Gertruda Hoeve

Van Den Elsenstraat 23 5694 ND Breugel Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Gertruda Hoeve

Bourgonisch eten in Breugel

De Gertruda Hoeve in Breugel is een plek voor de echte fijnproevers. Hier serveren ze authentieke eyecatchers die smaakvol zijn gecombineerd met moderne ingrediënten. De Hoeve is echt voor ieder wat wils; voor zowel het zakelijke verkeer als een gezellige familiebijeenkomst. Omringd door het Groene Woud is dit de perfecte plek om een bodem te leggen voor een stevige of uit te rusten na een mooie fietstocht. Geniet van de natuur en van lekker eten bij De Gertruda Hoeve!

Meer informatie over restaurant Gertruda Hoeve

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goede ontvangst en aangename sfeer, ronde tafel is voor meerdere personen zeer geschikt. Eten: top! Met goede bijpassende wijnen.
voja .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk 5 gangen keuzemenu met een goed glas wijn. Goede prettige bediening en leuke sfeer. Zeker voor herhaling varbaar.
Lowie F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Porties mooie hoeveelheid. Bediening was prettig. Wat ons betreft had de doorlooptijd iets sneller gemogen maar zeker geen reden om niet nog 'n keer terug te gaan.
jacgadellaa .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Sfeervol restaurant met heerlijk eten , bereid uit goede streekgebonden producten.
Bediening vriendelijk, goede uitleg over het eten. Wat ons betreft een aanrader.
cdevries .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prettige ontvangst door de kok/eigenaar zelf. Sfeer gezellig. Eten erg goed. Vooral hoofdgerecht en dessert. Wijnen erg lekker. Ook weer uitgeleide gedaan door eigenaar/ kok. Wij hadden niets te klagen.
Lianne J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Mooie eetgelegenheid, werden goed ontvangen. Eten was lekker en goed samengesteld. We hebben er van genoten. WE zullen zeker nog een keer terug komen
harryschraven .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We waren hier al meer geweest en altijd (zeer) goed gegeten, deze keer echt voortreffelijk. Alle gerechten zowel vlees als vis waren perfect bereid, de borden goed voorverwarmd wat het eten ten goede kwam. De wijnen aan de stevige kant qua prijs maar kwalitatief en gezelligheid een heel fijn etentje gehad.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De ontvangst en bediening was prima. Met AH bon gedineerd met vrienden. Kwaliteit van het eten was goed maar het waren zeer eenvoudige gerechten. De gerechten op de kaart waren veelbelovend. De recensies op de Iens site ook. Ons menu was echter zeer eenvoudig. 5 plakjes vleeswaren met sla vooraf, 2 plakjes roulade als hoofgerecht. Toetje was goed. We hebben er een tussen gerecht bij besteld, dat was het lekkerste gerecht. Op de huid gebakken zalmmoot en voor de niet visliefhebber een heerlijk vleesgerechtje. Prijs-kwaliteit is voor dit menu echt niet in verhouding. Zeker geen €€€€€ waardig. Volgens mij een gemiste kans, wij komen hier niet meer terug.
claire L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vond het heel goede keuken en sfeervol
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Dit was voor mij de tweede kennismaking met de Gertrudahoeve. Het ah-menu was nog hetzelfde, maar dat vond ik niet erg. Het was wederom heerlijk en dit keer had ik het uitgebreid met een extra tussengerecht van vis.
Ook een aanrader.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Héérlijk gegeten met een goede service erbij!
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
heel lekker eten voor een geweldige prijs. gezellige sfeer en gemoedelijk. een echte aanrader om naar toe te gaan. wij zijn hier al vaker geweest en niveau is stabiel.
Lea P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
De ontvangst was warm hartelijk en spontaan.
Het geserveerde eten was subliem.
Geserveerd met een mooie verklaring in een een fijne omgeving.
De bereiding van een vegetarische variant was zeer geslaagd.
Dit was een zeer geslaagde avond voor de vriendengroep.
Wij hopen in de toekomst nog te kunnen genieten van al dat heerlijks.
joyo_100 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Prachtige zaak, omdat het goed weer was hebben we lekker buiten gezeten. Bediening was prima en het eten was allemaal heerlijk. Het zag erg goed verzorgd uit op mooie borden
adrianus D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zeker aanbevelings waardig.Leuke entourage, vriendelijk
personeel. De amuse was verrassend. Voorgerecht echt
heel smakelijk, het hoofdgerecht Brabants en het nagerecht
was zeker niet te versmaden \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\1
best61 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hadden gereserveerd met de AH actie en kregen een 3 gangen verrassings menu. Daar hadden we voor €7,50 een extra gang bijgenomen.
Het duurde even voordat we de amuse en het stokbrood vooraf kregen, maar het eten was voortreffelijk en de service uitstekend
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Erg vriendelijke mensen. Goede uitleg van wat er geserveerd werd. Zeker de moeite waard om een x terug te gaan.
h.elzenaar .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Onze familie vertelde na deze eerste kennismaking met de Gertruda Hoeve dat ze heerlijk genoten hebben.
De ontspannen sfeer, de attente benadering van de gastvrouw en de gezellige aanwezigheid van de chef droegen hier zeker aan bij. Om maar niet te spreken van de overheerlijke gerechten.
h.elzenaar .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Opnieuw gastvrij ontvangen.
Aperitief en amuse gezellig bij de open haard genuttigd.
Waarbij de smaken van de amuse ons weer eens verrasten!
Maar ook de vier gangen van het diner waren ieder voor zich voortreffelijk van smaak en presentatie.
En dat gold ook voor de koffie met heerlijke gemberkoekjes.
Annick D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij hebben hier geweldige avond gehad. De eigenaren hebben heel veel passie voor hun vak en dat merk/proef je. Hier weten ze hun gasten te verwennen! Voor iedereen een aanrader om hier te gaan eten! Bedankt voor jullie gastvrijheid en alle uitleg over jullie heerlijke eten en prachtige restaurant, wij komen zeker snel terug!