Over het restaurant Genki

Onbeperkt genieten!

Ervaar onbeperkt dineren voor een vast bedrag in een sfeervol en relaxte ambiance. Heerlijke gerechten uit de Japanse cuisine met de meest verse- en authentieke ingrediënten in stijl. Achter het restaurant ligt een romantische tuin verscholen. Dineren in onze romantische tuin is een bijna sprookjesachtige ervaring. Zeker als 's avonds de subtiele verlichting brandt, krijgt je een echt vakantie gevoel!

Meer informatie over restaurant Genki

Maandag t/m Zondag

9,3

Jouw recensie over het restaurant Genki

Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Leuke toco en goed eten. Het enige is dat we erg voor het lapje zijn gehouden met een zogenaamde 'social actie' voor 20 euro per persoon onbeperkt sushi. Het was alleen mogelijk voor de volgende dag te reserveren via de actie en er stond als je vandaag wilt moet je even bellen. Dus vriendin reserveert en bij de betaling werd opeens wel het volledige bedrag gevraagd. Ik kon er niet onderuit komen terwijl we daar alleen gingen eten door die social deal, welke dus geen social deal bleek te zijn. Dikke 80 euro kwijt terwijl we even goedkoop wilden eten. Niet flexibel, erg jammer want de tent heeft potentie. Kom hier natuurlijk nooit meer, tenzij ze geld willen retourneren.
Musab C.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Ik kom hier vaker en geniet elke keer van de sushi! Het eten is heerlijk. Het personeel is enorm vriendelijk en heel behulpzaam. Ondanks de drukte wordt je goed en snel geholpen.
Ik heb ook een genki klantenkaart om punten te sparen waarmee je volgende keren korting kunt krijgen op je rekening. Super handig. Tot de volgende keer.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Beste all you can eat van Amsterdam met een lekker terras. Alles klopt hier eigenlijk, de rijst, de versheid en de overall kwaliteit van de producten. Bediening ook erg aardig. Aanrader.
Matthew J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Op zoek naar sushi in het centrum van Amsterdam. Uiteindelijk hier terecht gekomen, er waren geen plekjes meer buiten dus binnen gezeten. Waar het een half uurtje later ook aardig vol liep. Bediening vriendelijk, snel en hielden het hoofd koel ondanks drukte. Sushi ook snel en heel goed. Ook genoeg vegetarische opties. We komen zeker nog eens terug!
Silvia R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Gluten free soy sauce.
Chermyn S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Hoewel het een geweldige ervaring was (heerlijke sushi, sfeervolle inrichting en redelijk goede service), vinden wij het echt heel jammer dat er daar niet gepind kan worden en dat ze alleen contant geld accepteren.
Theo F.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk vanavond sushi gegeten! Vooral Unagi en gegrilde lams cottelet. Jammer dat wij bovende etage moest gaan zitten en dat maakte sfeer minder gezellige, vriendelijk en vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Megzor C.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
ik kom heel vaak bij Genki. het is mijn save restaurant. weet dat het altijd lekker is en vertrouwd. al mis ik de garnalen salade van de oude kaart :'). kan het iedereen aanraden voor all you can eat sushi. super lekker geen poes pas en leuke spontane service.
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Restaurant was leuk versierd voor Valentijsdag. Eten was prima, niet geweldig. Idem voor service. Prima voor een eenmalig bezoek, maar zo u niet nogmaals mijn geld hier spenderen.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Niet zo'n massa restaurant als de grote ketens. Gezellig ingericht als gewoon restaurant. Top kwaliteit sushi (probeer vooral de geflambeerde verse tonijn en idem beef
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Met mijn beide dochters weer heerlijk gegeten. Sushi was zalig. Bediening snel en vriendelijk. We komen hier graag terug.
De tafel van Mariangela R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Na alle recensies op Iens zijn we uiteindelijk bij dit restaurant uitgekomen. Een 8 gemiddeld dat moet wel heel goed smaken. Ik heb al bij veel Japanse all-you can eat gelegenheden gegeten maar dit was de meest slechte ooit. Erg grote droge stukken sushi. Met de meest smerige vulling ooit. Alles leek wel van tevoren bereid te zijn, niks vers. Ook was het eten heel vettig en zaten wij na ronde 2 al behoorlijk vol. Het enige positieve aan dit restaurant is de bediening. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier niet meer terug.
Sylvana R.
Met hoge verwachtingen naar het restaurant gegaan aangezien Genki een 8 heeft op de site, helaas is dit echt niet het geval.
Nog nooit eerder heb ik zulke slechte sushi gegeten, De sushi leken uit een koelkast te komen en waren absoluut niet vers, de spicy tuna roll was zelfs slijmerig en smaakte naar filet American.
Ook de vlees gerechten waren ontzettend vettig, Hoe dit restaurant een 8 scoort is voor mij nog een raadsel.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Op een van de laatste zomerdagen van dit jaar zjin wij toch maar weer eens naar Genki Garden gegaan. Vorige keer werden wij nogal bot behandeld waardoor wij besloten hadden om ergens anders te eten.

