Over het restaurant George W.P.A.

Dichtbij het Stedelijk Museum, van Gogh museum en Museumplein in Amsterdam vind je het George W.P.A. Het is een internationaal restaurant dat ook bekend staat als de “Double You”.

De Europese en Franse sferen zijn hier in overvloed. Ook de New York style kan je goed in dit restaurant vinden. In de maaltijden vind je hoogstaande kwaliteit, meesterschap en een stukje persoonlijkheid. Dat maakt elk hapje speciaal en zorgt voor een fijne beleving.

Vanaf 11.00 uur tot 23.00 uur kan je terecht voor heerlijke maaltijden. Voor de echte Amerikaanse style kan je genieten van diverse eggs en sandwiches. Voor de kleine eter zijn er verschillende kleine maaltijden aanwezig, zoals verse salades, diverse visgerechten en overheerlijke pasta’s.

Voor een smakelijke culinaire avond kan je beginnen met een heerlijk voorgerecht, vervolgens kan je genieten van smakelijke vis en vlees gerechten. Als afsluiter zijn er verschillende smakelijke desserts beschikbaar. Ook voor een borrel met fingerfood kun je bij George W.P.A. terecht!

Voor de drankliefhebbers kan je genieten van goede whisky’s, wodka’s, rum, gin, tequila, Aperitiefjes, Champagnes, Cava, binnen- en buitenlandse wijnen en dessertwijnen.

Kom langs bij George W.P.A. in Amsterdam en vergeet niet de super dunne pizza te proberen met een droge Martini. Uniek en lekker tegelijkertijd.

Meer informatie over restaurant George W.P.A.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
6,6
7,1

Jouw recensie over het restaurant George W.P.A.

Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Service lief en aardig soms iet wat vegeetachtig en onnozel...
Marjan O.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
tafeltje buiten op het terras!. Heerlijke gerechten. Aan tafel met kritische Amerikaanse vrienden, maar ook zij waren enorm enthousiast over het eten én bediening .
Top!
Eus V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Eten was gedeeltelijk heerlijk, maar ruimte voor verbetering. Entrecote was niet echt mals, smaak wel goed. Risotto paddestoelen hoort ook met bv paddestoelen bouillon gemaakt, leek niet gedaan en was laf van smaak. Fijne plek op terras, maar met zijn vieren aan een tafel voor twee is op zich al lastig, maar helemaal als je je benen onder je stoel moet vouwen omdat de opklaptafels niet toelaten de je ze recht vooruit kan plaatsen. Tafels moeten echt beter, en de risotto beter krijgen moet een eitje zijn!
Philippe L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vieze, vlekkerige menukaarten. Deze waren niet up to date. Catch of the day was anders dan vermeld. Mosselen op kaart konden niet besteld worden. (juni!, kaart aanpassen). Sla als side dish zeer minimaal. Geen cafeïne vrije koffie. ?????? Chocolaatjes van 1x1 cm zijn € 1 per stuk. Te duur.
Elodie D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Terras is prachtig en menukaart helemaal prima! Maar de service, oef... Wachten wachten wachten. Op alles.... Zeer slecht..
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Een brasserie zoals je hem kent. Super goed eten, pizza zalm aanrader! Bediening erg vriendelijk en correct, zoals het hoort! Chapeau
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Bediening waardeloos. We hebben 6 verschillende mensen aan tafel gehad. Bij opdienen werd alles half gedaan. We moesten zelf op de friet en de salade vragen. Om bediend te worden moet je ook zelf vragen . Blijkbaar negeert de eigenaar alle commentaren op Iens hierover. Jammer want locatie prima, met redelijk wat Amsterdam Zuid bezoekers...
Lirenzo C.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Na een heerlijke dag in de spa hebben wij onze avond afgesloten bij George WPA. Ter viering van mijn partner zijn verjaardag leek het mij leuk om een hapje te ten bij George. Ondanks de regenbui hebben wij heerlijk op het terras kunnen eten. De mosselen en Tournedos waren heerlijk en het eten kwam allemaal precies op tijd. Ook de keuze uit heerlijke Gin Tonics sprak ons erg aan. Het personeel was meer dan vriendelijk en hebben zelfs uit volle borst een verjaardagslied voor mijn vriend gezongen, dit stelde ik zeer op prijs. Ik wil jullie bedanken voor de gastvriendelijkheid en heerlijk eten. Ik zal zeker snel weer een reservering plaatsen.

