Gero

Van Limburg Stirumstraat 22 1051 BE Amsterdam Nederland Kaart
31-206889188

Over het restaurant Gero

Kleurrijk mozaiek

Vlakbij het Westerpark zit Gero waar ze de Italiaanse keuken aan je presenteren. Een gezellige ruimte vol attributen en waar de pilaren versierd zijn met kleurrijke mozaiek. Uit de keuken komen geuren van bijvoorbeeld een fijne Bresaola al Limone, klassieke Saltimbocca en als afsluiter Profiterol. Laat je een avondje in de watten leggen bij de helden van Gero!

Meer informatie over restaurant Gero

Maandag, Woensdag - Zondag 17:00 - 22:00
Op dinsdag zijn we gesloten

9,1
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Bezoeken graag diverse Italiaanse restaurants in Amsterdam en kwamen nu bij Gero terecht. Niet teleurgesteld, goed Italiaans eten. Met name antipasti (paddenstoelen met parmezaan) was zalig. Inrichting OK, niet heel bijzonder. Bediening zeer vriendelijk. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Gaan deze zomer zeker het terras proberen.
sentauer .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Als je op het terrein van de Westergasfabriek bent voor een cultureel evenement en echt lekker wilt eten, loop dan drie minuten naar Gero.
Wij belanden er per toeval en hebben enorm genoten van de kookkunsten van Gero. Pasta van de dag met wilde broccoli en burrata vooraf, en scallopino met salie in witte wijnsaus en tournedos met balsamico en rucola als hoofdgerechten. Klassiekers maar heerlijk vers klaargemaakt. Vergeet niet iets van de wijnkaart te bestellen, mooie kaart. Verder genoten van de niet lawaaige atmospheer en ruime opzet van de tafels. Het gevoel wat bij ons blijft hangen: hier is alles met liefde gedaan.
Ciske V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig, leuk ingericht restaurant, prima service en lekker eten. Al met een al een heel goede ervaring dus.
Rosario V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De porchetta en tournedo waren voortreffelijk. Komen we zeker voor terug! Tiramisu was ook heel erg lekker. Ruim opgezet restaurant waar je lekker kunt eten waar je zowel gezellig met partner en/ of familie kunt eten. Hele gastvrije en prettige service.
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Fantastisch gegeten in dit gezellige restaurantje in de staatsliedenbuurt. Verse ingrediënten, smaakvol met Siciliaanse touch. Aanrader!
Rikie S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijke tournedos en wild zwijn gegeten. Rode huiswijn smaakte goed , vriendelijke gastheer. Helaas was het erg rustig in het restaurant deze avond. We komen zeker nog eens.
Corinne D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Graag snel terug, heerlijk gegeten met heel prettige servicegerichte bediening.
Gerbrand B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heel prettig gegeten in Gero, leuke buurt, beetje spartaans maar mooi interieur, akoestisch in orde en een prettige en voorkomende bediening.
We aten Italiaans op zijn Nederlands, heerlijke vissoep en zeevruchtensalade vooraf, niet heel wild zwijn en mals konijn met contorni als hoofdgerecht en cannoli na.
Lekker zelfgebakken brood, goede koffie en heerlijke grappa maakten de ervaring tot een waardevolle, maar dat mag ook wel voor een respectabele 110 euro, inclusief twee glazen rood, campari en prosecco, dat weer wel.
Merel E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben wederom heerlijk gegeten, lekker dichtbij, goede sfeer en kwaliteit -prijsverhouding is dik in orde! Enige nadeel was dat het redelijk lang duurde tussen de gerechten, maar dat kwam waarschijnlijk omdat alle tafels bezet waren, maar dat is een goed teken natuurlijk! We komen graag weer een keertje terug!
Guus P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gerechten waren van goede ingrediënten en mooi bereid. De gegrilde aubergine was erg lekker, maar qua smaak is er meer uit te halen. De spagetthi met zeevruchten was erg lekker en echt italiaans op smaak gebracht.
Vond te weinig keuzemogelijkheden op de kaart. Zou het leuk vinden als de kok met meer spannende Italiaanse gerechten komt en zichzelf meer uitdaagt.
Er is een mooie wijnkaart. Kan het restaurant voor liefhebbers van Italiaans eten aanbevelen.
JuanCiruela .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Prima italiaans eten. De entrada Arrosto, met een heerlijke saus, was uitstekend.
Ook de secondi een Scaloppina Milanese was prima van smaak. Ik was blij verrast dat ik bij de espresso een goed glas Vecchia Romanga kon krijgen.
De bediening was zeer vriendelijk en attent. De inrichting is wat simpel.
robelec .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Laatst heerlijk gegeten bij Gero.
Echte Italiaanse keuken zoals het hoort, met goede, verse ingrediënten.
Voor iedereen die van de authentiek en zonder franje houdt.
De bediening is bijzonder vriendelijk en kent zijn product.
De zaak is eigenzinnig en leuk ingericht. Zeker geen standaard inrichting.
Beroepsmatig adviseer ik, als hotel-concierge, mijn gasten naar welke restaurants ze moeten gaan. Deze zal ik zeker op mijn lijstje zetten.
Moniek Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Gero! Zelf heb ik een heerlijke pasta met zeevruchten op. Mijn tafelgenoten hadden de zalm. Die zag er ook heerlijk uit, na dat geproefd te hebben wist ik dat de smaak ook heel lekker was. Als toetje hebben we een tiramisu gedeeld, bovenverwachting lekker!! De bediening was ook ontzettend vriendelijk en je voelt je welkom! Echt een aanrader en aanwinst op het van Limburg Stirum plein.
ank.maas .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Lekker gegeten, voortreffelijke antipasti en goede hoofdgerechten (vlees en vis). We zaten gezellig. Enig jammere: geen Siciliaanse wijn.
Hi Ank,

