Gelagkamer Hoogh

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Gelagkamer Hoogh

Laura P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Echt lekker gegeten hier. Was voor een voortelling dus het moest snel dus we hadden alleen een hoofdgerecht. Die was erg lekker en met zorg bereid. Kregen ook lekkere stoofpeertjes en aardappeltjes erbij. Bediening ook vriendelijk en attent. Zeer geslaagd.
Anne Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een super goede service! We hadden het menu van de chef en dit betekend dat wat je krijgt een verrassing is, nu hou ik zelf niet zo van chocola en het toetje bleek een lava cake te zijn. Ik vond dit niet erg, ik had het namelijk niet aangegeven, en gaf het aan mijn vriend. De vrouw van de bediening had dit echter gezien en vroeg of ik misschien wat anders wilde, uiteindelijk heb ik nog van twee(!) andere taarten een stukje gekregen. Super!
Bedankt voor de recensie. Goed te lezen dat u van het Chefsmenu heeft genoten. Blij dat jullie een leuke avond hebben gehad.
Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We waren deze avond het enige tafeltje dat bezet was. Ondanks dat het erg rustig was, hebben we heerlijk gegeten en was het gezellig. Goede bediening, lekkere gerechten.
maartje S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goede, vriendelijke bediening. Gerechten waren best goed, maar niets bijzonders of verrassends. Accoustiek is niet zo best.
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk eten goede wijn en een fijne sfeer vriendelijk personeel en een kaart met veel keuze
Zeker voor herhaling vatbaar
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super lekker gegeten, er werd netjes gevraagd of wij het hoofdgerecht snel wouden nadat wij het voorgerecht op hadden, of dat wij het lekker rustig aan wouden doen!
Bediening is vriendelijk en het eten is echt heerlijk.
Een echte aanrader en een mooie prijs!
Fijn dat jullie hebben genoten en bedankt voor de goede review!
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede keuken, vriendelijk bediening.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was "gewoon". De vis was goed klaargemaakt maar de bijgerechten waren sober. We zijn zeer geschrokken van de prijs van de drankjes. W hebben port besteld vooraf en die waren 9,90 per stuk. Het glas was maar half vol. Dit werd ons niet van te voren verteld. We eten regelmatig in sterrenrestaurants maar deze prijzen hebben wij nog nooit betaald voor een klein glaasje port. Al met al is 130 euro een te hoog bedrag voor wat we hebben gegeten. Jammer
Zoals op de avond al besproken is spijt het ons dat u verrast was door de prijs voor het glas port. U kreeg de keuze uit een Ruby, Tawny, 10 yr Tawny en 20 yr Tawny. Onze medewerker had inderdaad de prijs erbij moeten zeggen toen u voor de 20 jaar oude Tawny port koos. De hoeveelheid port die wij schenken is 55ml terwijl de officiële schenkeenheid van port 50ml is.
Daiël V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben afegelopen zaterdag hier gegeten en het was bijzonder goed en de bediening uiterst gastvrij.
Wij komen hier graag terug.
Bedankt voor de recensie Daniël! Fijn dat jullie een mooie avond hebben gehad! Graag tot ziens
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met vrienden voor de eerste keer bij Gelagkamer Hoogh gegeten. Warme ontvangst en prima bediening (Amber). Goed eten met een gunstige prijs-kwaliteit verhouding bij het driegangenmenu. Voorgerecht, de bloedworst, was erg smakelijk. Hetzelfde gold voor het hoofdgerecht (saté van kippendij) en het dessert (advocaatmouse met speculaasijs). Ook de disgenoten heeft het goed gesmaakt. Enig minpuntje voor het eten betrof de medium gebakken biefstuk. Deze was iets aan de taaie kant. Het restaurant is sfeervol ingericht. Een keerzijde van het oude pand is de gehorigheid en de warmte op de bovenverdieping. Al met al echter een heerlijke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Altijd goed. Zeker een aan rader. De mosselen waren weer. En het verrassing dessert weer een verrassing. Met een bijpassend Grimbergen.
Bedankt Peter!
Melanie W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijke avond gedineerd! Eten en service was top! Zeker een aanrader. Mooie gerechten met goede wijn, gezellige sfeer!
Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad Melanie. Kom snel weer een wijntje halen!
Matthew L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
3-gangen verrassingsmenu gekozen. Prima gerechten met goede smaakcombinaties, maar niet heel bijzonder. Hoofdgerecht met tournedos was bijvoorbeeld vooral lekker door de bijgerechten. Bediening goed en entourage oké.
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Top avond gehad bij GKH! 4 gangen verrassing, met bijpassende wijnen! De combinatie hiervan was top, en een zeer goede uitleg! De sfeer die bij GKH gecreëerd word mag menig restaurant een voorbeeld aan nemen. Heel ongedwongen & geen gepush met de gangen! Ik kom zeker terug en durf dan gerust weer een rode wijn te drinken :) Bedankt..

