Gertruda Hoeve

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Gertruda Hoeve

Bourgonisch eten in Breugel

De Gertruda Hoeve in Breugel is een plek voor de echte fijnproevers. Hier serveren ze authentieke eyecatchers die smaakvol zijn gecombineerd met moderne ingrediënten. De Hoeve is echt voor ieder wat wils; voor zowel het zakelijke verkeer als een gezellige familiebijeenkomst. Omringd door het Groene Woud is dit de perfecte plek om een bodem te leggen voor een stevige of uit te rusten na een mooie fietstocht. Geniet van de natuur en van lekker eten bij De Gertruda Hoeve!

Meer informatie over restaurant Gertruda Hoeve

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Gertruda Hoeve

Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Ook deze keer weer heerlijk genoten. Gekozen voor een 5 gangen menu met wijnarrangement. Alles is tot in perfectie en met zorg bereid en verzorgd. Top restaurant.
Evita V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
We hebben hier vaker gegeten. Maar dit keer viel het wat tegen. Het was het voor ons allemaal net niet. Er werd wel keurig rekening gehouden met de eetwensen die we bij de reservering hadden aangegeven.
Anne Marie J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Warme prettige sfeer. Voortreffelijke keuken, alles vers bereid en mooi gepresenteerd. Dit restaurant is een aanrader voor iedereen!

Anne Marie
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellige en gemoedelijke ambiance. Heerlijk gegeten, prima kwaliteit. Komen hier zeker nog een keer terug.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer tevreden. Uitstekende keuken. Kom zeker terug.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijke avond met familie.
Was een actie van Iens, 50% korting op de rekening, echt super.
De4 gangen waren allen geweldig en de bijpassende wijnen heerlijk!!
Genoten van een fijn etentje.
Toprestaurant!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk 5 gangendiner gehad met veel wild. Een goed glas wijn er bij en een goede bediening-service maakte de avond zeer compleet en gezellig. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wederom overheerlijk gegeten, verrassingsmenu met wildgerechten, elke hap is weer een verrassing voor je smaakpapillen. Van de amuses tot het dessert, alles is tot in de finesses bereid en opgemaakt.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een ontspannen omgevening met een chef-kok die leuk met de gasten omgaat en gerechten aan tafel bereid en toelicht
Els W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vriendelijk door eigenaar ontvangen, goede uitleg van gerechten en heerlijk gegeten.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Fantastisch 5 gangen menu had de chefkok samengesteld!
Extra lekker lang en smaakvol getafeld in combinatie met het BOB-wijnarrangement.
We hebben het inmiddels al aan veel anderen aangeraden en komen zelf ook zeker weer terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Top Restaurant met te weinig naamsbekendheid op onverwachte locatie.
a.dekkers37 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ook voor 2 personen een prima tafel ! Gezellige opstelling van de tafels. En niet in een hoekje voor 2 personen!
Maar speels verdeeld.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellige en sfeervolle ambiance, geweldige genoten van de gerechten en een vriendelijke ontvangst van de kok en personeel. Zeker de moeite waard om Terug te komen.
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
IJSkoud in de nog al grote zaal!!
de kachels waren niet aan,buiten 12 graden.
ik denk dat er 10 glazen wijn worden geschonken uit 1 fles, abnormaal weinig in 1 glas.
van 18.30 uur tot 21.15 uur gezeten voor 3 kleine bordjes eten,belachelijke wachttijd tussen de gerechten.
Waarschijnlijk omdat we met de aktie van AH waren.
ik mag hopen dat de andere gasten tijd genoeg hadden en betere service.
Wij komen in ieder geval nooit meer.
Vorig jaar was het precies hetzelfde,ook 3 uur gegeten, de keuken kan het waarschijnlijk niet aan.
Slechts 2 serveersters,waaronder de eigenaresse.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het was top een zeer goed restaurant. Dit voor vele aan te raden om dit restaurant te bezoeken.
Zeker komen we terug.

mvgr
Fam van de Haar
Will A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Alles was in alle opzichten naar onze tevredenheid.
De lokatie is zeer sfeervol en akoestisch prima.
Goede reactie op dieetwensen.
Noud D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gastvrij, vriendelijk en correcte bediening, verfijnde gerechten. Een sfeervol tot restaurant ingerichte hoeve, waarin alle tijd gegund werd om samen te dineren.
Lia E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gastvrij ontvangen en, naar later bleek, ook met de nodige humor. Het eten was verrassend (surprisemenu) en we zijn nieuwsgierig geworden naar de kaart. Een nieuw bezoek is de moeite waard!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Bij aankomst werden we meteen verwelkomd door de kok (eigenaar). Nam jassen in ontvangst. Konden kiezen eerst aperitiefje aan de bar, in gezellige zithoek voor open haard of direct aan tafel. Bij het aperitief kregen we olijven. Direct gevolgd door 2 amuses. Daarna werden we uitgenodigd om aan tafel plaats te nemen. De diverse gerechten werden met duidelijke uitleg gepresenteerd en waren erg smaakvol. Al met al een geslaagde avond, mede ook door de gezellige gastheer.