Genietcafé Zutphen

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Genietcafé Zutphen

10 minuten lopen vanaf NS Station & busstation
  • Kom je met de auto?
    Het Genietcafé is gevestigd in een besloten gelegen historisch hof. Vanaf de Zaadmarkt de poort met de beelden onderdoor lopen. Vanaf de Schupstoel (Hennes & Maurits) door het geheime poortje in de hoog lopen of via de Oude Bornhovestraat thv nummer 31. U
  • : Albert Heijn XL, 2.000 parkeerplaatsen (Polsbroek, 5 minuten lopen)

Dinsdag en woensdag 09.00 - 17.00 uur
Donderdag, vrijdag en zaterdag 09.00 tot 21.00 uur
Koopzondag 11.00 - 17.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Genietcafé Zutphen

Agnes J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was voortreffelijk. Wij kregen een mooie uitleg over de historie van het pand waarin we zaren en de mooie binnenstad van Zutphen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijk biologisch eten. Een aanrader.
E.F. Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Liever geen muzak op de "voor"grond.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
lekker en eerlijk eten.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gistermiddag een heerlijke zoete high-tea gehad met twee vriendinnen bij het Genietcafé. Zeer vriendelijk en meer dan netjes geholpen door het personeel. De zonnige nazomer-dag maakte het op het terras natuurlijk af! Misschien komen we nog wel terug voor de hartige variant.
Dank je wel voor je reactie. Leuk en graag tot ziens!
J. R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Met vier vriendinnen een high tea gedaan met de AH '2e kaartje gratis'-actie. Wat een teleurstelling... Een normale high tea kost hier € 21,90, nu dus twee voor de prijs van één. Er lagen welgeteld (ja, het is al erg dat je het überhaupt gaat tellen!) zes stukjes brownie op een schaal, vier bonbons, acht kleine puntjes citroentaart, twee bieterballen (inderdaad, van rode biet), twee gehaktballetjes, twee bolletjes geitenkaas met honing, twee bladerdeeghapjes met geitenkaas, twee kipspiesjes en twee rolletjes ham met roomkaas op de schaal. Geen scones, geen sandwiches, etc. We moesten bijna met elkaar gaan overleggen wie wat wilde hebben...

Hiervoor hebben wij dus met vier personen € 43,80 betaald. Ik vind dat een hele slechte prijs-kwaliteitverhouding. Toen wij vroegen of de AH high tea wellicht wat kariger werd gehouden vanwege de prijs, werd hierop geantwoord dat dit de 'gewone' high tea was. Dus normaal gesproken zou je voor het hierboven genoemde € 87,60 kwijt zijn geweest. Sorry, maar dat is gewoon pure afzetterij. Er hangt een alternatieve sfeer in dit 'genietcafé', maar dat geldt duidelijk niet voor de gehanteerde prijzen.

Wij waren blij dat we van tevoren nog een héérlijke zak friet bij het Vlaams Friteshuis Loket 13 hadden gegeten (een absolute aanrader!), anders waren we met rammelende magen naar huis gegaan. Nee, bij het Genietcafé Zutphen zien ze mij niet meer.
H D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben genoten van de weedburger, heerlijk, aan te bevelen en een lekker nagerecht. Voor herhaling vatbaar.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Hele leuke plek in hofje in centrum van Zutphen . Op het terras onder parasol. Vriendelijke bediening en leuke kaart.