George L.A.

Naarderstraat 46 1251 BD Laren Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant George L.A.

6,7

Jouw recensie over het restaurant George L.A.

Dave S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Stella G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het was druk in Laren en dat had ogenschijnlijk zijn weerslag bij George LA. In mijn beleving mistte alles wat met structuur en organisatie te maken had, van zowel het bedienend personeel als de staf in de keuken.
Zeer lange wachttijd voor een drankje bij binnenkomst, en als we na anderhalf uur alleen nog maar een lauwwarme soep hebben gehad, die ook nog door sommige tafelgenoten letterlijk als zuur werd ervaren, is de lol er wel vanaf.
j S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Coquilles in tomatensaus, presentatie Ok, geen goede smaakbalans. Spaghetti Vongole: geen samenhang tussen de pasta en inhoud, te vet.
j S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Bediening vriendelijk, locatie centraal in het gooi. De soep werd bij een van ons geserveerd in een gebarsten kom. Dat had bij de passe gezien moeten zijn. Pasta vongole teruggestuurd want vet en aangebakken/ bruin verkleurd. Dit werd door bediening vriendelijk hersteld. de 2e keer was pasta gaar, maar niet op smaak. Geen samenhang in de smaak, veel te vet. Slechte receptuur. Dan De coquilles :presentatie op tomatensaus. Niet ontzuurd. geen samenhang in de smaak. Brood on the side: prima. Smalle frites ook Ok.
Gast13 G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een aanfluiting.
Twee maal gefileerde Zeetong besteld, dagprijs €35.
Opgediend werden twee borden met slecht een paar dunne sliertjes Tong, duidelijk een klein visje of we hebben ieder de helft van een Tong gekregen.
Het geheel werd opgeluisterd met een 1 kommetje botersla en Franse frietjes voor ons tweeën.
Duidelijke situatie van snel een beetje geld verdienen en er van uit gaan dat de klant naïef is.
Reinout T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Een leuke avond gehad bij George LA! Lekker tournedos met pepersaus en franse frietjes. En dat met een gastvrije en vriendelijke bediening, goed advies gekregen over de gerechten. Van ontvangst tot vertrek klopt het. Ik kijk uit naar het terras deze zomer. Dank voor een mooie avond.
maxamize .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Het viel wat tegen. De hamburger was niet bijzonder en het halve kippetje kwam met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet zojuist van het spit af, maar had slechts een matige opwarmbeurt ontvangen. Frietjes waren gelukkig wel knapperig, sla ook en de spinazie niet heel smaakvol, maar in elk geval vers. De desserts waren ook prima. De cheesecake smeuïg en de citroentaart niet te zoet en mooi afgewerkt. Zou ik er nog een keer gaan eten? Nou in elk geval voorlopig niet, want frietjes en sla zijn ook bij andere restaurants verkrijgbaar.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
George ligt net iets buiten het centrum van Laren, mooi idyllisch pand met groot terras. Helaas een zomerse regenbui dus geen terras voor ons. Binnen is het sfeervol en verzorgd. De kaart biedt ruime keus, voornamelijk klassieke bistro gerechten. Heerlijke zeetong gegeten, uitstekend bereid en geserveerd met een echte eerlijke groene salade. Hier schrijven ze kwaliteit met een hoofdletter K. De afsluiting met Illes Flottante maakt de avond compleet. Dit is een mooi adresje!
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Uitstekende en attente bediening die snet en adequaat reageert zodat jij je gast voelt. Wijnaten een cesar Salade. Eigen gemaakte croutons, mooie vlokken parmesan en vers geroosterde kippedijen filet. Heerlijk krokant gekruid! En dan
Met het zonnige weer in de fijne tuin lunchen met prima witte wijnen per glas. Een aanrader !
Evelyne K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
De bediening en de ambiance is uitstekend maar ik zou me schamen als chef in de keuken om een risotto te serveren zoals ik die gisteren voorgezet kreeg: een soepbord met risotto-rijst in een witte smakeloze melkachtige saus en een beetje uitgedroogde peterselie erop,slechte prijs/kwaliteit.
Annabelle F.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Na een lange tijd hebben wij hier vorige week weer eens gegeten, ruime keuze qua gerechten en prijs/kwaliteit verhouding is ook prima. De bediening was netjes en snel en de sfeer is hier ook altijd goed, leuk voor een avondje (makkelijk) uit eten.
J696969J .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Het restaurant ziet er mooi en verzorgd uit, maar het eten was echt een tegenvaller. De risotto was alleen rijst met creme fraiche, het zag er niet uit en het smaakte vies. De steakfrites bij de small dishes was lekker maar niet erg bijzonder. De tournedos (27,50!) was erg klein en werd op een groot bord opgediend met simpele pepersaus. De salade was veel te groot gesneden en het sausje smaakte niet goed. Ook was het niet mogelijk een karaf kraanwater te bestellen. Ik vond de prijs-kwaliteit verhouden erg slecht, helaas. Ik zou het niet aanraden om hier te gaan eten.
