Gertruda Hoeve

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Gertruda Hoeve

Bourgonisch eten in Breugel

De Gertruda Hoeve in Breugel is een plek voor de echte fijnproevers. Hier serveren ze authentieke eyecatchers die smaakvol zijn gecombineerd met moderne ingrediënten. De Hoeve is echt voor ieder wat wils; voor zowel het zakelijke verkeer als een gezellige familiebijeenkomst. Omringd door het Groene Woud is dit de perfecte plek om een bodem te leggen voor een stevige of uit te rusten na een mooie fietstocht. Geniet van de natuur en van lekker eten bij De Gertruda Hoeve!

Meer informatie over restaurant Gertruda Hoeve

Noud D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lia E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gastvrij ontvangen en, naar later bleek, ook met de nodige humor. Het eten was verrassend (surprisemenu) en we zijn nieuwsgierig geworden naar de kaart. Een nieuw bezoek is de moeite waard!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Bij aankomst werden we meteen verwelkomd door de kok (eigenaar). Nam jassen in ontvangst. Konden kiezen eerst aperitiefje aan de bar, in gezellige zithoek voor open haard of direct aan tafel. Bij het aperitief kregen we olijven. Direct gevolgd door 2 amuses. Daarna werden we uitgenodigd om aan tafel plaats te nemen. De diverse gerechten werden met duidelijke uitleg gepresenteerd en waren erg smaakvol. Al met al een geslaagde avond, mede ook door de gezellige gastheer.
mloezje1 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker gegeten, maar niet zo fantastisch dat we meteen een keer terug gaan.
Vriendelijke bediening, wel hoe drukker het werd hoe langer we moesten wachten op alles.
Marlou U.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Menu via AH aktie
Niet echt lekker.
Niet voor herhaling vatbaar.
Vlees van het hoofdgerecht heel veel vet.
Pastinakenpuree smakeloos .
c.noordover N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
harryschraven .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Meerdere malen hier geweest, goed gegeten, mooi op elkaar afgestemd en gewoon een fijne locatie. vooraf even bij de open haard gezeten en daar gezellig een aperitief gedronken met een amuse.
annette H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Voortreffelijk gegeten in een prachtige ambiance! Gemoedelijke sfeer en zeer gastvrij. Wij zijn onmiddellijk "fan" geworden!
hansbrou .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het was voortreffelijk en aan dieetwensen zeer goed voldaan.
Met veel passie worden de gerechten samengesteld
Voor herhaling vatbaar. EEN AANRADER
suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zeer aangename en huiselijke sfeer. Echt een relaxte avond uit, waarbij je het gevoel hebt helemaal in de watten te worden gelegd. Eten was verrassend/ met veel zorg bereid en smaakte voortreffelijk ! We gaan er zeker terug ! Met een vriendelijke groet vanuit Losser Twente.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een heel sfeervol restaurant met prettige bediening en verfijnd eten van streekproducten. De kok kwam af en toe ook de klanten bedienen. Fijn was de uitleg over het eten uit de diverse gangen. Vriendelijk personeel.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We (mijn 94-jarige vader en ik) werden hartelijk ontvangen en konden kiezen uit een geschikte tafel ( we waren de eerste die avond). Daarna duurde het wachten lang. We aten met de AH actie, zoals later bleek net zoals alle andere tafels op 1, of 2 na. Er stonden olijfjes, boter en olijfolie klaar, maar er kwam geen stokbrood om het te gebruiken. De andere gasten druppelden binnen, maar na vragen nog steeds geen stokbrood. Dat was heel lastig voor een oude man. Eindelijk kregen we dan de amuses, op een croque (gewoon rond melba toastje), maar voor mijn vader op een spoon (ze hielden echt rekening met hem). Na weer lang wachten kwam het voorgerecht; 4 plakjes van een speciaal varkentje op een bergje sla en 1 heerlijke truffelaardappelchip met druppels heerlijke dressing. Daarna weer lang wachten op hoofdgerecht dat bestond uit roergebakte spruitjes, een bedje (pastinaak die ik niet proefde) puree en kalfssucade met saus. Lekker hoor, maar zeker geen 3 Michelin vorkjes. Toen weer wachten op het toetje. Mijn vader 87 x vragen of het ijs was. Uiteindelijk gevraagd en toen kreeg hij (na lang wachten ) 2 bolletjes (i.p.v.1) ijs en chocolademousse met saus. Het meisje in de bediening was er voor de 2e keer, wist niet wat ze uitserveerde en werd wel begeleid, maar wist niet waar ze mee bezig was. De chefkok heeft veel in de bediening gestaan en opgevangen., wat wel vreemd overkwam. Heel vreemd allemaal! 5 jaar geleden uitstekend gegeten met Kerst! Deze keer was helaas ronduit niet goed!
T B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Mooie boerderij. Ziet er prima uit. Het was er niet erg warm. Overal plavuizen op de vloer. . De maaltijd was goed echter niet bijzonder. Weinig personeel daardoor moet de eigenaar en de kok extra hard lopen om iedereen op tijd van eten en drank te voorzien.
Mooie ervaring maar gezien de prijslijst in de menukaart niet voor herhaling vatbaar. Wij vinden het dan te duur en niet bijzonder genoeg.
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Zeer hartelijke ontvangst en bediening. Hier gegeten met groep van 6 vriendinnen met de AH restaurantactie. Zelfs met de diverse dieetwensen hebben ze er een geweldig diner van gemaakt, voor iedereen een feestje. Enorm genoten, niet de laatste keer hier. Complimenten!
Jan Krijn K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel lekker gegeten en hielden rekening met dat mijn vrouw minder kon eten, vriendelijke bediening, komen zeker terug????????????
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een heerlijke verrassing! twee uur vantevoren geboekt via de AH restaurantactie, sfeervol restaurant, mooi ingericht. Eerlijke gerechten, geen onnodige poespas maar smaak en kwaliteit. Oh en 't dessert, ik had bijna een tweede besteld....
We komen zeker terug om de gewone kaart uit te proberen!
ps bij wachttijd staat redelijk omdat je geen precies goed kunt invullen, maar die was dus gewoon precies goed!
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zaterdag 1 oktober met vrienden hier heerlijk gegeten. We hadden een 4 gangen menu. Lekker eten, mooie smaken en borden waren mooi opgemaakt. Wiij vinden het prettig om te horen wat we voorgeschoteld krijgen. En dat werd bij elke gang gedaan. Erg vriendelijke bediening.
We hebben meegedaan met de " AH restaurant bon actie" maar bediening was er niet minder om. Complimenten!!
Wij kom er er zeker terug!!
marianne K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Hartelijk welkom geheten door de gastheer en daarna bij de open haard een aperatief gedronken met aansluitend een amuse. Daarna in een relaxte sfeer een uitstekend 4-gangen diner. We komen hier zeker nog een keer terug!