Geniet aan de Amstel

Marktplein 2 1421 AC Uithoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Geniet aan de Amstel

Romantisch delen in een monument

In het voormalige gemeentehuis van Uithoorn huist nu restaurant Geniet aan de Amstel. De naam laat weinig te raden: op het terras zie je bootjes varen en voel je de rust van het water. Binnen is er door de hoge plafonds en de grote ramen bijzonder veel lichtinval. Op hand gemaakte planken serveren ze een selectie van kleine Europese gerechtjes. Het pand leent zich ook uitstekend voor recepties, bruiloften en feesten!

Meer informatie over restaurant Geniet aan de Amstel

Maandag t/m zondag 11:00 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Geniet aan de Amstel

Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten aan het water. Leuke locatie. Bediening vriendelijk maar had het erg druk, ze mogen best een collega erbij krijgen
RuDa O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Leuk concept, eten van een plank, voedsel delen met een vriend of vriendin. De saus was wat weinig en er zaten een soort vetvrije papieren onder het eten. Dat maakte het iets rommelig. Lekker van smaak allemaal, vlees goed gebakken.
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk gegeten op het terras ah water! Leuk en lekker die gevarieerde plankjes. Ik miste alleen een stukje brood bij de voorgerecht plankjes, wat geen probleem was en meteen gebracht werd, top. Fijne bediening, niet te opdringerig.
De stoelen bij onze gereserveerde tafel waren nog nat en beetje vies, maar dat werd ook snel opgelost. Aanrader!
Britney V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Lang moeten wachten op het eten ivm dat het eten niet compleet was. Geen goede service terwijl er nog maar 1 tafel bezet was.
J.H. S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
In een woord geweidig. Alles was perfect zowel de bediening als het eten. Dit dinee was t.g.v het diamanten huwelijk van mijn zuster en zwager. Door deze kennismaking met dit restaurant ben ik zeker van plan om met mijn vriendin hier terug te komen. Bravo
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten bij geniet aan de Amstel
Het eten was heerlijk,goede service en leuk ingericht met een gezellige sfeer
Marie H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Vandaag heerlijk met de familie gegeten bij Geniet aan de Amstel. Goede en snelle service. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Pepijn M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
We hebben heerlijk op een verwarmd terras aan het water genoten van een uitgebreide lunch! Het eten werd geserveerd op een plank. Dit zag er voortreffelijk uit en de hoeveelheid was precies goed. We hadden gehoord dat Geniet aan de Amstel ook mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een kans biedt. De medewerkers deden goed hun best. De bediening was alleraardigst en de service was uitstekend. Het vlees van de chef special was heerlijk bereid en ook de visplank was uitstekend. Het uitzicht op de Amstel was prachtig met alle bootjes die langs kwamen. Kortom een aanrader en we komen zeker nog eens terug om te dineren!
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Restaurant aan de Amstel, diverse planken met vis, vlees, vegetarisch of een combi. Lekker van smaak. Het vlees/vis was soms warm/lauw. Mooi uitzicht en vriendelijke bediening
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel
Françoise B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gereserveerd voor 2 pers via iens. Bij binnenkomst werden we.aan een tafel gezet met een soort vloerkleed. Met 1 servet en 1 lepel. Het duurde even voor ons werd gevraagd of we iets wilde drinken. We hadden gevraagd om een brood mandje voordat dat we aan het hoofdgerecht begonnen. Deze waren ze vergeten. En kregen we dan maar bij ons hoofdgerecht. We hadden 2x vleesplank en dit was echt heel erg lekker. Onder tussen zat 1 van de personeelsleden ongeïnteresseerd op zijn telefoon. Wij waren er snel klaar mee. Ik heb om de rekening gevraagd. Terwijl ik daar op wachtte, riep de Barman. Volgens mij wil die mevrouw wat... Er is ons geen 1X gevraagd of alles naar wens was en was "groeten" ook te veel gevraagd. Over het interieur. Je ziet de houten multiplex zitting, echt heel slordig. Nogmaals het eten was heerlijk. De bevlogenheid van het personeel is heel ver te zoeken. Jammer van het werk van de kok.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Voor een vrijdagavond was het wel erg rustig. 5 tafeltijes met in totaal 9 personen. De gerechten op zichzelf waren prima. Er werd niet van te voren gevraagd hoe wij het vlees gebakken wilden hebben. Mijn voorgerecht klopte niet met wat er op de menukaart stond. Toen ik daar wat over zei was men zeer verbaasd. De spies met gamba's ontbrak. De serveerster vroeg wel of ik die alsnog wilde hebben. Uiteraard wilde ik die. Ik kreeg een spiesje met 3 garnalen, duidelijk geen gamba's. Er waren nog wel meer zaken die voor verbetering vatbaar zijn, zoals een opscheplepeltje voor de mayo. Je moet alles met je mes en vork van de plank, uit de kom met frites en het kommetje met mayonaisse op je bord zien te krijgen. Niet erg handig. Verder mag de eigenaar van deze zaak wel wat hogere eisen stellen aan de kleding van het personeel. Een gerafelde spijkerbroek en gympen kan echt niet.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijke en originele lunchplank (vis) met verse broodjes. Leuke plek om te lunchen vriendelijke bediening!
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Sfeervol en charmant restaurant aan de Amstel. We hebben hier erg lekker en gezond gegeten in een prettige ambiance.
Het personeel is vriendelijk en betrokken.
Prijs/kwaliteit prima.
Wij kunnen ons niet vinden in de minder positieve reviews.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Eten was goed, Entourage onverzorgd stoelen schots en scheef , tafels ongezellig grote ronde tafel met één witte hyacint, bar niet opgeruimd, de heren werkzaam deze avond (4x en 1 dame) kunnen het niet gezellig maken zijn voornamelijk met zichzelf bezig, zonde !!
Irma U.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Al 2x heerlijk gegeten bij Geniet aan de Amstel. De laatste keer met de hele familie op 2e kerstdag. Leuk concept met verschillende kleine gerechtjes op een plankje maar ook het kerstdiner was top. Bediening is vriendelijk en staat open voor vragen. In de zomer heerlijk op het terras aan de Amstel en in de winter lekker knus binnen. Ook een leuke locatie voor grotere groepen wanneer je iets te vieren hebt. Wij komen zeker terug.
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten met familie op 2e kerstdag. Bediening was goed, sfeer uitstekend en eten perfect!!!! Zeker voor herhaling vatbaar.
aventurastyle V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Na de volledige bon bij het afrekenen te hebben gezien ,viel het ons op dat de 50% korting er niet vanaf gehaald was . Na een opmerking van ons werd medegedeeld dat bij de kassa de korting er van af gehouden zou worden .Echter dit gebeurde weer niet . nadat wij er op aan drongen dat we voor50% recht op korting hadden kregen wij de korting .Het ging helaas niet van harte .
Er werd ook niet gevraagd hoe we het vlees gebakken wilden hebben.
En de serveerster wist niet wat een rockfort saus was.
Jammer wij komen niet meer terug.

Gr Hanny v/dBilt
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Erg basic eten. Meer enthousiasme in de keuken zou fijn zijn.
Laten we het daar op houden.
Maar een hele grote groep mensen feest laten vieren waar wij als andere gasten van mogen genieten, dat ging ons echt te ver.
Dit was onze tweede en laatste keer.
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuk concept met een keuze of je verschillende gerechtjes op n plank geserveerd wil of 1 gerecht. Lekkere huiswijn. Prima gegeten.