Geisha Lounge

Havermarkt 21 4811 WG Breda Nederland Kaart

Over restaurant Geisha Lounge

Sushi en cocktails

Bij Geisha Lounge Sushi Bar dompel je je onder in originele en smaakmakende creaties uit Japan. De specialiteiten op de kaart varieeren van exclusieve sushi tot vis en vlees van de grill. Geniet van duizelingwekkende cocktails en strijk hier met vrienden of familie neer voor een onvergetelijke avond.

Meer informatie over restaurant Geisha Lounge

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Bar 12:00 - 01:00

7,1
6,2
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Prima eerste ervaring opgedaan bij Geisha Luonge. Alle door ons gekozen gerechten smaakten buitengewoon goed. De bediening is zeer attent en vriendelijk. De sfeer is optimaal. Het restaurant is zeer aan te bevelen.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Afgelopen vrijdag hier met een vriendin wezen eten. We hebben een hele leuke avond gehad en de buikjes goed vol gegeten, maar helaas maar een 3 voor het eten. Ik ben bij veel sushi restaurants geweest, maar dit was toch echt mijn slechtste ervaring. Eten was niet vers, maar dan ook echt niet vers. Sushi rollen smaakte zelfs soms naar rubber. Nee ik ga hier niet meer naartoe. Het is verder wel een gezellig tent en de bediening is vriendelijk, maar er zijn op het moment zoveel all you can eat sushi tenten dat ik vind dat ze wel iets beter hun best mogen doen m.b.t. de kwaliteit van het eten. Concurreren doen ze nu in ieder geval niet.
Lotte C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Ik en een paar vriendinnen zijn vandaag gaan lunchen bij Geisha. De service was gewoonweg treurig en ver te zoeken. Het duurde 20 minuten voordat we geholpen werden en nog kwartier voordat onze ingevulde kaart eindelijk werd mee genomen. Een flesje dat nog niet leeg was, werd zomaar mee genomen. Ook is er geen een keer gevraagd of het smaakte, of dat we nog iets te drinken wilde. Eigenlijk werd er niks aan ons gevraagd en werden we alleen maar vies aangekeken, er kon geen lach vanaf. Ik had het idee dat ze ons liever weg hadden. Ook wanneer de serveerster de kaart kwam terug brengen werd deze maar gewoon op tafel gesmeten, wij voelden ons alles behalve welkom. Zeker toen er andere mensen binnen kwamen, die vervolgens wel vriendelijk geholpen werden...

Ik kom zeker niet terug en ga de volgende keer weer gewoon naar Sumo in Breda.
Marjolein29v .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
In tegenstelling tot alle berichten hieronder zijn wij erg tevreden over dit restaurant. We hebben vanwege de recensies getwijfeld of er niet beter naar Sumo of Ume konden gaan, die we al goed kennen, maar we hebben er zeker geen spijt van.
De bediening was erg vriendelijk en vlot, en het eten was vers en lekker. De menukaart is erg uitgebreid, alles wat ze bij de andere sushi-restaurant op de kaart hebben staan, is hier ook te bestellen, en meer. Het dessertbuffet is een welkome afwisseling op de 1/2 bolletjes ijs die je bij andere restaurants kunt bestellen. Het ijs stond ook bij het buffet. Kortom, wellicht hebben ze geleerd van onderstaande ervaringen want nu was het een prima (vrijdag)avond!
Teuntje D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Sushi was niet vers. Tonijn was grauw en grijs en de gefrituurde garnaal was niet krokant alsof deze al een dag van tevoren was gemaakt. Toen ik dit aangaf werd me verteld dat de vis zo was afgeleverd. Sorry maar een fatsoenlijke chef accepteerd dat niet. Erg jammer!
Iris076 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Afgelopen weekend bij Geisha Lounge gaan eten met zijn drieën. Een gezellige tent waar de sfeer van het oude Brooklyn nog wel in zit. Geen typische sushi-tent, maar wel erg sfeervol met de bankjes. De sushi was erg lekker, ook leuk dat er variatie zit in de soorten ten opzichte van bijvoorbeeld Sumo en Ume (die imo meer op elkaar lijken). De bediening daarentegen viel erg tegen.. Meerdere keren moeten vragen om een extra glas bij ons water (fles water bestellen en 2 glazen brengen terwijl er 3 aan tafel zitten..) en de warme Sake duurde ook 20 minuten. Toen we aan het kletsen waren en er wat bordjes werden afgeruimd, kwamen we erachter dat de Sake ineens mee was genomen, terwijl deze nog niet op was. Nagevraagd bij de bediening en we kregen deze terug (er zat zelfs nog in het glaasje). Er kwamen nog 3 volle bekertjes uit dus waarom deze was meegenomen is een raadsel. Bediening was verder oppervlakkig en we kregen ook geen tegemoetkoming voor deze rare situatie, niet echt een vorm van klantenbinding. Ook liet de bediening een heel van de sushi op tafel vallen bij het opdienen. Dit kan uiteraard gebeuren maar het enige wat hij zei was; oh, het valt.. en liep toen weg. Ook hier waren we best verbaast over.
Al met al; Een mooie tent, lekkere sushi en wat meer variatie ten opzichte van andere tenten. Maar de bediening mag stukken beter..
Roxx_ .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
lekker eten, helaas hele slechte service. personeel is traag en heeft geen zin om te werken lijkt het wel. Beeeeetje jammer, met betere service zou ik vaker komen.
WJSMvB .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Een lekkere en gevarieerde kaart met voor ieder wat wils erop. Onze persoonlijke favoriet was toch wel de sushi met ribeye. Service was oke, maar kon vele malen beter.
Glenda J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De sfeer is fantastisch, maar daar is ook alles mee gezegd. Het duurde heel lang voordat we onze gerechten hadden en sommige gerechten moeten we nog steeds krijgen...
Heel jammer is ook dat je niet tegelijk kan eten... wij waren met een gezelschap van 3 personen en telkens kwam er eten voor twee en de derde moest wachten tot haar gerecht er ook was...
Jammer... Maar mij zien ze daar niet meer terug.
Jeroenh013 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We waren met z'n drieën en dit was onze eerste keer bij Geisha. De eerste indruk was goed. Maar dat bleek helaas al snel te veranderen. Na te hebben gegeten in meerdere sushi restaurant vonden we de kwaliteit van de sushi duidelijk minder dan de meeste restaurants. Met name de kwaliteit van de vis. Dit kwam vooral door de volgende situaties:

