George Marina

Spaklerweg 10a 1096 Amsterdam Nederland Kaart
31-202263122

Over het restaurant George Marina

Een trendy restaurant aan de Amstel waar seafood en wijn de scepter zwaaien. Een ideale plek voor vis, zo aan het water. Het uitzicht leent zich er voor en de ambiance is best een beetje classy. Oesters zijn in deze beachclub alle dagen te bestellen maar ook de gewone klassiekers als een uitsmijter, een burger en uiensoep worden hier smaakvol opgediend. Een strandtent in Amsterdam om je even te wanen op een levendig terras aan de Franse riviera.

Meer informatie over restaurant George Marina

Trein, Tram, Metro & Boot
  • : Parkeergarage en valet parking voor gasten. Betaald parkeren in de buurt

Dagelijks van 11.00 uur - 01.00 uur

6,8

Jouw recensie over het restaurant George Marina

Mayke H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het wachten op de fles wijn, duurde wat lang en de friet was helaas koud. Daar hebben we nieuwe voor gevraagd. Verder lekker gegeten en leuke entourage. Aan het water op het terras.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
60 (ZESTIG!!!) minuten wachten op je hoofdgerecht en een serveerster die bij 3x vragen waar de gerechten blijven (na 35, 45 en 55 minuten) alleen maar weet te stamelen ' ik geef' t door aan de keuken, ik snap 't ook niet" terwijl GeorgeMarina maar voor 25% is vol geboekt. Sowieso is een uur wachten zeer irritant maar nog meer als je een zakelijke lunch hebt en op tijd weg moet en dat ook van te voren aangeeft. Kwaliteit en uitzicht OK, maar bediening is abominabel. Overigens al sinds de opening in sept. 2017 en we zijn nu bijna een jaar verder. Wel kopje koffie vh huis, maar daar draait t niet om.
Charelle D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Ik ben hier op een rustige avond wezen eten met mijn vriend. Wij hadden wel wat slechte recensies gelezen maar hoe erg kan het zijn, dachten we. De bediening is onvriendelijk, ze nemen geen bestellingen op totdat je honderd keer geroepen hebt. Mijn vriend is zelfs een keer naar de bar gelopen om nog een drankje te bestellen? Aangezien we al een half uur aan het wachten waren en niemand kwam. Ik heb vervolgens drie kwartier gewacht op m’n wijn die ik uiteindelijk niet heb gekregen. Na een slap excuus kreeg ik er eentje van het huis (ook dit duurde nog 20 min) die vervolgens doodleuk op de rekening stond. Het eten is echt absoluut NIET bijzonder. Porties zeer klein en belachelijk geprijsd. Wachttijden bizar lang (terwijl het rustig is). Echt jammer want de locatie is top, maar zelfs voor een drankje raad ik je af hierheen te gaan omdat de sfeer gewoon ongezellig is. Je voelt je vooral een zware last in deze tent. Ik begrijp niet wat er toch zo moeilijk aan is om vriendelijke te zijn, dat zou al een hoop schelen. Ken een hoop zaken waar het stukke beter geregeld is. Uiteindelijk 200 euro verder voor een slechte ervaring.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Top locatie en super gegeten
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Kwaliteit van eten uitstekend, maar heb de groente en een variatie op de frietjes gemist. Geen vorkje voor de oesters. Extreem lange wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht. De kleding van het personeel zou wel wat feestelijker mogen!
Peanuts92 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
De locatie is prachtig. In tegenstelling tot de recensies die ik gelezen heb, vond ik het personeel over het algemeen vriendelijk en behulpzaam. We konden zelfs kraanwater krijgen, maar dan niet in een karaf, maar een glas per persoon. Wat is ingewikkelder? We zaten in een rustig hoekje, zonder gasten om ons heen, alleen wel met een speaker boven ons hoofd. Maar het geluidsniveau was te doen. Helaas waren de gerechten nogal teleurstellend, vooral gezien de prijs. Veel geld voor weinig verrassende en kleine gerechten. De Marina sushi rol (18 euro, 8 stukjes) was droog en had weinig smaak. De 6 mini plakjes sashimi tonijn (16 euro) werden geserveerd op een enorme bak ijs. De octopus betrof 1 gegrild armpje met wat kleine plopjes saus (22 euro). Bij de XL Pavlova hadden we wat moeite de vanille cream te vinden. Die zat volgens de ober in de Pavlova; niet gevonden. Blijkbaar zijn locatie en sfeer belangrijker dan goede kwaliteit eten voor een redelijke prijs.
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Misschien hadden we te hoge verwachtingen omdat we eerder bij andere George restaurants gegeten hebben en uiteraard vanwege de prachtige locatie.
Voorgerechten waren prima en de Sushi ok. Maar onze hoofdgerechten, zeetong en kip smaakten bijna hetzelfde. Het lijkt wel of in alle gerechten dezelfde kruiden wordt gebruikt. De kip en de zoete aardappels uit de oven bleken gefrituurd te zijn.
Prima zaak voor een mooie zomerdag met kleine hapjes en een drankje.
Lucie L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We hadden de plateau royale en was heerlijk!!! Inrichting is prachtig maar in een relatief korte tijd al best beschadigd helaas. Personeel aardig maar erg jong en niet heel oplettend. Ik zou het restaurant zeker aanraden!
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Prima gegeten bij George Marine , op een mooie ruime plek gezeten, onze zoon was jarig werd 34 en werd er voor hem gezongen met een vuurwerk versierd Dessert erbij .

