George L.A.

Naarderstraat 46 1251 BD Laren Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant George L.A.

Duur
Erg kort
Maxamize .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Het viel wat tegen. De hamburger was niet bijzonder en het halve kippetje kwam met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet zojuist van het spit af, maar had slechts een matige opwarmbeurt ontvangen. Frietjes waren gelukkig wel knapperig, sla ook en de spinazie niet heel smaakvol, maar in elk geval vers. De desserts waren ook prima. De cheesecake smeuïg en de citroentaart niet te zoet en mooi afgewerkt. Zou ik er nog een keer gaan eten? Nou in elk geval voorlopig niet, want frietjes en sla zijn ook bij andere restaurants verkrijgbaar.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
George ligt net iets buiten het centrum van Laren, mooi idyllisch pand met groot terras. Helaas een zomerse regenbui dus geen terras voor ons. Binnen is het sfeervol en verzorgd. De kaart biedt ruime keus, voornamelijk klassieke bistro gerechten. Heerlijke zeetong gegeten, uitstekend bereid en geserveerd met een echte eerlijke groene salade. Hier schrijven ze kwaliteit met een hoofdletter K. De afsluiting met Illes Flottante maakt de avond compleet. Dit is een mooi adresje!
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Uitstekende en attente bediening die snet en adequaat reageert zodat jij je gast voelt. Wijnaten een cesar Salade. Eigen gemaakte croutons, mooie vlokken parmesan en vers geroosterde kippedijen filet. Heerlijk krokant gekruid! En dan
Met het zonnige weer in de fijne tuin lunchen met prima witte wijnen per glas. Een aanrader !
Evelyne K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
De bediening en de ambiance is uitstekend maar ik zou me schamen als chef in de keuken om een risotto te serveren zoals ik die gisteren voorgezet kreeg: een soepbord met risotto-rijst in een witte smakeloze melkachtige saus en een beetje uitgedroogde peterselie erop,slechte prijs/kwaliteit.
Annabelle F.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Na een lange tijd hebben wij hier vorige week weer eens gegeten, ruime keuze qua gerechten en prijs/kwaliteit verhouding is ook prima. De bediening was netjes en snel en de sfeer is hier ook altijd goed, leuk voor een avondje (makkelijk) uit eten.
J696969J .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Het restaurant ziet er mooi en verzorgd uit, maar het eten was echt een tegenvaller. De risotto was alleen rijst met creme fraiche, het zag er niet uit en het smaakte vies. De steakfrites bij de small dishes was lekker maar niet erg bijzonder. De tournedos (27,50!) was erg klein en werd op een groot bord opgediend met simpele pepersaus. De salade was veel te groot gesneden en het sausje smaakte niet goed. Ook was het niet mogelijk een karaf kraanwater te bestellen. Ik vond de prijs-kwaliteit verhouden erg slecht, helaas. Ik zou het niet aanraden om hier te gaan eten.
Gertverlek .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Prima eten! Had de steak die ietsjes te ver was bereid, maar nog steeds heel smakelijk. Ik moet zeggen dat ik de sfeer in Amsterdam iets knusser vind. Maar door de drukte werd het wel gezelliger. Voorgerecht en dessert zijn van goed kwaliteit. Prijs kwaliteit klopt hier wel.
Billy72 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Eten is niet goed, vrij Basic en niet verfijnd. De kaart belooft meer dan wat de werkelijkheid is. Lijkt wel of de boter waarin vlees en vis is gebakken meerdere malen gebruikt is. Frietjes zijn te hard en kip was veel te droog en niet mals. Prijs kwaliteit is heel ver te zoeken. De Belgische bonbons zijn niet te eten en lijken wel te komen uit de onderste schappen van de supermarkt om de hoek. Bediening is echter zeer vriendelijk. Wijn had heel veel droesem. Helaas komen we hier niet meer terug.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
LA George ligt in centraal in Laren gevestigd in een stijlvol pand met een uniek terras. Het terras heeft ongekende privacy. De bistro is binnen stijlvol ingericht en natuurlijk herkenbaar tov de stijl van George in de andere vestigingen, ook daar komen we graag. Een voordeel is trouwens dat je de auto altijd eenvoudig kan parkeren op het ruime parkeerterrein. De bediening is spontaan, enthousiast en zeker ook met veel kennis van de menukaart en de wijnen. Wij hebben er heerlijk gegeten met als voorgerecht; Fines de Claires en Vitello Tonato met als hoofdgerecht beide tonijn. De sauvignon per glas gedronken en is van een prima kwaliteit. Een gezellig restaurant waar wij graag wat eten en altijd aan de verwachting voldoet en zeker het enthousiasme van de bediening is het een dikke 8.
