Gertruda Hoeve

Van Den Elsenstraat 23 5694 ND Breugel Nederland Kaart

Over het restaurant Gertruda Hoeve

Bourgonisch eten in Breugel

De Gertruda Hoeve in Breugel is een plek voor de echte fijnproevers. Hier serveren ze authentieke eyecatchers die smaakvol zijn gecombineerd met moderne ingrediënten. De Hoeve is echt voor ieder wat wils; voor zowel het zakelijke verkeer als een gezellige familiebijeenkomst. Omringd door het Groene Woud is dit de perfecte plek om een bodem te leggen voor een stevige of uit te rusten na een mooie fietstocht. Geniet van de natuur en van lekker eten bij De Gertruda Hoeve!

Meer informatie over restaurant Gertruda Hoeve

Kim V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
josskees .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een heel goede ervaring. Prima en vriendelijke ontvangst. Jas keurig aangenomen en op kapstok en bij vertrek in jassen geholpen! Mooi gedekte tafel. Er werd de mogelijkheid gegeven om ons menu naar 4 gangen uit te breiden, wij besloten t echter bij 3 gangen te houden. Evengoed een amuse als een welkom. Bij eerste gerecht kwam ook de chef-kok (en eigenaar) het gerecht uitleggen en serveerde tegelijkertijd een heerlijk broodje. Daarbij werd er ook nog een schaaltje met stukjes stokbrood geserveerd. Aardig en goed bedoeld maar t kan ook teveel van het goede worden... Boter en olijfolie van goede kwaliteit. Hoofdgerecht was simpel maar bijzonder smakelijk. Heel aardig en interessant (en lekker) nagerecht.
Ze waren erg druk. Evengoed heel goede bediening.
Kortom, uiterst tevreden!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Geen grote maaltijden , maar wel voldoende. Het vlees was wel zo mals, heerlijk. We hadden een drie gangen diner. En nog een klein voorafje van het huis gekregen. Het nagerecht was ook al zo lekker. We hadden een verrassingsmenu , van de Albert zegels. We waren met 4personen. Zeker een aanrader. Alles word met aandacht bereid.
nufiki .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gezellige, traditionele setting in combinatie met gerechten die bereidt zijn met liefde voor het product! Kortom een aanrader voor een gezellige avond in een toegankelijke keuken.
Maaike P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gewoon heerlijk gegeten in een fijne omgeving met leuke bediening
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst door de chef kok/eigenaar zelf. Aperitief gedronken waarbij enkele amuses werden geserveerd! Uitgebreid naar 4-gangen menu. Geen hoogstaand maar super lekker diner. Vriendelijke bediening met uitgebreide uitleg over alles. Ook de kok bediende zijn gasten en maakte een praatje ! Je voelt je er welkom. We komen zeker nog eens terug.
meulen-broeks .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Gerechten waren uitmuntend en met zorg bereid, helaas was de bediening erg amaturistisch, niet passend bij de ambiance van de hoeve. Ik denk dat de kinderen van de uitbater een zakcentje mochten bijverdienen, helaas zonder kennis van goed gastheerschap
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst; stijlvol en toch gemoedelijk. We hebben genoten van een uitstekend 4-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Echt een heerlijk avondje uit dankzij de Gertruda Hoeve; bedankt daarvoor!
ron K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
wij hebben heerlijk gegeten met een goed glas wijn . wij zijn heel vriendelijk ontvangen. de bediening was klasse.
heel gezellig ingericht . buiten gewoon tevreden
renedahmen .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten. 4 gangen menu (3 gangen AH actie menu + uitbreiding gang voor € 7,50 p.p). Perfecte gastvrouw. Gezellige entourage. Kortom aanrader!
LiesbetteB G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben het verrassingsmenu gehad aangevuld met de vierde gang. Het eten was van een zeer goede kwaliteit en smaak. Het was niet spectaculair maar goed. De wijnen waren ook goed en ook op een goede temperatuur geserveerd. Overigens waren de borden ook met zorg warm gehouden. De bediening was vriendelijk maar niet erg voorkomend. We hebben moeten vragen om een drankje ook als de glazen al een poosje leeg waren. Verder duurde het totaal wel lang. We hebben drie uur gezeten. Niet erg als je een avondvullend programma wilt maar voor ons wel wat te lang. Ook bijzonder dat mensen die later kwamen dan wij, hetzelfde menu hadden, toch eerder klaar waren.......
Al met al een prima plek als je goed en lang wilt tafelen. Dan zeker een aanrader.
Claire H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij deden mee met de AH restaurantactie. We kregen een 3 gangen verrassingsmenu. Het voorgerecht bestond uit 4 kleine dunne plakjes kalfsgebraad met wat sla. Weinig smaak. Het hoofdgerecht bestond ook weer uit kalfsvlees (sucade) met wat bijlagen. Ook erg flauw van smaak en fantasieloos. Het nagerecht bestond uit een heel klein bolletje ijs, een heel klein flensje en wat pudding. De wijn was duur voor de geboden kwaliteit. De cappiccino was een poelie die erg bitter van smaak was. Ondanks de korting toch een slechte prijs/kwaliteitverhouding. Erg weinig eten, alles bij elkaar. Daarna thuis nog wat gegeten. Wij komen hier niet meer terug en bevelen dit restaurant ook aan niemand aan.
els_engel .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig, eten was goed hadden ah- verrassings menu ,hebben7,5€ bij betaald voor 4 gang, men hield ook rekening met speciale wensen
sannec .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ontspannen sfeer, heerlijke gerechten, en personeel dat goed voor haar gasten zorgt. We hebben een heerlijke avond gehad en gingen tevreden naar huis.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Zeer gezellige ambiance met heel gezellig personeel.
Eten heel lekker en goed. De Chef kookt op een gezonde manier, waardoor de smaak in een iets hoger segment zou kunnen. Ietsje meer zout zou de smaak ten goede komen.
Maar dit zou ons niet weerhouden om er niet nog een keer heen te gaan!
Gertruda Hoeve is een aanrader!!!
wml.kardol .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prachtige oude hoeve, warme ontvangst aan de bar bij de open haard, waar onze drankjes werden verblijd met lekkere amuses. Wij kozen voor het extra tussengerecht wat heerlijk smaakte. We hebben genoeg gegeten en gedronken echter de karaf water had wel op de tafel mogen blijven staan zodat we zelf bij konden schenken :)
Angelina L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten in rustige ambiance
Vriendelijk personeel met volledige uitleg over de gerechten
Keurig verzorgd met aandacht voor smaak
Hebben genoten van de lekkere verwenbordjes! Onze complimenten!!
willvangrinsven .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was goed, maar alleen veel te kleine porties, zou iets meer mogen zijn en met wat meer aankleding op het bord, de koffie was matig (slap) met de opmerking erover werd niks gedaan
annie.rijken .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een gezellig Brabants restaurant waar je als gast nog een gast bent. Eten was prima en de bediening rustig en toch aanwezig, maar niet opdringerig. We hadden samen een leuke avond