Geniet aan de Amstel

Marktplein 2 1421 AC Uithoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Geniet aan de Amstel

Romantisch delen in een monument

In het voormalige gemeentehuis van Uithoorn huist nu restaurant Geniet aan de Amstel. De naam laat weinig te raden: op het terras zie je bootjes varen en voel je de rust van het water. Binnen is er door de hoge plafonds en de grote ramen bijzonder veel lichtinval. Op hand gemaakte planken serveren ze een selectie van kleine Europese gerechtjes. Het pand leent zich ook uitstekend voor recepties, bruiloften en feesten!

Meer informatie over restaurant Geniet aan de Amstel

Maandag t/m zondag 11:00 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Geniet aan de Amstel

Kim S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Restaurant aan de Amstel, diverse planken met vis, vlees, vegetarisch of een combi. Lekker van smaak. Het vlees/vis was soms warm/lauw. Mooi uitzicht en vriendelijke bediening
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel
Françoise B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gereserveerd voor 2 pers via iens. Bij binnenkomst werden we.aan een tafel gezet met een soort vloerkleed. Met 1 servet en 1 lepel. Het duurde even voor ons werd gevraagd of we iets wilde drinken. We hadden gevraagd om een brood mandje voordat dat we aan het hoofdgerecht begonnen. Deze waren ze vergeten. En kregen we dan maar bij ons hoofdgerecht. We hadden 2x vleesplank en dit was echt heel erg lekker. Onder tussen zat 1 van de personeelsleden ongeïnteresseerd op zijn telefoon. Wij waren er snel klaar mee. Ik heb om de rekening gevraagd. Terwijl ik daar op wachtte, riep de Barman. Volgens mij wil die mevrouw wat... Er is ons geen 1X gevraagd of alles naar wens was en was "groeten" ook te veel gevraagd. Over het interieur. Je ziet de houten multiplex zitting, echt heel slordig. Nogmaals het eten was heerlijk. De bevlogenheid van het personeel is heel ver te zoeken. Jammer van het werk van de kok.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Voor een vrijdagavond was het wel erg rustig. 5 tafeltijes met in totaal 9 personen. De gerechten op zichzelf waren prima. Er werd niet van te voren gevraagd hoe wij het vlees gebakken wilden hebben. Mijn voorgerecht klopte niet met wat er op de menukaart stond. Toen ik daar wat over zei was men zeer verbaasd. De spies met gamba's ontbrak. De serveerster vroeg wel of ik die alsnog wilde hebben. Uiteraard wilde ik die. Ik kreeg een spiesje met 3 garnalen, duidelijk geen gamba's. Er waren nog wel meer zaken die voor verbetering vatbaar zijn, zoals een opscheplepeltje voor de mayo. Je moet alles met je mes en vork van de plank, uit de kom met frites en het kommetje met mayonaisse op je bord zien te krijgen. Niet erg handig. Verder mag de eigenaar van deze zaak wel wat hogere eisen stellen aan de kleding van het personeel. Een gerafelde spijkerbroek en gympen kan echt niet.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijke en originele lunchplank (vis) met verse broodjes. Leuke plek om te lunchen vriendelijke bediening!
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Sfeervol en charmant restaurant aan de Amstel. We hebben hier erg lekker en gezond gegeten in een prettige ambiance.
Het personeel is vriendelijk en betrokken.
Prijs/kwaliteit prima.
Wij kunnen ons niet vinden in de minder positieve reviews.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Eten was goed, Entourage onverzorgd stoelen schots en scheef , tafels ongezellig grote ronde tafel met één witte hyacint, bar niet opgeruimd, de heren werkzaam deze avond (4x en 1 dame) kunnen het niet gezellig maken zijn voornamelijk met zichzelf bezig, zonde !!
Irma U.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Al 2x heerlijk gegeten bij Geniet aan de Amstel. De laatste keer met de hele familie op 2e kerstdag. Leuk concept met verschillende kleine gerechtjes op een plankje maar ook het kerstdiner was top. Bediening is vriendelijk en staat open voor vragen. In de zomer heerlijk op het terras aan de Amstel en in de winter lekker knus binnen. Ook een leuke locatie voor grotere groepen wanneer je iets te vieren hebt. Wij komen zeker terug.
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten met familie op 2e kerstdag. Bediening was goed, sfeer uitstekend en eten perfect!!!! Zeker voor herhaling vatbaar.
aventurastyle V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Na de volledige bon bij het afrekenen te hebben gezien ,viel het ons op dat de 50% korting er niet vanaf gehaald was . Na een opmerking van ons werd medegedeeld dat bij de kassa de korting er van af gehouden zou worden .Echter dit gebeurde weer niet . nadat wij er op aan drongen dat we voor50% recht op korting hadden kregen wij de korting .Het ging helaas niet van harte .
Er werd ook niet gevraagd hoe we het vlees gebakken wilden hebben.
En de serveerster wist niet wat een rockfort saus was.
Jammer wij komen niet meer terug.

