Gelagkamer Hoogh

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Gelagkamer Hoogh

Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was "gewoon". De vis was goed klaargemaakt maar de bijgerechten waren sober. We zijn zeer geschrokken van de prijs van de drankjes. W hebben port besteld vooraf en die waren 9,90 per stuk. Het glas was maar half vol. Dit werd ons niet van te voren verteld. We eten regelmatig in sterrenrestaurants maar deze prijzen hebben wij nog nooit betaald voor een klein glaasje port. Al met al is 130 euro een te hoog bedrag voor wat we hebben gegeten. Jammer
Danielprimavera .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben afegelopen zaterdag hier gegeten en het was bijzonder goed en de bediening uiterst gastvrij.
Wij komen hier graag terug.
Bedankt voor de recensie Daniël! Fijn dat jullie een mooie avond hebben gehad! Graag tot ziens
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met vrienden voor de eerste keer bij Gelagkamer Hoogh gegeten. Warme ontvangst en prima bediening (Amber). Goed eten met een gunstige prijs-kwaliteit verhouding bij het driegangenmenu. Voorgerecht, de bloedworst, was erg smakelijk. Hetzelfde gold voor het hoofdgerecht (saté van kippendij) en het dessert (advocaatmouse met speculaasijs). Ook de disgenoten heeft het goed gesmaakt. Enig minpuntje voor het eten betrof de medium gebakken biefstuk. Deze was iets aan de taaie kant. Het restaurant is sfeervol ingericht. Een keerzijde van het oude pand is de gehorigheid en de warmte op de bovenverdieping. Al met al echter een heerlijke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Altijd goed. Zeker een aan rader. De mosselen waren weer. En het verrassing dessert weer een verrassing. Met een bijpassend Grimbergen.
Bedankt Peter!
Melanie W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijke avond gedineerd! Eten en service was top! Zeker een aanrader. Mooie gerechten met goede wijn, gezellige sfeer!
Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad Melanie. Kom snel weer een wijntje halen!
Matthew L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
3-gangen verrassingsmenu gekozen. Prima gerechten met goede smaakcombinaties, maar niet heel bijzonder. Hoofdgerecht met tournedos was bijvoorbeeld vooral lekker door de bijgerechten. Bediening goed en entourage oké.
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Top avond gehad bij GKH! 4 gangen verrassing, met bijpassende wijnen! De combinatie hiervan was top, en een zeer goede uitleg! De sfeer die bij GKH gecreëerd word mag menig restaurant een voorbeeld aan nemen. Heel ongedwongen & geen gepush met de gangen! Ik kom zeker terug en durf dan gerust weer een rode wijn te drinken :) Bedankt..

(Wij hadden een langere wachttijd omdat wij dit zelf aangaven.) Dit was top!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima restaurant, lekker gegeten. De broodplank is zeker geen broodplankje. De fazant vooraf was bijzonder lekker. Er zat zuurkool bij echt lekker winters. De vis van de dag was lekker klaargemaakt.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben een prima avond gehad en het eten was voortreffelijk. Vooral de sucade is een aanrader. De bediening is vlot en de sfeer gemoedelijk.
Wij komen hier zeker nog eens terug!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima restaurant en vlakbij het theater. Je wordt verwelkomd met een amuse. De aubergine kroketjes waren heerlijk en het parelhoen uitstekend. Goede wijnkeus. De bediening was uitstekend.
Anne-Fleur W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Een leuk restaurant met goed eten wat net iets meer kwaliteit biedt dan een standaard Brasserie. Wij namen een 3 gangen keuze menu, water en een wijntje.

De keuze van gerechten is precies goed. Vooraf krijg je een lekker bijzondere amuse van de zaak. Daarnaast kregen we brood en water bij het eten, die we netjes niet op de kassabon terugzagen.

Bij de voorgerechten kon je voor een carpaccio kiezen, maar ook voor iets spannender voorgerechten als sashimi of aubergine krokketten. Ook bij de hoofdgerechten stonden een aantal meer standaard gerechten op als kipsate, maar ook bijvoorbeeld catch of the day (vis). De nagerechten waren wij iets minder enthousiast over: de keuze was wat minder en de toetjes zelf waren wat meer gewoontjes. Zeker wel prima, maar na het voorgerecht en hoofdgerecht waren onze verwachtingen wat hoger. De overige gerechten vonden we van goede kwaliteit en werden netjes opgediend.

Je merkt dat het restaurant je een lekker diner wil bieden met net dat ietsje meer. Dat zag je ook aan de wijnkaart: genoeg keuze en ook veel per glas te bestellen. Maar daarnaast kon je ook wijnarrangement nemen passen bij je gerechtenkeuze. De wijn van de kaart was betaalbaar maar ik heb even snel de vivino app gebruikt en je zag dat de wijnen goede recensies hadden.

