George Marina

Spaklerweg 10a 1096 Amsterdam Nederland Kaart
31-202263122

Over het restaurant George Marina

Een trendy restaurant aan de Amstel waar seafood en wijn de scepter zwaaien. Een ideale plek voor vis, zo aan het water. Het uitzicht leent zich er voor en de ambiance is best een beetje classy. Oesters zijn in deze beachclub alle dagen te bestellen maar ook de gewone klassiekers als een uitsmijter, een burger en uiensoep worden hier smaakvol opgediend. Een strandtent in Amsterdam om je even te wanen op een levendig terras aan de Franse riviera.

Meer informatie over restaurant George Marina

Trein, Tram, Metro & Boot
  • : Parkeergarage en valet parking voor gasten. Betaald parkeren in de buurt

Dagelijks van 11.00 uur - 01.00 uur

7,1

Jouw recensie over het restaurant George Marina

Steven S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Slechte service, echt hele slechte niet oplettende bediening met een enkeling die het tracht te redden. Er is dus sprake van slecht management en een tekort aan personeel want er loopt genoeg rond alleen hebben ze geen idee wat te doen. Bij binnenkomst is er geen begroeting, laat staan overzicht. Nog voordat er drinken op tafel staat wordt er gevraagd of we al keuze hebben gemaakt. Eten is prima, keukenbrigade maakt het verschil.
Femke K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Eten was goed, hoofdgerechten wel kleine porties. Mag beter worden aangegeven dat er bijgerechten bij moeten worden besteld zoals bij de inktvis.
Jermen T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten is heerlijk ziet er goed verzorgd uit de bediening is top mooi locatie, leuke inrichting prachtig terras aan het water.
Alan N.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Dit is mijn tweede keer bij George M. George Marina is op een mooie plek, met uitzicht over het water. Het eten is goed. De bediening is jong, knap en vriendelijk, maar wordt nauwelijks geleid. Dit betekent dat het niveau van bediening achterblijft bij het niveau van het restauarant. De Bediening stelt zich niet aan gasten voor. Het is chaotisch (vooral bij drukte) en het gebrek aan goede toezicht leidt tot fouten in het opnemen en brengen van je bestelling, laat of onvolledig afruimen van gebruikte artikelen enz. Dit is m.i. een gebrek aan begeleiding en niet aan de welwillendheid van het personeel an zich. Allemaal snel te verbeteren dus.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Eten geweldig, jonge staf, waardoor bediening wel wat beter kan.
Svenne K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Hier nu twee keer gegeten. Lokatie is erg leuk en ligt mooi op de zon. Uitzicht is sfeervol, de opzet van het restaurant ook. Prachtig en gezelllig. Beetje Zuid Frankrijk. Het eten is matig, beide keren. Dat in combinatie met de bediening maakt de prijs-kwaliteit verhouding op dit moment niet top. De bediening is erg attent, je zou het bijna aandoenlijk noemen (hele jonge mensen), maar erg slecht. Onervaren en niet op elkaar ingespeeld. Er gaat eigenlijk niets goed, vier keer vragen, vijf keer corrigeren, de hele avond door. Werkt op den duur een beetje op de lachspieren...Na 20 mins hadden we eindelijk wijn en water, het brood kwam nooit. Er kwam maar een hoofdgerecht. Het tweede gerecht kwam pas 20 mins later :(. Niet gezellig als je met zijn tween uit eten bent. Bij het nagerecht kwam er ook maar een in plaats van twee toetjes. Toen hebben we ingegrepen en de boel teruggesstuurd. We hopen dat ze deze dingen kunnen verbeteren want het is zeker een mooie plek.
Rebecca M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Enige minpunt vinden wij dat je niet gewoon een karaf Amsterdams kraanwater kan bestellen.
J A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Viskwaliteit heel goed en met zorg bereid. Hippe ruime tent met uitzicht over de amstel!
Wijnkaart goed en betaalbaar.
Zowel binnen als buiten heerlijke ambiance.
Lody P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Het is natuurlijk een top lokatie,
Maar waarom duurt het toch zo lang voor er eens bedienend personeel aan je tafel staat terwijl het echt niet druk is?
(Het personeel is overigens erg aardig)
Het eten is ok maar echt niet meer dan dat
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Ken meerder George locaties, maar deze was in kwaliteit niet best. Zelfs teleurgesteld in kwaliteit van het eten. Tonijnsteak in het centrum is top. Hier is het echt een zeer slap aftrekstel. Oude friet (afgekoeld), spinazie niet vers. Bediening maakte een hoop goed, maar kom primair toch voor het eten.
