Geoff's

Speciale deals

-20% op de Rekening

Menu's

Menu 34.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: + Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht +

Over het restaurant Geoff's

Heerlijk lunchen en dineren, dat doe je bij Geoff’s eetcafé. In de zomer op het fijne terras aan het water. Ontspannen genieten van een lekkere lunch met een van de vele wijnen die de wijnkaart van Geoff rijk is. Geniet van een goed diner met carpaccio van een Belgisch dikbilrund of tartaar van huisgerookte zalm als voorafje. Het diner is hier ook echt het hoogtepunt van de dag. Als je van kazen houd, dan mag je zeker een dessert niet overslaan.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Geoff's

• : naast het pand

Maandag gesloten
    dinsdag gesloten
    Woensdag t/m zondag 12.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Geoff's

Michel R.
    • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
    Het eten was gewoonweg heerlijk. Een heel goede portie voor het bedrag, zeker met deze actie. Twee keer de haassaté, 1x kipsaté en 1x drie slibtongen. De gegrilde groenten bij de vis waren lekker knapperig en goed op smaak. De salade bij de saté was prima, maar kon iets meer aandacht gebruiken. Het was erg rustig verder, jammer voor de uitbater want het is zeker een aanrader!
    Marianne B.
    • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
    Wij hebben weer prima gegeten bij Geoff’s. De serveerster deed ons alleen voorkomen niet echt blij te zijn met de 50% actie van Iens. Jammer.
    Marianne Benschop
    Doris W.
    • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
    Heerlijk gegeten. Goede, snelle en vakkundige bediening
    Marion W.
    • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
    Heerlijk gegeten voor n prima prijs
    Sharon N.
    • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
    Op de weg naar Schiphol op zoek naar een leuk low profile eettentje in de buurt. Op Iens deze gevonden met een mooie aanbieding. Slibtong, hamburger & diamanthaas gegeten. Beviel zeker goed! Tip voor de eter; mocht je liever geen rood vlees eten meldt het er even bij!
    Bob M.
    • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
    Wij komen hier graag, het eten is uitstekend. Het heeft een ontspannen sfeer
    Anja R.
    • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
    Misschien een cursus bediening zou niet verkeerd zijn de manier hoe de glazen op tafel werden gezet ( hand boven het glas) en het eten werd opgediend waren niet volgens de norm.
    Peter J. B.
    • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
    een hartelijke ontvangst en gezellige sfeer het eten was fantastisch en voldoende komen zeker nog eens terug ook zonder A.H.bon
    Paul V.
    • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
    Heerlijk gegeten met een korting maar daar merk je niets van. Er is ruime keus zowel bij de voor als hoofdgerechten. Verrassend is de wijnkaart met veel onbekende juweeltjes. Wij komen zeker terug met of zonder actie korting.
    Sonja D.
    • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
    Met de AH bon hier gegeten.
    Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, genoeg tijd tussen de gerechten, hier komen we graag nog eens terug!
    sonja B.
    • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
    Heerlijk gegeten.
    Leuke gezellige tent.
    Vriendelijk personeel.
    Jolanda S.
    • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
    Moesten behoorlijk lang wachten voor wij Überhaupt een kaart kregen om te bestellen, bijna een uur.
    Het eten was redelijk, wij aten met ah bonnen, voor die prijs was de prijs kwaliteit prima, maar zonder bonnen aan de hoge kant.
    Toen het dessert kwam, was het ijs al zo goed als gesmolten.
    Glazen waren ook niet schoon en de mayo leek wel of hij zo bij een andere tafel vandaan kwam.
    luciehofman .
    • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
    Lekker gegeten, bediening heel vriendelijk en adequaat . Goede menu kaart met diverse keuzes.
    Sliptong was perfect klaargemaakt.
    Alex P.
    • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
    Niet echt een mooi restaurant maar dat maakt helemaal niet uit wanneer je het eten voor je neus krijgt. Genoeg en voortreffelijk!
    Vickie B.
    • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
    Gezellig, vriendelijk bediening. Eten zag er goed uit en was heerlijk van smaak. Niets op aan te merken. Huis wijn was ook heerlijk
    Marianne B.
    • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
    Wij waren hier nu voor de 4e keer. De menukaart is anders en leuk en de bereiding is prima. De salade met coquilles is een echte aanrader, de beef werd conform verzoek mooi 'rare' én goed warm bereid.
    Het wijnglas wordt wat zuinig gevuld, maar smaakte ook goed.
    Lekkere achtergrond muziek. Kortom wederom geslaagd. Tot een volgende keer.
    Theo en Marianne Benschop
    Iwan K.
    • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
    Wij kennen dit restaurant als café, was leuk om er een keer te eten. Kwaliteit was over het algemeen goed, carpaccio van tonijn was nog bevroren maar de diamanthaas en saté waren prima, de toetje scoorde ook een ruime voldoende. Porties erg groot, voor, hoofd, nagerecht was een verplichting begrepen wij. Dit lag toch iets genuanceerder. Wij gaan nog wel eens een vleesje halen.
    Petra B.
    • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
    Heerlijk gegeten , vriendelijk ontvangen . Had bij de opmerking geplaatst zoon is jarig, eerden vriendelijke gefeliciteerd bij binnenkomst!
    Tanja T.
    • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
    Meer café als restaurant, de entree (voortent) is rommelig en niet uitnodigend, maar binnen doorlopend langs de bar wordt de aankleding gezellig en duidelijk restaurant, de wijnen op de plank langs de muur, maakten me duidelijk dat er iemand weet wat lekker is, en dat stemde me positief in mijn verwachtingen.
    Die werden waargemaakt, alle gerechten die ik kreeg waren mooi (eerder meer als minder) in proportie en zeer smakelijk en vers.
    De prijs was heel gunstig en de bediening correct en vriendelijk, passend in het geheel, we hebben ongedwongen en de tijd gehad om te praten en te genieten.
    Ik hoop dat de aankleding hier en daar nog verbeterd wordt, zeker een aanrader!
    Otto V.
    • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
    Goede en aardige bediening . Leuke en ontspannen sfeer. Grote porties betaalbaar en goed het is zeker een aanrader.Komen beslist terug.