Genieten en meer

Hogestraat 60 6651 BM Druten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Genieten en meer

MarcusAntonius .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Als je een paar uurtjes de tijd hebt ga dan voor een genietende lunch. Deze is héérlijk.
Echt verwennerij ten top!
Bediening is erg vriendelijk.
Ook voor goede wijnen e.d. (cadeaus) kan men hier terecht.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Hier is het altijd genieten! De lekkerste broodjes (carpaccio is favoriet) en wijnen smaken nog lekkerder op het terras in de zon. Bediening informeel en attent.
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Geniet en meer is.... ja, wat is het eigenlijk. Het is een traiteur met mooie wijnen en meer lekkers. Er worden workshops verzorgd. Ze verkopen verder keuken benodigdheden tot een Green Egg aan toe maar je kan er vooral ook lunchen. De broodjes zijn werkelijk om op te vreten (vergeef mij de uitdrukking), werkelijk verrukkelijk! En dat voor een prijs waar ze in de hoofdstad bij sommige bedrijven veel minder voor durven te serveren. Ik heb er nu al een aantal geprobeerd en ze zijn allemaal lekker maar de kip sandwich is toch echt mijn favoriet.
Je word uiterst vriendelijk en adequaat bediend. Dusdanig dat het een klassieke opleiding verraad maar zonder overdreven over te komen.
Dus als je ooit in Druten met een knagende trek bent beland ben je hier op de juiste plek. Een echte aanrader.