Gelateria Luna Rossa

Meer informatie over restaurant Gelateria Luna Rossa

6,5
Angelien G.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Was altijd onze favoriet, maar dit jaar is er iets verandert: de prijzen zijn met 20% omhoog, en de bolletjes ijs in omvang gehalveerd. Voel me een beetje opgelicht voor 5€ drie bolletjes van elk 2 hapjes. Wel lekker, maar toch voor mij geen Luna Rossa meer. Bediening maakt geen enkel kontakt met klanten, ook niet op opmerking dat bolletjes wel erg Mickey mouse formaat zijn.
LucaPiemonte .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Een absoluut mooie zaak, met goed ijs. Helaas heeft deze zaak geen hart. Er komt geen gevoel bij kijken. Mijn indruk is eerder, dat je blij mag zijn hier überhaupt een ijs te mogen kopen. De bediening is zeer onvriendelijk!! Bovendien, kan ik als echte Italiaan niet uitstaan als men onze cultuur zo verkoopt, maar geen enkele affiniteit met deze cultuur heeft...... De zoveelste pseudo Italiaan, Jammer...
Sjonnie .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Vaste prik als we in Maastricht zijn, ijsje halen bij Luna Rossa! Echt een van de betere ijssalons van Nederland. Wij vergelijken eigenlijk altijd andere ijsjes met ijs wat hier vandaan komt en komen telkens tot de conclusie dat het hier toch echt het lekkerst is! Verhouding prijs / hoeveelheid is wel wat aan de magere kant, maar ach dat mag de pret niet drukken eigenlijk! Echt ijs waar je voor terugkomt! Mooie zaak en mooie presentatie van het ijs.
Loekepoek .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Tegenwoordig zie je het vaker in ijssalons, maar Luna Rossa was de eerste die hun ijs op deze manier presenteerde; grote bakken versgemaakt ijs in aparte smaken, met verse ingredienten en sauzen bovenop. In een frisse, hip ingerichte zaak.
Afgelopen weekend was het prachtig weer en dat zie je meteen aan de klandizie; normaal gesproken is het er altijd al druk (zelfs in de winter) maar nu stond de rij tot halverwege de straat. Het ijs is het wachten wel waard. De smaken zijn goed en origineel. Wat het voor mij vooral anders dan anders maakt, is dat het ijs goed is 'gevuld': met grote stukken chocolade, noten en fruit.
Neem wel een woordenboekje mee, want als je geen Italiaans kunt lezen zullen de smaken vaak een mysterie zijn. Nergens staat uitleg bij, er hangt ook geen kaart (binnen of buiten) waardoor je vaak door de rijen moet navigeren om bij de vitrine te gaan kijken wat je wilt hebben, voordat je aansluit. Dat kan beter. Goedkoop is het niet (1,60 per schep), maar voor ons is vaste prik als we in Maastricht zijn.
Suusjews .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Wat een heerlijk ijs en wat een diverse smaken! Echt fantastisch! Wanneer we weer in Maastricht komen, gaan we hier zeker weer naar toe!
Bewetten .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Presentatie van het Italiaanse ijs is even zo goed als de smaak. FANTASTISCH. Nog nergens in Nederland zo lekker ijs gegeten. Stel uit Haarlem
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Prachtig gepresenteerd goed Italiaans ijs. Maar wat mij betreft niet méér dan goed. Presentatie is top, uiteindelijk smaak is goed, maar gezien de prijs van 1,60 per bol zou je verwachten dat het op origineel Italiaans niveau is. Dat is het niet.
Lidwien45 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Heerlijk ijs. De smaken zijn heel natuurlijk. Bediening erg aardig. Het allerlekkerste passievruchtenijs dat ik ooit heb gehad is er dit jaar helaas niet. Heel jammer. Hoop dat het terugkomt!!
Aimee V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Voortreffelijk ijs, super gaaf gepresenteerd. Ook heerlijke originele soorten (zonder dat het vreemd en gekunsteld wordt). Het enige minpunt dat ik kan verzinnen, is dat het zo moeilijk kiezen is!
Lulu010 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Heerlijk ijsje gegeten bij luna. Wij gingen in ons weekendje maastricht zelfs nog eens naar de andere vestiging. Genieten!