Kip smaakt vanwege het vele vet meer naar oliebollen dan kip. We wilde frushi (sushi met fruit) bestellen en verwachtte drie stukjes aardbei op een bolletje rijst. Helaas werd dit 1 dun stukje aardbei op een klein beetje rijst. Daarna bestelde we sashimi. Deze was alles behalve vers en smaakte totaal niet naar vis. Deze hebben we terug gestuurd. Verder gaan we er vanuit dat het personeel eerder is aangenomen voor hun uiterlijk dan hun vaardigheden. Onze menukaart was kapot en helaas hadden ze geen nieuwe, wat ons erg sterk leek. Ook werder er al bordjes opgehaald terwijl je het gerecht nog aan het eten was.

Al met al gaf Geisha een zeer slechte indruk, zeker voor zo'n prominente locatie en mooie inrichting. Wij zullen niet snel terug keren of dit restaurant aanraden aan anderen. We hopen dat Geisha in de toekomst betere kwaliteit levert.
LouKong .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Het decor ziet er goed uit. Toileten mooi. Muziek misschien net iets te hard.
Het eten is net een voldoende. Veel variatie. Maar de service is ronduit slecht. Moesten lang wachten bij binnenkomst. Vrouwelijke medewerkers met een te strakke broek aan met dr telefoon in kontzak. Ziet er niet uit. En ze serveren net als een zombie.
Hopelijk volgende keer beter
Quinn54 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Prima eetgelegenheid in het uitgaansgebied van Breda. Bekende concept: eat as much as you can (and like), verdeeld over een aantal rondes in circa twee uur. Ruime keuze uit voor- en hoofdgerechten, het inbegrepen dessert stak daarbij wat mager af. Kwaliteit van de gerechtjes was prima, ook hier het dessert echter wat minder. De hoeveelheden die geserveerd worden waren groter dan wij in dit concept gewend waren. Verder attente en vriendelijke bediening, strakke inrichting en overall zeker een aanrader!
Noëlle B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
We hadden op internet gezien dat je voor 10 euro kon lunchen. Als student is dit natuurlijk super! Vanmiddag ben ik dus met mijn vriendinnen gaan lunchen bij Geisha Lounge. Om te beginnen een heel leuk tentje om te zien. Er kwam een vrouw naar ons toe en vroeg ons of we er al eens geweest waren en of we het concept al kende. Wij kende het nog niet en antwoordden dus nee. Hierop pakt zij dus een speciale lunch kaart en begint ons uit te leggen. Ze verteld dat we twee keuzes hebben, de lunch voor 10 euro waarbij je 2 x 6 kleine sushi gerechtjes mag kiezen, of een all you can eat concept voor 17,50. Wij kiezen uiteraard voor de 10 euro lunch. Ze verteld dat we van A en B ieder 6 gerechtjes mogen kiezen en dat was eigenlijk alles dat er gezegd werd. Vervolgens hebben we onze eerste 6 gerechtjes besteld, lekkere sushi. We kruisen natuurlijk nog 6 gerechtjes aan voor de tweede keer want er werd ons verteld dat dat mocht. Na veel gegeten te hebben vragen aan de vrouw of we de rest nog mogen meenemen want het was te veel. De vrouw antwoord dat dit niet de bedoeling was omdat anders iedereen gewoon kan bestellen wat die wilt en dat dan kan meenemen. We vonden het erg raar en zeiden dat tegen haar. Ze zei omdat het onze eerste keer was zouden ze het ons niet in rekening brengen maar ze mocht het ook niet meegeven. Nadat de vrouw weer wegliep besefte we dat dit concept gewoon verkeerd is opgezet. Het is geen all you can eat concept want mag maximaal 12 gerechtjes kiezen, dus mensen kunnen niet meer dan dat bestellen. Ook stond er op de kaart niets aangegeven dat je bij moest betalen als iets over was. We roepen de vrouw en vertellen haar dit. Ze gaat er tegenin en is beledigd dat we er iets van zeggen. Ze zegt dat we niet zo tegen haar hoeven te doen. Waarop wij nog eigenlijk heel aardig reageren dat we niet boos zijn op haar maar dat de kaart niet duidelijk is. Ze zegt ja ik was er al over na aan het denken deze van het menu af te halen. Hier is duidelijk niet over na gedacht. Ten eerste zouden ze zonder dit concept niet meer opvallen tussen de concurrentie (die wel lekkerdere sushi heeft). En ten tweede is het een super goed concept en trekt met de juiste promotie veel studenten aan tijdens lunch. Het enige dat we op te merken was is dat ze het in het begin had moeten zeggen en het had duidelijker op de kaart moet staan. Wij weten zeker dat het geen all you can eat concept is (aangezien je niet zoveel mag bestellen als je wilt, klinkt logisch toch?).

