Gepetto

Oldambtplein 5 9671 PP Winschoten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gepetto

Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Erg leuk en gezellig Italiaans restaurant waar je in elk hoekje Pinokkio terug ziet. Wel heel erg lang moeten wachten op het eten helaas. Dit kan zeker beter.
Ik heb een uitgebreide pizza gehad en die was erg lekker.
MultiMiedema .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Een goed restaurant, gelegen op een centrale locatie in Winschoten, vlakbij de molen en bioscoop op loopafstand. Een warme ontvangst met kleine haard. We hebben pizza no. 104 gegeten, waarbij o.a. zeer pittig in de omschrijving stond vermeld. De rode pepers ontbraken in onze ogen, dus die hebben we extra besteld. Na bestelling heeft de kok hier een opmerking over gemaakt of er geen vergissing is gemaakt. Er werd navraag bij ons gedaan hierover, wat ik erg op prijs heb gesteld. De pizza was erg smaakvol en voldoende pittig. Eventueel mochten we nog een schaaltje apart met rode pepers erbij krijgen, maar dit was echt niet nodig. Verder vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk gegeten voor nette prijzen, zeker ten opzichte van de stad Groningen. Een aanrader.
Alexus .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Prima pizzeria in het centrum van Winschoten. De bediening is vriendelijk en attent. Sommige tafels staan net even te dicht op elkaar naar mijn mening. Echter heb ik hier qua smaak en dus ook deze keer niets op het eten aan te merken. De salades zijn prima, de pizza's zijn goed belegd, de bodem krokant zoals deze hoort te zijn en de rode huiswijn is ook smaakvol. kortom weer een gezellige avond gehad en we komen zeker terug.