Gr Hanny v/dBilt
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Erg basic eten. Meer enthousiasme in de keuken zou fijn zijn.
Laten we het daar op houden.
Maar een hele grote groep mensen feest laten vieren waar wij als andere gasten van mogen genieten, dat ging ons echt te ver.
Dit was onze tweede en laatste keer.
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuk concept met een keuze of je verschillende gerechtjes op n plank geserveerd wil of 1 gerecht. Lekkere huiswijn. Prima gegeten.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
De ontvangst was niet erg hartelijk toen we meldden dat we via Iens hadden gereserveerd. Verder moesten we vragen om de 50% korting ,maar die kregen we gewoon. Het eten was heerlijk en heel apart op plankjes met vis, vlees of vegetarisch.
De tafel van Leo V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Kende dit restaurant niet. Verrassende plek aan het water en we komen zeker terug met mooi weer om van het terras te genereren. Vriendelijke bediening en goed gegeten.
Nico S.
Erg goede ontvangst en een smakelijke lunch.
T K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Voor de eerste keer kennis gemaakt met restaurant. We hebben lekker gegeten. Schoonheid vloer liet te wensen over. Netheid zou verbeterd kunnen worden, wat ook geldt voor deel van de bediening. Weinig bezoekers, wellicht in zomer meer vanwege ligging.
Na afloop 50% korting via Iens, wat heel leuk was vanwege de kennismaking
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. (wij hadden ook nog de 50% aanbieding, ik schaamde me bijna zo goedkoop)
Aardige bediening, eten stond snel op tafel. Voorgerecht vegaplankje was heel lekker, verschillende kleine hapjes en soepje. Zou ik ook wel als hoofdgerecht willen volgende keer. De uiensoep van mijn disgenoten was royaal en lekker. Mijn hoofdgerecht, kaasfondue, kwam in een schattig klein pannetjes. Lekker veel drank. Verse sneetjes knapperig stokbrood en reepjes groente om te dippen. De anderen hadden een joekel van een varkenshaas en frietjes met groente. ook erg lekker heb ik me laten vertellen. Op het eten was niets aan te merken.
(Als ik dan toch iets te zeuren mag hebben is het over het kleedje op tafel. Een soort badmat kleiner dan het tafelblad waardoor de borden en plankjes er schuin op kwamen te staan. De kom soep kieperde daardoor bijna in iemands schoot.)
Alleen wij met z'n vieren en nog een stel aten er op een dinsdagavond. Jammer, deze zaak zou elke dag vol moeten zitten.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuk restaurant. Heerlijk eten voor een prima prijs. Aanwijst voor Uithoorn en omstreken.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, erg leuk concept en de gerechten zijn allemaal superlekker! De bediening is ook erg goed, hebben veel persoonlijke aandacht gekregen. We hebben een heerlijk avondje uit gehad!! Aanrader
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Super mooie en lekkere kaart maarrrr wat ddurt het lang voordat je je eten krijgt!! Daar moet echt wat aan gedaan worden, voordat de gasten niet meer terug komen zou zonde zijn van de heerijke keuken!
Marinda V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Na het lezen van de recensies met een gemengd gevoel naar dit restaurant gegaan. We werden echter blij verrast, we hebben super lekker gegeten, snelle en correcte bediening. Kortom een aanrader!