(Wij hadden een langere wachttijd omdat wij dit zelf aangaven.) Dit was top!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima restaurant, lekker gegeten. De broodplank is zeker geen broodplankje. De fazant vooraf was bijzonder lekker. Er zat zuurkool bij echt lekker winters. De vis van de dag was lekker klaargemaakt.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben een prima avond gehad en het eten was voortreffelijk. Vooral de sucade is een aanrader. De bediening is vlot en de sfeer gemoedelijk.
Wij komen hier zeker nog eens terug!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima restaurant en vlakbij het theater. Je wordt verwelkomd met een amuse. De aubergine kroketjes waren heerlijk en het parelhoen uitstekend. Goede wijnkeus. De bediening was uitstekend.
Anne-Fleur W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Een leuk restaurant met goed eten wat net iets meer kwaliteit biedt dan een standaard Brasserie. Wij namen een 3 gangen keuze menu, water en een wijntje.

De keuze van gerechten is precies goed. Vooraf krijg je een lekker bijzondere amuse van de zaak. Daarnaast kregen we brood en water bij het eten, die we netjes niet op de kassabon terugzagen.

Bij de voorgerechten kon je voor een carpaccio kiezen, maar ook voor iets spannender voorgerechten als sashimi of aubergine krokketten. Ook bij de hoofdgerechten stonden een aantal meer standaard gerechten op als kipsate, maar ook bijvoorbeeld catch of the day (vis). De nagerechten waren wij iets minder enthousiast over: de keuze was wat minder en de toetjes zelf waren wat meer gewoontjes. Zeker wel prima, maar na het voorgerecht en hoofdgerecht waren onze verwachtingen wat hoger. De overige gerechten vonden we van goede kwaliteit en werden netjes opgediend.

Je merkt dat het restaurant je een lekker diner wil bieden met net dat ietsje meer. Dat zag je ook aan de wijnkaart: genoeg keuze en ook veel per glas te bestellen. Maar daarnaast kon je ook wijnarrangement nemen passen bij je gerechtenkeuze. De wijn van de kaart was betaalbaar maar ik heb even snel de vivino app gebruikt en je zag dat de wijnen goede recensies hadden.

De service was ook goed. Er werd goed opgelet of je nog wat drinken wilde en ze vroegen netjes hoe lang we met de volgende gang wilde wachten. Niet opdringerig, maar attent en informeel.

Conclusie: een betaalbaar menu met net dat ietsje meer,
jolande S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten was uitstekend tegen een zeer redelijke prijs. Bediening was erg vriendelijk. Ook het restaurant zag er sfeervol uit.
Yvonney H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Afgelopen dinsdag gegeten bij jullie, top. Vriendelijke bediening, goede uitleg van de producten die geserveerd werden en dan de keuken. De keuken krijgt van ons een extra pluim, mijn mannen hebben genoten van het vlees zo lekker. Wij hebben is een prettige sfeer een zeer fijne avond bij jullie gehad.