De service was ook goed. Er werd goed opgelet of je nog wat drinken wilde en ze vroegen netjes hoe lang we met de volgende gang wilde wachten. Niet opdringerig, maar attent en informeel.

Conclusie: een betaalbaar menu met net dat ietsje meer,
jolande S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten was uitstekend tegen een zeer redelijke prijs. Bediening was erg vriendelijk. Ook het restaurant zag er sfeervol uit.
Yvonney H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Afgelopen dinsdag gegeten bij jullie, top. Vriendelijke bediening, goede uitleg van de producten die geserveerd werden en dan de keuken. De keuken krijgt van ons een extra pluim, mijn mannen hebben genoten van het vlees zo lekker. Wij hebben is een prettige sfeer een zeer fijne avond bij jullie gehad.
Debbyy .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Vanavond heerlijk hier gegeten. Voor mijn diplomauitreiking waren we opzoek naar een gezellig restaurant in Zwolle met een variërende kaart en goede recensies. Zo kwamen we uit bij de Gelagkamer Hoogh, waar we een heerlijke avond hebben gehad! Het drie-gangen menu wat je zelf mag samenstellen is erg lekker en biedt voor iedere smaak wat. Ook de bediening was vriendelijk, persoonlijk en zocht goed de afstemming met zijn gasten. Zo werd er samen gezocht naar een lekkere wijn en werd er netjes gevraagd of we al ruimte hadden voor het hoofdgerecht. Een echte aanrader dus!
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Totaal onbekend in Zwolle ben ik gaan googelen en naar aanleiding van de positieve recensies bij Gelagkamer Hoogh naar binnen gestapt. Het was een vrijdagavond, het was druk, maar boven waren nog tafeltjes vrij. We hebben superlekker gegeten en de bediening was top. Ook de verhouding prijs/kwaliteit was goed. Jammer dat we in Maastricht wonen, anders zouden we vaker komen...
j-tje .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij hebben hier onlangs gegeten en het was echt boven verwachting, wat kan je hier ongelooflijk lekker eten! Je wordt allereerst echt hartelijk ontvangen en daarna goed bediend!

Het voorgerecht was een proeverij van allerlei voorgerechten, alle even heerlijk. Het hoofdgerecht was een biefstuk. De biefstuk was goed goed gebakken en super mals, niet iets wat elke kok kan. Nagerecht hadden wij een kaasplank, evenals de rest echt heerlijk.
Naast de wijn, ik meen een Salentijn, hebben wij bij de kaasplank nog een dessertwijn gedronken.

Het restaurant is er gezellig en sfeervol, mede door de vide!
Kortom een echte aanrader!
Manon E.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Gezellig zitten, met een amuse als opening. Vriendelijke bediening, die de tijd voor je nemen om alles uit te leggen en om advies te geven.
Het eten was heerlijk en de gangen volgden elkaar qua tijd, prima op. Topavond, we komen zeker nog eens terug.
Jessicaq .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Onverwachts zijn we hier op een drukke zaterdagavond beland. Erg fijn dat we hier terecht konden. Al een plus voor de service.
Een heerlijk aperitief in de vorm van een uitgebreide broodplank. Lekker met een pinot grigio.
We kozen allen voor een drie gangen menu. Zelf samen te stellen van de kaart.
Als vooraf had ik een paté en croute. Lekkere zachte paté met gelletjes. Gerookt zeezout zou een fijne toevoeging zijn. Ik vond sowieso dat er best wat meer zout gebruikt mag worden. Maar een klein beetje zodat het allemaal net een oppepper krijgt.
Als hoofdgerecht een kogelbiefstuk. Die heb ik weleens malser gehad, maar verder niets op aan te merken. De stoofpeertjes als bijgerecht waren echt heel smakelijk!
Dessert heb ik persoonlijk over geslagen, maar tafeldames genoten van de zoetigheden.
De service, de wijnen en het eten zorgde voor een hele gezellige avond.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We hadden een feestje in Zwolle en hadden op goed geluk Gelagkamer Hoogh uitgekozen om vooraf iets te eten. Daar hebben we geen spijt van gehad. Heerlijk gegeten met originele gerechten op de kaart en een prettige bediening. Wel een beetje lawaaiige houten vloer van bovenverdieping.
courantcanon .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij Hoogh. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Er werd heel goed rekening gehouden met een dieet voorkeur/voorschrift wat we opgegeven hadden. Gezellige, attente bediening. Zeker aan te raden!