Genroku (Reguliersdwarsstraat)

Reguliersdwarsstraat 18 1017 BM Amsterdam Nederland Kaart
31-203304753

Meer informatie over restaurant Genroku (Reguliersdwarsstraat)

Maandag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Wi-Fi
7,2
Kan beter
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Genroku (Reguliersdwarsstraat)

Jacky G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Ik heb maandag 21 feb bij Genroku gegeten,Was Lekker sushi en warm gerecht,goede sfeer,servies was heel vrindelijk,ik kom volgende keer met goede vriendin mee????
Jabran D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Whoohoooo kom allen kom een naar genroku, gezellig restaurantje op de reguliersdwarsstraat! Leuk personeel ????, lekker eten, geen poespas
Jacky G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Nou dinsdag was een top dag bij Genroku ,hartstikke gezellig. Goed bediening en heerlijk eten .als sushi lief hebber is dit zeker een aanrader.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Voor het eerst bij Genroku wezen eten. Matig tot slecht restaurant. Ambiance is er niet, sushi die besteld wordt staat binnen 1 minuut na bestelling op tafel (geeft nou niet bepaald een vers beeld), wel leuk gepresenteerd in een boot maar dat is het ook. Eten smaakt simpel, erg simpel. 2 uur tijd is ook wel vrij kort, 2,5 uur zou beter zijn geweest. Bediening wel beleefd en vlot, dat moet zeker gezegd worden. Maar prijs-kwaliteit: nee. Voor mij geen tweede keer, sorry.
Nika V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Het eten kwam zeer snel op tafel en was altijd heerlijk bereid. Het personeel was zeer behulpza en we konden altijd met vragen terecht. De inrichting en sfeer zijn niks nieuws, maar sfeervol en ruimtelijk ingericht. Kortom ik zal me niet schromen om hier vaker terug te komen!
Mickel T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik heb hier de afgelopen maanden regelmatig gegeten en het is redelijk tot goed. Ik ben niet echt een fan van All You Can Eat. IK vind deze zaken relatief duur omdat ik niet een echt grote eter ben. Ik kom daarom liever in de Japan Inn ;-).

Genroku is echter geen slechte eetkeus, de sushi zijn goed net als de sashimi. De gegrilde gerechten vind ik persoonlijk erg variëren qua smaak maar dat zegt meer over mij. Ik ben niet zo van het zoete.

Dit is een solide eetoptie.
siwon86 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Redelijk goed gegeten bij genroku, maar voor de prijs vond ik het wel tegenvallen. Ik heb bij veel sushi restaurant gegeten maar vond het wel een van de mindere. Na 2 rondes hadden wij het voorzien. Het personeel was vriendelijk maar niet speciaal. Wat me wel opviel was dat er een aantal met korte broeken rond liep, wat ik zelf niet gewend ben van restaurants, maar goed dat ligt misschien ook persoonlijk aan mij. Kortom wel een oké avondje gehad maar niet voor herhaling vatbaar.
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Sushi was goed. Gefrituurde gerechten niet goed. Bij tweede ronde duurde het meer dan een half uur voordat de gerechten kwamen, terwijl er maar twee tafels bezet waren. Niet fijn.
Monica B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Vroeger altijd met veel plezier naar deze, maar vooral de helaas nu gesloten andere vestiging van Genroku gegaan. Dit was destijds de beste all you can eat sushi in Amsterdam. Maar helaas, laatste paar keer bij Genroku reguliersdwarsstraat ontzettend onvriendelijke service. Erg lang wachten op het eten, ongeveer 15 -20 min per ronde. Het eten is minder lekker dan aantal jaar geleden, met minder opties op het menu en een duurder arrangement. De prijs-kwaliteitverhouding klopt gewoon niet meer.

De service is ronduit slecht. Men houdt zo strikt aan de tijdslimiet dat de rekening chagrijnig op tafel wordt gegooid, zonder de kans om nog koffie of dessert te bestellen. Ongeïnteresseerd en onfris personeel dat continue in discussie gaat, ook als je eten geserveerd krijgt dat je niet besteld hebt. Eten wordt trouwens zonder te kijken in het voorbijgaan op tafel gezet, en de aandacht van het personeel trekken wanneer je drinken wil bestellen is bijna onmogelijk.

De aankleding van het restaurant zelf is oké, niet heel anders dan andere all you can eats. De wcs zijn echt smerig. Kraantjes zitten onder de kalkaanslag, wc knop om door te trekken is al langere tijd kapot(aantal maanden geleden was dit ook al opgevallen).. De wcs in een gemiddeld cafe zien er frisser uit.

