Geniet aan de Amstel

Marktplein 2 1421 AC Uithoorn Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Geniet aan de Amstel

Romantisch delen in een monument

In het voormalige gemeentehuis van Uithoorn huist nu restaurant Geniet aan de Amstel. De naam laat weinig te raden: op het terras zie je bootjes varen en voel je de rust van het water. Binnen is er door de hoge plafonds en de grote ramen bijzonder veel lichtinval. Op hand gemaakte planken serveren ze een selectie van kleine Europese gerechtjes. Het pand leent zich ook uitstekend voor recepties, bruiloften en feesten!

Meer informatie over restaurant Geniet aan de Amstel

dinsdag t/m zondag 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Geniet aan de Amstel

Wijtze D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We hadden al meerdere keren gegeten in dit restaurant. En beide keren liep het uit op een teleurstelling. Beide keren werden we bedient door mannelijk personeel. De eerste keer werd alles verkeerd geserveerd en van enige vriendelijkheid was geen sprake. De tweede keer was niet veel beter, toen hadden we te maken met een mannelijke ober die op de toneelschool gezeten had en zich vreselijk populair opstelde en zich enorm geestig vond. Daarbij was hij ook nog zeer arrogant en dat werkt helaas bij mij op mijn irritatie spieren. Had hem er eigenlijk op aan willen spreken maar dacht dat dat vergeefse moeite zou zijn. Toch maar een derde keer geprobeerd, je weet nooit!!!! En het was een openbaring. Vol restaurant, vriendelijke bediening (2 dames die het volledig in de hand hadden) heerlijke gerechten die met mooie tussenpauzes werden opgediend. En na twee uur rustig gezellig tafelen zijn we zeer voldaan huiswaarts gegaan. Het eten in een restaurant is belangrijk...maar de bediening ook!!!!!
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten,snelle bediening.
We komen weer terug
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten zowel vis als het vlees. Planken zijn met zorg klaar gemaakt. Komen zekers terug. Vriendelijk personeel. De warme gerechten koelen wel snel af op de planken. Dat is een klein min puntje.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Gisteravond heerlijk gegeten. De 'plankjes' zijn zeker een aanrader: mooi opgemaakt, meerdere kleine hapjes en erg lekker. Het nagerecht was wat simpeler ten opzichte van het voor-, en hoofdgerecht, maar op zich prima van smaak. Al vonden wij de chocolademousse iets tegenvallen.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
gezellig met vrienden bijgepraat. Wel erg rumoerig. Eigenaar probeert hier nog wat aan te doen. Wil iets uitproberen met het plafond. Heeft al gordijnen opgehangen. Eten perfect. gezellige en accurate bediening. Hele fijne en gezellige avond gehad.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk gegeten, goede bediening, mooi uitzicht over de Amstel. Beslist voor herhaling vatbaar.
Marita K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Het eten was heerlijk, de bediening prima. Er was maar één minpuntje en dat was dat de patatjes pas kwamen toen we ons bord al bijna leeg hadden. Dit werd goed gemaakt met een gratis kopje koffie. ????
Anita E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Gezellig restaurant en heel fijn dat er een toilet voor mindervalide is aangezien mijn man in een rolstoel zit
Zijn hier al verschillende keren geweest en komen zeker terug
Terras aan de Amstel heel aangenaam in de zomer
Nonames B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Haasbiefstuk was van 3 personen goed maar van 1 persoon echt geen haasbiefstuk. Niet geklaagd om de sfeer niet te verpesten. Groente die er bij zat stelt niets voor.
Als toetje 2 bolletjes ijs besteld maar kreeg er maar 1 later werd er een bij geserveerd maar zonder slagroom moest daarom vragen.
Hugo T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Kleine kaart maar ze werken met diverse plankjes met daarop verschillende gerechtjes.
Aardige bediening. Ruim opgezet. Nette prijzen.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Het eten was super echt heel lekker komen zeker terug
Stefanie T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk gegeten, bediening vriendelijk. We hadden met de AH zegels gegeten. Je mag gewoon a la carte bestellen. Duurste menu wordt afgerekend. We hebben genoten van de Chef’s special plank.
Fransirene K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Vanavond heerlijk gegeten met ons gezin.uitstekende bediening.Hartelijke groet.
Chr W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Prima omgeving aan de Amstel met goede kwaliteit eten. Verbeterpuntje is het attent zijn op soms wat lange wachttijd tussen de gerechten aan de tafels vooral bij vol restaurant.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Goede gerechten,vlotte en plezierige bediening,
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Goede kwaliteit eten. Hoeveelheid ook perfect.
Cornelis J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Leuk restaurant met vriendelijke bediening. vlees en vis was lekker maar had iets warmer kunnen/moeten worden opgediend. Bijgevoegde gemengde groenten een flop: hiervoor moet iets anders worden bedacht.
Carmen H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Samen met een vriendin een 3 gangen diner gegeten. Ik had voor het voor en hoofdgerecht de vegetarische plank, erg lekker!! Allerlei kleinere hapjes. Mijn vriendin had 2x de visplank, ook dit viel in goede aard. Vriendelijke bediening.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Wat brood bij het voorgerecht werd gemist. Ontvangst niet goed. Service daarna wel
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Mooi licht restaurant. Muziek iets te hard. Adequate en zeer vriendelijke bediening. Lunch gebruikt. Visplankje vers, soepje net niet warm genoeg. Garnaalkroketje was leeggelopen, maar werd op verzoek direct vervangen. Angusburger super. Helaas op te klein plankje geserveerd. De grote planken waren in de reiniging, wat natuurlijk wel weer goed klinkt, want planken zijn niet zo hygiënisch als aardewerk. Al met al een prettig lunchadres.