Conclusie: de vrouw nam onze verbeterpunten niet aan en reageerde niet zoals iemand zou moeten reageren naar hun klanten en kwam vervolgens ook niet met een oplossing. Ze had bijvoorbeeld kunnen zeggen dat ze in dit geval een uitzondering kon maken omdat ze het zelf niet had aangegeven en dit ook niet op de kaart stond. In plaats daarvan zei ze tegen ons dat we haar dat niet hoefde te vertellen want ze werkte er al langer en bovendien was ze alleen aan het werken en moest ze alles zelf doen er waren 3 tafeltjes gevuld), slecht excuus dus. De sushi was lekker en je kreeg dus veel voor die 10 euro. Jammer want dit heeft onze lunch niet erg leuk afgesloten.

Oplossing? : zet op de kaart dat je maar 2 x 4 gerechtjes mag uitkiezen (dus er minder van maken, is prima te doen want het is erg veel) of zet erboven ' you CAN choose' en geef duidelijk aan dat je moet betalen voor de dingen die je niet opeet.
Stephanie G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Van een vriendin hoorde ik over de sushi lunch van maar €9.95. Dit is een super bedrag en zeker voor studenten. Het restaurant zelf ziet er erg leuk en gezellig uit. Het was onze eerste keer in de Geisha Lounge en daardoor werd ons het concept van het restaurant uitgelegd. Ze vertelde dat we twee keer een keuze van 6 gerechten konden uitkiezen voor €9.95 of voor een all you can eat menu konden kiezen voor €17. Wij kozen voor de €9.95 lunch want deze wilde wij graag proberen. De sushi was opzich best lekker, niet super. Dan is naar mijn idee een concurrent zoals Ume lekkerder. Op het einde hadden we nog wat sushi over en vroegen wij aan de vrouw of we deze mee naar huis mochten nemen. De vrouw zei dat dit niet de bedoeling was omdat op die manier iedereen kon bestellen wat de wilde en alles gewoon mee naar huis kon nemen. Ze zei dat omdat het onze eerste keer was we dit keer niet extra hoefde te betalen voor de sushi die we over hadden gelaten. Dit vonden wij erg raar want er was ons helemaal niks verteld over extra betalen als je overhield en dat we de overige sushi niet gewoon mee naar huis mochten nemen want daar betaal je in principe toch voor?! Voor een all you can eat concept is dit logisch maar wij hadden helemaal geen all you can eat menu gekozen, wij hadden gekozen voor 2x 6 gerechten voor €9.95. Nu is dit geen dure prijs, maar zo komen er wel veel misverstanden. Ook stond er op de lunch kaart die wij hadden gekregen niks over extra betalen als je iets niet opkreeg. Daardoor wees ze ons naar een andere kaart waar de regels achterop stonden, maar dit was de all you can eat diner kaart, dus een kaart die voor ons helemaal niet van toepassing was en ze heeft in het begin bij het uitleggen van het concept ook niks hierover gezegd. Toen ik haar hierop aansprak zei ze dat haar collega dat dan niet goed had uitgelegd waarop ik antwoordde dat ze dat vervolgens dan wel duidelijker moet uitleggen aangezien zij zelf degene was die het concept aan ons heeft uitgelegd. Wij vonden het eerder vervelend voor het restaurant omdat het concept niet duidelijk is uitgelegd en wij zeker zijn dat dit misverstand vaker voor zal komen daardoor probeerde we tips te geven en duidelijk te maken dat het concept niet duidelijk is, maar de vrouw reageerde hier erg boos en beledigd op. Dit vonden wij erg jammer en heeft onze gezellige lunch dan ook niet leuk afgesloten. In mijn idee is klant altijd koning en we bedoelden het ook zeker niet verkeerd. Een idee voor de toekomst is misschien om te zeggen dat het inderdaad niet helemaal duidelijk is dus dat ze begrijpt dat een misverstand kan ontstaan en we dit keer de sushi gewoon mee naar huis mogen nemen, maar dat we in het vervolg weten hoe het concept in elkaar zit. En anders moeten ze in het begin maar beter de tijd nemen om het concept uit te leggen zodat er zeker geen misverstanden zoals deze meer voor kunnen komen.