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Ontzettend lekker ijs in vele diverse smaken, echter een vrij dure prijs voor relatief kleine bollen. Het blijft wel een aanrader op een warme dag met aansluitend een wandeling langs de maas.
Verhagen B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Een hele mooie ijssalon met een uitgebreide keuze uit allerlei smaken. Voor een bolletje ijs vraagt men € 1,60 maar de bolletje zijn voor die prijs erg klein. Je zou iets meer waar voor je geld verwachten.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Luna Rossa straalt haar naam zeker uit als het 's avonds donker is! Mooi rood verlicht, kun je de zaak haast niet missen. De zaak is mooi licht en glossy ingericht en alles is brandschoon. Er zijn tig smaken te koop en het is personeel is erg vriendelijk en geduldig als je informeert naar de diverse smaken en mogelijkheden. De kinderbolletjes kosten 1,35 euro per stuk de gewone 1,60. Best prijzig (in Italie zelf meestal 1 euro), maar uitstekend van smaak!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
een ijssalon, maar wel uitzonderlijke. qua interieur onderscheidend! het ijs ziet er super uit, jammer alleen dat datgene dat je aan de buitenkant ziet je niet op je hoorntje krijgt. de garnituren van choclade en koekjes is ver te zoeken in het ijs, lijkt wel of het alleen voor het oog zo uitziet. duur!
Maastricht1967 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Lekker ijs, maar te grote en te dure bollen. Ik wil smaakjes proeven, zo'n enorme bol krijg ik niet eens op! Gelukkig kan ik, als ik met mijn zoontje ben, ook voor mezelf een kinderbolletje ijs bestellen voor 1,25.
Grappig dat Luna Rossa het nog altijd vertikt om de Nederlandse namen bij het ijs te zetten. Het zal hun " ding" wel zijn. Aan de garnering en de Italiaanse naam kan je wel zo'n beetje afleiden wat voor smaak het is, maar zeker bij de obscuurdere smaakjes is het maar raden. Geen wonder dat zeker als het weer eens super druk is, het personeel het zat wordt om uit te leggen wat alle smaakjes zijn. Eigenaren, hou toch op met dat pretentieuze gedoe en zet er gewoon informatiebordjes en een lijst met de Italiaanse en Nederlandse namen bij. Iedereen weet heus al wel dat je echt Italiaans ijs verkoopt.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2012
Prachtig opgemaakt ijs in een sfeervolle salon. Het ijs is ontzettend lekker, het enige nadeel is de prijs van 1,60 per bol.
Alberdina J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
goed maar duur 1,60 per bol.. veel smaken geen klontjes servetten te klein lepeltjes en bakjes goedkoop maar smaken echt geweldig lekker ben vandaag
terug geweest op fietsie om caloriekes er weer af te halen..
Maastricht01 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Gisteren een ijsje gan eten bij Luna Rossa aan de hoogbrugstraat. Het ziet er allemaal goed uit en de kwatileit is ook goed.

Ik ben nu de tweede keer zeer onvriendelijk geholpen.Ik kreeg amper de tijd om een keuze te maken. Toen ik vervolgens de naam van het ijs niet juist uitspraak, maakte de verkoopster hierover een opmerking en vervolgens herhaalde zij de naam van het ijs op haar beste Italiaans. Wat was zij ongeduldig en wat doet zij lelijk..? Voor mij rede genoeg om er g??n ijs meer kopen!.
Da B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
We komen hier wel vaker om een ijsje te kopen.
Ik vind dit toch wel de beste ijssalon van maastricht.
De presentatie van de ijs soorten ziet er super uit, goed verzorgd
De salon ziet er netje en verzorgd uit.
Wat ik wel minder vind als het erg druk is kan het personeel wel een onvriendelijk zijn.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
prima ijssalon, maar moeilijk aan te geven wat mijn cijfer voor het eten is aangezien dit een ijssalon betreft. nette bediening vriendelijk en behulpzaam.