Gembira

Zaterdag 11:00 - 18:30
Zondag Gesloten

Luc V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Wat een heerlijke zaak, niet alleen wordt je hier naar binnen gezogen door het briljante interieur, de rijk gevulde toonbanken met een gigantische keuze laat je watertanden en maakt het nog moeilijker om een keuze te maken. We hebben super gegeten en kunnen dit enkel aanraden!
IndoMe .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Gisteren ben ik tijdens mijn bezoek aan Maastricht per toeval langs Gembira gelopen. Als Indo ben ik uiteraard naar binnen gegaan en heb ik wat eten meegenomen. Het eten is werkelijk heerlijk en de service is van topklasse, wat een vriendelijkheid! De pepesan van Gembira is mijn absolute favoriet! Ik kom uit Den Bosch, maar kom beslist weer snel naar Gembira!
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Lekker Indonesisch eten wat je af kan halen. Goedkoop is het niet maar ze vestigen zich ook in een van de duurste winkel straten van het land.
Keuze is wat weinig maar voldoende. Personeel is zeer vriendelijk en bekwaam.
Ideaal om even wat af te halen als je geen zin hebt om in restaurant te zitten maar ook zelf niet wilt koken.
HNM .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Ben al vaker bij Gembira eten gaan afhalen. De gerechten in de vitrine zien er altijd vers, mooi en verzorgd!

Je hebt veel keuze qua gerechten, van normaal tot heel pikant. Je hebt verschillende soorten menu's, maar je kan ook zelf gerechten samenstellen.

Bediening is goed, ze nemen de tijd voor je en geven uitleg over diverse gerechten.

Echt één aanrader als je van Indonesisch eten houdt!!
Sydo85 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
op een trip voor een weekendje maastricht, kregen we advies van vrienden om eens eten te halen bij deze indonesische afhaal in deze mooie stad. Bij binnenkomst zie je gelijk een grote variatie indonesische gerechten en snacks. Wij namen 2x een nasi rames speciaal.
De eigenaresse en de medewerkers waren allemaal erg vriendelijk en de service was erg vlot. Over de prijs / kwaliteits verhouding waren we erg tevreden. Wij komen zeker weer een keer terug!

Groetjes uit Beverwijk
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
gembira is top! Het eten is altijd vers en wordt altijd super lekker klaargemaakt. Er is ook altijd veel keuze uit heel veel lekkere dingen. Alles ziet er verzorgd en netjes uit. Het personeel is altijd heel vriendelijk en behulpzaam.
John J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
De gerechten in de lange vitrine zien er prachtig mooi uit. Vers en goed van kleur. Er is een ruime keus aan diverse gerechten. De smaak van de gerechten zijn wat je kunt noemen echt indisch/ indonesisch. De sate ajam en sajoer lodeh hebben nergens zo goed gesmaakt als bij Gemira. In de satesaus was een lichte ondertoon van citroengras aanwezig wat een frisse smaak gaf aan het gerecht. Deze toko is zeer aan te bevelen een heeft een zeer hoog kwaliteits niveau. Een toko waar Maastricht trots op kan zijn, TOP!