George L.A.

Naarderstraat 46 1251 BD Laren Nederland Kaart

Over het restaurant George L.A.

George L.A. het restaurant in Laren. Gezellig een avondje dineren in een mooie zaak. Dat is wat George L.A. u te bieden heeft. Genieten van een heerlijk diner in een sfeervolle ambiance. Bij ons bieden wij u kwalitatieve en chique gerechten aan met een stoere twist. Tot snel bij George L.A.!

Meer informatie over restaurant George L.A.

Jouw recensie over het restaurant George L.A.

Sharon P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Het eten wordt minder helaas. Locatie super en terras heerlijk!
Valerie2016 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
We hebben hier op zondag heerlijk gegeten. Niet gereserveerd, maar konden zo terecht op het mooie terras. Het duurde erg lang voordat we de kaart kregen, voordat onze bestelling opgenomen werd voor zowel het hoofdgerecht als het dessert. Personeel prima vriendelijk, maar weinig betrokken. Jammer!
Christianne D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Blijft een gezellig maar wel zeer gehorig restaurant. Vis was goed maar biefstuk was te taai. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam
Diederik W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Aan de plek ligt het niet. De bediening daarentegen. Er lopen meer dan genoeg mensen rond, maar waar ze mee bezig zijn? Niet met de gasten in ieder geval. Om ons heen klachten over hoe lang het allemaal duurt. Ook wij waren ruim 2 uur verder voor alleen een hoofdgerecht. Dessert en koffie maar overgeslagen, er werd niet eens gevraagd of we nog iets wilden. Vooraf wat brood besteld. Kwam niet, en na tweede keer vragen vrijwel tegelijk met het hoofdgerecht. Tussendoor geen enkele blijk van belangstelling. Daardoor ook maar één drankje genomen. Keuken is ook niet op orde, gezien het feit dat ze anderhalf uur nodig hadden voor ons hoofdgerecht. De tonijn was goed gegaard en smaakvol, maar hij dreef in een zwembad van soja soep. Bakje fantasieloze sla erbij (zonder bestek) in plaats van een lekker groentegarnituur. Hoe moeilijk kan het zijn? Ze lopen daar echt een hoop omzet mis. Benieuwd hoe lang dit kan bestaan.
Corine R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk terras tegenover het Singer museum. Gevarieerde kaart met klassieke gerechten. Personeel heeft alles echter niet begrepen. Lang wachten, verkeerd ingeschonken glazen, weinig gastvrij..Hier moet echt wat gebeuren.
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Een bijzonder restaurant. Waar maak je mee, dat je in eigen land een lunchkaart krijgt in een andere taal, ook al is dat dan in het Engels, hetgeen de meeste mensen wel zullen begrijpen. De bediening maakt een buitengewoon amateuristische indruk. Er loopt voldoende personeel rond, maar dat maakt een zeer ongeïnteresseerde indruk en heeft weinig opmerkzaamheid inzake het werkterrein en de behoeftes van de gasten. Het duurt lang voor de drankjes worden uitgeserveerd en nog langer voordat de lunchkaart komt en de bestelling wordt opgenomen. Daarnaast valt het op, dat veel tafels een bordje gereserveerd hebben, terwijl geen van die tafels ooit bezet zijn.
Door de lange doorlooptijd van onze bestellingen hebben wij er langer moeten zitten dan door ons gewenst was.
Aan de ambiance ontbreekt niets, al hadden naast de natuurlijke schaduwplekken onder de bomen meer parasols neer gezet kunnen worden.
De salade was een karige hoeveelheid sla met weinig geiten kaas en bieten.DAt was echt te weinig voor de prijs, die je ervoor moet betalen.
Maar het ergste was nog, dat de hoeveelheid dressing ongelijk verdeeld
Was over het bord, waardoor de ene helft van het bord te veel dressing smaak opleverde en de andere helft helemaal niet. De bediening deed met de opmerkingen hierover niets.
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijke plek voor een zomerse avond, echt buiten op het mooie terras!
Baptist V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
We moesten meer dan een uur wachten op het hoofdgerecht, ondanks het feit dat het redelijk rustig was .
Felicity S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker eten, mooi terras, vriendelijke bediening en een uitgebreide kaart
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Was weer goed
Dohmen V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Goede sfeer, bediening goed en plezierig. Teleurgesteld in de gerechten, weinig en geen lekkere salade meer sla dan geiten kaas. Niks extra. Bonbons bij de koffie waren 2x berekend wel geld retour gekregen. Weet niet of ik hier nog ga lunchen
Arthur G.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Met goed gezekschap is het maximaal genieten van dit heerlijke eten en drinken
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
De bediening is echt geweldig .
Fijn om daar te mogen eten
jaffens K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima zaakje in Laren om even te lunchen en een heerlijk kop koffie. Lekkere ei gerechten, carpaccio beetje aan de prijzige kant en de fishgerecht blackened tuna was heerlijk. Aardige manager(ster).
Koosje B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten was prima. De ontvangst zeer hartelijk. Er holden veel lawaaige kinderen door de zaak.
Later gingen ze weg en kon je elkaar verstaan. Het was toch een lekkere maaltijd.
Elisabeth D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Aardig gelegen restaurant, t.o. Singermuseum. Kleine ruimte om de jassen op te hangen ne weer aan te trekken. Zeker als er ook mensen bij het pinapparaat staan. Goed, aardig personeel, keurige bediening en heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit goed
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Ik heb aan het eind tegen het management gezegd dat het personeel meer moet 'patrouilleren'.
Pamela H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
George L.A. in Laren is een stylish, maar toch laagdrempelig restaurant waar ouders met jongere kinderen ook komen. De gerechten die wij kozen waren prima. Een goede sfeer en aardige bediening.
Pita B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijke lunch. Na bezoek Singermuseum helemaal goed om hier af te spreken. Echt een dagje uit. Gezellige ambiance.Vriendelijke bediening!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Ruime keuze qua eten en wijnen. Vriendelijke, attente bediening. Prima lunch!