Gelagkamer Hoogh

Meer informatie over restaurant Gelagkamer Hoogh

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Melanie W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijke avond gedineerd! Eten en service was top! Zeker een aanrader. Mooie gerechten met goede wijn, gezellige sfeer!
Matthew L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
3-gangen verrassingsmenu gekozen. Prima gerechten met goede smaakcombinaties, maar niet heel bijzonder. Hoofdgerecht met tournedos was bijvoorbeeld vooral lekker door de bijgerechten. Bediening goed en entourage oké.
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Top avond gehad bij GKH! 4 gangen verrassing, met bijpassende wijnen! De combinatie hiervan was top, en een zeer goede uitleg! De sfeer die bij GKH gecreëerd word mag menig restaurant een voorbeeld aan nemen. Heel ongedwongen & geen gepush met de gangen! Ik kom zeker terug en durf dan gerust weer een rode wijn te drinken :) Bedankt..

(Wij hadden een langere wachttijd omdat wij dit zelf aangaven.) Dit was top!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima restaurant, lekker gegeten. De broodplank is zeker geen broodplankje. De fazant vooraf was bijzonder lekker. Er zat zuurkool bij echt lekker winters. De vis van de dag was lekker klaargemaakt.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben een prima avond gehad en het eten was voortreffelijk. Vooral de sucade is een aanrader. De bediening is vlot en de sfeer gemoedelijk.
Wij komen hier zeker nog eens terug!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima restaurant en vlakbij het theater. Je wordt verwelkomd met een amuse. De aubergine kroketjes waren heerlijk en het parelhoen uitstekend. Goede wijnkeus. De bediening was uitstekend.
Anne-Fleur W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Een leuk restaurant met goed eten wat net iets meer kwaliteit biedt dan een standaard Brasserie. Wij namen een 3 gangen keuze menu, water en een wijntje.

De keuze van gerechten is precies goed. Vooraf krijg je een lekker bijzondere amuse van de zaak. Daarnaast kregen we brood en water bij het eten, die we netjes niet op de kassabon terugzagen.

Bij de voorgerechten kon je voor een carpaccio kiezen, maar ook voor iets spannender voorgerechten als sashimi of aubergine krokketten. Ook bij de hoofdgerechten stonden een aantal meer standaard gerechten op als kipsate, maar ook bijvoorbeeld catch of the day (vis). De nagerechten waren wij iets minder enthousiast over: de keuze was wat minder en de toetjes zelf waren wat meer gewoontjes. Zeker wel prima, maar na het voorgerecht en hoofdgerecht waren onze verwachtingen wat hoger. De overige gerechten vonden we van goede kwaliteit en werden netjes opgediend.

Je merkt dat het restaurant je een lekker diner wil bieden met net dat ietsje meer. Dat zag je ook aan de wijnkaart: genoeg keuze en ook veel per glas te bestellen. Maar daarnaast kon je ook wijnarrangement nemen passen bij je gerechtenkeuze. De wijn van de kaart was betaalbaar maar ik heb even snel de vivino app gebruikt en je zag dat de wijnen goede recensies hadden.

De service was ook goed. Er werd goed opgelet of je nog wat drinken wilde en ze vroegen netjes hoe lang we met de volgende gang wilde wachten. Niet opdringerig, maar attent en informeel.

Conclusie: een betaalbaar menu met net dat ietsje meer,
jolande S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten was uitstekend tegen een zeer redelijke prijs. Bediening was erg vriendelijk. Ook het restaurant zag er sfeervol uit.
Alleetje .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Afgelopen dinsdag gegeten bij jullie, top. Vriendelijke bediening, goede uitleg van de producten die geserveerd werden en dan de keuken. De keuken krijgt van ons een extra pluim, mijn mannen hebben genoten van het vlees zo lekker. Wij hebben is een prettige sfeer een zeer fijne avond bij jullie gehad.
Debbyy .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Vanavond heerlijk hier gegeten. Voor mijn diplomauitreiking waren we opzoek naar een gezellig restaurant in Zwolle met een variërende kaart en goede recensies. Zo kwamen we uit bij de Gelagkamer Hoogh, waar we een heerlijke avond hebben gehad! Het drie-gangen menu wat je zelf mag samenstellen is erg lekker en biedt voor iedere smaak wat. Ook de bediening was vriendelijk, persoonlijk en zocht goed de afstemming met zijn gasten. Zo werd er samen gezocht naar een lekkere wijn en werd er netjes gevraagd of we al ruimte hadden voor het hoofdgerecht. Een echte aanrader dus!
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Totaal onbekend in Zwolle ben ik gaan googelen en naar aanleiding van de positieve recensies bij Gelagkamer Hoogh naar binnen gestapt. Het was een vrijdagavond, het was druk, maar boven waren nog tafeltjes vrij. We hebben superlekker gegeten en de bediening was top. Ook de verhouding prijs/kwaliteit was goed. Jammer dat we in Maastricht wonen, anders zouden we vaker komen...
j-tje .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij hebben hier onlangs gegeten en het was echt boven verwachting, wat kan je hier ongelooflijk lekker eten! Je wordt allereerst echt hartelijk ontvangen en daarna goed bediend!

