Gelagkamer Hoogh

Sassenstraat 3 8011 PA Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Gelagkamer Hoogh

Gelagkamer Hoogh vindt u in hartje Zwolle op het hoogste punt van het centrum. Het pand waarin Hoogh gevestigd is, was in vroegere tijden de eerste herberg van Zwolle. Het eten en drinken in de herberg vond plaats in de gelagkamer, waar deze gelegenheid dan ook naar vernoemd is.

Op de kaart vindt u gerechten uit verschillende windstreken. Alle gerechten worden huisgemaakt, met uitsluitend verse producten. De gerechten worden elk seizoen weer aangepast.

Onze wijnen zijn met zorg gekozen. In ons assortiment vindt u voor elk gerecht een passende wijn en onze medewerkers helpen u graag bij het maken van een keuze.

Ook voor een gezellige borrel bent u bij gelagkamer Hoogh op het juiste adres. Naast onze heerlijke wijnen hebben we verschillende bieren op de tap. Ook onze bieren wijzigen per seizoen.

Om de borrel compleet te maken hebben wij voor de liefhebbers lekkere hapjes die u kunt vinden op onze garniturenkaart.

Meer informatie over restaurant Gelagkamer Hoogh

• : Betaald parkeren in de buurt (Burgemeester van Rooijensingel)

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Gelagkamer Hoogh

Annick V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Met ons gezin hier gegeten en het was top! Wat een top bediening en erg gastvrij. Eten was van uitmuntende kwaliteit. Zeker een aanrader!
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Lekker gegeten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Voor het eerst gegeten bij Gelagkamer Hoogh. Goed bevallen gaan we zéker naar terug. Vriendelijke bediening met tekst en uitleg op vragen van ons over de gerechten op de kaart, zodat wij een juiste keuze konden maken voor hetgeen we wilden eten.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prima restaurant, vlees uitstekende kwaliteit, portionering goed, en smaken komen goed bij elkaar
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
goede prijs kwaliteit verhouding, heerlijk gegeten
Bedankt voor de recensie. Graag tot ziens
Berry K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Een goede kaart en kwaliteit van eten. Super vriendelijke bediening en nemen de tijd en rust voor de gasten. Een echte aanrader!
Bedankt voor jullie recensie Berry. Altijd leuk wanneer jullie spontaan en onverwacht langskomen. Groeten en graag tot een volgende keer!
Jacmarianne V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Prima ontvangst door vriendelijke gastheer. Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt, correct gepresenteerd. Prima Merlot. Tempo werd afgestemd op behoefte gezelschap. Met dit winderige koude weer zat er niemand aan de tafels voor het raam op de begane grond, dat is voor de ambiance wel jammer, maar tegelijkertijd ook wel begrijpelijk. We zouden dit restaurant zeker weer kiezen.
Allereerst mijn excuses voor mijn late reactie. Er stonden een paar 'vinkjes' verkeerd en kon daarom niet reageren.

