Gero

Van Limburg Stirumstraat 22 1051 BE Amsterdam Nederland Kaart
31-206889188

Over het restaurant Gero

Kleurrijk mozaiek

Vlakbij het Westerpark zit Gero waar ze de Italiaanse keuken aan je presenteren. Een gezellige ruimte vol attributen en waar de pilaren versierd zijn met kleurrijke mozaiek. Uit de keuken komen geuren van bijvoorbeeld een fijne Bresaola al Limone, klassieke Saltimbocca en als afsluiter Profiterol. Laat je een avondje in de watten leggen bij de helden van Gero!

Meer informatie over restaurant Gero

Maandag, Woensdag - Zondag 17:00 - 22:00
Op dinsdag zijn we gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Gero

Joost S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Op een zondagavond hier met een groep terecht gekomen. Leuke zaak, prima eten, hoewel er op de pizza's wel war meer vulling zou mogen. De bediening is zeer attent, aardig en snel. Aanrader.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
excellent food and service
Josie T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Aanrader!
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Met zes vrouwen bij jullie gegeten. Super gerechten, super service. In tijden niet zo heerlijk authentiek italiaans gegeten. Chappeau
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We zaten in heel sfeervol apart zaaltje met een groep van ca. 20 man en hebben ons heerlijk laten verassen met verschillende pasta's, pizza en salade. Voortreffelijke wijn ook. Een aanrader kortom.
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk Italiaans restaurant met verse ingrediënten en warme, vriendelijke personeel. Ambiance was rustig en intiem. Enig minpunt wat ik zou kunnen bedenken is dat de broodjes vooraf hard en droog waren. Wellicht is dat authentiek, maar ik vond het persoonlijk niet lekker.
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Lekker Italiaans eten in de Staatsliedenbuurt. Gastvrije zeer vriendelijke ontvangst. Heb de reservering ongeveer 6x gewijzigd, dat was nul keer een probleem.
Ik at bijvoorbeeld een hele goede pasta met vongole en mosselen en de echt allerlekkerste Tiramisu ooit (en geloof me ik ben kritisch en at er veel). Feest!
Reinier H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten en ook nog binnen de tijd die we hadden. We moesten naar het theater en daar werd dus goed rekening mee gehouden! Vriendelijke bediening.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Bezoeken graag diverse Italiaanse restaurants in Amsterdam en kwamen nu bij Gero terecht. Niet teleurgesteld, goed Italiaans eten. Met name antipasti (paddenstoelen met parmezaan) was zalig. Inrichting OK, niet heel bijzonder. Bediening zeer vriendelijk. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Gaan deze zomer zeker het terras proberen.
sentauer .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Als je op het terrein van de Westergasfabriek bent voor een cultureel evenement en echt lekker wilt eten, loop dan drie minuten naar Gero.
Wij belanden er per toeval en hebben enorm genoten van de kookkunsten van Gero. Pasta van de dag met wilde broccoli en burrata vooraf, en scallopino met salie in witte wijnsaus en tournedos met balsamico en rucola als hoofdgerechten. Klassiekers maar heerlijk vers klaargemaakt. Vergeet niet iets van de wijnkaart te bestellen, mooie kaart. Verder genoten van de niet lawaaige atmospheer en ruime opzet van de tafels. Het gevoel wat bij ons blijft hangen: hier is alles met liefde gedaan.
Ciske V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig, leuk ingericht restaurant, prima service en lekker eten. Al met een al een heel goede ervaring dus.
Rosario V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De porchetta en tournedo waren voortreffelijk. Komen we zeker voor terug! Tiramisu was ook heel erg lekker. Ruim opgezet restaurant waar je lekker kunt eten waar je zowel gezellig met partner en/ of familie kunt eten. Hele gastvrije en prettige service.
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Fantastisch gegeten in dit gezellige restaurantje in de staatsliedenbuurt. Verse ingrediënten, smaakvol met Siciliaanse touch. Aanrader!
Rikie S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijke tournedos en wild zwijn gegeten. Rode huiswijn smaakte goed , vriendelijke gastheer. Helaas was het erg rustig in het restaurant deze avond. We komen zeker nog eens.
Corinne D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Graag snel terug, heerlijk gegeten met heel prettige servicegerichte bediening.
Gerbrand B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heel prettig gegeten in Gero, leuke buurt, beetje spartaans maar mooi interieur, akoestisch in orde en een prettige en voorkomende bediening.
We aten Italiaans op zijn Nederlands, heerlijke vissoep en zeevruchtensalade vooraf, niet heel wild zwijn en mals konijn met contorni als hoofdgerecht en cannoli na.
Lekker zelfgebakken brood, goede koffie en heerlijke grappa maakten de ervaring tot een waardevolle, maar dat mag ook wel voor een respectabele 110 euro, inclusief twee glazen rood, campari en prosecco, dat weer wel.
Merel E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben wederom heerlijk gegeten, lekker dichtbij, goede sfeer en kwaliteit -prijsverhouding is dik in orde! Enige nadeel was dat het redelijk lang duurde tussen de gerechten, maar dat kwam waarschijnlijk omdat alle tafels bezet waren, maar dat is een goed teken natuurlijk! We komen graag weer een keertje terug!
Guus P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gerechten waren van goede ingrediënten en mooi bereid. De gegrilde aubergine was erg lekker, maar qua smaak is er meer uit te halen. De spagetthi met zeevruchten was erg lekker en echt italiaans op smaak gebracht.
Vond te weinig keuzemogelijkheden op de kaart. Zou het leuk vinden als de kok met meer spannende Italiaanse gerechten komt en zichzelf meer uitdaagt.
Er is een mooie wijnkaart. Kan het restaurant voor liefhebbers van Italiaans eten aanbevelen.
John P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Prima italiaans eten. De entrada Arrosto, met een heerlijke saus, was uitstekend.
Ook de secondi een Scaloppina Milanese was prima van smaak. Ik was blij verrast dat ik bij de espresso een goed glas Vecchia Romanga kon krijgen.
De bediening was zeer vriendelijk en attent. De inrichting is wat simpel.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Laatst heerlijk gegeten bij Gero.
Echte Italiaanse keuken zoals het hoort, met goede, verse ingrediënten.
Voor iedereen die van de authentiek en zonder franje houdt.
De bediening is bijzonder vriendelijk en kent zijn product.
De zaak is eigenzinnig en leuk ingericht. Zeker geen standaard inrichting.
Beroepsmatig adviseer ik, als hotel-concierge, mijn gasten naar welke restaurants ze moeten gaan. Deze zal ik zeker op mijn lijstje zetten.