Geisha Lounge

Havermarkt 21 4811 WG Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Geisha Lounge

Sushi en cocktails

Bij Geisha Lounge Sushi Bar dompel je je onder in originele en smaakmakende creaties uit Japan. De specialiteiten op de kaart varieeren van exclusieve sushi tot vis en vlees van de grill. Geniet van duizelingwekkende cocktails en strijk hier met vrienden of familie neer voor een onvergetelijke avond.

Meer informatie over restaurant Geisha Lounge

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Bar 12:00 - 01:00

• MasterCard , Pin , Visa card
7,2
6,9
Harrie O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was echt smakeloos eten. Ook hadden we gebakken uienringen die nog niet gebakken waren zo ongeveer. Mijn vriendin en ik werden plots misselijk, en konden geen hap meer eten. Kortom het eten is niet eetbaar te noemen
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Snelle en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten.
Cristine V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Ik ben meerdere keren wezen lunchen bij Geisha lounge. De sushi en bijgerechten zijn altijd erg lekker, ook is er vriendelijke bediening. Wel is de wachttijd tussen de gerechten soms wat lang, en de bediening soms langzaam. Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding en ik kom er nog steeds graag!
marjon R.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Bediening erg slecht, het duurde bij de eerste ronde al erg lang (20 minuten) voor onze ingevulde kaart werd opgehaald, bij de tweede ronde bleef de kaart weer zo lang liggen en hebben we die na 30 minuten zelf ingeleverd. Toen de bestelling voor de derde ronde na wederom 30 minuten nog steeds niet was opgehaald en we ook niemand konden vinden om drinken te bestellen, hebben we maar een toetje genomen van de uitgebreide dessertbuffet en zijn we naar huis gegaan. Komen niet meer terug. Jammer, want het eten was zeker niet slecht.
v E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Super veel keus zowel op de dinerkaart en de drankkaart en alles word perfect bereid. Er is geen een gerecht dat ik niet lekker vond! Ik kijk alweer uit naar mijn volgende bezoek
C V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Leuke sfeer en goede muziek. Heel uitgebreide menukaart. De sushi smaakte heel vers en warme gerechten waren heel lekker. Ook genoeg keus voor de niet-sushiliefhebbers. Cocktails waren ook heel lekker met veel verassende opties. De bediening was heel snel en vriendelijk. Ik heb niks aan dit restaurant aan te merken en ik kom zeker terug en zou het iedereen aanraden!
Jennie V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Het eten was erg goed en divers in keuze. Het personeel is beleefd en vriendelijk, alleen heb ik het idee dat we op het einde een beetje vergeten werden toen we nog een kopje koffie wilden bestellen. Buiten dat prima ervaring; we komen zeker nog eens terug!
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een van de ayce sushi restaurants in Breda. Iets hipper qua uitstraling en trekt gemiddeld wat jonger publiek. De sushi gerechtjes kunnen echt beter, al zijn de fruit sushi zeker origineel. De warme kaart is erg divers, voor vis, vlees en vegetarisch. veel keus met voor ons als enig nadeel dat de meeste gerechtjes te zout zijn. Bediening is prima en netjes en een mooie wijn en bierkaart, weinig Japans, wel veel gin tonic voor de borrel.
C D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Mijn man, ik en de kinderen hebben er van de week erg lekker gegeten. Alles smaakte ons prima. Er hing een leuke sfeer en de aankleding is trendy. Het enige wat ons tegen stond was de opdringerige serveerster. Ze probeerde tot meerdere malen toe Chinees bier bij mijn man aan te praten. En eigenlijk tot vervelens toe. We hadden uitgelegd dat mijn man en ik geen alcohol drinken. Dit is blijkbaar niet doorgedrongen. We bestelden even later een cola en een ice tea. De vraag van de serveerster was dan ook of er letterlijk alcohol in de cola van mijn man moest. Maar dan wel met opdringerige toon. We vonden dit erg vervelend! Het andere bedienend personeel, daar mogen we niet over klagen. Ze waren erg attent en vriendelijk.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Ga hier alsjeblieft niet naartoe! De sushi was taai en de rijst super slecht. Denk dat de azijn op was. De cocktails zagen eruit alsof het ranja was. En dan zal ik maar niet over de smaak beginnen. Niet opgedronken en terug gestuurd. Ben benieuwd of ze zo op de rekening staan. Ben bang van wel aangezien ik de tafel naast ons hoorde vragen welk chinees biertje de serveerster aanraadde. Hierop antwoordde de mevrouw: de duurste ????
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Prima eerste ervaring opgedaan bij Geisha Luonge. Alle door ons gekozen gerechten smaakten buitengewoon goed. De bediening is zeer attent en vriendelijk. De sfeer is optimaal. Het restaurant is zeer aan te bevelen.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Afgelopen vrijdag hier met een vriendin wezen eten. We hebben een hele leuke avond gehad en de buikjes goed vol gegeten, maar helaas maar een 3 voor het eten. Ik ben bij veel sushi restaurants geweest, maar dit was toch echt mijn slechtste ervaring. Eten was niet vers, maar dan ook echt niet vers. Sushi rollen smaakte zelfs soms naar rubber. Nee ik ga hier niet meer naartoe. Het is verder wel een gezellig tent en de bediening is vriendelijk, maar er zijn op het moment zoveel all you can eat sushi tenten dat ik vind dat ze wel iets beter hun best mogen doen m.b.t. de kwaliteit van het eten. Concurreren doen ze nu in ieder geval niet.
Lotte C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Ik en een paar vriendinnen zijn vandaag gaan lunchen bij Geisha. De service was gewoonweg treurig en ver te zoeken. Het duurde 20 minuten voordat we geholpen werden en nog kwartier voordat onze ingevulde kaart eindelijk werd mee genomen. Een flesje dat nog niet leeg was, werd zomaar mee genomen. Ook is er geen een keer gevraagd of het smaakte, of dat we nog iets te drinken wilde. Eigenlijk werd er niks aan ons gevraagd en werden we alleen maar vies aangekeken, er kon geen lach vanaf. Ik had het idee dat ze ons liever weg hadden. Ook wanneer de serveerster de kaart kwam terug brengen werd deze maar gewoon op tafel gesmeten, wij voelden ons alles behalve welkom. Zeker toen er andere mensen binnen kwamen, die vervolgens wel vriendelijk geholpen werden...

