George Deli U.S.A.

Utrechtsestraat 17 1017 VH Amsterdam Nederland Kaart
31-203300171

Meer informatie over restaurant George Deli U.S.A.

• Per boot te bereiken
Camilla S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Liep hier toevallig binnen om een broodje te eten, had ik dat maar niet gedaan! Broodje met tonijn was slap en had totaal geen smaak.
Toen ik hier een opmerking over maakte werd er totaal geen aandacht aan besteed, de bediening was immers heel druk met zich zelf.
Ik heb het broodje niet opgegeten en heb voor het afrekenen nogmaals gemeld dat het broodje mij niet smaakte.
Het personeel kon hier niks aan doen, ongeloofelijk maar waar!
De shake met banaan was ok maar niet spectaculair.
Ik kom hier echt niet meer terug!
Matthijs1985 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Vandaag ( vrijdag 30 januari 2015 ) een broodje gegeten bij George Deli USA. Ik had een broodje tonijn en mijn vriendin een broodje geitenkaas. Allebei de broodjes waren lekker maar redelijk aan de prijs ( 8 en 9 euro). De drankje zijn ook duur. Een normaal flesje 0,25 cl appelsap voor 3 euro vind ik redelijk prijzig. Het is er koud en er zat bijna niemand. Ik zou hier niet snel nog een keer komen.

Notty .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Afgelopen zaterdag was ik er met een vriend. Voordat ons eten geserveerd werden kregen de buren naast ons hun bestelling: Eggs Benedict en American pancakes. Nou de 3 pancakes waren te triest voor woorden; te klein en erg dun. De buurman zei tegen zijn vriendin een stapel pannekoeken verwacht te hebben. Ze lagen heel slordig op het bord.
Onze bestelling van een Ceaser salad, baguette oude kaas en bananen milkshake kwam na 30 min.
Het enigste van de salade dat lekker was waren de croutons en de parmezaanse kaas. De lauwwarme sla had harde stukken aan de onderkant en lde kip smakeloos en erg koud. De baguette was erg karig belegd en net iets groter dan een pistolet plus zo geroosterd dat het keihard was! Over de milkshake maar niet te spreken; was geen verse bananensmaak aan te proeven.
Er vlogen ook constant duiven af en aan het pand in, niet erg appetijtelijk.
Service van de medewerkers was ook slecht. Wij wilden pinnen en zij hadden storing dit duurde zeker 5 minuten voordat we weg konden en betaald hadden. De medewerker had ook nog het lef om te zeggen: "misschien staat er geen geld op de rekening". Wij hebben hier niks van gezegd. Kortom onvriendelijk personeel.
Clifthon M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Afgelopen zaterdag hier wezen eten samen met een vriendin, de keuze op de menukaart zag er wel goed uit. Uiteindelijk heb ik een baguette besteld met een bananen shake. Nou de baguette was niet eens een baguette het was heel klein en het was hard en heel armzalig belegd, de bananen shake was waterig en ik proefde alleen maar melk amper banaan. Mijn vriendin had en een caesar salade met kip en die vond het niet lekker alles was heel grof voorbereid.

Tijdens het eten zag ik ook nog duiven rondvliegen, nou dat was gewoon niet fijn als ik ergens een hekel aan heb als ik zit te eten zijn dat beesten/dieren, zo niet fris! Ook het afrekenen ging niet vlot, pinautomaat werkte niet en de medewerker had nog het lef door een grapje te maken staat er wel voldoende geld op de rekening. Kortom wij hebben er niks van gezegd deze opmerking was klantonvriendelijk. Ik wou eigenlijk niet eens betalen want het eten was echt jammer en met die vieze duiven erbij die maar boven je eten aan het rond vliegen zijn is het gewoon niet prettig. Kortom ik zal daar niet meer gaan eten zelfs het eten bij La Place is beter!
Jantje L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
George is een mooie tent na de verbouwing. Ik persoonlijk houd niet van de witte wandtegels, beetje kil.
Het was rustig toen we kwamen, het was 18:00.
In een brasserie oesters geserveerd krijgen op een eetbord, ook nog eens zonder ijs eronder vind ik erg knullig. De oesters waren dus niet koud.
Personeel was erg vriendelijk maar niet alert. Ondanks dat het rustig was heb ik een kwartier met een leeg glas gezeten. Kan het ook vragen natuurlijk, echter ze waren steeds druk als ik hun aandacht zocht.
De witte wijn was niet tijdig in de koeling gelegd, die was lauw.
Ben er vaker geweest, want het eten blijft goed, de totaalervaring blijft redelijk.
Winterroos .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Hier begrijpen ze echt niet wat hospitality betekend want het personeel heeft alleen maar oog voor elkaar! Je merk hier dan ook goed dat ze liever niet willen werken. Alles word heel langzaam gedaan..van een bestelling opnemen, aandacht geven, drankjes en op het eten moesten we meer dan 40 minuten wachten en kregen we niet eens alles tegelijk. Sandwich BLT was echt erg matig qua beleg en gerecht van mijn tafel genoot was lauw tot koud. De koffie die we daarna bestelde werd met een zucht gebracht met de rekening terwijl we die niet eens hadden gevraagd. Dit was echt teleurstellend en zonde van onze tijd en geld.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Het feit dat ze boven een biologische supermarket zitten, zette mij misschien op het verkeerde been, want wat is er nou logischer en makkelijker dan lekkere verse en veelal biologische producten bij de benedenburen halen? Wij lunchten met vieren voordat we naar de opera gingen en waren het roerend eens: er klopte niets van de prijs/kwaliteitverhouding. Pittige prijzen voor lage kwaliteit: gewone theezakjes, hele gewone, saaie boterhammen, matig belegd (BLT). 2x wilden we iets bestellen dat er niet was, terwijl het ook nog op het bord stond. Toen we weg gingen zeiden we alle vier: tot ziens, dag, en op den duur zelfs gekscherend hard roepend: daaaag!, dank u wel, ja tot ziens, etc., maar het personeel stond achter de bar te kletsen en had geen aandacht voor ons, ze hadden echt niet in de gaten dat we weggingen.
Het was er ook een beetje koud, deur beneden naar de supermarkt stond open.
Overigens is het wel een hele mooie locatie, maar wij gaan er nooit meer heen.
Aize D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Sinds enige tijd neem ik weer even de moeite om een IENS recentietje te schrijven. Wát een slechte lunch ervaring hadden wij bij George Deli.

