Geronimo

Zaterdag: 12:00 – 00:00
Zondag: 12:00 – 17:00

• Pin , Visa
  • Bar , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Geronimo

Dick M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Goede wijn (Amerikaanse chardonnay) gedronken. Gezellig terras. Vriendelijke bediening. Mooie inrichting. Aanrader!
Job V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten met verrassende gerechten. Een goede aanvulling op het restaurant aanbod in Hilvarenbeek. Leuk, gezellig en sfeervol.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We werden netjes ontvangen. De bediening was klungelig. De gemiddelde leeftijd van het personeel is jong. In verhouding veel en erg kleine amuses. Gerechten ook erg klein. Kwaliteit twijfelachtig en dan met name van de voorgerechten omdat de geur van vis wel erg aanwezig was. Op de rekening werden 3 verschillende prijzen voor glazen witte wijn berekend. Gezien het prijsniveau hadden wij er meer van verwacht.
Jordie N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Na plaatsgenomen te hebben in de heerlijke achtertuin met terras hebben we twee uur ongewild mogen wachten op het voorgerecht.

Bediening duidelijk 'aanwezig' en onprofessioneel, waardoor het irritant werd. Aperitiefjes werden vanaf een vol dienblad als lopende band werk over de tafels verspreid. Drankjes werden vergeten en flesjes water werden niet ingeschonken ("want dan mors ik altijd, hihi").

Eten was prima, maar niet meer dan dat en zeker niet passend bij de prijs.

Qua uitstraling/presentatie op de website en in de media verwachtte ik een hippe tent in het hogere segment. Dat bleek dus dik onterecht.

Met de wijziging van 't Kookhuys naar Geronimo is Hilvarenbeek er fors op achteruitgegaan qua topklasse restaurant. Voor de helft van het geld heb je aan het Vrijthof meerdere eetgelegenheden waar het personeel wel vakkundig is en een betere uitstraling heeft (meer afgestemd op elkaar qua kleding en qua routes/wijken).
Tante-Babs .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Ja, een heerlijke en eerlijke ervaring op culinair gebied is Hilvarenbeek en omstreken zeker 'rijker'.
Het voormalig 'Kookhuis' was goed maar Geronimo is beter. Beter in de zin van verrassende gerechten wat presentatie en wat smaak betreft.
Wij gaan niet uitwijden of de wijn wel of niet de voldoende tannine of zuurtjes had, of de mousse al of niet luchtig was geklopt met een toefje van dit of van dat, of het pepertje wel of niet in het krokante deegje had gemoeten, nee gewoon allemaal heel lekker en eerlijk en puur gemaakt. En dat proef je, en daar gaat het om.
(Ga toch even zeggen dat wij de mousse met paling 'versiert' met heel mooie viooltjes echt een prachtstukje vonden).

Zeker een verrijking voor culinair Hilvarenbeek. Lekker een hap eten kon je er al, maar nu ook echt een paar tandjes hoger en dat is een heel plezierige, verrassende en lekkere ervaring waar wij echt van genoten hebben. En dat allemaal tegen een heel schappelijke prijs.
'Johannus, Petrus en Paulus' kennen wij allemaal, maar dit is echt genieten........

Angélique en Joost, complimenten voor jullie aanpak en inzet!

Jaap & Sonja
44 jaar 'buiten de deur' ervaring
Milou J.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wat een aangename verrassing was dit ! Mooie inrichting en gezellige tuin. De bediening was zeer prettig. Mooie gerechten met heerlijke smaak. Boven verwachting.
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Een nieuw restaurant in Hilvarenbeek, het geboortedorp van partner, dat moesten we natuurlijk uitproberen. De chef kende ik nog niet, dat kwam omdat hij voor de NH hotel groep heeft gewerkt. Ze zijn inmiddels aangesloten bij Euro-Toques wat aangeeft dat er wordt gewerkt met duurzame, eerlijke streekproducten. Gereserveerd voor een lunch op de zondag.

De ligging is prima, links naast de Sint Petruskerk op het Vrijthof. Via het terras kwamen we binnen. De inrichting kent meerdere stijlen. Achter is de loungeruimte en nog een flink terras, fijn voor in de zomer. We kozen een plaatsje aan het raam in het meer romantische deel, fijn.

Als aperitief een Sauvignon Blanc van Domaine de La Renaudie die goed beviel. De eerste amuse was een zalmmousse met sesamolie en krokantje van nori, mooi op smaak met een romige toets.

Gevolgd door een zoet cakeje waarbij een stukje coppa di parma en een pikante dressing, een mooie smakencombinatie.

In een klein stoommandje een lekker wonton hapje, gepresenteerd op kiezels in een schaaltje waartussen rook naar boven kwam, leuk.

De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd door de jonge sommelier in opleiding. Een Chileense Viognier 2016 van Miguel Torres. Op een zwart bord een stukje langzaam gegaarde eendenborst overgoten met een kummelsaus, ernaast structuren van mango en een plate cilinder couscous. De cuisson van de eend was goed, (had van mij ietsje korter gemogen) het jasje was helaas niet krokant, de smaak was goed. Het garnituur combineerde goed, de wijn was hierop afgestemd. Voor de eend vond ik hem wat te licht. (8)

Voor bij het pièce de Grand Ardeche chardonnay 2015 van het gerenommeerde huis Louis Latour, lekker boterig met subtiele noten toets. De chef presenteerde zelf zijn in roomboter gebakken zeebaars. Ernaast een kruidenrisotto, romanesco, groene asperge, toefjes uiencrème en wortelcrème, aan tafel afgewerkt met een hele lekkere bearnaisesaus. De vis was keurig gebakken, ernaast mooie pure smaken, de wijn was keurig in balans. (9)

Als afsluiter een Catunambu espresso met een viertal hele lekkere friandises die een specialiteit van de chef verraden. Hij is in het verleden chocolatier is geweest bij Callebaut.

Bediening was zeer goed verzorgd in een hele gezellige sfeer.

Prijs-kwaliteitverhouding vond ik uitstekend.

Kortom een fijn laagdrempelig adres met eerlijke producten en goede bereidingen. Een aanwinst voor Hilvarenbeek.