Geniet aan de Amstel

Marktplein 2 1421 AC Uithoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Geniet aan de Amstel

Romantisch delen in een monument

In het voormalige gemeentehuis van Uithoorn huist nu restaurant Geniet aan de Amstel. De naam laat weinig te raden: op het terras zie je bootjes varen en voel je de rust van het water. Binnen is er door de hoge plafonds en de grote ramen bijzonder veel lichtinval. Op hand gemaakte planken serveren ze een selectie van kleine Europese gerechtjes. Het pand leent zich ook uitstekend voor recepties, bruiloften en feesten!

Meer informatie over restaurant Geniet aan de Amstel

Maandag t/m zondag 11:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Geniet aan de Amstel

Irma U.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Al 2x heerlijk gegeten bij Geniet aan de Amstel. De laatste keer met de hele familie op 2e kerstdag. Leuk concept met verschillende kleine gerechtjes op een plankje maar ook het kerstdiner was top. Bediening is vriendelijk en staat open voor vragen. In de zomer heerlijk op het terras aan de Amstel en in de winter lekker knus binnen. Ook een leuke locatie voor grotere groepen wanneer je iets te vieren hebt. Wij komen zeker terug.
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten met familie op 2e kerstdag. Bediening was goed, sfeer uitstekend en eten perfect!!!! Zeker voor herhaling vatbaar.
aventurastyle V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Na de volledige bon bij het afrekenen te hebben gezien ,viel het ons op dat de 50% korting er niet vanaf gehaald was . Na een opmerking van ons werd medegedeeld dat bij de kassa de korting er van af gehouden zou worden .Echter dit gebeurde weer niet . nadat wij er op aan drongen dat we voor50% recht op korting hadden kregen wij de korting .Het ging helaas niet van harte .
Er werd ook niet gevraagd hoe we het vlees gebakken wilden hebben.
En de serveerster wist niet wat een rockfort saus was.
Jammer wij komen niet meer terug.

Gr Hanny v/dBilt
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Erg basic eten. Meer enthousiasme in de keuken zou fijn zijn.
Laten we het daar op houden.
Maar een hele grote groep mensen feest laten vieren waar wij als andere gasten van mogen genieten, dat ging ons echt te ver.
Dit was onze tweede en laatste keer.
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuk concept met een keuze of je verschillende gerechtjes op n plank geserveerd wil of 1 gerecht. Lekkere huiswijn. Prima gegeten.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
De ontvangst was niet erg hartelijk toen we meldden dat we via Iens hadden gereserveerd. Verder moesten we vragen om de 50% korting ,maar die kregen we gewoon. Het eten was heerlijk en heel apart op plankjes met vis, vlees of vegetarisch.
De tafel van Leo V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Kende dit restaurant niet. Verrassende plek aan het water en we komen zeker terug met mooi weer om van het terras te genereren. Vriendelijke bediening en goed gegeten.
Nico S.
Erg goede ontvangst en een smakelijke lunch.
T K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Voor de eerste keer kennis gemaakt met restaurant. We hebben lekker gegeten. Schoonheid vloer liet te wensen over. Netheid zou verbeterd kunnen worden, wat ook geldt voor deel van de bediening. Weinig bezoekers, wellicht in zomer meer vanwege ligging.
Na afloop 50% korting via Iens, wat heel leuk was vanwege de kennismaking
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. (wij hadden ook nog de 50% aanbieding, ik schaamde me bijna zo goedkoop)
Aardige bediening, eten stond snel op tafel. Voorgerecht vegaplankje was heel lekker, verschillende kleine hapjes en soepje. Zou ik ook wel als hoofdgerecht willen volgende keer. De uiensoep van mijn disgenoten was royaal en lekker. Mijn hoofdgerecht, kaasfondue, kwam in een schattig klein pannetjes. Lekker veel drank. Verse sneetjes knapperig stokbrood en reepjes groente om te dippen. De anderen hadden een joekel van een varkenshaas en frietjes met groente. ook erg lekker heb ik me laten vertellen. Op het eten was niets aan te merken.
(Als ik dan toch iets te zeuren mag hebben is het over het kleedje op tafel. Een soort badmat kleiner dan het tafelblad waardoor de borden en plankjes er schuin op kwamen te staan. De kom soep kieperde daardoor bijna in iemands schoot.)
Alleen wij met z'n vieren en nog een stel aten er op een dinsdagavond. Jammer, deze zaak zou elke dag vol moeten zitten.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuk restaurant. Heerlijk eten voor een prima prijs. Aanwijst voor Uithoorn en omstreken.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, erg leuk concept en de gerechten zijn allemaal superlekker! De bediening is ook erg goed, hebben veel persoonlijke aandacht gekregen. We hebben een heerlijk avondje uit gehad!! Aanrader
Lidy K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Super mooie en lekkere kaart maarrrr wat ddurt het lang voordat je je eten krijgt!! Daar moet echt wat aan gedaan worden, voordat de gasten niet meer terug komen zou zonde zijn van de heerijke keuken!
Marinda V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Na het lezen van de recensies met een gemengd gevoel naar dit restaurant gegaan. We werden echter blij verrast, we hebben super lekker gegeten, snelle en correcte bediening. Kortom een aanrader!
Rinske B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
1,5u moeten wachten op te kleine voorgerechten. Zelfs de soep was koud. Kussens om op te zitten hadden bruine vlekken. Er hingen spinnen aan het plafond. Hoofdgerecht was niet top. Avond was deceptie. Erg jammer.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Inmiddels paar keer gegeten in dit relatief nieuwe restaurant. Alle keren was de kwaliteit dik in orde. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker eten voor een redelijke prijs. De bediening is wat wisselend, maar doet haar best. De inrichting is sfeervol. De akoestiek mag wel iets beter.
Katie K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gisteren hier gegeten met mijn kids en echtgenoot. Super lekker eten, maar de bediening leek er nog niet klaar voor. Zelf vragen voor een wijn kaart, tafel niet compleet gedekt. Een scheur in de jeans van een van de heren, was natuurlijk het grootste giegel moment van de avond. De locatie is top en het eten ook, maar het lijkt weinig omdat alles op 1 plank komt. Achteraf gezien was het ook weinig, wij hadden blijkbaar de aardappeltjes of rijst apart moeten bestellen.
Louise Ella D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het eten was geweldig. Het personeel geweldig, en de Kok's zijn ook geweldig, en wij komen zeker terug.
Xeanette D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima eten, leuk concept met plankjes met kleine hapjes, maar bediening was belabberd. Lette totaal niet op en vergat continue van alles. Zal er toch niet snel weer gaan eten.
Bernard O.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vandaag voor de tweede keer hier gegeten. Wederom zeer goed. Helemaal top.
Hannie M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
te weinig eten verhouding - prijs