Meer informatie over restaurant George No.5

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 20:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
6,5
6,1
Lionesse .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijke plek voor een dagje strand. Goed bereikbaar, parkeerplek bijna op het strand. Leuke strandsfeer. Lekkere koffie, prima sandwich (kip/avocado) en de pizza tonijn(wat geen pizza is!) heerlijk! Goede bedjes, topdag gehad!
Jooooooe .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heel lekker geborreld, lekkere kroketjes en nachos. De definitie van service hebben ze hier niet helemaal begrepen. Genegeerd worden bij afrekenen, azen naar fooi en de neerbuigende reacties. Hier komen we niet snel meer terug. Was een duur grapje.
Benjamin P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gisteravond wezen eten bij George no. 5 in Bloemendaal. Het weertje was heerlijk en dat was de rest van de avond ook.
Wij, een groepje van zes man, werden direct verrast door de aangename aankleding. Wauw! 2 zwembaden! Wie kan dat nou zeggen? Fantastisch toch.
Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen door een blonde jongedame. Zij plaatste ons op een aangenaam plekje met prachtig uitzicht op zee. Na de eerste ronde bestellen kregen wij de fles AIX na 5 minuutjes al op tafel. Een heerlijk fris wijntje voor een zomerse dag.
Daarna de kaart gevraagd. Catch of the day was Sliptong of oesters. Meteen voor een dozijn oesters gegaan als voorgerecht, ze smaakten ons erg goed. Alleen de vorkjes waren ze vergeten.
Daarna de hoofdgerechten besteld: 2 maal house steak, 2 maal sliptong, 1 maal salade Ceasar met kip en 1 maal blackened tuna. De Ceasar saus was een beetje te zout, de overige gerechten waren super. Voornamelijk de blackened tuna: een heel bijzonder gerecht met de zoute room saus.
Na het eten nog wat koffie gedronken en wat gekletst met het personeel.
Al met al een heel fijne ervaring, tot snel!
Marique221 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Afgelopen week wezen eten met mijn vriend en inderdaad by far de slechtste George uit de keten. We kregen een vuile tafel toegewezen en er werd niet naar ons om gekeken. Het duurde ruim 20 minuten, voordat er een runner naar ons toe kwam om de tafel af te ruimen. Ze vroeg ons of alles gesmaakt had, waarop wij zeiden dat dat niet van ons was en wij graag de kaart wilden zien. "O tuurlijk die haal ik even", zei ze. Waarna ze wegging, zónder de tafel af te ruimen en niet meer terugkwam. Runner 2 kwam enkele minuten later en vroeg ons wederom of alles gesmaakt had. We vroegen haar weer naar de kaart en ze ruimde de helft van de tafel af, gaf ons de kaart en verdween. Toen konden we eindelijk bestellen bij een van de medewerkers, hij heeft tot twee maal toe onze bestelling herhaald: stokbrood, garnalen- en kaaskroketjes en 2x de blackened tuna met friet. Hij vergat uiteindelijk ons de friet te geven, want dat hadden we volgens hem niet besteld, maar hij ging het wel even halen.

Zijn collega zag op een afstand wat er gebeurde en attendeerde hem erop dat friet en salade standaard bij de tuna zit. Vervolgens komt hij aanzetten met 1 grote bak friet, 1 kleine bak friet en 1 bakje salade. Toen we wilden afrekenen zagen wij weldegelijk de friet op de bon staan. Het was dus apart besteld. Het werd vervolgens een getouwtrek over wie er gelijk had en niet. Begrijp me niet verkeerd ik wil best betalen voor de friet, maar als het standaard bij de tonijn zit vind ik dat toch best vreemd.