SB2 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wij hebben bij George L.A. een eenvoudige maar heel prettige lunch genoten. Sandwich kip avocado voor mevrouw, een Ceasar Salad voor meneer. Wat ons beiden opviel is de goede kwaliteit van de gebruikte Ingredienten. De espresso is uitstekend en de witte wijn naar ik hoorde ook. De bediening is vlot en gelukkig niet opdringerig vriendelijk. Gecombineerd met de voor ons aangename ambiance betekent George L.A. kandidaat voor een reprise
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Leuk restaurant in Laren. Bediening altijd erg vriendelijk. Wij eten hier altijd erg lekker. Ik kan vooral aanbevelen de pizza tonijn. Die wordt geserveerd op een flinterdun krokant filodeeg met verse, rauwe tonijn en wasabimayonaise. heerlijk! Wat hier ook leuk is, is dat zij verschillende soorten frieten serveren waaruit je zelf kan kiezen. Zeer variabel aanbod qua kaart en vooral erg prettig is dat ze de hele dag open zijn en de hele dag dezelfde kaart hanteren waardoor je op ieder gewenst tijdstip kan eten waar je zin in hebt. Zeer vriendelijke bediening. Mooie tuin.
Juliette J.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
We waren in de buurt en we hebben 3 x blackened tuna en 1 salade Nicoise besteld met verse tonijn. Bij de blackened tuna krijg je frites en sla. Het was heel goed en niets op aan te merken. Pinot Noir uit California was ook heel lekker. De bediening was heel aardig en snel. Als dessert een ile flottante. Ook heerlijk. De koffie was ook prima. Kortom prijs-kwaliteit heel goed.
topski .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
George L.A. ..... Heerlijk Larens terras, compleet met mooie heggen, zodat tafels min of meer privé zijn, 8.
Wij werden ontvangen door jongedame die er niet veel zin in leek te hebben, chagrijnige uitstraling, 'je' en 'jullie' blatend, kortom: niet geschikt om als gastvrouw een prettige sfeer te maken. Althans, gisteren niet. Het andere bedienend personeel kwam prettiger over, vriendelijk, gastvrij.
Het belangrijkste, het eten: wij bestelden risotto. Hadden wij eerder eens bij George L.A. gegeten, goed bevallen. Deze keer niet. Risotto bleek taai van structuur. Avocado risotto heet het ..... avocado werd separaat opgediend. Tja .....
Paddestoelen erop, op smaak gebracht met ..... te zoute bouillon.
De locatie en de zon stemden ons mild. Dat wel.

Lauren T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Het idee van een brasserie stijl is leuk. Het is ideaal voor een snelle hap. De bediening laat te wensen over, mag blij zijn dat je überhaupt geserveerd wordt en dan nog wordt je met een scheef oog aangekeken. 3 keer hier gegeten en elke keer zelfde liedje. Eten is prima maar niet spectaculair. Het is wel gemakkelijk en beter dan thuis koken of een bezorgservice bellen.
Stephan F.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Gisteren geluncht bij LA George. Het was snikheet en helaas waren er maar 5 parasols beschikbaar voor de tafels buiten. Tuurlijk waren alle tafels bezet met parasols. We moesten in de brandende zon lunchen. Heel jammer dat zo'n restaurant niet alle tafels voorzien van een parasol. Ruimte genoeg ervoor.
Het eten was matig. Ik had een caesar salade met kip. Kip was smaakloos en te weinig sla.
Mijn man had een BLT. Wat een miezerig sandwich was dat. Een blaadje sla, 1 spek en 1 schijfje tomaat. Service was wel goed. Maar we komen hier niet meer terug!
