Over restaurant Genki

Onbeperkt genieten!

Ervaar onbeperkt dineren voor een vast bedrag in een sfeervol en relaxte ambiance. Heerlijke gerechten uit de Japanse cuisine met de meest verse- en authentieke ingrediënten in stijl. Achter het restaurant ligt een romantische tuin verscholen. Dineren in onze romantische tuin is een bijna sprookjesachtige ervaring. Zeker als 's avonds de subtiele verlichting brandt, krijgt je een echt vakantie gevoel!

Meer informatie over restaurant Genki

Maandag t/m Zondag

Duur
De tafel van M Q.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Na alle recensies op Iens zijn we uiteindelijk bij dit restaurant uitgekomen. Een 8 gemiddeld dat moet wel heel goed smaken. Ik heb al bij veel Japanse all-you can eat gelegenheden gegeten maar dit was de meest slechte ooit. Erg grote droge stukken sushi. Met de meest smerige vulling ooit. Alles leek wel van tevoren bereid te zijn, niks vers. Ook was het eten heel vettig en zaten wij na ronde 2 al behoorlijk vol. Het enige positieve aan dit restaurant is de bediening. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier niet meer terug.
Purple S.
Met hoge verwachtingen naar het restaurant gegaan aangezien Genki een 8 heeft op de site, helaas is dit echt niet het geval.
Nog nooit eerder heb ik zulke slechte sushi gegeten, De sushi leken uit een koelkast te komen en waren absoluut niet vers, de spicy tuna roll was zelfs slijmerig en smaakte naar filet American.
Ook de vlees gerechten waren ontzettend vettig, Hoe dit restaurant een 8 scoort is voor mij nog een raadsel.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Op een van de laatste zomerdagen van dit jaar zjin wij toch maar weer eens naar Genki Garden gegaan. Vorige keer werden wij nogal bot behandeld waardoor wij besloten hadden om ergens anders te eten.

Dit keer troffen we personeel met een iets (!) beter humeur aan en konden we in de prachtige tuin terecht. De rust die daar heerst is bizar als je bedenkt waar je bent. Prachtig.

Plaats genomen op een (nogal krappe stoel) duurde het even voor het personeel verscheen. De keuzelijst hebben we regelmatig onder de aandacht moeten brengen en er werd ook niet gevraagd of wij nog iets wilden drinken.

De gerechtjes waren allemaal prima in orde. Heerlijk de maki met krokante kip en de plakjes ossenhaas.

Verschrikkelijk jammer vind ik het dat je anno 2016 niet kan pinnen bij dit restaurant
Adjubi W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Top, Top, Top! Heerlijke sushi, echt onze favoriet. Sashimi zit binnen het all you can eat arrangement. Blijven houden zo! wij komen regelmatig terug.
Ismaelz .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Afgelopen Maandag met een vriendengroep bij Genki gegeten en moet zeggen de sushi smaakte heerlijk, voor mij persoonlijk één van de betere sushi restaurant die Amsterdam rijk is.
De service was gewoon top, niets op aan te merken. Aardig en vrolijke personeel en de eigenaar is altijd in om te lachen.
Annejasmijn .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Mijn favoriet onder de all-you-can-eat sushi. Het eten komt erg snel, is vers en wordt op een leuke manier geserveerd. De knapperigheid van de gefrituurde garnaal in de sushi is altijd erg fijn, bij veel sushi-restaurants is dit al zompig als het op tafel wordt neergezet. De bediening is erg vriendelijk, snel en professioneel. Het puntenspaarsysteem waarmee zij werken vind ik erg prettig, af en toe een 10tje of 15eu korting vindt iedereen fijn! Ze hebben lekkere thee en de Yuba sushi is ook echt een aanrader. Als je de kans hebt om met mooi weer buiten te zitten, doen! Je kan aan de voorkant (in de Reguliersdwarsstraat) of achterkant (een heel gezellig binnenplaatjes, wel uit de zon) zitten.
ForeverHonger .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Werkelijk heerlijk gegeten. Sashimi binnen het menu, zowel Sushi als warme gerechten waren top, een van de beste Sushi places in Amsterdam. Prachtige tuin. Vriendelijk, snel en coulant personeel.
Michelle T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Sinds wanneer mogen restaurant huisdier hebben?! Ten eerste waren de personeel niet echt vrolijk. We gingen zitten en hele personeel waren niet vriendelijk! De menukaart deze rook erg onfris. Ik heb gelijk doorgegeven aan serveerster. Ze nam het en gaf ons nieuwe daarna kwam ons drank mijn wijntje was wel lekker. Vervolgens duikt uit het niets een kat op die ook nog eens aan t ontharen is en de restjes stof en haar verspreid. Eten was niet echt denderend zoals de recensie. Zaak zag niet verzorgd uit de stoelen zaten onder krassen van katten. En rook niet echt schoon daar. We komen hier zeker niet terug. Helaas was dit een ongename verassing. We vroegen nog of de kat van hun was. Was huisdier van de zaak hij had in ieder geval heel erg overgewicht. Zal wel van alle sushi komen.
Manonie .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Helaas vielen de gerechten tegen. De wasabi had al een gedroogde boven laag, de sushi rijst was vrij droog en de kleine loempia's hadden bijna geen vulling waardoor je het gevoel had alleen deeg te eten. De inrichting in de tuin zag er wel gezellig en verzorgd uit.
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Een all-you-can-eat sushi restaurant met all-you-need-service, dat komen we regelmatig anders tegen in Amsterdam. Vriendelijke bediening, goede sushi en als je mazzel hebt (of tijdig reserveert) zit je buiten in de prachtige tuin. Een aanrader zijn de rundvlees puntjes met gefrituurde knoflook en de handrolls die voorzien van het advies deze als eerste op te eten worden geserveerd. Jammer dat je niet kan pinnen en er geen kraanwater wordt geserveerd.
Helga T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijke gerechtjes, mooie afwisseling tussen koud, warm, vis, vlees en vegetarisch. Erg vriendelijke en attente bediening. Wijn wat prijzig, maar wel lekker. Ik kom hier erg graag en verlaat het restaurant volkomen voldaan.
Geweldig dat er een restaurantkat rondloopt, persoonlijk vind ik dat elk restaurant er (minimaal) één moet hebben. Had deze prachtige rode kater graag op schoot gehad en sashimi gevoerd maar daar is hij te goed voor opgevoed. Jammer dat sommige mensen een kat in een restaurant niet vinden kunnen. Ik heb dat met kinderen en dat hou je ook niet tegen.
Celeste C.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Genki! Lekkere sushi, onbeperkt sashimi en erg vriendelijk en attent personeel. Mijn vriendin is allergisch voor avocado maar desalniettemin kon ze gewoon een california roll zonder avocado bestellen. Zeker de moeite waard om vaker te komen!
Ruby1992 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Favoriete sushi restaurant!
Lekkerste eten, goede kwaliteit, afwisseling, sashimi en ijs erbij, leuk personeel en lekkere r&b muziek op de achtergrond! :)
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Wij komen hier regelmatig, altijd goede sushi en over het algemeen super vriendelijke bediening.