De locatie boven een winkel vol bio producten is mooi en je zou verwachten dat deze invloeden ook terug te vinden zouden zijn in het eten. Niets was minder waar. Ondanks het feit dat we een van de weinige bezoekers waren duurde het bovendien een eeuwigheid voordat we werden geholpen én voordat ons eten er was. Ongekend hoge prijzen voor ongekend karige broodjes. We hadden de BLT en Rueben sandwich, beide zonder enige presentatie geserveerd op ongelijk geroosterd brood. Alle ingrediënten leken zonder passie op het broodje geplempt. Dit hadden we thuis veel beter kunnen doen. Zonde van het geld.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Vriendelijke bediening, mager duur eten (blt met 2 sneetjes brood, beetje sla), mocht ook 30 minuten wachten op dit feestmaal. Geinige lokatie.
NienkeH .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
Ik kom regelmatig bij de Deli en word immer vriendelijk begroet en snel en efficient bediend. Het eten is heerlijk, vooral de Ceasarsalade en de gepocheerde eieren. Voor kwaliteit betaal ik graag! De inrichting is misschien wat ongezellig, maar ik kom hier erg graag.
Novem .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Matige ervaring bij George Deli.

Bediening die geen aandacht schenkt aan de mensen die binnenlopen. Het was er zeer koud, waarschijnlijk door de open deuren van de winkel waar het boven zit. Meer verwarming was op zijn plaats geweest.

Ik at een saaie club sandwich op brood dat zo erg getoast was dat het wel crackers leken, partner at een Philly Cheese Steak sanwich, dit was een pistoletje met smakeloze steak in een niet definieerbaar sausje.

Nogal aan de prijs, zeker gezien de kwaliteit. Een brownie bijvoorbeeld kost er 7 euro.

Geen aanrader, als je gaat winkelen in de Utrechtsestraat zijn er zat andere zaakjes waar je lekker kan lunchen.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Gisteren kwamen mijn vriendin en ik voor niets bij George Deli. We hadden gereserveerd. Ook hadden wij een bevestiging per e-mail en sms ontvangen. Bij aankomst wist de ober ons te vertellen dt het restaurant nog niet 's avonds open was. Dat stond niet op de website, maar het zou vanaf maandag open gaan. De ober kon het verder geen bal schelen Wel vond hij het vervelend om steeds mensen, die ook hadden gereserveerd, te moeten vertellen dat het restaurant niet voor diners geopend is. Het stuitende is dat hij geen enkele moeite deed de teleurstelling op enige wijze goed te (willen) maken. Lekkere start voor een restaurant dat zich nog moet bewijzen.
Jessika P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Heerlijke gepocheerde eitjes, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Slechte service (onuitgeslapen en onervaren studenten?) in een UB-achtige ambiance. Tafels en wc vies. Personeel en interieur maken een groezelige indruk. Geen sfeer en geen liefde voor eten en de gasten (en ook nog eens te duur: 9.50 euro voor 2 gepocheerde eitjes met (niet verse) zalm).
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Gisteren een broodje gegeten. Volslagen over de kop: euro 9 voor een geroosterde boterham met tonijnsalade met een plakje tomaat en een paar schijfjes ei. Prijs/kwaliteit zwaar onvoldoende. Bediening kan ook een stuk beter. Kennelijk is tafeltjes leegruimen belangrijker dan gasten serveren. Erg jammer - want leuke locatie - maar nooit meer!
Kiora .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Leuke sfeer, een lange bank met marmeren tafels en hoge plafond. Je denkt dat je in New York bent, totdat je negeert wordt door de bediening. Prijzen zijn wel op zijn New Yorkse, zeker niet goedkoop. Toch is het de moeite waard als je niet ongeduldig bent. Broodjes zijn lekker en waar kun je anders een bagel met lox, kappertjes en cream cheese krijgen, vergezeld met een glaasje champagne?
Conchita L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Wat een veschrikkelijke bedoening bij George Deli. De bediening is inderdaad (zoals velen voor mij al zeiden) traag en onvriendelijk. Het eten is (te) duur en de koffie...als ik 3 euro betaal voor een cappuccino, dan verwacht ik meer dan een bak slootwater met een beetje melk erin. Ik was hier al eens eerder geweest, precies een jaar geleden en toen was het net zo slecht. Hoe kan dit?!
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Gisteren ontbeten bij de Deli. De inrichting is zeer smaakvol, sober maar met een luxe uitstraling door de mooie materialen. Het was voor ons niet meteen duidelijk of je aan de bar of aan tafel moest bestellen. Werden hier ook niet meteen op gewezen, jammer. Het duurde allemaal erg lang, maar de gerechten werden ook met veel zorg en liefde bereid. Dat was ook te proeven. De Eggs Benedict zagen er ook nog een mooi uit en de Kip Avocado Sandwich was heerlijk. Wij komen zeker nog eens terug.