Al met al zou ik hier, door de slechte service, niet nog een keer komen eten. Niemand kijkt naar je om en al kijken ze naar je lopen ze je straal voorbij. Het eten was overigens ook niet spectaculair en de kaart heel erg beperkt. Volgende keer toch maar weer naar de Cornelis Schuytstraat....
Veenremmert .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Dit is, by far, het slechtste restaurant waar ik in de afgelopen jaren heb gegeten. Een tè vette steak tartare die helaas al is bereid. Geen bijlage of rauw ei. Ik zou dit zelf kwalificeren als filet americain.
Als hoofdgerecht had ik steak frites. Ik kreeg de steak met het normale mes nauwelijks gesneden laat staan weggekauwd. Ik en mijn disgenoten hebben de helft laten staan. De fabrieksfrites was koud en slap. Toen we al 5 minuten aan het eten waren werden er bakjes sla geserveerd. De sla was overduidelijk niet schoongespoeld want deze zat vol zand.
Als dessert had ik een veel te koude en vette appeltaart. Mn collega's met cheesecake lieten meer dn de helft staan. Oud, smakeloos en te vet. Wát een blamage.
Roderikberger .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
De slechtste George van de keten. Menukaart is heel beperkt en we hebben sinds tijden niet zo n slechte steaks gegeten. Prijs kwaliteit relatie is belabberd. Ga maar lekker elders heen als je lekker wilt eten.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Gisteren even uitwaaien in Zandvoort aan Zee, en daarna even een drankje en een hapje halen bij een van de strandtenten. Wij kozen voor George no. 5 . Het terras was aardig bezet maar niet overdreven druk. Geen oplettende bediening die ons in het vizier kreeg. Dus we spraken zelf een gastvrouw aan.
Er kwam net een tafeltje vrij, die zij direct voor ons in orde maakte.
De gastvrouw nam de bestelling op. Een flesje wijn en een flesje water, de kaart zou volgen.
Enige tijd later arriveerden wijn en water…bij de buren..

Wachtend op de kaart dwaalden onze blikken over het terras en zagen twee jonge gastvrouwen met hun bestelling van tafeltje naar tafeltje lopen. Onzeker en twijfelend …voor wie was de bestelling ook weer? En zo bleef het doorgaan …in de twee uur dat wij daar zaten.
Er was één uitzondering: een iets oudere gastheer die een “andere wijk “ had , maar zeer geroutineerd en vlot zijn gasten hielp.

We zochten iets uit van de kaart. Steak met friet een salade Nicoise, extra frietjes en een mandje brood. Geen zout en peper op tafel , geen olie en azijn.
Het mandje brood werd gebracht. Welgeteld 5! stukjes stokbrood en een cupje boter (over de datum)! Niet lang daarna werden de steak en de salade gebracht.
"De steak"... een dun lapje vlees. Niets meer, niets minder. Geserveerd met wat Franse frietjes en een bakje sla.

Mijn salade bestond vooral uit hele grote stukken sla. Wat kappertjes, 3 olijfjes, wat haricot verts, een stukje ei, een aardappelpartje, ansjovis, ui, tomaat en paprika en natuurlijk tonijn maar verder niet aangemaakt. Alle ingrediënten voor de salade waren aanwezig , maar het geheel smaakte nergens naar. Ik heb de helft laten staan. De frietjes waren hard en te zout. Bijgevoegd twee bakjes mayo..

Deze strandtent lopen wij de volgende keer snel voorbij.
De bediening heeft nog heel wat te leren en de keuken zou beter z’n best mogen/moeten doen. Een gemiste kans. Prijs / kwaliteit is slecht.

Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Vandaag genieten van het mooie weer, bij George No5. Helaas konden we geen gebruik maken van 't zwembad, die was wegens omstandigheden gesloten. Jammer genoeg werd er niet aan de strandbedjes bediend en moesten wij lang in de rij staan om ons eten te bestellen. Lunch was prima en smakelijk klaargemaakt! :) zeker de moeite waard om hier eens op het terras te eten, waar er veel en vriendelijke bediening rondloopt.
Ook zal het fijn zijn als er meer toiletten komen, nu 10 min. wachten op een vieze wc kan echt niet.
Juliette J.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
We zijn vaak te vinden bij de andere restaurants van deze keten. George WPS in Amsterdam en George LA in Laren, beide heel goed. Nu dus voor het eerst bij George no. 5 in Zandvoort. We waren met z´n vieren. We aten salade Niçoise met gebakken tonijn. Blackened tuna, en een caesar salad met kip. Friet erbij met mayonaise. Stokbrood met boter. Bakje salade erbij. Eten is zoals verwacht erg goed, super aardige bediening, geweldige locatie. We komen zeker terug. Super plek aan het strand.