Dit keer troffen we personeel met een iets (!) beter humeur aan en konden we in de prachtige tuin terecht. De rust die daar heerst is bizar als je bedenkt waar je bent. Prachtig.

Plaats genomen op een (nogal krappe stoel) duurde het even voor het personeel verscheen. De keuzelijst hebben we regelmatig onder de aandacht moeten brengen en er werd ook niet gevraagd of wij nog iets wilden drinken.

De gerechtjes waren allemaal prima in orde. Heerlijk de maki met krokante kip en de plakjes ossenhaas.

Verschrikkelijk jammer vind ik het dat je anno 2016 niet kan pinnen bij dit restaurant
Adjubi W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Top, Top, Top! Heerlijke sushi, echt onze favoriet. Sashimi zit binnen het all you can eat arrangement. Blijven houden zo! wij komen regelmatig terug.
Ismaelz .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Afgelopen Maandag met een vriendengroep bij Genki gegeten en moet zeggen de sushi smaakte heerlijk, voor mij persoonlijk één van de betere sushi restaurant die Amsterdam rijk is.
De service was gewoon top, niets op aan te merken. Aardig en vrolijke personeel en de eigenaar is altijd in om te lachen.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Mijn favoriet onder de all-you-can-eat sushi. Het eten komt erg snel, is vers en wordt op een leuke manier geserveerd. De knapperigheid van de gefrituurde garnaal in de sushi is altijd erg fijn, bij veel sushi-restaurants is dit al zompig als het op tafel wordt neergezet. De bediening is erg vriendelijk, snel en professioneel. Het puntenspaarsysteem waarmee zij werken vind ik erg prettig, af en toe een 10tje of 15eu korting vindt iedereen fijn! Ze hebben lekkere thee en de Yuba sushi is ook echt een aanrader. Als je de kans hebt om met mooi weer buiten te zitten, doen! Je kan aan de voorkant (in de Reguliersdwarsstraat) of achterkant (een heel gezellig binnenplaatjes, wel uit de zon) zitten.
ForeverHonger .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Werkelijk heerlijk gegeten. Sashimi binnen het menu, zowel Sushi als warme gerechten waren top, een van de beste Sushi places in Amsterdam. Prachtige tuin. Vriendelijk, snel en coulant personeel.
Michelle T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Sinds wanneer mogen restaurant huisdier hebben?! Ten eerste waren de personeel niet echt vrolijk. We gingen zitten en hele personeel waren niet vriendelijk! De menukaart deze rook erg onfris. Ik heb gelijk doorgegeven aan serveerster. Ze nam het en gaf ons nieuwe daarna kwam ons drank mijn wijntje was wel lekker. Vervolgens duikt uit het niets een kat op die ook nog eens aan t ontharen is en de restjes stof en haar verspreid. Eten was niet echt denderend zoals de recensie. Zaak zag niet verzorgd uit de stoelen zaten onder krassen van katten. En rook niet echt schoon daar. We komen hier zeker niet terug. Helaas was dit een ongename verassing. We vroegen nog of de kat van hun was. Was huisdier van de zaak hij had in ieder geval heel erg overgewicht. Zal wel van alle sushi komen.
Manon L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Helaas vielen de gerechten tegen. De wasabi had al een gedroogde boven laag, de sushi rijst was vrij droog en de kleine loempia's hadden bijna geen vulling waardoor je het gevoel had alleen deeg te eten. De inrichting in de tuin zag er wel gezellig en verzorgd uit.
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Een all-you-can-eat sushi restaurant met all-you-need-service, dat komen we regelmatig anders tegen in Amsterdam. Vriendelijke bediening, goede sushi en als je mazzel hebt (of tijdig reserveert) zit je buiten in de prachtige tuin. Een aanrader zijn de rundvlees puntjes met gefrituurde knoflook en de handrolls die voorzien van het advies deze als eerste op te eten worden geserveerd. Jammer dat je niet kan pinnen en er geen kraanwater wordt geserveerd.