Wat goed om te horen dat jullie een gezellig avond hebben gehad! Gero heeft een update; we hebben nu ook Siciliaanse wijn! Hij laat je graag een glaasje proeven de volgende keer, die krijg je van ons. Laat je het even weten als je hier weer bent? Fijne avond!
Rikie S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Lekker gegeten! De tafels aan de zijkant van restaurant waren nog in de zon waardoor we buiten konden eten. Heel vriendelijke bediening. De vleesgerechten en toetjes waren heerlijk.
Haico81 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat een leuke tent is dit, Als je binnenloopt voel je je meteen welkom. Buiten heb je het terras en binnen kun je in drie verschillende ruimtes eten waarvan de keuken echt onze favoriet is gebleken. Het eten was verrukkelijk maar Gero zelf vond een 10 wat overdreven dus komen we hem tegemoet met een dikke 9 ! Vooral het gebraden rundvlees met tonijn marsala saus was om je vingers letterlijk bij af te likken. Anita is een schatje met lekker gevoel voor humor. Ze is net als symphatieke collega Ivo de hele avond heel ontspannen, hoe druk het ook was. Het was gewoon een heerlijke avond, kortom een aanrader!
Claire H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We waren aan de vroege kant en konden een tafel uitkiezen. Aardige ontvangst. De vissoep was smakelijk en was vers bereid maar wel iets aan de waterige kant. De tomatensoep was prima. De zalm met scampi's smaakte voortreffelijk. De gebakken aardappels waren nogal droog en melig. Het gestoofde kalfsvlees was erg matig. Wij bevelen aan om Italiaanse gerechten (pasta) uit te kiezen.
maartjedebruin .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heel aardige bediening. Als iets niet op het menu staat, doen ze hun best om je hierin toch te voorzien en heel smakelijk!
geert.maes-leysen .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Een heel gezellig restaurantje. Heel leuke en vriendelijke gastheer & gastvrouw. Heel lekker gegeten. Het gerechtje met zalm en asperges is echt een aanrader!! Ook de ijsjes waren heel lekker. Kortom alles wat we hebben gegeten was met smaak klaargemaakt !! Echt fantastisch !!
Wij gaan zeker nog eens terug.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We begonnen met een glaasje prosecco. Heerlijk begin van de maaltijd. Als hoofdgerecht hadden we de pasta met gebakken asperges en zalm. Een absolute aanrader voor iedereen! We eindigde met vanille ijs. Anita is een gezellige vrouw die het eten kan aanraden met veel enthousiasme. Het eten dat Gero heeft klaargemaakt super lekker! Allemaal naar Amsterdam!