George W.P.A.

Willemsparkweg 74 1071 Amsterdam Nederland Kaart
31-204702530

Meer informatie over restaurant George W.P.A.

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
6,5
5,6
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ik heb hier gegeten en vond het geweldig! Supergoed en vers eten, vooraf oesters, daarna de tonijn, toen de steak. Helemaal goed en vers alles. Ik word heel blij in dit restaurant, leuke locatie en leuke bediening, hier ga ik vaker eten. Aanrader!
Steven W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Afgelopen zaterdag bij George W.P.A. geluncht. Ontzetten plezierig. Zeer correcte, vriendelijke en attente bediening. Het terras zat helemaal vol, maar ze hadden alles goed onder controle. Eerst een heerlijk fles rosé (in een ijsemmer zoals het hoort), fles water en bakje water voor de hond. Genoeg tijd gegeven om naar de kaart te kijken. Niets overhaast bij George W.P.A. - je mag hier lekker lang lunchen. Het eten was prima. Mijn tafelgenoot had carpaccio als voorgerecht en slibtongetjes als hoofgerecht. Uitstekend! Ik had een Waldorf salade als voorgerecht. Een suggestie: gebruik het traditionele recept, dit was heel veel sla en stukjes appel, goed voor de lijn, maar niet zo lekker als de klassieker). Daarna had ik Confit de Canard met frites en haricot verts. Echt heerlijk en goede porties. Een kopje coffee en een limoncello maakte ons lunch compleet. Aangename ambiance, uitstekende service, prima gerechten en een goede prijs/kwaliteitverhouding. Subliem!
MarcvanKempen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Vandaag mosselen en slibtong gegeten. De mosselen werden op een diep bord geserveerd waardoor deze al heel snel koud waren. De slibtongetjes waren prima.
De klantvriendelijkheid van het personeel is afwezig. Het lijkt wel of ze er totaal geen zin in hebben. Dit is niet de eerste keer dat we dit ervaren en het wordt de hoogste tijd dat het personeel dit gaat realiseren. Als ik €75 betaal verwacht ik prettig en positief benaderd te worden.
Wendyborstels .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Gister bij George op de Willemspark weg gegeten was. Super leuk terras! Heerlijke garnalenkroketjes. De Steak frites was niet wat ik had gehoopt maar zeker niet onsmakelijk.
Marion G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Wat een teleurstelling we kozen voor het 3 gangenmenu met een keuze uit 3 voor- hoofd- en nagerechten. Mijn zoon koos voor de carpacio die vegetarisch bleek te zijn, het waren zeer dun gesneden plakjes tomaat. De omschrijving op het menu had ons op het verkeerde been gezet. Wij hadden zalm die prima smaakte. Vervolgens bleek de risotto met truffel een soort rijstepap met nauwelijks waarneembare truffelsmaak .Als nagerecht kozen we voor een dessert met aardbeien Het had ook een erg mooie omschrijving op de kaart .en weer voelden we ons gefopt Het bestond uit een in zes stukjes gesneden aardbei iets van vanille pudding en een heleboel slagroom wederom een mooie omschrijving voor iets wat totaal niet aan de verwachting voldeed. Mijn zoon die voor kaas gekozen had mocht zelf nog even de aluminiumfolie er uit peuteren. Toen we daar iets van zeiden is dit wel van de rekening af getrokken. Dat werd gewaardeerd.
Mijn advies zet pretentieloze gerechten op je kaart dan wek je ook geen valse verwachtingen.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Op een zomerse (maar regenachtige) avond bij George WPA gegeten op het terras. Ook al viel er af en toe een bui, door de heaters was het onder het zonnescherm prima uit te houden!

Begonnen met een Caesar Salad en een Vitello Tonnato, beiden prima en goed qua portionering. Als hoofdgerecht twee keer de Blackened Tuna, erg lekker (combinatie van goede garing en een smakelijke saus erbij). Bijgerechten eenvoudig: frietjes en een salade. Toe gekozen voor een van de desserts uit het menu: verse aardbeien met merengue en pistache. Lekker, maar iets teveel slagroom in het glas wat jammer was.

