Geisha Lounge

Havermarkt 21 4811 WG Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Geisha Lounge

Sushi en cocktails

Bij Geisha Lounge Sushi Bar dompel je je onder in originele en smaakmakende creaties uit Japan. De specialiteiten op de kaart varieeren van exclusieve sushi tot vis en vlees van de grill. Geniet van duizelingwekkende cocktails en strijk hier met vrienden of familie neer voor een onvergetelijke avond.

Meer informatie over restaurant Geisha Lounge

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Bar 12:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Geisha Lounge

Eva M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Wij waren hier big nooit geweest. De gerechten waren heerlijk. Je kan met je telefoon bestellen. Het idee is leuk. Ik vind het jammer dat je continu een telefoon op tafel hebt liggen. Uit eten is voor mij juist even geen telefoon. Ook moest ik de qr-code iedere keer opnieuw scannen, dat was niet heel handig. De bediening was niet heel alert op lege glazen. Ook hadden wij aangegeven dat wij niet bekend waren met het restaurant. Wij kregen in het begin uitleg. Aan andere tafels zagen wij nog iks, wat niet op de kaart staat. Het was fijn geweest om dit vanuit het restaurant te horen I.p.v. hier zelf achter te komen. Al met al heerlijk gegeten, goede sfeer, wel wat verbeterpunten/tips.
Pascalle D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Gisteravond met mijn dochter hier gegeten. Het ziet er gezellig uit en de bedoening was vriendelijk. De sushi viel erg tegen. Smaakte niet vers; de crispy sushi was niet crispy, de handrol met gebakken garnaal en de sushi met garnaal waren koud en ook de sushi met kip smaakte niet vers. De sushi met paling was wel lekker! Van de warme gerechten namen we o.a. gebakken zalm en tonijn. De tonijn was veel te doorbakken. Na 1 hap heb ik die teruggestuurd. De zalm was wel lekker en de ossenhaaspuntjes ook. Volgende x proberen we toch maar weer een andere sushitent!
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Afgelopen zondag weer eens lekker geluncht bij Geisha Lounge. Het was niet echt druk maar gewoon gezellig vol. We moesten best lang wachten op ons eten, maar de sushi maakte gelukkig veel goed. We hebben heerlijk geluncht, vooral de ribeye-krabmeat sushi is een echte aanrader!
Sophie B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zeer goed gegeten en een leuke sfeer! Enkel jammer dat wij (en met ons nog enkele andere mensen die bij ons in de buurt zaten) last hadden van de koude tocht die door de deuren kwam.
Verder een prima avondje uit gehad!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vanmiddag voor het laatst gegeten bij geisha. Erg slechte service. Geen wasabi, er werd niet gevraagd of we iets wilden drinken, en we hebben 5 kwartier moeten wachten op sushi uit de eerste ronde. Bij navraag kregen we de reactie: 'ik kan er niks aan doen. Ik kan moeilijk in de keuken gaan helpen.' Dit was voor ons echt de laatste keer. Al meerdere keren slechte service gehad.
Nicoline D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Hebben vanmiddag bij jullie geluncht . Sushi was redelijk weliswaar de insise out met kip smaakloos en droog. Salade met kip echt niet lekker smaakte naar frituurvet ! Maar dan de service.... bordjes werden op tafel gesmeten en zeer onvriendelijk personeel! Na 1 ronde van de 3 hielden we het voor gezien! Bij afrekenen werd gevraagd of alles naar wens was en er werd erg onprofessioneel met ons commentaar omgegaan! En verders konden we gewoon €30 aftikken! Kortom......eens maar NOOIT meer!
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Goede vriendelijke bediening heerlijk eten dus voor herhaling vaatbaar
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Nou, was over het algemeen zekers lekker, enkel de sushi was niet altijd te vers vond ik : kleur tonijn, zag en niet vers genoeg uit, bij opmerking ervan = werd dat tegengesproken.
Geen probleem ermee, heb het enkel opgemerkt en is voor de rest een mooie belevenis geweest van afwisselende gerechten. Vooral de warme/opgewarmde zijn aan te raden
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Al vaker gegeten een van de beste restaurants van Breda