Groet,
Lirenzo Claver
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
prima restaurant voor informele lunch of diner. Mooi, zonnig terras!
Gillis D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Ik kan geen commentaar geven op het eten. We gingen weg voordat we bestelden omdat de service so schlecht waar. Ik beveel het café aan de andere kant van de straat - beter service.
Janine D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prima lunch. Zalige zilte oesters, Pizza Georges WP is en blijft verrukkelijk. Vitella tonato sauce iets te zuur. Steak Tartare iets te zout! Stokbrood fantastisch. Frietjes heerlijk. Sla goed knapperig.
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We moesten telkens zelf vragen of we eten of drinken mochten bestellen en hebben heel lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. Vervolgens vroegen we of het lang duurde om het toetje te bereiden, waarop de bediening zei dat het heel kort duurde. Toch hebben we zo’n 40 minuten op een droog lava cakeje zitten wachten. Daarnaast duurde het absurd lang om cola en brood te brengen. Al met al geen top ervaring.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben er heerlijk gegeten. Wat beter zou kunnen is iets meer groente erbij. Nu hadden we met zijn vieren een klein bakje groene sla.Net voor allemaal drie blaadjes.
Yvette S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Ik vind de George een goede optie om te lunchen. De pizza Tonijn is altijd goed. De enige kritiek die ik dit keer had dat de artisjok(ken, ze gaven er 2 omdat ze klein waren) te lang gekookt was en dus erg zacht.
Verder prima, prettig personeel.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Je voelt je hier niet heel welkom, geen hartelijke ontvangst / bediening. Ongeïnteresseerd. Al paar keer zakelijk geweest, maar ik zal hier zelf nooit heen gaan of dit restaurant aanraden. Kwaliteit is normaal / gemiddeld in verhouding te duur. Zit wel altijd vol en is druk, maar heeft meer met locatie te maken.
Romy M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Bediening was onpersoonlijk en niet sociaal. Inrichting best armoedig, dat verbaaste mij nogal omdat veel “bekende” mensen er gaan eten. Het eten was wel oke. Jammer dat er op de menukaart niet precies staat wat er allemaal op broodjes zitten.

Ik kom hier niet nog een keer...
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ik heb hier gegeten en vond het geweldig! Supergoed en vers eten, vooraf oesters, daarna de tonijn, toen de steak. Helemaal goed en vers alles. Ik word heel blij in dit restaurant, leuke locatie en leuke bediening, hier ga ik vaker eten. Aanrader!
Steven W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Afgelopen zaterdag bij George W.P.A. geluncht. Ontzetten plezierig. Zeer correcte, vriendelijke en attente bediening. Het terras zat helemaal vol, maar ze hadden alles goed onder controle. Eerst een heerlijk fles rosé (in een ijsemmer zoals het hoort), fles water en bakje water voor de hond. Genoeg tijd gegeven om naar de kaart te kijken. Niets overhaast bij George W.P.A. - je mag hier lekker lang lunchen. Het eten was prima. Mijn tafelgenoot had carpaccio als voorgerecht en slibtongetjes als hoofgerecht. Uitstekend! Ik had een Waldorf salade als voorgerecht. Een suggestie: gebruik het traditionele recept, dit was heel veel sla en stukjes appel, goed voor de lijn, maar niet zo lekker als de klassieker). Daarna had ik Confit de Canard met frites en haricot verts. Echt heerlijk en goede porties. Een kopje coffee en een limoncello maakte ons lunch compleet. Aangename ambiance, uitstekende service, prima gerechten en een goede prijs/kwaliteitverhouding. Subliem!
MarcvanKempen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Vandaag mosselen en slibtong gegeten. De mosselen werden op een diep bord geserveerd waardoor deze al heel snel koud waren. De slibtongetjes waren prima.
De klantvriendelijkheid van het personeel is afwezig. Het lijkt wel of ze er totaal geen zin in hebben. Dit is niet de eerste keer dat we dit ervaren en het wordt de hoogste tijd dat het personeel dit gaat realiseren. Als ik €75 betaal verwacht ik prettig en positief benaderd te worden.
wendyborstels .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Gister bij George op de Willemspark weg gegeten was. Super leuk terras! Heerlijke garnalenkroketjes. De Steak frites was niet wat ik had gehoopt maar zeker niet onsmakelijk.