Gelato Burano

Meer informatie over restaurant Gelato Burano

Maandag t/m Zaterdag 14:00 - 21:00

Gwen R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
veel zorg en aandacht in deze persoonlijke afhaal service. De maker weet waar hij het over heeft en probeert zoveel mogelijk biologisch vlees te kunnen serveren. Ook de vegetarische gerechten krijgen de nodige aandacht en daar ben ik heel blij mee.
Doctorletteplein .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Nu 2 keer iets opgehaald. Vega lasagne met paddenstoelen en ragout en Hongaarse kip met aardappels en brood. Beide keren uitstekend eten, voldoende porties en heel betaalbaar. Gepast ontspannen ontvangst en toen ik een soep bestelde maar ook geinteresseerd bleek in de andere soep werd deze mij direct spontaan ter proeve aangeboden. Leuk en heel smakelijk initiatief in De Bilt.
Ingelotte K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Wat leuk dat deze heerlijke ijssalon in de winter verse maaltijden maakt! Ik kom er inmiddels een week of 3 en elke keer is de kwaliteit hoogstaand. Boeuf Bourguignon, vega lasagna en reepeper gegeten en elke keer goed. En het fijne is dat er elke week weer een volledig nieuwe menukaart gereed staat in mijn mailbox. Ga zo door chef David!
Luukupuuk .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Culinair eten van een chef-kok voor afhaalprijzen. Open van 15:30 tot 19:30, dus vooral handig als je van tevoren weet dat je niet zelf wilt gaan koken. Het is een afhaalzaak, daarom is het decor sober en dus met een 6 gewaardeerd. Thuis opwarmen in oven of magnetron, maar dan is het smullen. De grootte van de porties laat niets te wensen over. Er is iedere week een ander menu van 3 verschillende gerechten of 2 soepen, dus er kan iedere week wel een gerecht voor jouw smaak bijzitten. Dat zorgt ervoor dat je niet na 1 keer op Gelato Burano bent uitgekeken. Een zeer welkome afwisseling voor de chinees of italiaan.