Kortom, ik ga op zoek naar een ander sushirestaurant..
Froukje D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Vanavond bij Genroku gegeten. Het eten was prima. Bij sommige gerechten hadden we graag wat extra's gezien, bijvoorbeeld bij de temaki sake zat geen avocado en bij de gefrituurde inktvisringen geen sausje. Verder goeie rijst-visverhouding, kleine porties wat fijn is bij all-you-can-eat, genoeg soja/wasabi/gember. De oktopusballetjes vielen tegen. We hadden ook all-you-can-drink besteld, wat hiervan jammer was was dat dit maar twee uur was terwijl het eten geen tijdslimiet had. Dit was van tevoren niet duidelijk aangegeven en staat ook niet beschreven bij de regels of op de site. Ook werd bij het laatste drankje niet gezegd dat het de laatste was. Het eten kwam snel, de meeste bediening was vriendelijk. Echte coca cola, altijd fijn. Het was druk maar we konden elkaar goed verstaan. De muziek werd desgevraagd aan het begin van de avond zachter gezet.
Over het algemeen een fijne avond gehad voor een goede prijs.
David K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Sashimi en tempura gegeten. Sashimi was goed maar miste smaak. Tempura was vers en het deeg knapperig. Prijs kwaliteit verhouding was prima. Decor is donker en doet teveel denken aan een Chinees restaurant. Er werd snel geserveerd, dat was fijn!
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
het eten was erg lekker veel smaak aan het vlees erg mals alleen de service kon beter het langst dat we gewachten hebben is 30 minuten voor een biertje voordat het bezorgd werd bij ons dat vind ik niet kunnen
valvansteen .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Wat is het leven toch fijn in Amsterdam er is altijd wel wat te doen en het zit vol met leuke tentjes om wat te drinken. De restaurants en eettentjes zijn er ook in overvloed ik hou echt van deze stad. Dit weekend ik met een vriendin gezellig wezen eten bij Genroku. Normaal ben ik niet zo van de recensies maar ik kom toch regelmatig bij dit restaurant en ik vind dat ze van mij een positieve recensie verdienen. Elke keer is het eten weer hartstikke lekker en ik word altijd goed geholpen. We hadden zo als gewoonlijk onze eet en drank bestellingen op tijd en we werden vriendelijk en goed geholpen. Omdat we het zo gezellig hadden zaten we wat langer dan normaal dus het restaurant ging alweer bijna sluiten. Maar wij wonen in Amsterdam dus we konden van uit het restaurant lekker door naar een drink tent.

Genroku is helemaal top en het eten is heerlijk.
RobbinO .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Het concept van dit retaurant is vergelijkbaar met andere sushi restaurants, all you can eat met bestelrondes. Het eten was over het algemeen goed, met name de sushi was erg lekker. De vleesgerechten waren erg vettig. De bediening kwam regelmatig langs om drank op te nemen, wat erg fijn was. Het was echter vervelend dat er telkens iets niet klopte met de bestellingen. We kregen regelmatig gerechten die we niet hadden besteld, en gerechten die we wel hadden besteld kwamen vaak niet. Het lijkt me dat er wel vaker grote groepen in het restaurant zijn dus dit was echt een minpunt.
Jayne K S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Top gegeten. Lekker verse sushi. Bediening erg attent en behulpzaam. Echt TOP. Chicken teriyaki en sushi cheese salmon echte aanraders! Kom hier
Vaak en zeker vaak terug!
Mm-aria .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Lekkere sushi altijd goed. Ze hebben een menu kaart met veel keuze. Je kan ook all you can eat en drinken doen. Locatie is goed. Midden in de stad. Checken terriyaki een aanrader. Bediening erg goed! Vriendelijk en snel
Maikel K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Een restaurant met een uitgebreid menu en een fijn all you can eat/drink concept voor een fijne prijs. Gerechten smakem goed, er is veel keus en bediening is snel.
franka94 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Zoals gewoonlijk was het deze ook weer verrukkelijk eten bij Genroku. De sushi smaakt altijd erg goed. Misschien zijn de maki's ietwat groot om in één keer in je mond te stoppen, maar verder heb ik geen op- of aanmerkingen aan het eten. Het eten wat warm geserveerd hoor te worden, wordt ook altijd daadwerkelijk warm geserveerd. Over de service valt weinig te zeggen: het is en blijft wat onpersoonlijk omdat je eten zo wordt neergezet, maar dit betekent wel dat je rustig je gang kan gaan. Het eten wordt in ieder geval altijd vlug gebracht, zeker op deze rustige woensdagavond.
Sam T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Prima de grill .de ramb was leker!!!!!!! de beef was heel zeer geurig...
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Ik ga al een paar maanden regelmatig naar Genroku omdat de sushi hier uitzonderlijk lekker is en het menu gevarieerd. Toch moet ik zeggen dat de laatste keren dat ik ben geweest de kwaliteit en de service achteruit is gegaan. ik ken meerdere mensen die vaak naar Genroku gaan en die zeggen hetzelfde. Erg jammer want ik kwam er graag! Ik hoop dat het de eerstvolgende keer weer goed bevalt.