Geisha

Prins Hendrikkade 106A 1011 AJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206262410

Over het restaurant Geisha

Pracht en praal uit de Aziatische keuken

Ga mee op een spannende, prachtige rondreis door Azië. Traditionele recepten worden op een moderne wijze geïnterpreteerd in de keuken van Geisha. De inrichting doet je het drukke Amsterdam vergeten; voor een avond bevind je je in een oriëntaalse sprookjeswereld.

Meer informatie over restaurant Geisha

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 23:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
DalinB V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We zijn hier gaan eten wegens zeer goede ervaringen van anderen, waarbij het eten werd bestempeld als 'erg lekker, nergens zo goed als daar'. Hoewel het eten goed was, misten wij de 'wauw' factor die we op basis van voorgaande wel hadden verwacht. Derhalve vonden we de prijs ook wat te hoog. Ga je alleen voor de sushi dan zijn die bij Geisha wel lekkerder dan we elders hebben gegeten.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heel prettige bediening en fantastisch eten voor een redelijke prijs. Ik ga vaker!
Ramon R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Super restaurant, heel lekkere keuken en een vriendelijke gastvrije bediening
Stefen V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijke gerechten, sushi uitstekend. Dochter zat te smullen van de kp met de typische sesamsaus.
Nagerechten waren prima, maar niet typisch japans en niet bijzonder.
Overigens wel redelijk aan de prijs.
Elise B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben hier vaak gegeten maar vinden de bediening steeds minder vriendelijk en een beetje stijf. daarnaast vonden we de rijstgerechte n saai. De sushiplatter was wel lekker maar in onze herinnering beter. we gaan voorlopig niet meer terug.
Marianka K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijke schotels, vorig jaar Japan bezocht dus wij leggen de lat sindsdien hoog!
Dit restaurant blijft onze voorkeur houden als wij in Amsterdam zijn.
Frederike F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Perfect, de bediening was super, evenals het eten. Er werd goed meegedacht met onze wensen. We kwamen met meer personen, dit werd snel opgelost. Ook hadden we helaas beperkt tijd, ook daar werd goed en soepel mee omgegaan. Super
ellis H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gerechten heerlijk, sfeer fantastisch. Echt een heerlijk restaurant.
Carmen R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Desert "mango bavarois" was zalig. Gezellige omgeving, met vriendelijke bediening. Duurde soms wel lang voordat we weer bediend werden. Dat had beter en sneller gekund.
Caroline H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Fijn restaurant met lekker, met aandacht bereid eten en een hele goede, vriendelijke bediening.
Seline W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten en top interieur.. jammer dat buiten niet zichtbaar is logo
manonhoutermans .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Geisha. De bediening is zeer gastvrij en vertelt uitgebreid en enthousiast over de gerechten en cocktails. Ze zijn erg attent, ook voor kinderen.
Wij hebben een combinatie van sushi, sashimi, dim Sum, noodles en rijst gekozen. Alles overheerlijk, kan het iedereen aanraden om hier te gaan eten.
Anamaria B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Altijd lekkere gerechten, goede wijnen ( probeer eens de Pouilly fume of de Tempranillo) en fijne bediening. En dit is wel de 5e of 6e keer dat ik hier eet.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Zeer vriendelijke en attente bediening. Ben wat zwaarder dan gemiddeld en tot mijn genoegen werd er een wat stevigere stoel aangeboden. Ondanks de drukte en maar twee personeelsleden kwamen de gerechten op tijd.
Helaas is het toilet twee trappen beneden. Wat voor een zwaarlijvige een moeizame onderneming is.
