Geoff's

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Geoff's

Heerlijk lunchen en dineren, dat doe je bij Geoff’s eetcafé. In de zomer op het fijne terras aan het water. Ontspannen genieten van een lekkere lunch met een van de vele wijnen die de wijnkaart van Geoff rijk is. Geniet van een goed diner met carpaccio van een Belgisch dikbilrund of tartaar van huisgerookte zalm als voorafje. Het diner is hier ook echt het hoogtepunt van de dag. Als je van kazen houd, dan mag je zeker een dessert niet overslaan.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Geoff's

• : naast het pand

Maandag gesloten

Dinsdag t/m zondag 12.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Geoff's

luciehofman .
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Iwan K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij kennen dit restaurant als café, was leuk om er een keer te eten. Kwaliteit was over het algemeen goed, carpaccio van tonijn was nog bevroren maar de diamanthaas en saté waren prima, de toetje scoorde ook een ruime voldoende. Porties erg groot, voor, hoofd, nagerecht was een verplichting begrepen wij. Dit lag toch iets genuanceerder. Wij gaan nog wel eens een vleesje halen.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten , vriendelijk ontvangen . Had bij de opmerking geplaatst zoon is jarig, eerden vriendelijke gefeliciteerd bij binnenkomst!
Tanja T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Meer café als restaurant, de entree (voortent) is rommelig en niet uitnodigend, maar binnen doorlopend langs de bar wordt de aankleding gezellig en duidelijk restaurant, de wijnen op de plank langs de muur, maakten me duidelijk dat er iemand weet wat lekker is, en dat stemde me positief in mijn verwachtingen.
Die werden waargemaakt, alle gerechten die ik kreeg waren mooi (eerder meer als minder) in proportie en zeer smakelijk en vers.
De prijs was heel gunstig en de bediening correct en vriendelijk, passend in het geheel, we hebben ongedwongen en de tijd gehad om te praten en te genieten.
Ik hoop dat de aankleding hier en daar nog verbeterd wordt, zeker een aanrader!
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede en aardige bediening . Leuke en ontspannen sfeer. Grote porties betaalbaar en goed het is zeker een aanrader.Komen beslist terug.
jacq.jager .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Bijzonder hartelijke en professionele ontvangst. Het eten was prima, aparte en smaakvolle gerechten. Prijs ten opzichte van kwaliteit is dik in orde. Kortom, een aanrader voor iedereen.
Bea J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
30 minuten voor aankomst via AH restaurant bon snel geboekt. Toch nog gebeld of het ze ook uitkwam. Geen probleem werd er gezegd. Bij aankomst stond tafel klaar met gereserveerd. warme broodjes met smeersel werd gebracht. Konden a la card bestellen. Carpaccio en de Tonijn carpaccio goed, vers en voldoende. Beide een sate spies van de BBQ met verse frieten en sla garnituur. Sate had een rooksmaak van de BBQ, wij houden ervan maar kan me voorstellen dat niet iedereen het gewend is. Kiss of Fire toetjes en de eigen gemaakt cheese cake met stukjes chocolade en lekkere crunch snippers erover was heerlijk. De bodem was vers en knapperig. Gevraagd na het hoofdgerecht even een pauze. Geen probleem. Service, aandacht en presentatie goed. Wij komen zeker nog een keer terug.
els K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Goede en snelle bediening lekker eten