Bediening in orde, niet overdreven snel, maar netjes en geen gebrek aan aandacht. Al met al een plezierige avond!
Claudia_ .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Hoofdgerecht zalmfilet was zeer zout! Mini-frietjes zeer zout! Bakje slablaadjes met een zeer zoute dressing! Was niet te eten!
Duur (€ 24 hoofdgerecht; € 6,50 glas wijn).
Keuken en manager (ca. 23 jaar oud?) reageerden onbeschoft: "tja, was duur, maar hiervoor zat je wel op deze locatie...."; keuken had geen tijd om een gesprekje aan te gaan; "Al een half jaar was er geen klacht geweest???"; andere bedienend personeel wisten ook niet te reageren.... Deze klacht werd niet serieus behandeld/opgelost.
Ga hier dus nooit meer eten en geef dit ook door aan anderen. (Het personeel weet dat ik deze reactie zou sturen, maar reageerden heel laconiek).
Govert D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Zeer slechte bediening, zien je niet zitten en geven je de blik 'wie jij wel niet bent hier te komen eten'. Eten was zeer mager en belachelijk duur voor wat je krijgt. Bestelde clubsandwich met kip, maar de kip moest je zoeken. Verder kip met patat besteld (22 euro), belachelijk hoe klein de kip was voor dit geld. Leuk terras om te zitten dat wel, maar ons zie je er niet meer....
Anne Marie P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Afgelopen maandag lekker buiten wezen lunchen. Het was dat weer zo goed was, daarom hebben wij kunnen genieten van het moment. De service is helaas niet om naar huis te schrijven, het duurde erg lang voordat onze bestelling werd opgenomen.
Ik had een BLT besteld, andere de salades, het was niet erg bijzonder. Prijs is niet in verhouding met de kwaliteit.
Tonnie60 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Op een prachtige lentedag op het terras van George geluncht, de setting is leuk: witgedekte tafels, lekker straatsfeertje. Maar wat een waanzinnig slechte bediening, hoe krijg je het voor elkaar? Aandacht is al net zo moeilijk te krijgen als een bestelling. Drie keer vertellen we dat we pas willen lunchen als we ons drankje op hebben, drie keer komt het personeel vragen of we al een keuze hebben gemaakt. Water drie keer moeten bestellen en toen het na een half uur arriveerde zaten er geen glazen bij. Eten werd uitgeserveerd zonder bestek en servetten, en de bestelde wijn is nooit gearriveerd, terwijl ook daar twee keer om gevraagd was. Het eten was wel oke, hoewel de Eggs Benedict keihard waren in plaats van mooi uit te vloeien zoals gepocheerde eieren horen te doen.
A. Nijenheim .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Op een zaterdagavond gegeten. Duidelijk onervaren Zuid-tieners in de bediening. Ongezellige verlichting, erg flets. Moest zelf na tien minuten aan bar vragen waar onze drankjes bleven; de student zei, serieus: 'Het is heel druk, sorry.' Deze oververhit ogende voorkomende jongen, die voortdurend met zijn hand door zijn haar ging (wat prima zat - dat dan weer wel) zei aan bijna elke tafel 'Mijn excuses'. Dat geeft wel aan hoe het er die avond aan toeging: chaotisch en ongeorganiseerd. Alsof de ouders op vakantie waren en de kinderen een schoolfeestje gaven. Eten saai opgediend (risotto was één grote pap, zonder leuke garnering; mijn pasta idem dito), ongeïnspireerd maar niet echt slecht. Glas witte wijn voor 6,50 euro is idioot voor dit restaurant. Ik kom er nooit meer, zoveel leukere tentjes in de buurt.
Beema .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Pas geleden gezellig gegeten bij George. Oesters vooraf en Blackened Tuna als hoofdgerecht en erna Tarte Tatin. Goeie wijn. Helemaal prima bij een lekker Frans sfeertje in Amsterdam-Zuid. De bediening was zoals ik het prettig vind: attent, vriendelijk, maar niet overheersend zodat alle aandacht vooral naar het eten en het gezelschap kan.