Ik kom zeker niet terug en ga de volgende keer weer gewoon naar Sumo in Breda.
marjolein29v .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
In tegenstelling tot alle berichten hieronder zijn wij erg tevreden over dit restaurant. We hebben vanwege de recensies getwijfeld of er niet beter naar Sumo of Ume konden gaan, die we al goed kennen, maar we hebben er zeker geen spijt van.
De bediening was erg vriendelijk en vlot, en het eten was vers en lekker. De menukaart is erg uitgebreid, alles wat ze bij de andere sushi-restaurant op de kaart hebben staan, is hier ook te bestellen, en meer. Het dessertbuffet is een welkome afwisseling op de 1/2 bolletjes ijs die je bij andere restaurants kunt bestellen. Het ijs stond ook bij het buffet. Kortom, wellicht hebben ze geleerd van onderstaande ervaringen want nu was het een prima (vrijdag)avond!
Teuntje D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Sushi was niet vers. Tonijn was grauw en grijs en de gefrituurde garnaal was niet krokant alsof deze al een dag van tevoren was gemaakt. Toen ik dit aangaf werd me verteld dat de vis zo was afgeleverd. Sorry maar een fatsoenlijke chef accepteerd dat niet. Erg jammer!
Iris076 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Afgelopen weekend bij Geisha Lounge gaan eten met zijn drieën. Een gezellige tent waar de sfeer van het oude Brooklyn nog wel in zit. Geen typische sushi-tent, maar wel erg sfeervol met de bankjes. De sushi was erg lekker, ook leuk dat er variatie zit in de soorten ten opzichte van bijvoorbeeld Sumo en Ume (die imo meer op elkaar lijken). De bediening daarentegen viel erg tegen.. Meerdere keren moeten vragen om een extra glas bij ons water (fles water bestellen en 2 glazen brengen terwijl er 3 aan tafel zitten..) en de warme Sake duurde ook 20 minuten. Toen we aan het kletsen waren en er wat bordjes werden afgeruimd, kwamen we erachter dat de Sake ineens mee was genomen, terwijl deze nog niet op was. Nagevraagd bij de bediening en we kregen deze terug (er zat zelfs nog in het glaasje). Er kwamen nog 3 volle bekertjes uit dus waarom deze was meegenomen is een raadsel. Bediening was verder oppervlakkig en we kregen ook geen tegemoetkoming voor deze rare situatie, niet echt een vorm van klantenbinding. Ook liet de bediening een heel van de sushi op tafel vallen bij het opdienen. Dit kan uiteraard gebeuren maar het enige wat hij zei was; oh, het valt.. en liep toen weg. Ook hier waren we best verbaast over.
Al met al; Een mooie tent, lekkere sushi en wat meer variatie ten opzichte van andere tenten. Maar de bediening mag stukken beter..
Roxx_ .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
lekker eten, helaas hele slechte service. personeel is traag en heeft geen zin om te werken lijkt het wel. Beeeeetje jammer, met betere service zou ik vaker komen.
WJSMvB .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Een lekkere en gevarieerde kaart met voor ieder wat wils erop. Onze persoonlijke favoriet was toch wel de sushi met ribeye. Service was oke, maar kon vele malen beter.
Glenda J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De sfeer is fantastisch, maar daar is ook alles mee gezegd. Het duurde heel lang voordat we onze gerechten hadden en sommige gerechten moeten we nog steeds krijgen...
Heel jammer is ook dat je niet tegelijk kan eten... wij waren met een gezelschap van 3 personen en telkens kwam er eten voor twee en de derde moest wachten tot haar gerecht er ook was...
Jammer... Maar mij zien ze daar niet meer terug.
Jeroenh013 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We waren met z'n drieën en dit was onze eerste keer bij Geisha. De eerste indruk was goed. Maar dat bleek helaas al snel te veranderen. Na te hebben gegeten in meerdere sushi restaurant vonden we de kwaliteit van de sushi duidelijk minder dan de meeste restaurants. Met name de kwaliteit van de vis. Dit kwam vooral door de volgende situaties:

Kip smaakt vanwege het vele vet meer naar oliebollen dan kip. We wilde frushi (sushi met fruit) bestellen en verwachtte drie stukjes aardbei op een bolletje rijst. Helaas werd dit 1 dun stukje aardbei op een klein beetje rijst. Daarna bestelde we sashimi. Deze was alles behalve vers en smaakte totaal niet naar vis. Deze hebben we terug gestuurd. Verder gaan we er vanuit dat het personeel eerder is aangenomen voor hun uiterlijk dan hun vaardigheden. Onze menukaart was kapot en helaas hadden ze geen nieuwe, wat ons erg sterk leek. Ook werder er al bordjes opgehaald terwijl je het gerecht nog aan het eten was.

Al met al gaf Geisha een zeer slechte indruk, zeker voor zo'n prominente locatie en mooie inrichting. Wij zullen niet snel terug keren of dit restaurant aanraden aan anderen. We hopen dat Geisha in de toekomst betere kwaliteit levert.