadden ah- verrassings menu ,hebben7,5€ bij betaald voor 4 gang, men hield ook rekening met speciale wensen
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Zeer gezellige ambiance met heel gezellig personeel.
Eten heel lekker en goed. De Chef kookt op een gezonde manier, waardoor de smaak in een iets hoger segment zou kunnen. Ietsje meer zout zou de smaak ten goede komen.
Maar dit zou ons niet weerhouden om er niet nog een keer heen te gaan!
Gertruda Hoeve is een aanrader!!!
Wml.kardol .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prachtige oude hoeve, warme ontvangst aan de bar bij de open haard, waar onze drankjes werden verblijd met lekkere amuses. Wij kozen voor het extra tussengerecht wat heerlijk smaakte. We hebben genoeg gegeten en gedronken echter de karaf water had wel op de tafel mogen blijven staan zodat we zelf bij konden schenken :)
Angelina L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten in rustige ambiance
Vriendelijk personeel met volledige uitleg over de gerechten
Keurig verzorgd met aandacht voor smaak
Hebben genoten van de lekkere verwenbordjes! Onze complimenten!!
Willvangrinsven .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was goed, maar alleen veel te kleine porties, zou iets meer mogen zijn en met wat meer aankleding op het bord, de koffie was matig (slap) met de opmerking erover werd niks gedaan
Annie.rijken .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een gezellig Brabants restaurant waar je als gast nog een gast bent. Eten was prima en de bediening rustig en toch aanwezig, maar niet opdringerig. We hadden samen een leuke avond
Voja .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben met vrienden een goede avondvullende beleving gehad in de Gertruda Hoeve. Het eten met de wijnen was uitstekend. De bediening vakkundig met aandacht voor de klant.
Martine M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Bij ontvangst bleek dat de reservering bij het restaurant uitging van 2 personen terwijl bij Iens duidelijk voor 4 personen was gereserveerd. Dit werd prima opgelost door ons bij de openhaard een aperatief aan te bieden terwijl de tafel voor 4 werd gedekt. Het verrassingsmenu bestond uit een voorgerecht van rode kool salade met ham en pastrami en een hoofdgerecht van kalfssucade met diverse groenten en pastinaakmousseline. Het was allemaal erg smaakvol en werd afgesloten met een dessert dat eens niet zo zoet was (lekker!). Tot slot dronken we koffie/thee met zalige truffeltjes erbij. Een geslaagde avond.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Dit verrassingsmenu was een negatieve verrassing. Het hoofd gerecht was van weinig fantasie, vlees was met teveel vet en de wijze waarop het op het bord lag was niet uitnodigend. Er moet duidelijk worden verdiend op de wijn
Hugo M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer gastvrije ontvangst bij de haard met aperitief, mooie niet-alledaagse ongedwongen sfeer in 400 jaar oude hoeve. Royale zitplaatsen,. Eten was erg mooi opgediend, smaakvol en gevarieerd. Tot in de puntjes verzorgd, voor herhaling vatbaar. Er was voor ons gevoel geen onderscheid in kwaliteit en service tussen de reguliere klanten en de mensen die gebruik maakten van de AH aktie.
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ons algemene indruk was zeer matig eten, slechte en zenuwachtige bediening. Geen aanrader dus. Wat we kregen als eten ( vooraf ham, tussengerecht vis met zuurkool, hoofdgerecht rollade, nagerecht allerlei soorten) was prima bereidt, maar niet onze smaak. De smaken waren niet op elkaar afgestemd. De bediening kwam snel en zenuwachtig over waardoor wij niet konden verstaan wat ze zeiden. We hadden een wijnarrangement maar kregen geen uitleg over de wijnen dan alleen de naam op de fles.
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij vonden het eten zeer matig! Het was simpel eten en niets bijzonder. Zenuwachtige en gehaaste bediening, geen uitleg over de wijnen ( wij hadden een wijnarragement) wij gaan hier niet meer naartoe.
Jose1962 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Gerechten zijn met veel aandacht klaargemaakt en worden ook zo opgediend. Alles lekker vers, kortom, wij komen zeker een keer terug!
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Top restaurant met oog voor de gast. De chefkok kwam regelmatig zelf aan tafel. Met uitleg over gerechten plus het prachtige pand. Echte aanrader
Catanddog .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Voor het voedsel slechts één woord "Smakensymphonie"
Entourage: Sfeervol als je een 400 jaar oude, prachtig gerestaureerde, boerderij kunt waarderen
Bediening en uitleg over de gerechten: prima in orde.
minpuntje: De porties zijn wél wat aan de (te) kleine kant
Mijn gezelschap van 8 personen heeft echter een erg fijne avond gehad
Wout
Rtjmulders .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu en dit is echt een aanrader.
We kwamen binnen en hadden direct het gevoel van gezelligheid door de aankleding en de open haard die aan stond.
Bij ontvangst werd ook meteen gevraagd of we direct aan tafel wilden of nog eerst een drankje wilden doen.
En er werd gevraagd of er nog ergens rekening mee gehouden moest worden in verband met allergieën of eten waar je echt niet van houdt.
De gangen volgden elkaar in goed tempo op (ook niet te snel) en de hoeveelheid was voor ons prima.
We hebben heerlijk gegeten en kunnen dit restaurant echt aanbevelen!
H.elzenaar .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met mijn echtgenote opnieuw echt genoten van de sfeervolle hoeve. Gastvrije ontvangst. Gerechten waren weer heerlijk. Met een heerlijke Merlot huiswijn. Bediening bescheiden en toegewijd. En waar brengt de chef/eigenaar zelf de "kip met de gouden eieren" ;-)
Nellie C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker gegeten in een prettige ambiance werden hartelijk ontvangen. Eigenaresse mocht/kon wat vriendelijker zijn.
Prijs kwaliteit is prima. Leuk ingericht. Beide dames hebben veel gelopen.