Anneke .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Hun concept is simpel maar goed eten. Vaak lukt ze het maar vaak ook niet. De bediening en het eten waren in Laren middelmaat. De wijnen waren wel lekker maar wel aardig aan de prijs. Maar je blijft toch altijd terug komen omdat het altijd prima is.
Rubin D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Gisteren bij ze gegeten. Ik woon in Laren en heb bij hun opening ruim 2 jaar geleden in de kaart gekeken. Ik was niet onder de indruk. Gisteren eindelijk de primeur, en het viel toch tegen. Hoe kun je zo'n pretentieloze gekonfijte eend serveren. Zelfs de doperwtjes waren rauw. Gezien en gezien worden daar gaat het om daar. Zelfs het personeel is zo koud als de geserveerde doperwtjes. Nooit meer.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
George LA heeft het mooiste (en grootste) terras van Laren. Op deze eerste echt mooie lente dag besloot halverwege de avond iedereen zich naar binnen te verplaatsen, de bediening ving dit echter wonderbaarlijk goed op. Nadat we de vorige keer al niet enthousiast over onze Steak Tartare waren (IENS waar is onze recensie gebleven?) probeerden we het opnieuw. Helaas kwamen we van een koude kermis thuis. Er werken eindelijk een aantal (niet allemaal) goede krachten in de bediening wat de sfeer en beleving vaak snel al positiever maakt. De keuken blijkt echt niet in orde. De zeetong (36,50) was bij ons echt veel te zompig. Onze buren klaagden een half uur later over hetzelfde. De risotto van de dag werd ons koud geserveerd (hij moest helaas echt terug) en daarna bleek de smaak helaas 'okay'. Alleen de tournedos / pepersaus (27,50) was in orde. De nabestelde spinazie was echt te rauw waardoor je bijna sla leek te eten. Jammer jammer jammer. We hopen van harte dat het nog goed komt deze zomer. Door de plus in het bedienend personeel zullen we het vast weer eens proberen. TIP Zet eens een sommelier in om alle wijnen opnieuw te proeven. Er lijkt iets mis te gaan met de jaargangen. Sommige wijnen zijn gewoon echt niet op dronk, iets wat het personeel zelfs erkende.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Een lastige.
Waarschijnlijk omdat het mijn stijl gewoon niet is.
Bij binnenkomst merk je gelijk een soort ons kent ons sfeer.
Dan kan.
Maar zorg er dan ook voor dat je de gasten niet gelijk als buitenstaanders behandelt.
En dat bleek hier moeilijk te zijn.
Het interieur is netjes. Meer ook niet.
Het eten... nogal overrated. En sommige gerechten behoorlijk overpriced.
Het publiek om ons heen hoorde zichzelf graag en had ook graag dat jij hen hoorde.
Wellicht een momentopname.
Maar nogmaals.
Iets kan gewoon je stijl niet zijn.

Rob L.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Prachtige lokatie, vriendelijke ontvangst, veelbelovende (engelstalige) kaart. Het lijkt er op dat er weinig kan misgaan. Mis ging er niets echt, maar er mogen wel enkele kanttekeningen worden geplaatst.
Voor de lunch kozen wij Lobster en de Confit of Duck. Eenvoudig en ogenschijnlijk weinig kans op teleurstelling. Maar, als een restaurant het niet eens voor elkaar krijgt om voor zo’n half kreeftje het ‘breekwerk’ goed voor te bereiden, is men niet echt serieus. Zo’n tang op tafel zou immers meer folklore horen te zijn dan dat de klant zwaar aan het werk moet. Een kleine moeite, maar zeer bepalend voor het eet-gemak en –genoegen. Een beetje taaiig komt vaker voor, dat schijnt moeilijk anders te kunnen.
De confit was beslist te droog, net wat te lang verhit. En het niet op de kaart aangegeven, maar op zich passende, bed van zuurkool was wat te sterk van smaak. Daardoor verloor de confit de smaak-competitie.
Al met al geen enorme teleurstelling, maar zeker niet inspirerend genoeg voor het oorspronkelijk met vrienden geplande dineren.
De bediening scoort niet hoog vanwege de nogal nadrukkelijke parfum bij de een, en een weerstand tegen het fatsoenlijk toelichten van welke wijn werd uitgeschonken bij de ander.