Jennifersylvana .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Ik vond het eten bij Geisha Lounge super, de sushi, de side dishes.. Heerlijk. Ook de porties waren goed; sushi was niet te klein en niet te groot, vis- en vleesgerechten waren ook zeker niet karig en de andere gerechten waren ook goed. Ik kom er zeker terug! Ook het decor is mooi, de sfeer is goed en het personeel vriendelijk.
Bbbibi .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Zeer mooie zaak, maar daar is helaas alles mee gezegd. Sushi is prima te doen maar zeker niet beter dan de concurrenten in Breda. Ook zijn de 'vegetarische' sushi's niet vegetarisch, zo zat er bijvoorbeeld op de crispy rol, die als vegetarisch wordt omschreven, toch de welbekende rode zalmeitjes. Tijdens onze lunch waren er maar 5 tafels bezet, desalniettemin duurde het onwijs lang voordat wij onze gerechten kregen. Daarnaast zijn er bij verschillende rondes gerechten vergeten. Personeel was te veel met elkaar en de mobiele telefoon bezig waardoor het bijna onmogelijk was om hen op de 'vergeten' gerechten te wijzen. Wanneer we hen hier eindelijk op konden aanspreken werd er heel simpel over gedaan en werd er niet eens een excuus aangeboden, noch compensatie aangeboden. Nee, wij komen hier niet meer terug.
Myms .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Na aangeven op de website hebben wij gereserveerd voor lunch. Bij aankomst was er geen tafel gereserveerd en werden we maar ergens geplaatst door de gastvrouw. Dezelfde dame vergeet ons en komt op een later moment terug met de smoes dat ze ons niet binnen heeft zien komen, raar. Bestellingen worden niet opgehaald of bezorgd. Er zijn zijn zelfs meerdere tafels geweest die de bestelling maar bij de bar hebben afgegeven. Excuus was dat het achterin restaurant heel druk was. Gevolg dat de voorkant werd vergeten. Dus slechte service qua eten en drank, geen interesse en onaardig. Kwaliteit / prijs verhouding is slecht. Mooie ambiance, maar dat vult de maag niet. Wij eten graag sushi, maar komen hier niet meer terug.
Kim__91 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
heerlijk gegeten. De zaak ziet er mooi uit, niet het gevoel dat je in een sushi restaurant zit. De bediening is attent en de sushi smaakte goed, evenals de bijgerechten. Het dessert buffet is een leuke extra, weer eens wat anders dan alleen een bolletje ijs.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Sushi,
Er zijn veel sushi tentjes in Breda, maar qua sushi is Geisha Lounge toch een van de betere,
Presentatie is mooi, goed op smaak. Veel keuze buiten de specials Geen pretentieuze sausjes.
Warme gerechten waren echt lekker, echter de lamspies was verdronken in knoflooksaus.
De runderspies, was enormpeperig doorgemarineerd. Iets wat hoorde zei de bediening... maar wij komen vaker bij de Japanner :P Vlees was dus wat minder. Kipspies was heerlijk :D.
Tempura was ook prima. Noodles/udon ook lekker.
Iris N.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Op aanraden hier naartoe gegaan. Heerlijke avond gehad, heel fijn en vriendelijk personeel, goede service, schoon, mooie ambiance, schoon en belangrijk: goede en smaakvolle producten. Zeker een aanrader!