Gelateria Chiara

Meer informatie over restaurant Gelateria Chiara

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Niet alleen het allerlekkerste ijs, maar ook espresso van een top kwaliteit. Tot mijn verbazing zie ik daar, dat ze de koffie van Giraffe gebruiken. Top! En de wijze, waarop die koffie daar bereid wordt en geserveerd. Grote Klasse. En dat in ons dorp.
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
De beste ijssalon in de regio! heerlijk ijs, veel nieuwe smaken, super bediening, netjes en schoon, een heerlijke tuin om rustig te genieten. Bestel je een koffie dan krijg je een feestje! Mag het ijsseizoen snel weer beginnen!

Lars G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Na het lezen van positieve recensies over deze ijssalon zijn we ook maar eens gaan kijken, en inderdaad er wordt hier niets teveel gezegd! Erg leuk klein zaakje in het hart van Zevenbergen met verschrikkelijk lekker ijs.

Wij komen zeker nog eens terug!
Jaimey G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Wat een top ijssalon! Heerlijk vers ijs, mooi opgemaakte bakken en vele smaken! Personeel erg ervaren en onwijs vriendelijk! Wij komen zeker terug.
FransPasveer64 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Heerlijk italiaans ijs!
Was echt genieten en een aanwinst voor Zevenbergen. Vriendelijk personeel en écht verrukkelijk ijs!

Nu nog wachten totdat de prachtige tuin open gaat # dat wordt smullen!
ASR1963 S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Vanaf de opening eind mei al meerdere keren geweest en verschillende smaken ijs geproefd. In één woord GEWELDIG!
Zowel de romige smaken als de fruitsmaken zijn perfect. Ook een vermelding waard is de uitstekende koffie, leuk geserveerd met een koekje en een bolletje ijs, helemaal af! De uitstraling van de zaak is fris en modern, bediening vriendelijk en kundig. Je kan er al voor de zaak zitten, binnenkort schijnt in de achtertuin ook een terras te komen, lekker in de zon. Aanwinst voor Zevenbergen!