Als regelmatige bezoeker van het restaurantleven kan ik u mededelen dat ik zeer goed gegeten heb.
In ieder geval kom ik hier zeker weer.
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk 4 gangen menu van de chef gehad. Karaf kraanwater is niet mogelijk omdat er zogenaamd te weinig karafjes zijn, maar onbebeperkt tafelwater kan wel voor € 2,50 p.p....opmerkelijk want dit zit ook in een karaf.
Bijzondere smaakcombinaties, goeie service en lekkere wijnen. Bij de champagnetafels goeie nachtclubsfeer. Topper!
Odile D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij zaten in het middengedeelte, wat een intieme sfeer had (precies zoals gehoopt).
Het was rustig, op een vrijdagavond, maar totaal niet storend.
We kozen voor een 3 gangen menu van de chef met een tussengerecht ipv een toetje: sushi&sashimi, verschillende bereidingen van asperge zoals cocquilles met asperge en een oester met asperge (heel creatief en lekker!), en als laatste overheerlijke rib eye en boterzachte vis.
Ik kom hier zeker terug, maar ga dan van de kaart kiezen omdat ik nog steeds benieuwd ben naar de dim sums.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Met twee personen heerlijk gegeten bij Geisha! We zijn gegaan voor het 4-gangen verrassingsmenu, zonder dessert. Hiervoor betaal je wel een kleine toeslag. Het eten is echt fantastisch en het is geen probleem als je bijzondere wensen hebt, bijvoorbeeld geen vlees maar wel vis. Ook wordt er gewerkt met seizoensproducten, zo kregen wij 2 gerechtjes met witte asperges. Het is niet goedkoop, maar omdat we veel bijzondere producten hebben gegeten (sneeuwkrab, bijzondere sushi, zeebaars, oesters) is de prijs-kwaliteit prima in orde. De bediening is zeer attent en vriendelijk. Het restaurant is ontzettend groot en het was niet druk toen wij er waren (vrijdagavond !), maar hier merk je niet veel van omdat er veel verschillende hoekjes zijn. Al met al een heerlijke avond!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Het eten is kwalitatief uitstekend. De bediening is erg aardig maar traag vooral bij aankomst.
De prijs is hoog zeker ook omdat er in deze buurt gelijkwaardig eten voor 30 tot 40% minder geld wordt aangeboden in ook mooie restaurants. Waarschijnlijk zat het daardoor ook niet vol op vrijdagavond.
Ingrid E.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wat is het toch een geweldig restaurant met top personeel! Vanavond tijdens de Restaurantweek weer gegeten met 4 volwassenen en 3 kinderen. De sushi vooraf was heerlijk, de gebakken rijst is nergens beter, zowel het vlees (mals rundvlees) als de vis waren weer om te smullen, net als de bijbehorende groenten. En dan de bediening, die is zo ongelofelijk attent en goed! Ik vind het echt service op en top als je nog weet welke wijn wij een half jaar geleden hebben gedronken! Super! Vanavond besloten dat we er een traditie van maken om tenminste 2x per jaar bij Geisha te gaan eten want het is elke keer weer zo lekker en zo goed!
Jo Eet ..
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Een jaar geleden was ik hier voor het laatst met dezelfde vriendin als gisteren. Wederom gingen we voor het 4-gangen chefs choice menu. Maar wat schetste onze verbazing: de chef had nog steeds dezelfde keuze als een jaar geleden. Lekker, maar weinig spannend want alles was nagenoeg hetzelfde. Tot de 4-gangen behoort ook een dessert. Daar maakte de chef zich met een bolletje ijs en een flauw cakeje zich makkelijk vanaf. Verder zijn de porties klein waardoor je met trek de deur uitloopt en is de tijd tussen de gangen door te lang. De bediening is niet alert wat maakt dat je soms lang moet vragen om aandacht voordat je een refill krijgt van je glas. Verder vroegen we om een glas rode wijn. Die werd zonder voorproeven ingeschonken en bleek wel 8 euro per glas. Klap op de vuurpijl was de rioollucht in de zaak. Aan het begin van de avond is deze proberen te camoufleren met wierook maar toen die was opgebrand kwam de penetrante lucht terug. Voldoet zeker niet aan de prijs kwaliteit verhouding.