George Marina

Spaklerweg 10a 1096 Amsterdam Nederland Kaart
31-202263122

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant George Marina

Een trendy restaurant aan de Amstel waar seafood en wijn de scepter zwaaien. Een ideale plek voor vis, zo aan het water. Het uitzicht leent zich er voor en de ambiance is best een beetje classy. Oesters zijn in deze beachclub alle dagen te bestellen maar ook de gewone klassiekers als een uitsmijter, een burger en uiensoep worden hier smaakvol opgediend. Een strandtent in Amsterdam om je even te wanen op een levendig terras aan de Franse riviera.

Meer informatie over restaurant George Marina

Trein, Tram, Metro & Boot
  • : Parkeergarage en valet parking voor gasten. Betaald parkeren in de buurt

Dagelijks van 11.00 uur - 01.00 uur

6,8

Jouw recensie over het restaurant George Marina

thomas V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Leuke avond gehad. Vriendelijk personeel en suhsi was top. Het restaurant was zeer smaakvol ingericht en heeft een mooi uitzicht over de Amstel
Floris H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Prachtige plek, zeer vriendelijk en goed personeel. Eten was ruim voldoende tot goed.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Prima locatie zeker in de zomer. Mooie inrichting modern en goede vis plateaus. Aanrader!
paul S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Te duur voor wat het was, vis was net top, hele kleine portie Black Cod.

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Jj V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Stijlvol restaurant met een sfeervolle uitstraling. De gerechten zijn van een hoge kwaliteit. De wijn vind ik te duur geprijsd.
K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Leuke tent, lekker eten. Mooi, strakke inrichting. Eten ook niet te duur. Ben er tot nu toe 3 keer geweest. 1 keer in de zomer en 2 keer in de winter ( 2018)
V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Er staan hele negatieve recensies op facebook. Met enige schroom heen gegaan. Niets van herkend maandag.
Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Aan het eten mankeerde niets. De wachttijden waren ook prima. Kortom, geen klachten whatsoever.
Maya A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Heerlijk gegeten en erg goede ontvangst en service! Hele fijne avond gehad met zelfs een extra leuk toetje voor mijn verjaardag!
Friso H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
train je personeel, ze lopen met hun ogen in hun zak. Pas als je zelf actie onderneemt ga zij wat doen......traag is understatement.
Hafi B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Mooie tent, het eten is wel lekker. Maar je moet erg lang wachten, niet alle gerechten worden in één keer geserveerd of zijn te koud! Nieuwe gerecht werd gemaakt maar duurde zeker een halfuur. Rest van het gezelschap is dan al uitgegeten. De bijgerechten zijn ze vergeten erbij te serveren, hier moet je dan weer om vragen. Na het eten een thee besteld maar thee zakje weer vergeten, nogmaals gevraagd, na 10 minuten ben ik maar zelf opgestaan en heb zelf een zakje thee bij de bar gevraagd. Erg jammer en dan niet de moeite of je centen waard! Prima om een drankje te doen want daar kan niet veel fout gaan dan.
Zoe V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Vreselijke service! We moedten 1 uur wachten om te kunnen bestellen! Heel onvriendelijk personeel! Het eten is niet heel goed en erg duur.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Lekker gegeten! Mooie inrichting en aardige bediening
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Service waa beneden alle peil. Bestellen was vrijwel onmogelijk en àls je iets had besteld duurde het een eeuwigheid. We wilden een middag uitgebreid ons in de watten laten leggen. Helaas viel dit in het water.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Voor deze prijs hadden we iets meer van de kwaliteit en presentatie van de gerechten verwacht. De bediening en service vonden we heel goed!
fen020 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Niet heel bijzonder, duur voor de prijs/kwaliteit.
De wijn en kreeft waren prima
Jammer dat we niet zelf ene tafel uit konden kiezen, zaten aan een klein tafeltje bij een tochtig raam
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Er zat plastic in mijn sushi
De steak en de tonijn waren erg zout
Maar het personeel was super, behalve de Manager die spoort niet en hoort daar niet te werken.
Erna P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Bij binnenkomst leek de gastheer ons wel te zien, maar hij keerde zich daarna om en liep weg zonder ons te verwelkomen. We moesten actief laten merken dat we er waren, het personeel zat aan de bar en we leken eerder een lastige onderbreking dan gasten die gereserveerd hebben.
De bediening was eerst keurig en attent, maar toen het wat drukker werd moesten we twee keer láng wachten en opnieuw actief de aandacht trekken, zelfs met lege borden op tafel. De jonge ober maakte een zeer misplaatste, seksueel getinte grap in een poging Amsterdams adrem te zijn.
Jill B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Super! Afgelopen zaterdag met drie vriendinnen er gegeten. De bediening geeft leuke aanraders waardoor we met twee boten vol met lekkers aan tafel zaten. Door de goede kennis van het personeel hadden we ook nog is een heerlijk wijntje bij het eten. Er hangt een heerlijk en relaxed sfeertje, dus ik kom zeker vaker langs!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Erg lekker gegeten. Goeie service en erg vriendelijk personeel. Het personeel let erg goed op de klanten als het drinken op is of als de tafel afgeruimd moet worden. Mooi uitzicht en mooie vergader ruimte. Nogmaals personeel en bediening is top en erg vriendelijk. Dankjullie van voor de goeie service.
Stef E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Top gegeten!!!, erg goede service en altijd vriendelijk personeel bij dit restaurant, het parkeren is ook goed geregeld!!. De sushi die hier geserveerd wordt is ook super goed! Zomers erg leuk terras buiten maar in de winter ook zeker leuk om even te eten. Leuke openhaard binnen