Gertruda Hoeve

Van Den Elsenstraat 23 5694 ND Breugel Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Gertruda Hoeve

Bourgonisch eten in Breugel

De Gertruda Hoeve in Breugel is een plek voor de echte fijnproevers. Hier serveren ze authentieke eyecatchers die smaakvol zijn gecombineerd met moderne ingrediënten. De Hoeve is echt voor ieder wat wils; voor zowel het zakelijke verkeer als een gezellige familiebijeenkomst. Omringd door het Groene Woud is dit de perfecte plek om een bodem te leggen voor een stevige of uit te rusten na een mooie fietstocht. Geniet van de natuur en van lekker eten bij De Gertruda Hoeve!

Meer informatie over restaurant Gertruda Hoeve

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Zeer de moeite waard! Vriendelijke bediening in een mooie omgeving, heerlijk gegeten. We gaan zeker nog eens terug.
Gourmandiser .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
olgavogels .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Was weer super. Verrassingsmenu met extra gang met vis. Heel erg lekker. We zaten lekker buiten en de chef kwam af en toe praatje maken, dat vinden wij leuk. Heel gastvrij ontvangen en het eten was heerlijk.
M.C.J. W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellige op het terras gezeten.Lekker en goed gegeten voor herhaling vatbaar.Fijne en aparte gerechten. Het was"" krek wak wouw""
willie S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lokatie prima rustig verder was alles in een woord totaal prima.
zeer aanbevolen.
aan vrienden en kennissen zeker voor herhaling vat baar.
Groetjes w.smits
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het was erg warm en we zaten dicht op elkaar in een serre. Het eten was goed maar niet verrassend. Helaas werd tijdens het eten de tuinstoelen en tafels vast opgeruimd, dit was niet uitnodigend om nog wet te blijven.
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Gevarieerd verrassingsmenu. De gastheer zorgde voor de juiste gastvrijheid. De sabayon die aan tafel werd gemaakt voor gasten, liet hij ook proeven aan de andere gasten. Huiselijk, maar met gepaste afstand.
geurt30 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het menu werd keurig geserveerd en was van een uitstekende kwaliteit. Door de warme avond hebben wij op het terras gezeten, alwaar het erg rustig was en het verkeerslawaai minimaal bleek. Wij zullen in de naaste toekomst zeker terugkomen.
Iv90 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een echte aanrader! Het eten is heerlijk en er hangt een gemoedelijke sfeer. De kok is iemand met passie ! Wij gaan zeker nog eens terug!
phermsen .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk een 4-gangen surprise menu gegeten. Mooie porties en lekkere smaken. De olijfolie op tafel krijgt ook een dikke tien.
voja .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hadden een 3 gangen menu besproken maar bij aankomst nog een extra tussengang erbij gedaan. Het eten was voortreffelijk en met een goede fles wijn erbij hebben wij genoten en een leuke avond gehad. Goede ontvangst, goede bediening gezellige sfeer in de open serre.
Anette C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Last minute geboekt en zeker geen spijt van! Met de AH restaurantzegels een verrassingsmenu waarvan elke gang TOP was. Daarnaast een heerlijke plek op het terras en een zeer vriendelijke ongedwongen bediening. Zeker een restaurant om nog eens naar terug te gaan!
jeannette.michelbrink1 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gisteren met vieren gegeten bij de Gertruda Hoeve met de AH actie. Wat een aangename ervaring. Het was prachtig weer dus een tafeltje op het terras uitgekozen. De gastvrouw vertelde dat we ook in de serre konden gaan zitten als het koeler zou worden. En we hebben genoten! Er werd een heerlijk 3 gangen verrassingsmenu geserveerd. Heerlijk eten van eerlijke streekproducten met een goed glas wijn. De gastheer en gastvrouw weten wat gastvrijheid is! Uitstekende bediening, ze weten hoe het hoort. Dat hebben we bij andere restaurants wel eens anders ervaren. Na het menu hebben we binnen nog koffie gedronken en nageborreld met Nederlandse likeuren. Een echte Bourgondische avond gehad. We hebben genoten en komen zeker weer terug naar de Gertruda Hoeve!
twan V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Al een aantal keren hier gegeten. Blijft lekker. Streekproducten spelen de hoofdrol. Prijs kwaliteit prima in orde. Porties zijn voor ons voldoende groot. Je gaat niet met honger naar huis. Ook de bediening is prima, vriendelijk en geeft duidelijk uitleg over het gekozen gerecht en samenstelling
Mamdouh E.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Zeer vriendelijk ontvangst, en een goede organisatie en vriendelijke bediening.
TM17 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Gegeten met de AH bon. Tegenvaller. Erg lang wachten tussen de gangen en afstandelijke bediening. Voorgerecht vleeswaren met wat sla, hoofdgerecht 2 kleine lapjes vlees met veel vet. Tusendoor 5 stukje stokbrood voor 4 personen. Restaurant pretendeert veel maar maakt dit in de keuken en bedieningniet wär.
klaas J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Eten aangepast aan onze behoeften. Goede persoonlijke uitleg over de gerechten. Dessert gekozen dat aan tafel werd bereid. Erg leuk om te ervaren. Mooi chailot met kaas voorbij zien komen om ander keertje van te genieten. Goed bereikbaar en ruime parkeergelegenheid.
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hadden er meer van verwacht gertruda hoeve kennende .meer culinair.

Meer spectaculairs.

Ook al heb je een bon van A.H

M.vr.gr. E.Rutten
j.kiggen .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een heerlijk avondvullend etentje van gerechten die je smaakpupillen verwennen in een sfeervolle omgeving, Voor zowel familie, vrienden, zakelijk of intiem gezelschap.
voja .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Volop genoten van het eten en de ambiance. Prettige bediening. Een leuke gezellige avond gehad die zeker voor herhaling vatbaar is.