Het voorgerecht was een proeverij van allerlei voorgerechten, alle even heerlijk. Het hoofdgerecht was een biefstuk. De biefstuk was goed goed gebakken en super mals, niet iets wat elke kok kan. Nagerecht hadden wij een kaasplank, evenals de rest echt heerlijk.
Naast de wijn, ik meen een Salentijn, hebben wij bij de kaasplank nog een dessertwijn gedronken.

Het restaurant is er gezellig en sfeervol, mede door de vide!
Kortom een echte aanrader!
Manon E.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Gezellig zitten, met een amuse als opening. Vriendelijke bediening, die de tijd voor je nemen om alles uit te leggen en om advies te geven.
Het eten was heerlijk en de gangen volgden elkaar qua tijd, prima op. Topavond, we komen zeker nog eens terug.
Jessicaq .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Onverwachts zijn we hier op een drukke zaterdagavond beland. Erg fijn dat we hier terecht konden. Al een plus voor de service.
Een heerlijk aperitief in de vorm van een uitgebreide broodplank. Lekker met een pinot grigio.
We kozen allen voor een drie gangen menu. Zelf samen te stellen van de kaart.
Als vooraf had ik een paté en croute. Lekkere zachte paté met gelletjes. Gerookt zeezout zou een fijne toevoeging zijn. Ik vond sowieso dat er best wat meer zout gebruikt mag worden. Maar een klein beetje zodat het allemaal net een oppepper krijgt.
Als hoofdgerecht een kogelbiefstuk. Die heb ik weleens malser gehad, maar verder niets op aan te merken. De stoofpeertjes als bijgerecht waren echt heel smakelijk!
Dessert heb ik persoonlijk over geslagen, maar tafeldames genoten van de zoetigheden.
De service, de wijnen en het eten zorgde voor een hele gezellige avond.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We hadden een feestje in Zwolle en hadden op goed geluk Gelagkamer Hoogh uitgekozen om vooraf iets te eten. Daar hebben we geen spijt van gehad. Heerlijk gegeten met originele gerechten op de kaart en een prettige bediening. Wel een beetje lawaaiige houten vloer van bovenverdieping.
courantcanon .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij Hoogh. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Er werd heel goed rekening gehouden met een dieet voorkeur/voorschrift wat we opgegeven hadden. Gezellige, attente bediening. Zeker aan te raden!
Caro55 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Echt een aanrader! We gaan hier eens in de zoveel maanden eten en het is altijd voortreffelijk. Fijne gerechten, goede, relaxte sfeer en zeer vriendelijke bediening! De kaart wisselt per seizoen en verrast altijd positief, het eten is simpelweg heel goed, perfect op smaak en de huiswijn is prima.
familielekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Bij Gelagkamer Hoogh hebben we met vijf personen heerlijk gegeten.
De bediening was uitstekend en persoonlijk. Al onze vragen over het eten (maar ook over het mooie gebouw) werden met kennis van zaken beantwoord.
De gerechten waren uitstekend van kwaliteit en mooi opgemaakt. We hoefden niet lang te wachten tussen de gerechten door, maar we werden ook niet opgejaagd, het was precies goed.
De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. De smaakcombinaties waren verrassend.
We gingen met een voldaan en zeer tevreden gevoel weer weg.
etenvoortwee .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
We komen af en toe bij dit restaurant en elke keer valt ons het lekkere eten en de relaxte sfeer op. ook dit keer. Vrij vroeg maar geen moeite teveel. we worden hartelijk ontvangen met uitleg over menu, gerechten en leuke verhaaltjes over wijn en herkomst saus. Goede witte huiswijn. Lekkere aspergesoepje als amuse. We bestellen beiden een zeer persoonlijk en gevarieerd samengesteld menu. Opnieuw blijkt dat alles kan. Het eten wordt in een prettig volgorde en tempo opgediend. De gerechten zeer smakelijk en mooi opgemaakt. enkel de frieten zijn vrij snel slap en smakeloos, de gebakken aardappeltjes echter juist weer zeer krokant. Binnenkort gewoon weer als we even niet zelf willen koken. Goed begin van de avond na een hectische dag.
ellesvanark .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Dit restaurant had ik gekozen op basis van goede recensies op Iens, en ik moet toegeven: iedereen heeft gelijk, het eten was erg lekker. Vooraf kregen we zelfs een amuse: een erg lekker soepje van eekhoorntjesbrood. De proeverij van voorgerechten en proeverij van nagerechten hebben we met z'n tweeën gedeeld en was perfect voor 2 personen. Als hoofdgerecht had ik eend en die was ook heerlijk mals. Erg leuk was dat ze appelsap bij de buren zijn gaan halen omdat de appelsap die mijn vriendin had besteld op was. Met het pak appelsap kwam de serveerster vervolgens aan tafel met het verhaal waar ze het vandaan had getoverd. Super actie!