Bedankt voor jullie recensie. Fijn dat jullie een leuke avond hadden en ik hoop dat jullie een goede terugreis hadden. Graag tot een volgende keer. Van Brabant naar Zwolle is prima te doen met de trein ;-))
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Super heerlijk gegeten voor een zeer goede prijs! Heerlijke wijn gehad en super vriendelijke gastheer en gastvrouw! Dit is echt een aanrader! Top, bedankt!
Bedankt Peter. Mooi dat jullie een leuke avond hebben gehad. Graag to snel.
Gerlof W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eerste kerstdag 2017 heb ik samen met m'n vriendin hier gedineerd. Men had er alles aan gedaan om het een ontspannen en gezellige avond van te maken. Het personeel was uitermate vriendelijk en de entourage geheel op kerst gericht.
Al met al een aanrader om lekker met je partner of met familie of vrienden te gaan eten.
Op de schaal van 1 tot 10 krijgen zij een dikke 10 van mij/ons.
Bedankt voor de recensie en de complimenten. Fijn dat u een genoten heeft van het kerstdiner. Graag tot ziens
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gezellig gegeten bij dit leuk ingerichte restaurant. Ik begon met een mosterdsoep met garnaaltjes en die was erg lekker. Daarna was de tonijn van het hoofdgerecht ook goed samen met de gegratineerde aardappels, broccoli en heerlijke stoofperen. De kazen van het nagerecht vond ik fijn in de volgorde van smaakopbouw en die werden dan ook met lekker vijgenbrood en passende smeersels gepresenteerd. De prijs kwaliteit verhouding was ook goed te noemen.
Bedankt voor uw recensie. Fijn dat u lekker gegeten heeft. Wij hebben echter nog nooit broccoli op de kaart gehad.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Echt lekker gegeten hier. Was voor een voortelling dus het moest snel dus we hadden alleen een hoofdgerecht. Die was erg lekker en met zorg bereid. Kregen ook lekkere stoofpeertjes en aardappeltjes erbij. Bediening ook vriendelijk en attent. Zeer geslaagd.
Anne Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een super goede service! We hadden het menu van de chef en dit betekend dat wat je krijgt een verrassing is, nu hou ik zelf niet zo van chocola en het toetje bleek een lava cake te zijn. Ik vond dit niet erg, ik had het namelijk niet aangegeven, en gaf het aan mijn vriend. De vrouw van de bediening had dit echter gezien en vroeg of ik misschien wat anders wilde, uiteindelijk heb ik nog van twee(!) andere taarten een stukje gekregen. Super!
Bedankt voor de recensie. Goed te lezen dat u van het Chefsmenu heeft genoten. Blij dat jullie een leuke avond hebben gehad.
Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We waren deze avond het enige tafeltje dat bezet was. Ondanks dat het erg rustig was, hebben we heerlijk gegeten en was het gezellig. Goede bediening, lekkere gerechten.
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goede, vriendelijke bediening. Gerechten waren best goed, maar niets bijzonders of verrassends. Accoustiek is niet zo best.
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk eten goede wijn en een fijne sfeer vriendelijk personeel en een kaart met veel keuze
Zeker voor herhaling vatbaar
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super lekker gegeten, er werd netjes gevraagd of wij het hoofdgerecht snel wouden nadat wij het voorgerecht op hadden, of dat wij het lekker rustig aan wouden doen!
Bediening is vriendelijk en het eten is echt heerlijk.
Een echte aanrader en een mooie prijs!
Fijn dat jullie hebben genoten en bedankt voor de goede review!
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede keuken, vriendelijk bediening.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was "gewoon". De vis was goed klaargemaakt maar de bijgerechten waren sober. We zijn zeer geschrokken van de prijs van de drankjes. W hebben port besteld vooraf en die waren 9,90 per stuk. Het glas was maar half vol. Dit werd ons niet van te voren verteld. We eten regelmatig in sterrenrestaurants maar deze prijzen hebben wij nog nooit betaald voor een klein glaasje port. Al met al is 130 euro een te hoog bedrag voor wat we hebben gegeten. Jammer
Zoals op de avond al besproken is spijt het ons dat u verrast was door de prijs voor het glas port. U kreeg de keuze uit een Ruby, Tawny, 10 yr Tawny en 20 yr Tawny. Onze medewerker had inderdaad de prijs erbij moeten zeggen toen u voor de 20 jaar oude Tawny port koos. De hoeveelheid port die wij schenken is 55ml terwijl de officiële schenkeenheid van port 50ml is.
Daiël V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben afegelopen zaterdag hier gegeten en het was bijzonder goed en de bediening uiterst gastvrij.
Wij komen hier graag terug.
Bedankt voor de recensie Daniël! Fijn dat jullie een mooie avond hebben gehad! Graag tot ziens
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met vrienden voor de eerste keer bij Gelagkamer Hoogh gegeten. Warme ontvangst en prima bediening (Amber). Goed eten met een gunstige prijs-kwaliteit verhouding bij het driegangenmenu. Voorgerecht, de bloedworst, was erg smakelijk. Hetzelfde gold voor het hoofdgerecht (saté van kippendij) en het dessert (advocaatmouse met speculaasijs). Ook de disgenoten heeft het goed gesmaakt. Enig minpuntje voor het eten betrof de medium gebakken biefstuk. Deze was iets aan de taaie kant. Het restaurant is sfeervol ingericht. Een keerzijde van het oude pand is de gehorigheid en de warmte op de bovenverdieping. Al met al echter een heerlijke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.