Meer informatie over restaurant George Bistro Bistro

6,8
Kan beter
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Muziek stond keihard, zeer onvriendelijk en bijdehand personeel, duurde lang en het was erg chaotisch. Niet een plek om lekker te ontspannen. Burger is oké maar erg zout.
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Erg veel herrie, muziek stond hard en de bediening was erg slecht en bijdehand. Hamburger is oké maar eigenlijk gewoon heel zout. We gaan hier niet meer naartoe
M K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Een droog kadetje matige tonijnsalade voor 9 euro. Dat heet dan een brioche spicy tuna roll of zoiets. Ga je schamen, George!
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de service was top!
Gezellig bistro. Wij komen zeker weer terug voor de kip. Een aanrader voor iedereen
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
We werden heel lief uitgenodigd bij George. Een leuke brasserie, bistro, eetcafe, restaurant op een mooi Valeriusplein in Zuid. De ontvangst was hartelijk en we zaten vlakbij het open luik van de keuken. Wat een enorme herrie kwam daar achtervandaan! Jammer.
Onze aantrekkelijke gerant was wat afwezig af en toe maar de service ging redelijk. De gerechten die we hadden waren smaakvol, lekker, en niet heel bijzonder. Wat jammer was dat de hoofdgerechten wat warmer konden. De koffie toe heerlijk. Verder mag dit restaurant wel een boost krijgen en iets aan haar prijzen doen.
Gemma .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Met zijn 4-en gegeten bij George. Drie personen slim burger classico, een persoon burger tonijn. Groene sla, coleslaw en frites erbij. Was lekker maar niet speciaal. Konden buiten zitten. Ken het decor binnen van een andere keer. Erg slechte akoestiek zoals vrijwel overal tegenwoordig.
Foco .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Hamburger en friet besteld. Van de frietjes werd ik niet vrolijk: ze waren een beetje te lang gebakken maar desondanks slap. Het was dus niet zo erg dat het portie zo klein was...
De hamburger: het vlees was erg smakelijk en heel mooi rosé gebakken. Daar hoort een goed broodje bij met een stevige bite. Maar dat was pech....sponzig, slap, dun, zoet, precies zoals je het nóóit meer wilt hebben. Een hamburger van 12,50 moet helemaal goed zijn.
Annelot V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Via foodora heb ik net een burger met frietjes en koolsla besteld plus een groene salade.

Het broodje van de hamburger was nat en het vlees echt te rauw. Frietjes zijn erg weinig. De koolsla is lekker, maar de groene sla is letterlijk een bakje kropsla voor 3,50!! Belachelijk duur.

Heel jammer, ik had beter verwacht..
arie H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Middle of the road bistro voor ontbijt, lunch en diner, leuke lokatie bij het Valeriusplein. Prima lunch gehad met kreeftsalade en kreeftbrioche.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Heerlijke hamburger gegeten! "The classic" is een heerlijke traktatie van eersteklas rundvlees. Appeltaart toe viel echter tegen: rechtstreeks uit een veel te koude ijskast en dus te koud om lekker te zijn.
De bediening is typisch Amsterdams: reuze aardig maar kijken totaal niet op of om.
Al met al: leuke bistro, maar niet echt bijzonder.
Frederick G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Zowel de burger als de salade waren erg lekker. Wel te duur voor wat je krijgt, ondanks dat de kwaliteit/smaak goed zijn. De frietjes waren het geld niet waard, te vet/zacht. De koffie was niet bijzonder, de melk een speciale opschuim-variant en dus niet lekker.
De bediening was prima, maar niet meer dan dat. Beetje plichtsmatig.
Het zoveelste restaurant van 'George' zit op een nietszeggende hoek in Oud-Zuid en mist de uitstraling, die de originele en WPA vestiging hebben.

Al met al duidelijk 'nog een vestiging', zonder dat echt is nagedacht over hoe-en-wat.
Laurensdejong .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Hier gister geluncht met mijn vriendin! zij had de eieren met zalm en ik het broodje met kip en avocado. Allebei erg lekker! De bediening was vriendelijk en attent. De sfeer in de zaak is echt goed en het is leuk dat ze een open keuken hebben! Wij komen hier zeker terug!
Valentine V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Absoluut een van de allerlekkerste hamburgers van Amsterdam. Wij bestellen ze vaak via een bezorgservice Deliveroo. Kwaliteit is constant, vlees heerlijk, broodje perfect zoals het moet zijn en heerlijke saus. Absolute aanrader! Salade kreeft is oké maar te weinig ingrediënten voor te veel geld.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Leuk ingerichte bistro en vriendelijk personeel. Lekkere wijn en was zeer te spreken over de meat challenge burger. Verlichting moet wel op tijd gedimd worden om het gezellig te houden.

Absoluut een leuke plek in zuid om lekker te eten, komen we zeker nog eens weer!
david1975s .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Leuk restaurant voor een quick bite, voor ieder wat wils. Hotdog is erg lekker en gemaakt van "echt" vlees. Kunnen anderen nog wat van leren. De hamburger is super van smaak mede door het gegrilde vlees. De kip salade is ook zeker een aanrader. Goed eten voor een goede prijs. je zit wel dicht op de medegasten. Denk het beste restaurant van alle George concepten.
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Strak, maar niet ongezellig ingericht.
Koffie verkeerd in grote kop was lekker.
We hadden bitterballen en een bistro burger. Hoewel het beide lekker smaakte, vonden we de burger voor 10.50 erg prijzig. Sla en frietjes moest er apart bij besteld worden. De portie friet voor 3.50 (!) was maar ongeveer een theeglas vol en lekker als je houdt van kleine, hard gebakken stukjes.
De bediening was goed en vriendelijk.

Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Heerlijke brunch plek! Afgelopen zondag lekker gepocheerde eitjes en burgers gegeten, Gin Tonic erbij, helemaal top! Wij komen hier zeker terug en zijn ook zeker benieuwd naar de andere vestigingen.
Anneke .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Leuke aanwinst van de George groep. Leuk terrasje en binnen ziet het er geinig uit. Maar waarom altijd van de zure stoeltjes en tafeltjes. Ben iets meer van comfort. Het broodje kip was prima en de bediening ook aardig. We waten de enige tafel dus kon ook weinig misgaan. Volgende keer maar eens de avondkaart proberen.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Er was iets te vieren. De agenda's maakte dat het Amsterdam moest worden. Bij George Bistro Bistro werd afgesproken. Heerlijk buiten gezeten, maar binnen kun je ook prettig zitten. Leuke kaart, ook voor wat betreft de wijn. Ik ging voor de Grilled Dog. Heerlijk. Porties zijn goed van formaat voor een lunch. Het was een plezierige lunch, mede door de vrolijke en klantvriendelijke bediening.
Feenstra-Foekje .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Na een ochtendje winkelen liepen we tegen George Bistro bistro aan. In de zon heerijk buiten op het terras hier snel, vriendelijk en heel erg lekker een Oeuf cocotte en een burger gegeten.

Volgende keer komen we voor een kreeft van de Josper deze zag er echt goed uit!