George Bistro Bistro

Zaterdag en Zondag 10:00 - 01:00

7,2
Gemma .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Met zijn 4-en gegeten bij George. Drie personen slim burger classico, een persoon burger tonijn. Groene sla, coleslaw en frites erbij. Was lekker maar niet speciaal. Konden buiten zitten. Ken het decor binnen van een andere keer. Erg slechte akoestiek zoals vrijwel overal tegenwoordig.
Foco .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Hamburger en friet besteld. Van de frietjes werd ik niet vrolijk: ze waren een beetje te lang gebakken maar desondanks slap. Het was dus niet zo erg dat het portie zo klein was...
De hamburger: het vlees was erg smakelijk en heel mooi rosé gebakken. Daar hoort een goed broodje bij met een stevige bite. Maar dat was pech....sponzig, slap, dun, zoet, precies zoals je het nóóit meer wilt hebben. Een hamburger van 12,50 moet helemaal goed zijn.
Annelot V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Via foodora heb ik net een burger met frietjes en koolsla besteld plus een groene salade.

Het broodje van de hamburger was nat en het vlees echt te rauw. Frietjes zijn erg weinig. De koolsla is lekker, maar de groene sla is letterlijk een bakje kropsla voor 3,50!! Belachelijk duur.

Heel jammer, ik had beter verwacht..
Arie H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Middle of the road bistro voor ontbijt, lunch en diner, leuke lokatie bij het Valeriusplein. Prima lunch gehad met kreeftsalade en kreeftbrioche.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Heerlijke hamburger gegeten! "The classic" is een heerlijke traktatie van eersteklas rundvlees. Appeltaart toe viel echter tegen: rechtstreeks uit een veel te koude ijskast en dus te koud om lekker te zijn.
De bediening is typisch Amsterdams: reuze aardig maar kijken totaal niet op of om.
Al met al: leuke bistro, maar niet echt bijzonder.
Frederick G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Zowel de burger als de salade waren erg lekker. Wel te duur voor wat je krijgt, ondanks dat de kwaliteit/smaak goed zijn. De frietjes waren het geld niet waard, te vet/zacht. De koffie was niet bijzonder, de melk een speciale opschuim-variant en dus niet lekker.
De bediening was prima, maar niet meer dan dat. Beetje plichtsmatig.
Het zoveelste restaurant van 'George' zit op een nietszeggende hoek in Oud-Zuid en mist de uitstraling, die de originele en WPA vestiging hebben.

Al met al duidelijk 'nog een vestiging', zonder dat echt is nagedacht over hoe-en-wat.
Laurensdejong .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Hier gister geluncht met mijn vriendin! zij had de eieren met zalm en ik het broodje met kip en avocado. Allebei erg lekker! De bediening was vriendelijk en attent. De sfeer in de zaak is echt goed en het is leuk dat ze een open keuken hebben! Wij komen hier zeker terug!
Valentine V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Absoluut een van de allerlekkerste hamburgers van Amsterdam. Wij bestellen ze vaak via een bezorgservice Deliveroo. Kwaliteit is constant, vlees heerlijk, broodje perfect zoals het moet zijn en heerlijke saus. Absolute aanrader! Salade kreeft is oké maar te weinig ingrediënten voor te veel geld.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Leuk ingerichte bistro en vriendelijk personeel. Lekkere wijn en was zeer te spreken over de meat challenge burger. Verlichting moet wel op tijd gedimd worden om het gezellig te houden.

Absoluut een leuke plek in zuid om lekker te eten, komen we zeker nog eens weer!
David1975s .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Leuk restaurant voor een quick bite, voor ieder wat wils. Hotdog is erg lekker en gemaakt van "echt" vlees. Kunnen anderen nog wat van leren. De hamburger is super van smaak mede door het gegrilde vlees. De kip salade is ook zeker een aanrader. Goed eten voor een goede prijs. je zit wel dicht op de medegasten. Denk het beste restaurant van alle George concepten.
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Strak, maar niet ongezellig ingericht.
Koffie verkeerd in grote kop was lekker.
We hadden bitterballen en een bistro burger. Hoewel het beide lekker smaakte, vonden we de burger voor 10.50 erg prijzig. Sla en frietjes moest er apart bij besteld worden. De portie friet voor 3.50 (!) was maar ongeveer een theeglas vol en lekker als je houdt van kleine, hard gebakken stukjes.
De bediening was goed en vriendelijk.

Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Heerlijke brunch plek! Afgelopen zondag lekker gepocheerde eitjes en burgers gegeten, Gin Tonic erbij, helemaal top! Wij komen hier zeker terug en zijn ook zeker benieuwd naar de andere vestigingen.
Anneke .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Leuke aanwinst van de George groep. Leuk terrasje en binnen ziet het er geinig uit. Maar waarom altijd van de zure stoeltjes en tafeltjes. Ben iets meer van comfort. Het broodje kip was prima en de bediening ook aardig. We waten de enige tafel dus kon ook weinig misgaan. Volgende keer maar eens de avondkaart proberen.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Er was iets te vieren. De agenda's maakte dat het Amsterdam moest worden. Bij George Bistro Bistro werd afgesproken. Heerlijk buiten gezeten, maar binnen kun je ook prettig zitten. Leuke kaart, ook voor wat betreft de wijn. Ik ging voor de Grilled Dog. Heerlijk. Porties zijn goed van formaat voor een lunch. Het was een plezierige lunch, mede door de vrolijke en klantvriendelijke bediening.
Feenstra-Foekje .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Na een ochtendje winkelen liepen we tegen George Bistro bistro aan. In de zon heerijk buiten op het terras hier snel, vriendelijk en heel erg lekker een Oeuf cocotte en een burger gegeten.

Volgende keer komen we voor een kreeft van de Josper deze zag er echt goed uit!
Elieze .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Met z'n drietjes hier gegeten. Alledrie iets anders betseld en alle drie prima genoten. Personeel was okay, eea werd ten positieve aangestuurd door 'bedrijfsleider'. Kom hier zeker nog wel 'ns terug!
Tuttifruttigenieter .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Helaas viel ons dit restaurant erg tegen, terwijl wij juist hadden verheugd op een leuk tentje! Bij binnenkomst word je overvallen door een afzuiger die het niet doet, oftewel; de eetlucht kan niet goed worden opgenomen door de afzuiginstallatie boven kookpitten. Je kleding kan je ongeveer weggooien......Daarnaast werden wij echt slecht geholpen, de bediening had er overduidelijk geen zin in. Als een klant binnen kwam keken de twee bediendes elkaar al aan dat ze er geen zin in hadden. Wij werden continu overgeslagen, ze hielden ons niet eens in de gaten. Dan weet je toch niet zo goed hoe het werkt in de horeca. Na een ongeveer een half uur(!!) werden onze borden eindelijk weggehaald. Nadat ik had gevraagd wat de desserts mogelijkheden waren. Erg jammer dit allemaal!! Ik zou er graag vaker zijn gekomen, de lokatie is top maar de rest...... Het eten viel ook zwaar tegen en er komen veel toeristen.
Blackbird137 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Wij komen hier vaak op zondag. Het is altijd lekker hangen bij George Bistro. Het enige nadeel is dat je soms even moet wachten op een tafeltje als het druk is. Service is eigenlijk altijd goed, iets wat je tegenwoordig niet overal meer ziet. Persoonlijk zijn wij heel erg fan van de Bistro en de Tuna Burger, maar alles wat wij tot nu toe geproefd hebben was erg smakelijk. Ik raad het een ieder aan!
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Het meest belangrijke stuk informatie eerst: het eten bij George's is goed (de Bistro Burger met huisgemaakte frietjes waren echt goed), de sfeer is aangenaam (hondvriendelijkheid is een groot pluspunt voor ons) en het personeel is op zich ook vriendelijk en attent. Over het algemeen zou ik dit restaurant aan iedereen kunnen aanbevelen.

Dus waarom geen betere recensie? Technisch gezien was het niet een fout van het restaurant maar onze brunch plannen werden gedwarsboomd door een lid van het personeel en zoiets telt (voor mij) mee in de totale score.

Dit is wat er gebeurde:
We wilden de George Bistro eens voor brunch met vrienden proberen. Helaas, onze vrienden arriveerden een beetje laat en dus bestelden we ons eten om 11:38 uur - wij hadden al koofie en waren dus al een tijdje binnen. Bij het bestellen van gepocheerde eieren kregen we te horen dat het ontbijt om 11.30 uur stopt en dat het onmogelijk om alsnog een portie eieren te meken
Sorry George Bistro maar dat is het tegenovergestelde van klantvriendelijkheid. Ja, we bestelden een paar minuten te laat, maar er waren op dat moment slechts een paar klanten in de Bistro en het was een mooi gebaar van het personeel zijn geweest om een ??uitzondering te maken. Heel erg jammer dat dit nu ons beeld is van de George Bistro Bistro.
Dieuwke D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Een tegenvaller. Prachtig etablissement, echt een bistro, maar de gerechten vielen tegen. Niet qua smaak, maar qua omvang.
De lobster roll was een brioche-achtig kadetje met een beetje kreeft en veel garnituur, maar voor een lunch (ondanks frietjes erbij) echt te weinig. Een stuk taart toe was noodzakelijk i.v.m. resterende trek. Hetzelfde geldt voor de lobster salad, met in plaats van een brioche broodje sla. Dit was vooral een groot bord sla met wat avocado en een paar stukjes kreeft. De frietjes waren overigens erg lekker, evenals de Grüner Veltliner die we dronken. Andere tafelgenoot was wel te spreken over de tonijnburger.
Prijs/kwaliteit, of beter gezegd de prijs/kwantiteit verhouding vond ik niet ok en niet voor herhaling vatbaar. Voor dit geld (ruim 100 E voor een simpele lunch + wijn met drie personen) kan je beter lunchen in Amsterdam. En sneller; trek er de tijd voor uit want een snelle lunch zit er hier niet in.