Het was Top.
monique K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
heel professioneel en moderne kaart, misschien ietsje te gelikt, maar alles bijelkaar (niveau voedsel en plek) maakt dat ik er graag terug kom
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Afgelopen dinsdag een tafeltje gereserveerd bij George Marina, hadden er veel zin om aan de waterkant te zitten. Het eten was erg goed, de bediening daarentegen heeft onze avond verpest. Er waren wel wat bedieners die hun best deden om te redden wat er te redden vielt, maar bij gebrek aan goed leidinggevend personeel was het een zooitje. Obers die steeds met bestellingen rondliepen die niet wisten waar die naar toe moesten: de rosé was al verdampt tot dat de juiste tafel gevonden was, bij het uithalen van het servies van het voorgerecht was men vergeten aan de keuken door te geven dat het hoofdgerecht door mocht komen: wij hebben serieus anderhalf uur gewacht tot het hoofdgerecht kwam en wel nadat wij zelf hierover geklaagd hadden. De grappa werd geserveerd in een whisky glas met ijsklontjes. In Italië zou je hiervoor (terecht) op staande voet worden ontslagen. Toen ik de rekening vroeg kreeg ik een mobiel device van de ober om te kijken of het wel allemaal klopte. Geen rekening. Ik moest € 201,00 afrekenen en legde daarom € 220,00 op tafel. Na een tijdje vroeg ik waar mijn wisselgeld en bonnetje bleef. De jongen die afrekenende ging er van uit dat het wisselgeld (€ 19,00) fooi was. Welnu... ik ben erg royaal met fooi. Als de bediening goed was geweest had ik inderdaad 10% gegeven. Maar in dit geval wellicht 5%. Toen die jongen met de arrogante houding vanuit ging dat het fooi was, heb ik deze keer, voor het eerst in mijn leven geen fooi gegeven.
Al bij al: lekker gegeten, zeer slecht bediening, lang gewacht.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De locatie is geweldig, en de inrichting top.
Het eten is verrukkelijk.
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Service rommelig, vriendelijk, welwillend, maar allesbehalve professioneel, traag, ongecoördineerd, veel ruimte voor verbetering.
Lavesh L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Lekker gegeten en genoten. Alleen jullie plateau royale lekte enorm op onze tafel (gesmolten ijs), waardoor onze benen nat werden. Uiteindelijk hadden jullie het opgelost met plasticfolie eronder plaatsen. Echter, het zou fijn geweest zijn als jullie als gebaar voor het ongemak de drankjes of dessert niet hadden meegerekend.
Hélène P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het was een hele warme avond en we zaten in de te warme zon op het prachtige terras. De ober heeft er alles aan gedaan om een ander plekje voor ons te vinden. Dat was super. Ondanks de drukte was het ook geen enkel probleem als wij wat ijsblokjes wilden hebben en of ze de rode pinot noir voor ons een beetje konden koelen. Naast het prima eten wordt het op deze manier een fijne avond met een prachtig gezicht over de Amstel en kijkend naar alle mensen buiten die lekker zitten te genieten. Hélène
Angeline N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
wat was het prachtig weer, prachtige lokatie en vriendelijk personeel. Genoeg keuze en hoeveelheid prima voor de lunch. verschillende gerechten gegeten. Makkelijk per fiets te bereiken. Een aanrader.
Riccardo C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het uitserveren van het eten duurde te lang. 3 uur voor een eenvoudig voorgerecht (sushi) en hoofdgerecht (tonijnsteak en kreeft). Om deze reden hebben we het dessert laten zitten.
Jochem T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
George kreeg het gedurende de avond moeilijk om alle tafels correct te bedienen. Een deel van het personeel had niet de ervaring die je mag verwachten. Glazen wijn werden tot de rand toe gevuld en een bestelling vergeten. Wel waren allen zeer vriendelijk en servicegericht.
Yuki K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Behalve de kreeft die viel tegen. De rest was 10+ vooral de sushi was mega goed.
Service ook een dikke 10!
Frederique L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Service kan een heleboel verbetering krijgen! De plek aan het water is geweldig, leuk voor als je met de boot komt. Het eten is ook heerlijk, voor ieder wat wils!