Gelateria Maxim's

Meer informatie over restaurant Gelateria Maxim's

Jouw recensie over het restaurant Gelateria Maxim's

rbakels .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Als liefhebber van amarena-ijs bestelde ik vanavond een Yoghurt-Amarena ijsje bij Maxims. Groot was mijn teleurstelling toen het hoorntje alleen maar yoghurt-ijs bleek te bevatten. Ik ging terug naar Maxims maar de arrogante verkoopster riep dat "amarena" alleen slaat op de saus die je in de koelvitrine ziet, maar dat het heel goed kan dat je alleen maar yoghurt-ijs krijgt. Ook best lekker, maar niet wat ik verwachtte.
Intussen weet ik als amarena-ijs-liefhebber wel beter. Nog nooit kocht ik een amarena-ijsje dat niet naar amarenen (bitter kersen) smaakte.
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Heerlijk ijsje gegeten hier. Bakje met 3 bolletjes. Caramel mars was heel lekker, niet te romig en niet te biter. Banaan was ook heel mooi je proeft heel goed dat het ijs echt met vers fruit word bereid! Creme catalan was ook goed maar niet mijn smaak. Volgende keer als ik ijs ga halen weet ik wel waar ik heel ga!!
mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Overheerlijk ijs en veel keus. We raakten in gesprek met de eigenaar en vol passie liet hij ons weten (en zien) hoe hij zijn ijs bereid. Onze vrienden zijn echte ijsliefhebbers (zelfs als het buiten -20 is!) en ook zij smulden van de diverse (pure) smaken.
Wil je ijs eten, deze zaak staat voor ons op no. 1!