Nicoline G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Ik vind het een hele verrassende kaart, heel anders dan bij de andere George vestigingen! (origineler, meer seafood). En de plek is prachtig!
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prachtige locatie aan het water. Prima sfeer, heerlijk eten en fantastische wijn. Een aanrader zeker met mooi weer buiten!
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Bij binnenkomst liep de persoon die bij de ontvangstzuil stond tijdens oogcontact weg wat wij opzich vreemd vonden. Vervolgens duurde het gevoelsmatig lang voordat een van de 10 personeelsleden die niets stond te doen een initiatief nam om ons te verwelkomen en naar een tafel te begeleiden.
Wilde toen eigenlijk al weg gaan. Heb spijt dat we dat niet gedaan hebben. Vond se service slecht.
Eten was ook niet om ever naar huis te schrijven. Vooral de zalmtartaat vond ik nergens op lijken. Een hoop brokken met een dressing.. leek wel kattenvoer.
Voor mij eerste en laatste keer.
Absoluut geen aanrader.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Eten was redelijk tot goed jammer dat eten erg lang op zich liet wachten maar er was wederom een storing in het computer systeem . Plus teveel gerechten waren al niet meer te krojgen. Locatie van terras is uniek en maakt een bezoek bij mooi weer een aanrader
Jetty L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Erg lekker gegeten, perfecte service en super ambiance! Een aanrader!
Florianne H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Belachelijk, anderhalf uur geleden eten besteld en nog steeds niet gekregen. Wanneer je drinken besteld bij binnenkomst moet je 4 x vragen waar het blijft. Geen excuses van het personeel, alleen een snauw dat we niet mogen klagen
Maartje P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijke plek, lekker eten en prettige service. Met 5 min fietsen waan je je niet meer in Amsterdam. Alleen slecht bereikbaar telefonisch.
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
we waren met 3 personen en werden buiten aan een heel klein tafeltje gezet wat voor 2 personen geschikt was 60x60 ? we hadden gereseerveerd voor 3 dus kwamen wij niet zomaar binnen vallen , ook werden wij verplicht buiten te zitten want met het mooie weer werd alles buiten gedaan dit vonden wij niet prettig omdat onderaan onze kleine tafel op een vlonder een groep mensen stonden en evt bang waren dat er ook nog eens gerookt zou worden en wij dit niet wensten als niet rokers , mijn zoon vroeg of wij toch een andere tafel konden krijgen en dat kon , iets meer van het beneden terras af maar wel weer een 2 persoons tafeltje voor 3 dus zeer krap mijn bord moest op een hoek van het tafeltje worden gezet en kwamen mijn knieën tegen mijn mede gasten aan terwijl binnen op nog geen meter afstand achter het raam grotere tafels stonden waar wij dus niet mochten plaats nemen. Iets verder op het terras stonden 2 kleine tafels aan elkaar voor 4 personen ik vroeg of wij daar mochten plaatsnemen nee dat kon niet , later zaten ook daar 3 personen die dus meer ruimten hadden , Dit was dus geen prettige ontvangst en zeker niet klant vriendelijk , Het personeel was verder prima en vriendelijk en hebben wij er toch een mooie avond van gemaakt , maar als ik weer voor 3 personen naar George Marina zou gaan moet ik wel even over nadenken .dit is een eerlijke feedback Ik zou zeggen doe hier iets mee .
Edwin W.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Mooie tent, leuk ingericht en mooie plek. Voor de rest doet het me een beetje denken aan Jantjes verjaardag. Deze “hippe” tent is zwaar overrated, de gastheer (denk ik...) is vooral bezig met het vrouwelijk personeel en neemt de bestelling op terwijl ie met zijn vinger in ze navel poert (echt! ????). De tuna steak is 80% avacoda en 10% Tuna en 10% “Joost mag weten wat het is”. Shusi niet vers. De barman heeft even geen tijd want die staat populaire te dansen achter de bar en dat is allemaal prima als je in Jantjes verjaardag staat. Niet hier, met deze prijzen! Als dat nog niet genoeg is, het volk parkeert de Porsche aan het terras zodat iedereen kan zien dat ie een Porsche rijdt... kunnen ze hier niet zoveel aan doen, maar het is wel uiterst typerend voor deze ballentent. De ober deed ze best. Ps het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik niet de doelgroep ben...
van P.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
ontvangst matig, vragen waar de kapstok is bv in plaats van dat ze je jas aannemen..