Ilana W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Ok dat je geen culinair hoogstandje mag verwachten prima! Maar wat n slechte onbeschofte bediening, een simpele steak terug gestuurd en kwam uit de magnetron terug. Ik ben gaan klagen om de bediening de kans te geven om t beter te doen. Kreeg gezucht en bijna rollende ogen.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Waren er (4 personen) 2e Paasdag voor de lunch. Dramatische bediening, zeer matig eten. Eerst na bijna een uur wachten in een bijna lege zaak alles teruggestuurd. De bediening had het druk met kletsen onderling en liet het eten bij de keuken staan, dus koud. Boden later na ons geklaag wel de koffie aan als goedmakertje en deden daarna iets meer hun best. Er is geen leiding, komt zeer amateuristisch over en mijn steak was eigenlijk niet te eten!
A_Albers .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Vrijdagavond voor de 2e keer bij George geweest. Veel mij erg tegen (eerste keer was met een lunch en dat was buiten op het terras prima.)
Echter veel het mij nu enorm tegen. Te beginnen met de bediening, die ongeïnteresseerd over kwam. Ze lopen een beetje met de neus in de hoogte en begrijpen naar mijn inzien niet echt het vak horeca.
Het eten was middelmatig. Weinig beleving, allemaal heel gewoontjes en wat mij betreft dus niet in verhouding met de prijs 80euro per persoon.
Zaak ziet er prima uit.
Linniebomb .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Het eten was redelijk, maar wat een slechte bediening. Om flessen water moest drie keer gevraagd worden. En alles wat gebracht werd, werd neergepleurd, sorry voor het woord, maar iets anders kan ik niet verzinnen. Alles duurde eindeloos. Serveersters keken je niet aan als je met hen sprak, geen alsjeblieft, dankjewel, totaal misplaatste arrogantie. Jassen werden bij vertrek ongeïnteresseerd in je armen geduwd zonder dat er zelfs maar je richting op gekeken werd. Een afscheidsgroet, vergeet het maar.
Hier lijkt meer aan de hand te zijn dan wat onsympathieke meiden die misschien aanstekelijk werken in hun zeer negatieve houding naar elkaar toe.
Deze bediening zou met kop en kont eruit gegooid moeten worden.
Jammer, want deze zaak heeft alles in zich voor een aangenaam verpozen. Nu vertrek je met een buik vol ergernissen.
JoostvdBrink .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Maandagavond gegeten bij George. Gezellige ambiance, want de hele zaak zat vol. Ondanks de drukte had de bediening alles onder controlle. We hebben een heerlijk verzorgd diner genuttigd bestaande uit oesters vooraf blackend tuna en grilled chicken als hoofdgerecht en cheescake na. Top service en goed eten met een fijne ambiance resulteren in dikke voldoendes. We komen snel weer terug!
Halowo H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Parijs' sfeertje in Oud-Zuid. Het was schitterend weer en tijdens het drukke lunch-uur stond men geduldig te wachten op een plekje op het zonnige terras. Vriendelijke bediening, redelijk eten (brood van de clubsandwich was half verbrand), maar je komt hier ook niet primair voor eten.
Eduwardus .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Had hier laatst weer eens een keertje geluncht. Normaal zit ik altijd lekker buiten op het terras, maar omdat het weer ook niet altijd mee kan zitten dit keer maar binnen plaats genomen. De ambiance is prachtig en het was weer lekker gevuld, wat gelukkig geen invloed had op de goede en snelle service.

Ik vind dit echt een aanrader en zal er zelf zeker terugkeren!

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Leuke tent, helemaal vol op vrijdagavond maar zonder te reserveren laatste tafeltje gekregen. Bediening jong, enthousiast en echt geïnteresseerd. Tonijntartaar als voorgerecht, precies wat je er van verwacht, goed gekruid. Mosselen en sliptongetjes daarna. Sliptongen niet echt bijzonder, maar ook niets mis mee, mosselen daarentegen verrassend lekker. Zeer gezellige ambiance en daarna in het barretje nog wat gedronken aan het eind van de avond.