Gertverlek .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Prima eten! Had de steak die ietsjes te ver was bereid, maar nog steeds heel smakelijk. Ik moet zeggen dat ik de sfeer in Amsterdam iets knusser vind. Maar door de drukte werd het wel gezelliger. Voorgerecht en dessert zijn van goed kwaliteit. Prijs kwaliteit klopt hier wel.
Billy72 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Eten is niet goed, vrij Basic en niet verfijnd. De kaart belooft meer dan wat de werkelijkheid is. Lijkt wel of de boter waarin vlees en vis is gebakken meerdere malen gebruikt is. Frietjes zijn te hard en kip was veel te droog en niet mals. Prijs kwaliteit is heel ver te zoeken. De Belgische bonbons zijn niet te eten en lijken wel te komen uit de onderste schappen van de supermarkt om de hoek. Bediening is echter zeer vriendelijk. Wijn had heel veel droesem. Helaas komen we hier niet meer terug.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
LA George ligt in centraal in Laren gevestigd in een stijlvol pand met een uniek terras. Het terras heeft ongekende privacy. De bistro is binnen stijlvol ingericht en natuurlijk herkenbaar tov de stijl van George in de andere vestigingen, ook daar komen we graag. Een voordeel is trouwens dat je de auto altijd eenvoudig kan parkeren op het ruime parkeerterrein. De bediening is spontaan, enthousiast en zeker ook met veel kennis van de menukaart en de wijnen. Wij hebben er heerlijk gegeten met als voorgerecht; Fines de Claires en Vitello Tonato met als hoofdgerecht beide tonijn. De sauvignon per glas gedronken en is van een prima kwaliteit. Een gezellig restaurant waar wij graag wat eten en altijd aan de verwachting voldoet en zeker het enthousiasme van de bediening is het een dikke 8.
SB2 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wij hebben bij George L.A. een eenvoudige maar heel prettige lunch genoten. Sandwich kip avocado voor mevrouw, een Ceasar Salad voor meneer. Wat ons beiden opviel is de goede kwaliteit van de gebruikte Ingredienten. De espresso is uitstekend en de witte wijn naar ik hoorde ook. De bediening is vlot en gelukkig niet opdringerig vriendelijk. Gecombineerd met de voor ons aangename ambiance betekent George L.A. kandidaat voor een reprise
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Leuk restaurant in Laren. Bediening altijd erg vriendelijk. Wij eten hier altijd erg lekker. Ik kan vooral aanbevelen de pizza tonijn. Die wordt geserveerd op een flinterdun krokant filodeeg met verse, rauwe tonijn en wasabimayonaise. heerlijk! Wat hier ook leuk is, is dat zij verschillende soorten frieten serveren waaruit je zelf kan kiezen. Zeer variabel aanbod qua kaart en vooral erg prettig is dat ze de hele dag open zijn en de hele dag dezelfde kaart hanteren waardoor je op ieder gewenst tijdstip kan eten waar je zin in hebt. Zeer vriendelijke bediening. Mooie tuin.
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
We waren in de buurt en we hebben 3 x blackened tuna en 1 salade Nicoise besteld met verse tonijn. Bij de blackened tuna krijg je frites en sla. Het was heel goed en niets op aan te merken. Pinot Noir uit California was ook heel lekker. De bediening was heel aardig en snel. Als dessert een ile flottante. Ook heerlijk. De koffie was ook prima. Kortom prijs-kwaliteit heel goed.
topski .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
George L.A. ..... Heerlijk Larens terras, compleet met mooie heggen, zodat tafels min of meer privé zijn, 8.
Wij werden ontvangen door jongedame die er niet veel zin in leek te hebben, chagrijnige uitstraling, 'je' en 'jullie' blatend, kortom: niet geschikt om als gastvrouw een prettige sfeer te maken. Althans, gisteren niet. Het andere bedienend personeel kwam prettiger over, vriendelijk, gastvrij.
Het belangrijkste, het eten: wij bestelden risotto. Hadden wij eerder eens bij George L.A. gegeten, goed bevallen. Deze keer niet. Risotto bleek taai van structuur. Avocado risotto heet het ..... avocado werd separaat opgediend. Tja .....
Paddestoelen erop, op smaak gebracht met ..... te zoute bouillon.
De locatie en de zon stemden ons mild. Dat wel.

Lauren T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Het idee van een brasserie stijl is leuk. Het is ideaal voor een snelle hap. De bediening laat te wensen over, mag blij zijn dat je überhaupt geserveerd wordt en dan nog wordt je met een scheef oog aangekeken. 3 keer hier gegeten en elke keer zelfde liedje. Eten is prima maar niet spectaculair. Het is wel gemakkelijk en beter dan thuis koken of een bezorgservice bellen.