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Afgelopen zaterdag, 16 september, hier gegeten met een IENS-deal. Het pand heeft een behoorlijke opfrisbeurt ondergaan onder de nieuwe eigenaar en naam. Had het vroeger alle karakteristieken van een donkerbruin café(-restaurant) - met ook z’n eigen charmes, natuurlijk - nu zag het geheel er veel rustiger en moderner uit, met rode wanden en een witte lambrisering. Aan een wand hingen mooie z/w foto’s van het restaurant in vroegere tijden. Aan een haaks erop staande muur de grote schetsen van bestek (vork, lepel, mes) die ik nog van vroeger herkende. Er was een tafeltje gereserveerd voor een display van karaffen. Verder plankjes aan een wand met wijnflessen en eigentijdse spotverlichting.
De ontvangst door een jongeman was allerhartelijkst. We werden keurig naar onze gereserveerde tafel geleid.
Op de vraag wat we wilden drinken, antwoordde ik met een wedervraag, namelijk of er ook speciaal bieren te verkrijgen waren. Op de kaart had ik al gezien dat er Belgische speciaal bieren werden gevoerd, maar het antwoord dat er Gouden Carolus op tap was, trok mij gelijk over de streep. Die dus voor mij. Mijn lief bestelde zoete witte wijn met bruiswater. Zij kreeg een kleine fles S.Pellegrino. Doorgaans wordt er dan ongevraagd een grote fles voorgeschoteld, maar gelukkig werd hier nagedacht, want ik drink geen water. De wijn vond mijn lief heel erg lekker. Normaliter vindt ze de wijn óf te zoet óf te zuur. Deze vond ze precies goed, reden om er later nog een glas van te nemen.
Vooraf kregen we heerlijk warm brood met kruidenboter. Prima. Als voorgerecht besloot mijn partner de rundercarpaccio te nemen. Deze werd geserveerd met andere slasoorten dan de overbekende rucola, maar wel met pijnboompitten en Parmezaanse kaas. Ik meen me ook kappertjes te herinneren, maar daarvan ben ik niet zeker. De smaak was gewoon goed volgens mijn gezellin. Mijn keuze viel op de warme “pulled pork” met nacho’s en cheddar in een schaal. Hoewel dit gerecht heel goed smaakte, was het wel erg vullend (en groot), waardoor ik eigenlijk meteen al goeddeels vol zat.
Bij het hoofdgerecht namen we beiden nog eenzelfde drankje. Dit hoofdgerecht was voor mijn gezellin 3 grote sliptongen met diverse groenten (haricots verts, peen, spruitjes, broccoli en courgette) in ruime mate. Ik liet me trakteren op een uitstekend bereide en getrancheerde diamanthaas met pepersaus met dezelfde groenten als hierboven genoemd. Het grote voordeel van trancheren is dat je in een oogopslag ziet of het vlees goed is geprepareerd. Deze steak was verrukkelijk sappig en boterzacht, met een fraaie kleur. Hierbij kregen we ook prima gebakken frites, heerlijk knapperig.
Het dessert tenslotte was voor mijn disgenote cheesecake met vanille-ijs. Die beviel haar prima, ware het niet dat er toch slagroom bij zat, ondanks het expliciete verzoek om die weg te laten. Zo stond het ook op de rekening vermeld, dus aan de bediening lag dat niet. Gelukkig was de slagroom apart op het bord aangebracht, waardoor ze het eenvoudig kon overhevelen naar mijn Kiss of Fire, in dit geval een combinatie van verschillende likeuren met espresso met daarop vanille-ijs en slagroom. Zeker ook een voortreffelijke vondst.
Aan de ene kant was het jammer dat deze horecagelegenheid geen topdrukte kende – want dat verdient het m.i. wel – maar aan de andere kant kon ik wel heel verstaanbaar met mijn partner converseren. Elk nadeel heb z’n voordeel volgens JC. De bediening was zeer correct.
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Bij het reserveren op de site stond ter informatie: "Klassiek is de Franse kaart, maar dan zonder opsmuk." en dat kunnen we helemaal onderschrijven. Een aanrader dus.
Ewald W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Vriendelijk personeel en zeer attent.
Het hele diner ,met als hoofdgerecht filet van snoekbaars was echt lekker en zeer zeker aan te bevelen.
