Geniet aan de Amstel

Marktplein 2 1421 AC Uithoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Geniet aan de Amstel

Romantisch delen in een monument

In het voormalige gemeentehuis van Uithoorn huist nu restaurant Geniet aan de Amstel. De naam laat weinig te raden: op het terras zie je bootjes varen en voel je de rust van het water. Binnen is er door de hoge plafonds en de grote ramen bijzonder veel lichtinval. Op hand gemaakte planken serveren ze een selectie van kleine Europese gerechtjes. Het pand leent zich ook uitstekend voor recepties, bruiloften en feesten!

Meer informatie over restaurant Geniet aan de Amstel

Maandag t/m zondag 11:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Geniet aan de Amstel

Lidy K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Super mooie en lekkere kaart maarrrr wat ddurt het lang voordat je je eten krijgt!! Daar moet echt wat aan gedaan worden, voordat de gasten niet meer terug komen zou zonde zijn van de heerijke keuken!
Mandarine .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Na het lezen van de recensies met een gemengd gevoel naar dit restaurant gegaan. We werden echter blij verrast, we hebben super lekker gegeten, snelle en correcte bediening. Kortom een aanrader!
Rinske B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
1,5u moeten wachten op te kleine voorgerechten. Zelfs de soep was koud. Kussens om op te zitten hadden bruine vlekken. Er hingen spinnen aan het plafond. Hoofdgerecht was niet top. Avond was deceptie. Erg jammer.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Inmiddels paar keer gegeten in dit relatief nieuwe restaurant. Alle keren was de kwaliteit dik in orde. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker eten voor een redelijke prijs. De bediening is wat wisselend, maar doet haar best. De inrichting is sfeervol. De akoestiek mag wel iets beter.
Katie K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gisteren hier gegeten met mijn kids en echtgenoot. Super lekker eten, maar de bediening leek er nog niet klaar voor. Zelf vragen voor een wijn kaart, tafel niet compleet gedekt. Een scheur in de jeans van een van de heren, was natuurlijk het grootste giegel moment van de avond. De locatie is top en het eten ook, maar het lijkt weinig omdat alles op 1 plank komt. Achteraf gezien was het ook weinig, wij hadden blijkbaar de aardappeltjes of rijst apart moeten bestellen.
Louise Ella D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het eten was geweldig. Het personeel geweldig, en de Kok's zijn ook geweldig, en wij komen zeker terug.
Xeanette D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima eten, leuk concept met plankjes met kleine hapjes, maar bediening was belabberd. Lette totaal niet op en vergat continue van alles. Zal er toch niet snel weer gaan eten.
Bernard O.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vandaag voor de tweede keer hier gegeten. Wederom zeer goed. Helemaal top.
Hannie M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
te weinig eten verhouding - prijs
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Mooie omgeving/uitzicht. De ontvangst was OK. Het eten was lekker maar de plankjes waren in een groter gezelschap wat verwarrend. De veg/vlees/vis werden neergezet zonder de te bekijken wie wat had besteld zodat er flink gezocht moest worden wie wat wilde........
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Prima restaurant met vriendelijk personeel. Goed gegeten en lekker rustige hoek, zodat we een goed zakelijk overleg hadden met gepaste onderbrekingen van het personeel.
Jeronimo B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Leuke gerechtjes, porties zijn voldoende. Alleen sommige wat aan de lauwe kant, dat was wel beetje jammer.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk concept met de plankjes. Prima, attente bediening. Zeker voor herhaling vatbaar! Leuke moderne inrichting. Terras zomers lijkt me ook erg leuk.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige bediening en een leuk concept om zo mee kleine hapjes te eten en zo te kunnen delen.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een gezellig restaurant en lieve bediening
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben heel gezellig gegeten en vonden het heerlijke gerechten, leuk concept!
Enige is dat het snel afkoelt, misschien met een rechaud warm houden?
SRO .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Erg leuk van binnen, eten was allemaal goed. Geen super hoogstaande gerechtjes, maar dat is ook niet wat er gesuggereerd wordt. Gewoon gezellig en lekker eten.
Er werd uitzonderlijk goed rekening gehouden en meegedacht met dieetwensen i.v.m. zwangerschap, echt een verademing ten opzichte van andere restaurants!
Er werd gevraagd of we een nieuw, schoon bordje wilden na het voorgerecht en bij elke plank werd aangeraden welk gerecht het snelste zou afkoelen en dus het beste als eerste gegeten kon worden.
Echt prima service.
W P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Hartelijke ontvangst, goede service, unieke presentatie, mooie locatie, voor iedereen aante raden,
Een aanwinst voor Uithoorn.
wagt .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat een leuke lokatie: het oude gemeente huis van uithoorn aan de Amstel. We hebben lekker gegeten. We namen de chef special, een plankje met een combi van vlees en vis. Bekende lekkernijen waar niks op aan te merken is wat ons betreft. Prijsnivo is sympathiek te noemen voor dit geld is eet je ergens anders bijvoorbeeld patat met satéh, dan is dit echt meer waar voor je euro's. Bediening is prima.
R H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We komen zeker terug.
Leuk en vooral erg lekker.
Gezellig voor herhaling vatbaar.