Echter tot mijn verbazing moesten we deze keer de laatste ronde al om 19u doorgeven (3 kwartier voordat de tafel vrij moest zijn). Vind dit erg vroeg, en dit is ook precies de reden dat ik nooit naar Sumo ga omdat ik er niet van hou dat je ergens weggekeken wordt. Toen we hier iets van zeiden, was er geen discussie mogelijk en werd even later de rekening op onze tafel "geflikkerd".
Erg jammer en heb dit ook nog nooit eerder meegemaakt bij Genki.
5 sterren voor de sushi, maar door bovenstaande een lagere beoordeling deze keer.
Berjan S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Samen met een gast uit het buitenland ben ik hier wezen eten. Het was lekker weer en we hebben heerlijk tussen de bloemen in de tuin gezeten, ik houd van natuur dus voor mij was het ideaal. Goede service alleen jammer dat het bestek op was, ik moest het doen met een klein vorkje (ik houd niet van stokjes). Ook jammer is dat je er niet kunt pinnen, weet niet wat de reden hiervoor is maar het eten, service en decor zijn zo goed dat we dit minpuntje wel door de vingers kunnen zien, toch?
Cheryl_ .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Zelfs op maandagavond zat de tent nog behoorlijk vol. Personeel is erg vriendelijk, de ruimtes zijn echter niet handig ingedeeld waardoor het nog al hokkerig en smal overkomt. Het eten is heerlijk, mijn favoriet zijn de handrolls en de bananen-sushi. Er is een ruim en speciaal aanbod van nigiri's en dat is er leuk om uit te proberen, omdat andere AYCE restaurants dat niet aanbieden. Van de nigiri's vond ik de St jacobsschelp erg lekker en de nigiri ossenhaas. Voor echt lekkere sushi in Amsterdam moet je bij Genki zijn!
Annemiek G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Zeker al 10x gegeten hier. Altijd erg lekkere sushi.
Goede en best snelle service. De rainbowrol vond ik alleen niet zo lekker, terwijl deze wel 4,- extra kostte.
Sfeer is goed en het ligt natuurlijk ook lekker centraal.
A_Albers .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Sinds tijden weer eens bij Genki geluncht.
Zoals altijd erg smaakvol. De sushi is goed en de warme gerechten ook. de bediening is beleefd. Wij komen er graag. Prijs kwaliteit tip top in orde.
Monica2013 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Heerlijke sushi, erg lekkere sashimi.
Ook de grill gerechten, waaronder de Gyoza zijn erg lekker.
Enige minpunt is dat er op een gegeven moment een kat in het restaurant rondliep. Het personeel jaagde het dier niet weg, waardoor ik aannam dat het de huiskat was.
Dat vind ik echt niet kunnen, dat een kat rondloopt in een restaurant.
Drfezzi .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Wel 1 van de betere "all you can eats" van Amsterdam. De sushi hier is prima, natuurlijk niet zo lekker als bereid door een sushi chef maar in vergelijking met andere all you can eat, is het prima. Dat geldt ook voor de bijgerechten, niet veel op aan te merken. Er is wel relatief weinig keus aan bijgerechten en ijs is niet inclusief. Ook zijn de drankjes wel aan de dure kant, zelfs voor een all you can eat. Wel leuk dat ze dan weer typische Aziatische drankjes hebben als calpis water.

De service is, vergeleken met een all you can eat restaurant, wel voldoende. De bediening is vriendelijk. Wel word je hier stipt voor tijd weggejaagd, maar dit zijn nou eenmaal de "spelregels" die je van tevoren weet dus heel kwalijk kun je het ze niet nemen. Het is ook een erg druk restaurant. En bij een japans all you can eat restaurant is de service nooit echt geweldig.

Kortom, zoek je een all you can eat restaurant voor sushi, dan is dit wel een aanrader.
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Heerlijk gegeten, goeie en snelle service.
Heel leuk personeel vooral Kent was een leuke gastheer dat maak je niet vaak meer mee. Zeker voor herhaling vatbaar.