Supa R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Vandaag voor het eerst en tegelijk het laatst gegeten bij dit restaurant. Duur zijn ze niet, maar daar moet je als klant wel voor boeten. De soep werd letterlijk op tafel gegooid, ik mocht blij zijn dat de helft nog overbleef. Daar waar hete soep nog een reden kan zijn, ontging mij de reden dat ook de sushi op tafel werd gegooid. Dat was toch echt een koud bordje. De sushi belande overigens op de grond en viel uit elkaar. Dat bevestigt de opmerking van een eerdere klant, misschien was de rijstazijn op, de gebruikte sushirijst is veel te droog. Wat ik niet snap... Als zoveel klanten hier gelijksoortige feedback geven...
Waarom doe je daar niets mee?
Harrie O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was echt smakeloos eten. Ook hadden we gebakken uienringen die nog niet gebakken waren zo ongeveer. Mijn vriendin en ik werden plots misselijk, en konden geen hap meer eten. Kortom het eten is niet eetbaar te noemen
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Snelle en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten.
Cristine V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Ik ben meerdere keren wezen lunchen bij Geisha lounge. De sushi en bijgerechten zijn altijd erg lekker, ook is er vriendelijke bediening. Wel is de wachttijd tussen de gerechten soms wat lang, en de bediening soms langzaam. Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding en ik kom er nog steeds graag!
marjon R.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Bediening erg slecht, het duurde bij de eerste ronde al erg lang (20 minuten) voor onze ingevulde kaart werd opgehaald, bij de tweede ronde bleef de kaart weer zo lang liggen en hebben we die na 30 minuten zelf ingeleverd. Toen de bestelling voor de derde ronde na wederom 30 minuten nog steeds niet was opgehaald en we ook niemand konden vinden om drinken te bestellen, hebben we maar een toetje genomen van de uitgebreide dessertbuffet en zijn we naar huis gegaan. Komen niet meer terug. Jammer, want het eten was zeker niet slecht.
v E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Super veel keus zowel op de dinerkaart en de drankkaart en alles word perfect bereid. Er is geen een gerecht dat ik niet lekker vond! Ik kijk alweer uit naar mijn volgende bezoek
C V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Leuke sfeer en goede muziek. Heel uitgebreide menukaart. De sushi smaakte heel vers en warme gerechten waren heel lekker. Ook genoeg keus voor de niet-sushiliefhebbers. Cocktails waren ook heel lekker met veel verassende opties. De bediening was heel snel en vriendelijk. Ik heb niks aan dit restaurant aan te merken en ik kom zeker terug en zou het iedereen aanraden!
Jennie V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Het eten was erg goed en divers in keuze. Het personeel is beleefd en vriendelijk, alleen heb ik het idee dat we op het einde een beetje vergeten werden toen we nog een kopje koffie wilden bestellen. Buiten dat prima ervaring; we komen zeker nog eens terug!
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een van de ayce sushi restaurants in Breda. Iets hipper qua uitstraling en trekt gemiddeld wat jonger publiek. De sushi gerechtjes kunnen echt beter, al zijn de fruit sushi zeker origineel. De warme kaart is erg divers, voor vis, vlees en vegetarisch. veel keus met voor ons als enig nadeel dat de meeste gerechtjes te zout zijn. Bediening is prima en netjes en een mooie wijn en bierkaart, weinig Japans, wel veel gin tonic voor de borrel.
C D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Mijn man, ik en de kinderen hebben er van de week erg lekker gegeten. Alles smaakte ons prima. Er hing een leuke sfeer en de aankleding is trendy. Het enige wat ons tegen stond was de opdringerige serveerster. Ze probeerde tot meerdere malen toe Chinees bier bij mijn man aan te praten. En eigenlijk tot vervelens toe. We hadden uitgelegd dat mijn man en ik geen alcohol drinken. Dit is blijkbaar niet doorgedrongen. We bestelden even later een cola en een ice tea. De vraag van de serveerster was dan ook of er letterlijk alcohol in de cola van mijn man moest. Maar dan wel met opdringerige toon. We vonden dit erg vervelend! Het andere bedienend personeel, daar mogen we niet over klagen. Ze waren erg attent en vriendelijk.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Ga hier alsjeblieft niet naartoe! De sushi was taai en de rijst super slecht. Denk dat de azijn op was. De cocktails zagen eruit alsof het ranja was. En dan zal ik maar niet over de smaak beginnen. Niet opgedronken en terug gestuurd. Ben benieuwd of ze zo op de rekening staan. Ben bang van wel aangezien ik de tafel naast ons hoorde vragen welk chinees biertje de serveerster aanraadde. Hierop antwoordde de mevrouw: de duurste ????