Genki Cafe

Mercatorplein 28 1057 Amsterdam Nederland Kaart
31-202231593

Over het restaurant Genki Cafe

Gezellig Japans restaurant waar je de lekkerste gerechten geserveerd krijgt. Sfeervol ingericht met comfortabel meubilair. Een klein stukje Japan op het Mercatorplein. Een heerlijke plek om van super verse ingrediënten te genieten. Sushi, groenten en vis, feestelijk en kleurrijk gepresenteerd op royale schalen. Ben jij een liefhebber van de Japanse keuken? Dan gaat jouw hartje hier sowieso sneller van kloppen!

Meer informatie over restaurant Genki Cafe

Bus 18, Tram 7 & 13

Maandag t/m donderdag 16.00 - 01.00 uur
Vrijdag & Zaterdag 12.00 - 03.00 uur
Zondag 12.00 - 01.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Genki Cafe

Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Sfeervolle sushi/poke bowl bar met lekkere cocktails en vriendelijk personeel
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Leuk en gezellig! Lekker eten, goede bediening.
Evan G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Aller eerst wil ik de meneer bedanken die onze reservering van genki café naar Genki Restaurant heeft verplaatst.(al vraag ik mij nu af of het van dezelfde eigenaar is).

Wij hadden ons te weinig ingelezen en kwamen er pas bij binnenkomst achter dat het een ‘All-you-can-eat concept’ was. Daar gingen wij niet voor, maar dat was niet het probleem, want daar is niets mis mee!
Erg jammer was dat de sushi rijst echt NIET lekker was, en soms de smaak niet klopte van bepaalde vis en vlees gerechten.
De ‘crispy’ chicken roll was totaal niet krokant en kwam duidelijk uit de koeling.
En de warme gerechten, wat wel het meest smaakvol was, waren niet warm.

Toen het meisje aan mij vroeg of het gesmaakt had en ik ook eerlijk toegaf dat het niet helemaal oke was, liep ze weg en reageerde er verder niet op.
Ik verwacht verder ook geen tegemoetkoming, maar wil het wel kunnen uitleggen...

Er stonden ook drie deuren open waardoor het behoorlijk fris binnen was.
Mathilde F.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten!
Kleine sushi bowl en nog wat losse sushi hapjes.
Ik kom terug!
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
We wilden ergens gaan eten. Spontaan fietsten we 'm er bij in bij Genki. Het is een erg gezellige en relaxed eetcafé met Japanse keuken. Bediening is heel aardig, maar af en toe wat traag. Het eten was heerlijk. We namen allebei de sushi bowl. Dat is sushi in een kom. Je kunt zelf de basis van rijst garneren met van alles en nog wat. We namen zalm, rundvlees en kip teriyaki, avocado en rode ui. De hoeveelheid vlees was wat aan de karige kant. Al met al top.
Stella K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017