George Marina

Spaklerweg 10a 1096 Amsterdam Nederland Kaart
31-202263122

Over het restaurant George Marina

Een trendy restaurant aan de Amstel waar seafood en wijn de scepter zwaaien. Een ideale plek voor vis, zo aan het water. Het uitzicht leent zich er voor en de ambiance is best een beetje classy. Oesters zijn in deze beachclub alle dagen te bestellen maar ook de gewone klassiekers als een uitsmijter, een burger en uiensoep worden hier smaakvol opgediend. Een strandtent in Amsterdam om je even te wanen op een levendig terras aan de Franse riviera.

Meer informatie over restaurant George Marina

Trein, Tram, Metro & Boot
  • : Parkeergarage en valet parking voor gasten. Betaald parkeren in de buurt

Dagelijks van 11.00 uur - 01.00 uur

6,8

Jouw recensie over het restaurant George Marina

Zoe V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Vreselijke service! We moedten 1 uur wachten om te kunnen bestellen! Heel onvriendelijk personeel! Het eten is niet heel goed en erg duur.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Lekker gegeten! Mooie inrichting en aardige bediening
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Service waa beneden alle peil. Bestellen was vrijwel onmogelijk en àls je iets had besteld duurde het een eeuwigheid. We wilden een middag uitgebreid ons in de watten laten leggen. Helaas viel dit in het water.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Voor deze prijs hadden we iets meer van de kwaliteit en presentatie van de gerechten verwacht. De bediening en service vonden we heel goed!
fen020 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Niet heel bijzonder, duur voor de prijs/kwaliteit.
De wijn en kreeft waren prima
Jammer dat we niet zelf ene tafel uit konden kiezen, zaten aan een klein tafeltje bij een tochtig raam
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Er zat plastic in mijn sushi
De steak en de tonijn waren erg zout
Maar het personeel was super, behalve de Manager die spoort niet en hoort daar niet te werken.
Erna P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Bij binnenkomst leek de gastheer ons wel te zien, maar hij keerde zich daarna om en liep weg zonder ons te verwelkomen. We moesten actief laten merken dat we er waren, het personeel zat aan de bar en we leken eerder een lastige onderbreking dan gasten die gereserveerd hebben.
De bediening was eerst keurig en attent, maar toen het wat drukker werd moesten we twee keer láng wachten en opnieuw actief de aandacht trekken, zelfs met lege borden op tafel. De jonge ober maakte een zeer misplaatste, seksueel getinte grap in een poging Amsterdams adrem te zijn.
Jill B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Super! Afgelopen zaterdag met drie vriendinnen er gegeten. De bediening geeft leuke aanraders waardoor we met twee boten vol met lekkers aan tafel zaten. Door de goede kennis van het personeel hadden we ook nog is een heerlijk wijntje bij het eten. Er hangt een heerlijk en relaxed sfeertje, dus ik kom zeker vaker langs!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wat een aanrader dit! Net een jaar open, wat mindere recensies gezien. Wilde het graag zelf proeven maar echt Geweldig! Hebben alles top voor elkaar! Service is persoonlijk, en on Nederlands goed. Eten heerlijk, vooral de sushi en seafood is echt geweldig!
Top zaak met een mooie toekomst als het aan ons ligt!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Erg lekker gegeten. Goeie service en erg vriendelijk personeel. Het personeel let erg goed op de klanten als het drinken op is of als de tafel afgeruimd moet worden. Mooi uitzicht en mooie vergader ruimte. Nogmaals personeel en bediening is top en erg vriendelijk. Dankjullie van voor de goeie service.
Stef E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Top gegeten!!!, erg goede service en altijd vriendelijk personeel bij dit restaurant, het parkeren is ook goed geregeld!!. De sushi die hier geserveerd wordt is ook super goed! Zomers erg leuk terras buiten maar in de winter ook zeker leuk om even te eten. Leuke openhaard binnen
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Zijn hier vaker geweest, jammer dat de kwaliteit verschilt van het zelfde bestelde maaltijd , de porties zijn niet even groot. Ook heb ik 2 porties sushi voor thuis meegenomen en die waren echt de helft qau grootte dan ik gewend was.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ondanks vriendelijk bedienend personeel, duurde het te lang en werden soms dingen vergeten. Voorgerecht kwam laat en zonder drank. Verder zat er een groep van Engelse vrouwen een bachelors te vieren. Dat haalt het niveau van publiek en de sfeer behoorlijk omlaag.
Cecilia V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Toen we aankwamen moesten we verplicht 15 euro betalen per auto voor parkeren, vallet parking! Belachelijk in deze uithoek van Amsterdam! Zeer klantonvriendelijk en erg jammer.
Jelle H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Kwalitatief goed en aan de prijs, heel mooie locatie. Personeel gemiddeld ok - sommigen goed sommigen wat onervaren. Publiek is wat je kan verwachten bij een george in de haven
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Fijne plek om te lunchen met met uitzicht over het water. Bediening was zorgzaam.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Crab en Garnalencocktail liever met gepelde garnalen en bakje water voor je handen.
Kop koffie mocht wat voller. Of doe het in een kleiner kopje. Leek nu net een bodempje.
Toegang voor auto slecht aangegeven.
Eten was lekker.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Leuk restaurant, vriendelijke bediening en mooi uitzicht. Helaas regende het, waardoor we binnen moesten eten, maar terras zag er ook heel fijn uit.
Denesh S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk eten, de sushi is een aanrader net zoals de voor mij “nieuwe” snack beetrootballen (een aangename verrassing). De wijn is ook zeer goed. De locatie is prachtig aan het water van het mooie Amstel kwartier. Personeel is helaas niet makkelijk aanspreekbaar, tikkie arrogant zelfs en niet bepaald pro actief te noemen. Klant is koning is zeker niet van toepassing. Drie keer geweest en alle drie de keren was het personeel hooghartig, dus kan helaas niet zeggen dat het toeval was. Echter vanwege ligging en tevens doordat het vlakbij kantoor is zal ik zeker wel voor een drankje nog langs komen.
Naomi L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Bediening was goed, ik vind het wel jammer dat een visrestaurant meer gericht is op sushi dan de (beperkte) keuze voor visgerechten.