De opstelling en kwaliteit van meubilair buiten kan beter.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wij hebben voortreffelijk gegeten bij Geoff's. Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren meer dan ruim voldoende, buikje heerlijk vol. Wij komen zeker weer terug. EEN DIKKE TIEN! Fam. Verbrugge
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We waren redelijk vroeg binnen, zeer gastvrij ontvangst op een volkse manier, voor ons prima. Geinformeerd naar Chardonnay, en ja ze hadden een hele goede. Ik heb sterke twijfels of het een Chardonnay was, denk eerder Sauvignon. Maar best aardig dus niet zeuren. Broodje besteld helaas nooit gekomen maar wel op de rekening. Iemand stond er midden in de zaak iets in het plafond te repareren? Vlak voor het voorgerecht werden we verzocht een halve meter te verplaatsen met onze tafel, heb zelf geholpen. Tijdens het voorgerecht een zogenaamde voorgerechtenplank, waarbij we er vanuit gingen van alle voorgerechten een kleine taste te krijgen, hadden wel bordjes ingedekt mogen worden. We hebben zo van de plank moeten eten, en op de plank lagen allemaal hapjes kaas, worst, haring die niets met de kaart van doen hebben, maar het was smakelijk dus geaccepteerd. De lege glazen hebben de hele avond op tafel gestaan. Het nagerecht kwam in etappes en werd verkeerd benoemd. De vloer en muren zijn allemaal schots en scheef. Tijdens het hoofdgerecht stond er aan de voorpui iemand te boren oid. Er hing bij vele gasten een lacherige, ontevreden sfeer. Maar overall hebben wij heerlijk gegeten, vonden de manier van interactie van dame die alle touwtjes in handen had prettig en acceptabel. Het idee hebbende dat het niet helemaal hun avond was komen wij graag nog eens terug.
fvalk .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
De ambiance is niet zo geweldig. Tijdens de maaltijd werd er ergens geboord of geschuurd. Ik weet niet of het de buren waren, maar later zagen we een persoon in het restaurant op een trapje een plafondplaat wegtrekken en met een accuschroefmachine het plafond in duiken.
Het eten was gewoon goed, geen twijfel over mogelijk.
De bediening en wachttijden daarentegen waren abominabel. Ik was met mijn gezin, met kleine kinderen en we hebben ruim 3 uur gezeten, waaronder heeeel veel wachttijd. Ook andere gasten hoorde je mopperen. Dit kan echt veeeeel beter.
miriam1609 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Voorgerecht en nagerecht , enorme portie en erg lekker. hoofdgerecht ook enorme portie en viel smaak iets tegen
Het was erg druk en iedereen kwam tegelijk, dat werd lastig voor de 2 serveersters. Daardoor werden ze wat gestresst en kort van stof. Maar goed... Het was prima voor dit bedrag (2 halen, 1 betalen). Als we de volle mep hadden moeten afrekenen hadden we niet blij geweest.
Brigit V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Nog nooit zo slecht gegeten! Eten was ala carte, de spareribs konden niet waren om 18.30 op. Uur moeten wachten op voorgerecht. Hoofdgerecht niet te eten, taai niet medium gebakken. Ik had om 18.30 een tafel gereserveerd, tijd genoeg voor de film van 21.10 toch.....
Slechte bediening, waardoor wij t nagerecht wel moesten betalen maar niet hebben gegeten! Anders kwamen we te laat. Kom er nooit meer! Die 8,5 is echt onterecht....jammer!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zoals eerder hieronder gezegd no-nonsense waar je wellicht doorheen moet kijken. Dat gezegd hebbende: ingredienten van de beste kwaliteit in de handen van een kok die in een toprestaurant niet zou misstaan, geweldig gewoon. Uitzonderlijke klasse op een plek waar je het niet verwacht, en de bediening is inmiddels ook al op hogere ambities aangepast. Vriendelijke mensen, huiselijke sfeer en eten wat je niet snel ergens anders beter gaat meemaken, top.